Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області" (Коригування)(Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Reconstruction and technical re-equipment of the landfill of solid waste No. 5 in. Pidhirtsi of the Obukhiv district of the Kiev region " (Аdjustment)(Code DK 021: 2015 - 45000000-7" Construction work and ongoing repairs "
Очікувана вартість
333 827 000,00 UAH
UA-2020-07-03-005084-a cae4e1e2a0e14911ae1c22aa14e8a67d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анжела Булавіна

+30675501033 zakupku.kst@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс"
Код ЄДРПОУ: 02772037
Вебсайт: http://kst.in.ua
Місцезнаходження: 04208, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Правди, буд. 85
Контактна особа: Анжела Булавіна
+30675501033
zakupku.kst@gmail.com
Додаткові контактні особи: Чирва Василь Іванович
+380675501070
chirva@kst.in.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Privatne aktsionerne tovaristvo "Kiivspetstrans"
National ID: 02772037
Contact point: Angela Bulavina
+30675501033
zakupku.kst@gmail.com
Additional contacts: Чирва Василь Іванович
+380675501070
chirva@kst.in.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 липня 2020 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 333 827 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 669 135,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1600000 UAH
Publication date: 03 липня 2020 14:19
Enquiries until: 24 липня 2020 18:00
Complaints submission until: до 30 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 серпня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 333 827 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 669 135 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області" (Коригування) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08710, Україна, Київська область, c. Підгірці, Полігон твердих побутових відходів № 5
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Reconstruction and technical re-equipment of the landfill of solid waste No. 5 in. Pidhirtsi of the Obukhiv district of the Kiev region " (Аdjustment)(Code DK 021: 2015 - 45000000-7" Construction work and ongoing repairs "
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт поетапні розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює протягом 30 (тридцяти) банківських днів після надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 14:19
Продовження додатку 4 ТД коригування.rar
03 липня 2020 14:19
ТД_реконструкція_євроторги 03.07.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-005084-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД", Код ЄДРПОУ:21650831
Дата подання: 20 липня 2020 09:46
Щодо змін до ДКТ

Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації, п 2.1. Учасник має надати "Кваліфікаційний(і) сертифікат(и) та документ(и), що підтверджують підвищення кваліфікації у відповідності до вимог чинного законодавства, повинні бути засвідчені власниками таких сертифікатів/документів (підписом і печаткою)."
Оскільки наявність печатки у фізичної особи, згідно чинного законодавста, не є обов'язковою, а дана вимога дискримінаційною - просимо внести зміни до Тендерної документації та залишити лише "повинні бути засвідчені власниками таких сертифікатів/документів (підписом)".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 липня 2020 10:04
Відповідно до п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.З огляду на викладене, тендерна документація не потребує внесення відповідних змін.
Номер вимоги: UA-2020-07-03-005084-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД", Код ЄДРПОУ:21650831
Дата подання: 23 липня 2020 16:54
Щодо внесення змін в Тендерну документацію
Додатком 2 до Тендерної документації, п.1.3. встановлено, що "У разі оренди учасником лабораторії (або отримання послуг лабораторії згідно договору) у складі тендерної пропозиції додатково надається чинний договір."

Згідно до ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі мають здійснюватися за принципом недискримінації учасників та, згідно до п.2 цієї ж статті, з максимальною економією, ефективністю та пропорційністю. Оскільки вказана вимога суперечить вищеперерахованим принципам, просимо внести зміни до Тендерної документації та замінити "чинний договір" на "чинний договір або договір про наміри (в такому випадку, надати лист(и)-гарантію(ії) про заключення договору(ів) з лабораторією(ями) .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 липня 2020 13:10
Відповідно до вимог п.1.3 Додатку 2 до Тендерної документації для виконання робіт повинна бути документально підтверджена наявність:
- лабораторії для виконання досліджень по ущільненню ґрунту
- лабораторії для виконання досліджень по міцності бетону
Наявність вищезазначених лабораторій підтверджується чинним сертифікатом визнання вимірювальних можливостей (свідоцтво про технічну компетентність, атестату про акредитацію, рішення про визнання вимірювальних можливостей, свідоцтво про атестацію, тощо) лабораторії з додатком (перелік вимірювальних можливостей лабораторії з контролю виробництва) до нього.
У разі оренди учасником лабораторії (або отримання послуг лабораторії згідно договору) у складі тендерної пропозиції додатково надається чинний договір.
З огляду на викладене, замовник для учасників передбачив різні варіанти підтвердження наявності лабораторій: від власної до орендованих або отримання послуг лабораторії згідно договору про надання послуг, не обмежуючи права учасника у виборі варіанту підтвердження наявності лабораторії.
З огляду на викладене, вимоги п.1.3 Додатку 2 до Тендерної документації не обмежують та не дискримінують потенційних учасників процедури закупівлі.
Окрім того, учасник не вказав в чому саме полягає дискримінація з огляду на різні варіанти підтвердження наявності лабораторії.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 31 серпня 2020
UA-2020-07-03-005084-acae4e1e2a0e14911ae1c22aa14e8a67d
Найменування: Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс"
Код ЄДРПОУ: 02772037
Місцезнаходження: 04208, Україна, м. Київ обл., м. Київ, просп. Правди, буд. 85
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2020 21:05
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2020 20:30
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2020 22:07
товариство з обмеженою відповідальністю "Вавілон буд"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс" Документи
Відхилено
Документи
ПАТ "Київметробуд" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2020 18:14

Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 14:47
Електронний підпис
03 серпня 2020 14:43
Працівники Дипломи.rar
03 серпня 2020 14:43
Обладнання.7z
03 серпня 2020 14:43
Сертификат инженера.rar
03 серпня 2020 14:43
Всі довідки.pdf
03 серпня 2020 14:43
Ст. 17.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: - у порушення вимог п.1.1 Додатку 2 до Тендерної документації, Додатку 9 Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції Довідка про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовлена згідно форми Додатку 9 Тендерної документації, по п.1 «Бульдозери, довжина відвалу не менше 2,3 м» містить недостовірну інформацію щодо марки/моделі бульдозера, а саме: в довідці вказано «ДЗ-42 Г (ДТ-75), договір про надання послуг спеціалізованою технікою №ЕТ 0304/2020-2 від 03.04.2020, свідоцтво про державну реєстрацію містять інформацію щодо бульдозера «ДЗ-42»; - у порушення вимог п.1.2 Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні оборотно-сальдові відомості (складені/сформовані не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування) та які повинні відповідати Методичним рекомендаціям про застосування регістрів бухгалтерського обліку малими підприємствами, затверджених наказом МФУ № 422 від 25.06.2003 року) знаходження основних засобів на балансі підприємства орендодавця/надавача послуг тощо (ТОВ «Експрес Техбуд», ТОВ «СК «Антстрой», МПП ВКФ «Декорт», ФОП Бондарук Р.В., ПрАТ «Київгідромонтаж», ТОВ «УБМ-Груп», ФОП Черниш В.В., ТОВ «Рута», МКП «Експрес-Сервіс», ТОВ «Бреннер Інтеркон», ТОВ «Пік Кампані») та/або інші документи, що підтверджують право орендодавця/надавача послуг/лізингодавця тощо розпоряджатися обладнанням, машинами, механізмами, технікою або устаткуванням (ТОВ «Експрес Техбуд», ТОВ «СК «Антстрой», МПП ВКФ «Декорт», ФОП Бондарук Р.В., ПрАТ «Київгідромонтаж», ТОВ «УБМ-Груп», ФОП Черниш В.В., ТОВ «Рута», МКП «Експрес-Сервіс», ТОВ «Бреннер Інтеркон», ТОВ «Пік Кампані»); - у порушення вимог п.1.2 Додатку 2 до Тендерної документації наданий у складі тендерної пропозиції Договір №31/20 від 27.02.2020 з ТОВ «Пік Кампані» не підтверджує обладнання, машини, механізми, техніку/устаткування, інформація про які вказана у п.2 «Пневмо або електротрамбовки, потужність не менше 0,6 кВт» Довідки про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовленої згідно форми Додатку 9 Тендерної документації; - у порушення вимог п.1.2 Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні документи про державну реєстрацію на обладнання, машини, механізми або устаткування, інформація про які вказана у п. 2 «Автомобіль, вантажопідйомність не менше 10,0 т» Довідки про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовленої згідно форми Додатку 9 Тендерної документації; - у порушення вимог п.1.3 Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано договір №111/3107 на проведення випробувань будівельних матеріалів та виробів, який не містить дати договору; - у порушення вимог п.2.1 Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР згідно форми у Додатку 10.1, яка містить недостовірну інформацію щодо посади працівника, інформація про якого міститься у п.51 вказаної довідки, а саме: в довідці вказано «заступник головного бухгалтера», в трудовій книжці – «бухгалтер»; - у порушення вимог п.2.1 Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції по працівникам, інформація про яких вказана у пп. 8, 19, 45, 50 довідки, відсутні документи щодо зміни прізвища; - у порушення вимог п.3.2 Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції аналогічний договір по п.2 Відомостей про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 тендерної документації надано не у повному обсязі, а саме: відсутні Додатки №1 і № 2 до Додаткової угоди №1 від 30.06.2016; - у порушення вимог п.3.2 Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні документи та інформація (акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдка(-ки) про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3)), які свідчать про виконання аналогічних договорів, вказаних у Відомостях про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 тендерної документації, у повному обсязі. Так, згідно Додаткової угоди №17 від 24.02.2020 вартість аналогічного договору №2016/1 від 15.08.2016 складає 178 377 550,81 грн., згідно наданого відгуку договір виконано на 163 488 429,79 грн. Згідно відгуку відносно Договору №12/05/27 від 20.05.2016 вартість робіт по договору складає 25 286 848,70 грн., вартість фактично виконаних робіт складає 21 800 514,87 грн. У складі тендерної пропозиції акти виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдка(-ки) про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3) по договору п.1 Відомостей про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 тендерної документації надані лише на суму аналогічних робіт по переміщенню піску і грунту, а не на суму всіх робіт по договору. Відгуки по аналогічним договорам згідно Відомостей про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 тендерної документації свідчать про виконання наданих аналогічних договорів не у повному обсязі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.1.1 Додатку 2 Тендерної документації «Довідка про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовлена згідно форми Додатку 9 Тендерної документації, яка повинна свідчити про те, що учасник має власну(е), орендовану(е), за договором лізингу, договором про надання послуг, тощо обладнання та матеріально-технічну базу, у т.