Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщення першого класу в опорному закладі "Омельницька ЗОШ І-ІІІ ст." Виконавчого комітету Омельницької сільської ради Кременчуцького району Полтавської області
Очікувана вартість
100 892,00 UAH
UA-2020-07-03-005092-a 6ef4b7eb682744a7b3280da630bf2267
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Радочин Олена Миколаївна

+380983914759 osvita.omelnyk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОМЕЛЬНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41605797
Місцезнаходження: 39713, Україна , Полтавська обл., c. Омельник, вулиця Центральна,70
Контактна особа: Радочин Олена Миколаївна
+380983914759
osvita.omelnyk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2020 10:00
Очікувана вартість: 100 892,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,98%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою та повинні бути датовані не раніше оголошення цієї закупівлі. У разі надання учасником будь-яких інших документів іноземною мовою, такі документи повинні мати автентичний переклад українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. У випадку викладення документу на російській мові переклад повинен бути посвідчений нотаріально або посвідчений учасником торгів (на розсуд учасника). Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. У разі розбіжностей перекладу з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) - не передбачено.

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою та повинні бути датовані не раніше оголошення цієї закупівлі. У разі надання учасником будь-яких інших документів іноземною мовою, такі документи повинні мати автентичний переклад українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. У випадку викладення документу на російській мові переклад повинен бути посвідчений нотаріально або посвідчений учасником торгів (на розсуд учасника). Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. У разі розбіжностей перекладу з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) - не передбачено.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщення першого класу в опорному закладі "Омельницька ЗОШ І-ІІІ ст." Виконавчого комітету Омельницької сільської ради Кременчуцького району Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на підставі “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою № КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат” за формою № КБ-3 згідно із об’ємами наданих послуг на протязі 20 банківських днів. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 14:23
ДОДАТОК 5.docx
03 липня 2020 14:23
ДОДАТОК 4.docx
03 липня 2020 14:23
ДОДАТОК 3.docx
03 липня 2020 14:23
ДОДАТОК 2.docx
03 липня 2020 14:23
ДОДАТОК 1.docx
03 липня 2020 14:23
ТД поточний ремонт ЗОШ Омельника.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-005092-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІСБУДЕКО", Код ЄДРПОУ:40912827
Дата подання: 07 липня 2020 11:41
Усунення дискримінаційних вимоги щодо Наявністі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Згідно підпункту 3 пункту 5 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції,

НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО (АНАЛОГІЧНИХ) ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ДОГОВОРУ (ДОГОВОРІВ);
На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору необхідно надати:
3.1. Довідка про виконання учасником аналогічних договорів* у кількості не менше 3 договори, яка повинна включати інформацію про повне найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; номер та дата договору, предмет договору; сума договору (початкова та сума з урахуванням змін до договору); наявність/відсутність додаткових угод.
*Аналогічними договорами вважаються договори щодо виконання робіт (надання послуг) із поточного ремонту, які виконувались в 2019-2020 роках або перебувають у процесі виконання.

Закон України «Про публічні закупівлі» не містить жодних обмежень щодо періоду укладання та/або виконання аналогічного договору.
Вважаємо, що за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів, які укладені саме у період з 2019 по 2020 роки, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єків господарювання. Більш того, що під час карантинних обмежень в Україні в період 2020 року більшість підприємств не мала змогу працювати. Недоцільно було б дискримінувати учасників, які мають досвід виконання договорів з капітального ремонту, встановивши в документації вимогу про підтвердження досвіду виконання договорів саме з поточного ремонту, оскільки роботи, які виконуються під час капітального ремонту охоплюють та перевищують в обсягах роботи з поточного ремонту. А сама лише невідповідність назві договору могла б стати підставою для відхилення тендерної пропозиції потенційного учасника.
Просимо переглянити умови закупівлі та усунути дискримінаційні вимоги щодо Наявністі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 липня 2020 14:05
У відповідь на Вашу Вимогу № UA-2020-07-03-005092-a.a1 повідомляємо наступне.
Відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно до п.5 Розділу 3 тендерної документації визначено, що на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору необхідно надати: 3.1. Довідка про виконання учасником аналогічних договорів* у кількості не менше 3 договори, яка повинна включати інформацію про повне найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; номер та дата договору, предмет договору; сума договору (початкова та сума з урахуванням змін до договору); наявність/відсутність додаткових угод. Також, зазначено, що в розумінні тендерної документації аналогічними договорами вважаються договори щодо виконання робіт (надання послуг) із поточного ремонту, які виконувались в 2019-2020 роках або перебувають у процесі виконання.
Капітальний ремонт передбачає комплекс ремонтно-будівельних робіт щодо здійснення заміни, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель в зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також покращання планування будівлі і благоустрою території без зміни будівельних габаритів об'єкта. Такий комплекс ремонтно-будівельних робіт є відмінним від комплексу робіт, що здійснюються при поточному ремонті.
Вимога щодо підтвердження виконання робіт (надання послуг) із поточного ремонту, які виконувались в 2019-2020 роках або перебувають у процесі виконання направлена виключно для можливості залучення підрядника, який забезпечить якісне та вчасне надання послуг/виконання робіт з поточного ремонту. Оскільки з березня 2020 року в Україні діють певні карантині обмеження і роботи з поточного ремонту могли бути призупинені або перенесенні на період після відміни карантинних заходів, замовник у тендерній документації зазначив, що аналогічними договорами будуть вважатись договори щодо виконання робіт (надання послуг) із поточного ремонту, які виконувались в 2019-2020 роках АБО ПЕРЕБУВАЮТЬ У ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ. Така вимога не дискримінує учасників, які в період дії карантинних обмежень, призупинили свою діяльність на об’єктах.
У замовника є сумніви щодо спроможності якісного виконання у короткі строки поточного ремонту тими учасниками, які за півтора останніх роки виконали або уклали менше 3 договорів із поточного ремонту.
Відповідна вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не містить в собі дискримінаційного підґрунтя до окремих учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Дробязко Володимир Володимирович 100 892,00
UAH з ПДВ
100 892,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 09:41
Електронний підпис
17 липня 2020 09:30
Лист відгук 3.jpg
17 липня 2020 09:30
Інші довідки 2.pdf
17 липня 2020 09:30
Інші довідки 1.pdf
17 липня 2020 09:30
Лист відгук 1.jpg
17 липня 2020 09:30
Лист відгук2.jpg
17 липня 2020 09:30
пропозиція.pdf
17 липня 2020 09:30
Копія договру №2.pdf
17 липня 2020 09:30
Кошторис.pdf
17 липня 2020 09:30
Інші довідки 3.pdf
17 липня 2020 09:30
Копія договору №609015.pdf
17 липня 2020 09:30
Копія договір №75.pdf
17 липня 2020 09:30
Паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Дробязко Володимир Володимирович

Інформація про відміну

Дата відміни
19 липня 2020 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій