Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги громадського харчування (послуги з надання харчування дітям дитячого стаціонару) (ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги)
Очікувана вартість
570 000,00 UAH
UA-2020-07-03-005757-a 69f78301b5c646d48c9f94668ea6fcf1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Леонідівна, Наталія Василівна

+380445409664
+380445409639
kmdkl2@health.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська дитяча клінічна лікарня № 2" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 05415941
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., Киев, м.Київ, просп.Алішера Навої, 3
Контактна особа: Валентина Леонідівна, Наталія Василівна
+380445409664,+380445409639
kmdkl2@health.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 11:36
Очікувана вартість: 570 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18850 штуки
Послуги з надання харчування дітям дитячого стаціонару
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, пр-т Алішера Навої, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 14:55
Додаток6_Меню.xlsx
03 липня 2020 14:55
ТД_Харчування_2_2020__.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хілінг Фуд" 440 484,80
UAH
440 484,80
UAH
Документи
Фізична особа-підприємець Макаренко Валентина Антонівна 569 998,65
UAH
569 998,65
UAH
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 12:00
Електронний підпис
06 серпня 2020 11:58
Довідка МВС.pdf
28 липня 2020 12:36
Електронний підпис
28 липня 2020 12:35
Довідка ДФС.pdf
28 липня 2020 12:35
Довідки.pdf
17 липня 2020 14:50
Електронний підпис
17 липня 2020 14:48
Статут с описом.pdf
17 липня 2020 14:48
Талони.pdf
17 липня 2020 14:48
ст 17 + анкета.pdf
17 липня 2020 14:48
Протокол зборів.pdf
17 липня 2020 14:48
Тендерна пропозиція.pdf
17 липня 2020 14:48
Проект договора.pdf
17 липня 2020 14:48
мед книги.pdf
17 липня 2020 14:47
Калькуляція.pdf
17 липня 2020 14:47
Лист - згода.pdf
17 липня 2020 14:47
Договір Біосанлайф.pdf
17 липня 2020 14:47
Довкілля.pdf
17 липня 2020 14:47
аналогічні договора.pdf
17 липня 2020 14:47
відгук ДКЛ8.pdf
17 липня 2020 14:47
ISO.pdf
17 липня 2020 14:47
Витяг ПДВ.pdf
17 липня 2020 14:47
Відгук 1.pdf
17 липня 2020 14:47
Довідка на авто.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 16:32
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Хілінг Фуд"

Фізична особа-підприємець Макаренко Валентина Антонівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хілінг Фуд"
#41744424
Переможець 440 484,80
UAH
27 липня 2020 12:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 12:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хілінг Фуд"
#41744424
440 484,80
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 11:14
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 16:19
ХілінгФуд_№112_13.08.20_ДУ6_27.01_.харчування_32034.10.pdf зміни до договору
29 січня 2021 16:18
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 11:21
ХілінгФуд_№112_13.08.20_ДУ5_11.01_.харчування_33504,30.pdf зміни до договору
13 січня 2021 11:13
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:09
ХілінгФуд_№112_13.08.20_ДУ4_31.12_.харчування_продовж.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:08
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:51
ХілінгФуд_№112_13.08.20_ДУ3_31.12_.харчування_167538,3.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:49
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2020 12:08
ХілінгФуд_№112_13.08.20_ДУ2_05.11_.харчування_покращення.pdf зміни до договору
09 листопада 2020 12:05
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 10:03
ХілінгФуд_№112_13.08.20_ДУ1_09.10_.харчування_покращення.pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 10:01
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 14:56
ХілінгФуд_№112_13.08.20_харчування_440484,8.pdf укладений
13 серпня 2020 14:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: № 112
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 112
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: № 112
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: № 112
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: № 112
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: № 112
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 167 538,30
UAH