ч. виробничі потужності для виконання робіт, що є предметом закупівлі.»; - п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації «Наявність вищезазначених обладнання, машини, механізми або устаткування підтверджується: o оборотно-сальдовою відомістю (складеною/сформованою не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування) та яка повинна відповідати Методичним рекомендаціям про застосування регістрів бухгалтерського обліку малими підприємствами, затверджених наказом МФУ № 422 від 25.06.2003 року) знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника та/або орендодавця/надавача послуг тощо та/або іншими документами, що підтверджують право орендодавця/надавача послуг/лізингодавця тощо розпоряджатися обладнанням, машинами, механізмами, технікою або устаткуванням; o у разі оренди (лізингу, послуг, суборенди, тощо) – чинними договорами оренди (лізингу, послуг, суборенди, тощо) зазначеної техніки, обладнання, машин, механізмів або устаткування, що містять підпис і печатку Учасника та контрагента за договором. Надані Учасником договори (лізингу, послуг, суборенди, тощо) повинні діяти не менше строку виконання робіт, а у разі менше, то Учасник додатково надає лист про те, що такий договір буде продовжено; o документами про державну реєстрацію на обладнання, машини, механізми або устаткування, якщо таке обладнання, машини, механізми або устаткування підлягають обов’язковій реєстрації.»; - п.1.3. Додатку 2 Тендерної документації «У разі оренди учасником лабораторії (або отримання послуг лабораторії згідно договору) у складі тендерної пропозиції додатково надається чинний договір.»; - п.2.1 Додатку 2 Тендерної документації «Довідка про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР згідно форми у Додатку 10.1, яка повинна свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для документального підтвердження відповідної кваліфікації інженерно-технічних працівників, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати дипломи про закінчення учбових закладів та документи, що підтверджують перебування інженерно-технічних працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника (копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) та/або наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або інші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником).»; - п.3.2. Додатку 2 Тендерної документації «Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, підготовленій згідно з Додатком 7 тендерної документації, Учасник надає наступні документи: - акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В, завірені підписом та печаткою технагляду) та довiдка(-ки) про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3), який(-і) свідчить(-ять) про повне виконання договору; - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, суму договору, суму виконаних робiт, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання.». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідку, складену/скориговану учасником у відповідності з вимогами Додатку 9 тендерної документації, яка повинна містити достовірну інформацію про обладнання, машини, механізми або устаткування, інформація про яке вказана у п.1 «Бульдозери, довжина відвалу не менше 2,3 м» Довідка про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовленій згідно форми Додатку 9 Тендерної документації; - оборотно-сальдові відомості (складені/сформовані не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування) та які повинні відповідати Методичним рекомендаціям про застосування регістрів бухгалтерського обліку малими підприємствами, затверджених наказом МФУ № 422 від 25.06.2003 року) знаходження основних засобів на балансі підприємства орендодавця/надавача послуг тощо (ТОВ «Експрес Техбуд», ТОВ «СК «Антстрой», МПП ВКФ «Декорт», ФОП Бондарук Р.В., ПрАТ «Київгідромонтаж», ТОВ «УБМ-Груп», ФОП Черниш В.В., ТОВ «Рута», МКП «Експрес-Сервіс», ТОВ «Бреннер Інтеркон», ТОВ «Пік Кампані») та/або інші документи, що підтверджують право орендодавця/надавача послуг/лізингодавця тощо розпоряджатися обладнанням, машинами, механізмами, технікою або устаткуванням (ТОВ «Експрес Техбуд», ТОВ «СК «Антстрой», МПП ВКФ «Декорт», ФОП Бондарук Р.В., ПрАТ «Київгідромонтаж», ТОВ «УБМ-Груп», ФОП Черниш В.В., ТОВ «Рута», МКП «Експрес-Сервіс», ТОВ «Бреннер Інтеркон», ТОВ «Пік Кампані»); - документи, складені у відповідності до вимог чинного законодавства України, які підтверджують використання обладнання, машини, механізми, техніку/устаткування, інформація про які вказана у п.2 «Пневмо або електротрамбовки, потужність не менше 0,6 кВт» Довідки про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовленої згідно форми Додатку 9 Тендерної документації, у відповідності до Договору №31/20 від 27.02.2020 з ТОВ «Пік Кампані»; - документи про державну реєстрацію на обладнання, машини, механізми або устаткування, інформація про які вказана у п. 2 «Автомобіль, вантажопідйомність не менше 10,0 т» Довідки про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовленої згідно форми Додатку 9 Тендерної документації; - договір №111/3107 на проведення випробувань будівельних матеріалів та виробів, який повинен мати дату договору; - Довідку про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР згідно форми у Додатку 10.1, яка повинна містити достовірну інформацію щодо посади працівника, інформація про якого міститься у п.51 вказаної довідки; - документи щодо зміни прізвища по працівникам, інформація про яких вказана у пп. 8, 19, 45, 50 Довідки про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР згідно форми у Додатку 10.1; - Додатки №1 і № 2 до Додаткової угоди №1 від 30.06.2016 щодо аналогічного договору по п.2 Відомостей про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 тендерної документації; - документи та інформація (акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдка(-ки) про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3)), які повинні свідчати про виконання аналогічних договорів, вказаних у Відомостях про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 тендерної документації, у повному обсязі; - відгуки по аналогічним договорам згідно Відомостей про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 тендерної документації, які повинні свідчити про виконання наданих аналогічних договорів у повному обсязі.

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: - у порушення вимог п.1.1 Додатку 2 до Тендерної документації, Додатку 9 Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції Довідка про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовлена згідно форми Додатку 9 Тендерної документації, яка повинна свідчити про те, що учасник має власну(е), орендовану(е), за договором лізингу, договором про надання послуг, тощо обладнання та матеріально-технічну базу, у т.ч. виробничі потужності для виконання робіт, що є предметом закупівлі, замість детальних характеристик обладнання, що планується використовувати, по всім позиціям містить інформацію з тендерної документації. Наприклад, замість зазначення інформації щодо ємності ковша конкретного екскаватора, інформація про який вказана у довідці, учасник зазначив характеристику, яка відповідає вимозі в Тендерній документації «не менше 0,25 м3». Аналогічно вказані характеристики по всім іншим позиціям Довідки про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми; - у порушення вимог п.1.2 Додатку 2 до Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції Балансова довідка не підтверджує обладнання, машини, механізми, техніку/устаткування, інформація про які вказана у пп. 1-7, 9-20, 22-25, 29, 30 Довідки про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовленої згідно форми Додатку 9 Тендерної документації; - у порушення вимог п.1.2 Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутня оборотно-сальдова відомість (складена/сформована не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування) та яка повинна відповідати Методичним рекомендаціям про застосування регістрів бухгалтерського обліку малими підприємствами, затверджених наказом МФУ № 422 від 25.06.2003 року) знаходження основних засобів на балансі надавача послуг (ФОП Корольов В.В.) та/або інші документи, що підтверджують право надавача послуг (ФОП Корольов В.В.) розпоряджатися обладнанням, машинами, механізмами, технікою або устаткуванням; - у порушення вимог п.1.2 Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутнє підтвердження приналежності виробничої бази, інформація про яку вказана у п.1 Інформації про виробничі бази, учаснику; - у порушення вимог п.1.2 Додатку 2 до Тендерної документації наданий у складі тендерної пропозиції Договір №09/04 від 09.04.2020 з ФОП Корольов В.В. не підтверджує обладнання, машини, механізми, техніку/устаткування, інформація про які вказана у п.31 Довідки про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовленої згідно форми Додатку 9 Тендерної документації; - у порушення вимог п.1.2 Додатку 2 до Тендерної документації до наданих у складі тендерної пропозиції договорів оренди №38/2020 від 31.12.2019, №100 від 01.12.3019, №19/08/19 від 19.08.2019, які діють до 31.12.2020, відсутні листи/довідки учасника про продовження строку дії вказаних договорів; - у порушення вимог п.1.2 Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутній акт приймання-передачі до договору оренди №19/08/19 від 19.08.2019. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.1.1 Додатку 2 Тендерної документації «Довідка про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовлена згідно форми Додатку 9 Тендерної документації, яка повинна свідчити про те, що учасник має власну(е), орендовану(е), за договором лізингу, договором про надання послуг, тощо обладнання та матеріально-технічну базу, у т.ч. виробничі потужності для виконання робіт, що є предметом закупівлі.»; - п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації «Наявність вищезазначених обладнання, машини, механізми або устаткування підтверджується: o оборотно-сальдовою відомістю (складеною/сформованою не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування) та яка повинна відповідати Методичним рекомендаціям про застосування регістрів бухгалтерського обліку малими підприємствами, затверджених наказом МФУ № 422 від 25.06.2003 року) знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника та/або орендодавця/надавача послуг тощо та/або іншими документами, що підтверджують право орендодавця/надавача послуг/лізингодавця тощо розпоряджатися обладнанням, машинами, механізмами, технікою або устаткуванням; o у разі оренди (лізингу, послуг, суборенди, тощо) – чинними договорами оренди (лізингу, послуг, суборенди, тощо) зазначеної техніки, обладнання, машин, механізмів або устаткування, що містять підпис і печатку Учасника та контрагента за договором. Надані Учасником договори (лізингу, послуг, суборенди, тощо) повинні діяти не менше строку виконання робіт, а у разі менше, то Учасник додатково надає лист про те, що такий договір буде продовжено; o документами про державну реєстрацію на обладнання, машини, механізми або устаткування, якщо таке обладнання, машини, механізми або устаткування підлягають обов’язковій реєстрації.». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідку, складену/скориговану учасником у відповідності з вимогами Додатку 9 тендерної документації, яка повинна містити детальні характеристики обладнання, що планується використовувати, без використання слів/словосполучень «не менше»; - оборотно-сальдову відомість (балансову довідку) для підтвердження обладнання, машини, механізми, техніку/устаткування, інформація про які вказана у пп. 1-7, 9-20, 22-25, 29, 30 Довідки про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовленої згідно форми Додатку 9 Тендерної документації; - оборотно-сальдову відомість (складену/сформовану не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування) та яка повинна відповідати Методичним рекомендаціям про застосування регістрів бухгалтерського обліку малими підприємствами, затверджених наказом МФУ № 422 від 25.06.2003 року) знаходження основних засобів на балансі надавача послуг тощо (ФОП Корольов В.В.) та/або іншими документами, що підтверджують право надавача послуг розпоряджатися обладнанням, машинами, механізмами, технікою або устаткуванням (ФОП Корольов В.В.) або пояснення з обґрунтуванням неподання документів та інформації з посиланням на відповідні нормативно-правові акти; - документальне підтвердження права власності учасника щодо виробничої бази, інформація про яку вказана у п.1 Інформації про виробничі бази; - документи, складені у відповідності до вимог чинного законодавства України, які підтверджують використання обладнання, машини, механізми, техніку/устаткування, інформація про які вказана у п. 31 Довідки про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовленої згідно форми Додатку 9 Тендерної документації, у відповідності до Договору №09/04 від 09.04.2020 з ФОП Корольов В.В.; - листи/довідки учасника про продовження строку дії договорів оренди №38/2020 від 31.12.2019, №100 від 01.12.3019, №19/08/19 від 19.08.2019, які діють до 31.12.2020; - акт приймання-передачі до договору оренди №19/08/19 від 19.08.2019.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС" #24157485

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 17:09
Електронний підпис
03 серпня 2020 17:06
Реєстр.pdf
03 серпня 2020 17:06
Довідки з банків.pdf
03 серпня 2020 17:06
Додаток 4.pdf
03 серпня 2020 17:06
Додаток 3 ст 17.pdf
03 серпня 2020 17:06
Додаток 2 ч. 4.pdf
03 серпня 2020 17:05
Додаток 2 ч. 3.pdf
03 серпня 2020 17:05
Додаток 2 ч. 2.pdf
03 серпня 2020 17:05
Додаток 2 ч. 1.pdf
03 серпня 2020 17:05
Банківська гарантія.rar

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: - у порушення вимог п.1.2 Додатку 2 до Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції оборотно-сальдова відомість не підтверджує обладнання, машини, механізми, техніку/устаткування, інформація про які вказана у п.1 «Зварювальний трансформатор – 2 од.» Довідки про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовленої згідно форми Додатку 9 Тендерної документації; - Довідка про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовлена згідно форми Додатку 9 Тендерної документації, містить недостовірну інформацію щодо дати договору з ТОВ «Авангард». В довідці вказана дата «07.07.2020», у той час як договір укладений 06.07.2020; - лист від учасника щодо продовження строку дії договору оренди від 06.07.2020 №06/07-2020 з ТОВ «Авангард» містить недостовірну інформацію щодо реквізитів вказаного договору; - Довідка про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовлена згідно форми Додатку 9 Тендерної документації, містить недостовірну інформацію щодо номеру договору з Відокремленим структурним підрозділом ПАТ «Мостобуд». В довідці вказаний номер договору «№11-У», у той час як номер договору «№11-УМ»; - у порушення вимог п.1.2 Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні документи про державну реєстрацію на обладнання, машини, механізми або устаткування, інформація про які вказана у пп.1, 2, 7, 8, 9 «Автомобілі-самоскиди – 10 од.» Довідки про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовленої згідно форми Додатку 9 Тендерної документації; - у порушення вимог п.1.2 Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні оборотно-сальдова відомість (складена/сформована не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування) та яка повинна відповідати Методичним рекомендаціям про застосування регістрів бухгалтерського обліку малими підприємствами, затверджених наказом МФУ № 422 від 25.06.2003 року) знаходження основних засобів на балансі підприємства орендодавця (ТОВ «Авангард», ПАТ «Мостобуд») та/або інші документи, що підтверджують право орендодавця (ТОВ «Авангард», ПАТ «Мостобуд») розпоряджатися обладнанням, машинами, механізмами, технікою або устаткуванням; - у порушення вимог п.1.2 Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутній лист про продовження строку дії договору №ДГ-300120-126 від 30.01.2020 на виконання дослідницьких послуг; - у порушення вимог п.2.1 Додатку 2 до Тендерної документації, Додатку 10.1 до Тендерної документації Довідка про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР згідно форми Додатку 10.1 не містить інформацію про кваліфікацію працівника, інформація про якого вказана у п.25 вказаної довідки; - у порушення вимог п.2.1 Додатку 2 до Тендерної документації кваліфікаційний(і) сертифікат(и) та документ(и), що підтверджують підвищення кваліфікації у відповідності до вимог чинного законодавства, не засвідчені власниками таких сертифікатів/документів (підписом і печаткою); - у порушення вимог п.2.1 Додатку 2 до Тендерної документації, Додатку 10.1 до Тендерної документації п.12 Довідки про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР згідно форми Додатку 10.1 містить недостовірну інформацію щодо спеціальності та кваліфікації працівника, що підтверджується інформацією з документу про освіту; - у порушення вимог п.3.2 Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В, завірені підписом та печаткою технагляду) та довiдка(-ки) про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3), який(-і) свідчить(-ять) про повне виконання договору, вказаного у п.1 Відомостей про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 тендерної документації (договір підряду №19/04 від 19.04.2013), а саме: відповідно до наданих додаткових угод вартість договору складає 133 650 800,00 грн., акти виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдки про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3) надані на суму 113 732 110,55 грн.; - у порушення вимог п.3.2 Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано відгук по договору, вказаному у п.2 Відомостей про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 тендерної документації (договір підряду №1м від 19.01.2016), який містить недостовірну інформацію щодо вартості укладеного договору, а саме: у відгуку вартість укладеного договору вказана як «11 875 905,00 грн.», вартість укладеного договору згідно додаткових угод, наданих у складі тендерної пропозиції, складає 15 392 865,00 грн.; - у порушення вимог п.3.2 Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано відгуки по всім аналогічним договорам, які не містять інформації щодо наявності/відсутності оперативно-господарських санкцій, передбачених пунктом 4 частини 1 статті 236 Господарського кодексу України, а також будь-яких інших оперативно-господарських санкцій відповідно до частини 2 статті 236 Господарського кодексу України; - у порушення вимог п.2 Приміток Додатку 2 у складі тендерної пропозиції відсутні дипломи про закінчення учбових закладів та документи, що підтверджують перебування інженерно-технічних працівників, перерахованих в довідці субпідрядника, у штаті субпідрядника (копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) та/або наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або інші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.1.1 Додатку 2 Тендерної документації «Довідка про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовлена згідно форми Додатку 9 Тендерної документації, яка повинна свідчити про те, що учасник має власну(е), орендовану(е), за договором лізингу, договором про надання послуг, тощо обладнання та матеріально-технічну базу, у т.ч. виробничі потужності для виконання робіт, що є предметом закупівлі.»; - п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації «Наявність вищезазначених обладнання, машини, механізми або устаткування підтверджується: оборотно-сальдовою відомістю (складеною/сформованою не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування) та яка повинна відповідати Методичним рекомендаціям про застосування регістрів бухгалтерського обліку малими підприємствами, затверджених наказом МФУ № 422 від 25.06.2003 року) знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника та/або орендодавця/надавача послуг тощо та/або іншими документами, що підтверджують право орендодавця/надавача послуг/лізингодавця тощо розпоряджатися обладнанням, машинами, механізмами, технікою або устаткуванням.»; - п.1.2. Додатку 2 Тендерної документації «Надані Учасником договори (лізингу, послуг, суборенди, тощо) повинні діяти не менше строку виконання робіт, а у разі менше, то Учасник додатково надає лист про те, що такий договір буде продовжено.»; - п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації «Наявність вищезазначених обладнання, машини, механізми або устаткування підтверджується: документами про державну реєстрацію на обладнання, машини, механізми або устаткування, якщо таке обладнання, машини, механізми або устаткування підлягають обов’язковій реєстрації.»; - п.2.1 Додатку 2 Тендерної документації «Довідка про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР згідно форми у Додатку 10.1, яка повинна свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.»; - п.2.1 Додатку 2 Тендерної документації «Кваліфікаційний(і) сертифікат(и) та документ(и), що підтверджують підвищення кваліфікації у відповідності до вимог чинного законодавства, повинні бути засвідчені власниками таких сертифікатів/документів (підписом і печаткою).»; - п.3.2. Додатку 2 Тендерної документації «Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, підготовленій згідно з Додатком 7 тендерної документації, Учасник надає наступні документи: - акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В, завірені підписом та печаткою технагляду) та довiдка(-ки) про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3), який(-і) свідчить(-ять) про повне виконання договору; - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, суму договору, суму виконаних робiт, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання. У відгуку має бути інформація, щодо наявності/відсутності оперативно-господарських санкцій, передбачених пунктом 4 частини 1 статті 236 Господарського кодексу України, а також будь-яких інших оперативно-господарських санкцій відповідно до частини 2 статті 236 Господарського кодексу України а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру по договору. Документ повинен бути датований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про дану закупівлі.»; - п.2 Приміток до Додатку 2 Тендерної документації «У разі, якщо учасник для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному(им) критерію(ям), визначеному(им) у п.1 та п.2 цього Додатку, має намір залучити потужності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, у складі тендерної пропозиції учасник додатково надає довідку(и)/інформацію/документ(и) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), підготовлену(і) відповідно до вимог пп.1.1-1.2, 2.1-2.2 цього Додатку, підписану(і) керівником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) і скріплену(і) відбитком печатки (інформація щодо субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) подається лише в тій частині, щодо якої буде(уть) залучений(і) субпідрядник(и)/співвиконавець(і)).». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідку, складену/скориговану учасником у відповідності з вимогами Додатку 9 тендерної документації, яка повинна містити достовірну інформацію щодо реквізитів договорів з ТОВ «Авангард» та Відокремленим структурним підрозділом ПАТ «Мостобуд»; - оборотно-сальдову відомість для підтвердження обладнання, машини, механізми, техніку/устаткування, інформація про які вказана у п.1 «Зварювальний трансформатор – 2 од.» Довідки про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовленої згідно форми Додатку 9 Тендерної документації; - лист від учасника щодо продовження строку дії договору оренди від 06.07.2020 №06/07-2020 з ТОВ «Авангард», який повинен містити достовірну інформацію щодо реквізитів вказаного договору; - документи про державну реєстрацію на обладнання, машини, механізми або устаткування, інформація про які вказана у пп.1, 2, 7, 8, 9 «Автомобілі-самоскиди – 10 од.» Довідки про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовленої згідно форми Додатку 9 Тендерної документації, або довідку, складену/скориговану учасником у відповідності з вимогами Додатку 9 тендерної документації, яка повинна містити інформацію про обладнання, машини, механізми або устаткування, інформація про які підтверджується документами про державну реєстрацію; - оборотно-сальдову відомість (складену/сформовану не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування) та яка повинна відповідати Методичним рекомендаціям про застосування регістрів бухгалтерського обліку малими підприємствами, затверджених наказом МФУ № 422 від 25.06.2003 року) знаходження основних засобів на балансі орендодавця/надавача послуг тощо (ТОВ «Авангард», Відокремлений структурним підрозділом ПАТ «Мостобуд») та/або іншими документами, що підтверджують право орендодавця/надавача послуг/лізингодавця тощо розпоряджатися обладнанням, машинами, механізмами, технікою або устаткуванням (ТОВ «Авангард», Відокремлений структурним підрозділом ПАТ «Мостобуд»); - лист від учасника про продовження строку дії договору №ДГ-300120-126 від 30.01.2020 на виконання дослідницьких послуг; - довідку, складену/скориговану учасником у відповідності з вимогами Додатку 10.1 до Тендерної документації, яка повинна містити інформацію про кваліфікацію працівника, інформація про якого вказана у п.25 вказаної довідки, та повинна узгоджуватися з наданими документи про освіту; - кваліфікаційний(і) сертифікат(и) та документ(и), що підтверджують підвищення кваліфікації у відповідності до вимог чинного законодавства, засвідчені власниками таких сертифікатів/документів (підписом і печаткою); - довідку, складену/скориговану учасником у відповідності з вимогами Додатку 10.1 до Тендерної документації, яка повинна містити достовірну інформацію щодо спеціальності та кваліфікації працівника, інформація про якого вказана у п.12 Довідки про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР згідно форми Додатку 10.1, та повинна узгоджуватися з наданими документи про освіту; - акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В, завірені підписом та печаткою технагляду) та довiдка(-ки) про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3), який(-і) свідчить(-ять) про повне виконання договору, вказаного у п.1 Відомостей про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 тендерної документації (договір підряду №19/04 від 19.04.2013), або документи/інформацію, що підтверджують коригування/зміну вартості договору, яка відповідає показникам форм КБ-2В та КБ-3; - відгук по договору, вказаному у п.2 Відомостей про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 тендерної документації (договір підряду №1м від 19.01.2016), який повинен містити достовірну інформацію щодо вартості укладеного договору згідно показників останніх додаткових угод; - відгуки по всім аналогічним договорам, які повинні містити інформацію щодо наявності/відсутності оперативно-господарських санкцій, передбачених пунктом 4 частини 1 статті 236 Господарського кодексу України, а також будь-яких інших оперативно-господарських санкцій відповідно до частини 2 статті 236 Господарського кодексу України; - у порушення вимог п.2 Приміток Додатку 2 у складі тендерної пропозиції відсутні дипломи про закінчення учбових закладів та документи, що підтверджують перебування інженерно-технічних працівників, перерахованих в довідці субпідрядника, у штаті субпідрядника (копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) та/або наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або інші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником).

Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 17:15
Електронний підпис
03 серпня 2020 17:13
69. Довідка про Санкції.pdf
03 серпня 2020 17:13
68. Копія сертифікату ISO.pdf
03 серпня 2020 17:13
63. Копія Ліцензії.pdf
03 серпня 2020 17:13
57. Проект договору.pdf
03 серпня 2020 17:13
48. Копія Опису.pdf
03 серпня 2020 17:13
45. Копія Статуту.pdf
03 серпня 2020 17:13
43. Витяг.pdf
03 серпня 2020 17:12
38. Договірна ціна.pdf
03 серпня 2020 17:12
35. Довідки Статті 17.pdf
03 серпня 2020 17:12
25-27. Договір 11- УМ.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

товариство з обмеженою відповідальністю "Вавілон буд" #41862555

№ рішення у справі

313-р

Дата рішення у справі

21.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 17:31
Реєстр.pdf

Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 17:36
Електронний підпис
03 серпня 2020 17:34
д.2.2.1 Дипломи ІТР.pdf
03 серпня 2020 17:32
ЛИСТ ГАРАНТІЇ .pdf
03 серпня 2020 17:32
д.2.3.2 Відгук Драбів.pdf
03 серпня 2020 17:32
д.2.3.2 Відгук Гарант.pdf
03 серпня 2020 17:32
д.2.2.1 Накази ІТР.pdf
03 серпня 2020 17:31
3.1.6 Протокол.pdf
03 серпня 2020 17:31
3.1.5 Статутні обмеження.pdf
03 серпня 2020 17:31
3.1.6 Наказ.pdf

Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 17:59
виписка ГЛОБУС БАНК.pdf
03 серпня 2020 17:59
20171 МЕТРОБУД p7s.7z
03 серпня 2020 17:58
71.справка Глобус БАНК.pdf
03 серпня 2020 17:56
71.справка Глобус БАНК.pdf
03 серпня 2020 17:56
63.Витяг з реєстру ПДВ.pdf
03 серпня 2020 17:54
40. План завозу ґрунту.pdf
03 серпня 2020 17:30
9. Договір Оренди МТБ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: - у порушення вимог п.1.2 Додатку 2 до Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції Оборотно-сальдова відомість по рахунку 10 за Липень 2020 р. до договору №03-107 про надання послуг технікою від 29.03.2019 з КП по ремонту і утриманню мостів і шляхів м.Києва «Київавтошляхміст» не підтверджує (не містить інформацію) обладнання, машини, механізми, техніку/устаткування, інформація про які вказана у пп.9.1 Довідки про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовленої згідно форми Додатку 9 Тендерної документації; - у порушення вимог п.1.2 Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано свідоцтво про державну реєстрацію на транспортний засіб, вказаний у п.6.9 Довідки про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, друга сторона якого не містить номеру вказаного свідоцтва, що у свою чергу не дає можливості ідентифікувати приналежність транспортного засобу КП по ремонту і утриманню мостів і шляхів м.Києва «Київавтошляхміст»; - у порушення вимог п.3.2 Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції договір підряду №7/18-КТ від 19.06.2018 надано не у повному обсязі, а саме: відсутня перша сторінка Додаткової угоди №11 (підтверджується інформацією/публічною інформацією, що є доступною в електронній системі закупівель); - у порушення вимог п.3.2 Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції договір підряду №1/18-КТ від 24.01.2018 надано не у повному обсязі, а саме: відсутні додаткові угоди №№2-8 (підтверджується інформацією/публічною інформацією, що є доступною в електронній системі закупівель). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації «Наявність вищезазначених обладнання, машини, механізми або устаткування підтверджується: оборотно-сальдовою відомістю (складеною/сформованою не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування) та яка повинна відповідати Методичним рекомендаціям про застосування регістрів бухгалтерського обліку малими підприємствами, затверджених наказом МФУ № 422 від 25.06.2003 року) знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника та/або орендодавця/надавача послуг тощо та/або іншими документами, що підтверджують право орендодавця/надавача послуг/лізингодавця тощо розпоряджатися обладнанням, машинами, механізмами, технікою або устаткуванням.»; - п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації «Наявність вищезазначених обладнання, машини, механізми або устаткування підтверджується: документами про державну реєстрацію на обладнання, машини, механізми або устаткування, якщо таке обладнання, машини, механізми або устаткування підлягають обов’язковій реєстрації.»; - п.3.2 Додатку 2 Тендерної документації «Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, підготовленій згідно з Додатком 7 тендерної документації, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками, змінами та невід’ємними частинами до договору (у разі надання Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) договір(и) субпідряду, то в такому випадку Учасник додатково надає копiю(ї) договору(ів) генерального підряду).». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідку, складену/скориговану учасником у відповідності з вимогами Додатку 9 тендерної документації, яка повинна містити достовірну інформацію щодо обладнання, машин, механізмів, техніки/устаткування по пп.9.1 Довідки про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, яка повинна підтверджуватися відповідними документами та інформацією, або Оборотно-сальдову відомість по рахунку 10 за Липень 2020 р. до договору №03-107 про надання послуг технікою від 29.03.2019 з КП по ремонту і утриманню мостів і шляхів м.Києва «Київавтошляхміст», яка повинна підтверджувати обладнання, машини, механізми, техніку/устаткування, інформація про які вказана у пп.9.1 Довідки про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовленої згідно форми Додатку 9 Тендерної документації; - свідоцтво про державну реєстрацію на транспортний засіб, вказаний у п.6.9 Довідки про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, обидві сторони якого повинні містити номер вказаного свідоцтва та власника транспортного засобу, щоб була можливість ідентифікувати приналежність транспортного засобу КП по ремонту і утриманню мостів і шляхів м.Києва «Київавтошляхміст»; - першу сторінку Додаткової угоди №11 до договору підряду №7/18-КТ від 19.06.2018 або Додаткову угоду №11 до договору підряду №7/18-КТ від 19.06.2018; - додаткові угоди №№2-8 до договору підряду №1/18-КТ від 24.01.2018.

Документи

Публічні документи

29 серпня 2020 16:23
Електронний підпис
29 серпня 2020 16:15
МАз 551605.pdf
29 серпня 2020 16:15
Компресор ПКСД 5,25ДМ (1).pdf
03 серпня 2020 17:48
Електронний підпис
03 серпня 2020 17:48
Електронний підпис
03 серпня 2020 17:47
1. Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"

товариство з обмеженою відповідальністю "Вавілон буд"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс"

ПАТ "Київметробуд"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" 299 500 000,00
UAH з ПДВ
299 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2020 16:23
Електронний підпис
29 серпня 2020 16:15
МАз 551605.pdf
29 серпня 2020 16:15
Компресор ПКСД 5,25ДМ (1).pdf
03 серпня 2020 17:48
Електронний підпис
03 серпня 2020 17:48
Електронний підпис
03 серпня 2020 17:47
1. Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"

Інформація про відміну

Дата відміни
31 серпня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій