Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт харчоблоку Першотравневого навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – ліцей» за адресою: Одеська область, Лиманський район, с. Першотравневе, вул. Учительська, 3
Очікувана вартість
8 349 796,80 UAH
UA-2020-07-03-004994-a a512d002964147a7bd723c813db919cd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Шпортило

+380485596100 voms43187500@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛИМАНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43187500
Місцезнаходження: 67541, Україна , Одеська обл., с. Першотравневе, вул. Миру, буд. 5
Контактна особа: Вікторія Шпортило
+380485596100
voms43187500@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 23 липня 2020 14:50
Очікувана вартість: 8 349 796,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 43 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт харчоблоку Першотравневого навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – ліцей» за адресою: Одеська область, Лиманський район, с. Першотравневе, вул. Учительська, 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67541, Україна, Одеська область, Лиманський район, с. Першотравневе , вул. Учительська, буд. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Категорія: відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Аванс 15 Банківські 30
Виконання робіт Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівлі викладаються українською мовою. Всі інші документи (видані відповідними установами, підприємствами, організаціями), що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою та переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути посвідчений нотаріально. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: 40 000 грн., банківська гарантія, умови надання забезпечення зазначено в пунктах 2, 3 розділу ІІІ тендерної документації. Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 13:07
додаток_1.pdf
15 липня 2020 13:07
додаток_2.pdf
15 липня 2020 13:07
додаток_3.pdf
15 липня 2020 13:07
додаток_4.pdf
15 липня 2020 13:07
Тендерна_документацiя.pdf
15 липня 2020 13:07
додаток_5.pdf
15 липня 2020 13:07
Перелiк_змiн.pdf
15 липня 2020 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 13:07
додаток_1.pdf
07 липня 2020 14:16
додаток_2.pdf
03 липня 2020 14:14
додаток_2.pdf
15 липня 2020 13:07
додаток_2.pdf
07 липня 2020 14:16
додаток_1.pdf
03 липня 2020 14:14
додаток_1.pdf
15 липня 2020 13:07
додаток_3.pdf
07 липня 2020 14:16
додаток_3.pdf
03 липня 2020 14:14
додаток_3.pdf
15 липня 2020 13:07
додаток_4.pdf
07 липня 2020 14:16
додаток_4.pdf
03 липня 2020 14:14
додаток_4.pdf
15 липня 2020 13:07
Тендерна_документацiя.pdf
07 липня 2020 14:16
Тендерна_документацiя.pdf
03 липня 2020 14:14
Тендерна_документацiя.pdf
15 липня 2020 13:07
додаток_5.pdf
07 липня 2020 14:16
додаток_5.pdf
03 липня 2020 14:14
додаток_5.pdf
15 липня 2020 13:07
Перелiк_змiн.pdf
07 липня 2020 14:16
Перелiк_змiн.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

П.1 розділу 3 ТД
Дата подання: 09 липня 2020 21:15
Дата відповіді: 13 липня 2020 11:29
Просимо надати роз'яснення щодо вимоги надати інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в тендерній документації); Чи вимагається надання зазначеної інформації, та якщо так, у якому вигляді Учасник має її надати? Чи можливе надання інформації в довільній формі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації Замовник має право вимагати під час виконання робіт копії сертифікатів відповідності або копії іншого документального підтвердження якості та безпечності (у передбачених законодавством випадках) на основні матеріали, необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Вимог щодо подання цих документів учасниками в тендерній пропозиції тендерною документацією не передбачено.
Кошторисні документи
Дата подання: 09 липня 2020 21:31
Дата відповіді: 13 липня 2020 11:30
Просимо надати роз'яснення щодо вимоги надання кошторису. Чи має Учасник завіряти підписом та печаткою кожну сторінку кошторисних розрахунків або буде достатньо підписів на останніх сторінках? Чи можливе надання кошторису у форматі Word або Excel з накладенням, наприклад, КЕП або ЕЦП уповноваженої особи?
Відповідь: Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації - Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів у форматі PDF (PortableDocumentFormat) або електронних документів в електронну систему закупівель. Скановані в PDF документи, які подаються у складі тендерної пропозиції, не повинні містити різні накладення, малюнки (наприклад, накладених підписів, печаток). Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Договірна ціна та кошториси можуть містити підпис уповноваженої посадової особи учасника/переможця процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки (у разі використання) тільки на останніх сторінках.
Надання кошторису
Дата подання: 09 липня 2020 21:47
Дата відповіді: 13 липня 2020 11:31
Просимо надати роз'яснення щодо вимоги надання Розрахунки (договірна ціна, кошторис (зведений кошторисний розрахунок, об'єктні та локальні кошториси, інші документи та розрахунки згідно з чинним законодавством, на основі яких визначається кошторисна вартість робіт і договірна ціна)), приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, завірені належним чином та додатково в електронному вигляді у форматі інформаційного блоку даних imd, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною (за ціною), повинен надати на адресу Замовника, протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення аукціону*. Чи правильно ми розуміємо, що Учасник має надати такі документи фізично, за адресою Замовника у паперовому вигляді? Адже, якщо Учасник та Замовник фізично розташовані в різних містах, відкорегувати та фізично надати кошторис протягом лише 1 робочого дня є неможливим. Просимо передбачити можливість надання відкорегованої договірної ціни шляхом завантаження її до електронної системи закупівель або надіслання на електронну пошту Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розрахунки (договірна ціна, кошторис (зведений кошторисний розрахунок, об'єктні та локальні кошториси, інші документи та розрахунки згідно з чинним законодавством, на основі яких визначається кошторисна вартість робіт і договірна ціна)), приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, завірені належним чином та додатково в електронному вигляді у форматі інформаційного блоку даних imd, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною (за ціною), повинен надати на адресу Замовника, протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення аукціону.
Залучення субпідрядника
Дата подання: 09 липня 2020 21:49
Дата відповіді: 13 липня 2020 11:31
Яку інформацію та документи має надати Учасник, якщо він планує залучення субпідрядника, але у кількості меньше ніж 20% від суми закупівлі?
Відповідь: Якщо субпідрядник/співвиконавець, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, не залучаються, то учасник процедури закупівлі повинен надати довідку (складену учасником в довільній формі) про те, що субпідрядники/співвиконавці для виконання робіт, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, не залучаються.
П.3 розділу 5 Тд
Дата подання: 09 липня 2020 21:52
Дата відповіді: 13 липня 2020 11:32
Просимо надати роз'яснення щодо вимоги надати інформацією: 1. Учасник процедури закупівлі повинен в інших документах тендерної пропозиції додатково надати: - копію витягу з реєстру платника податку на додану вартість або копію витягу з реєстру платника єдиного податку виданих в 2020 році Якщо Учасник отримав витяг до 2020 року, яким чином він може виконати зазначену вимогу? Повторне отримання такого витягу не є можливим. Просимо внести зміни та надати можливість Учасникам надавати витяг, виданий у рік реєстрації платником податку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо вашого запитання, хочемо зазначити, що якщо вами буде проведено аналіз оприлюдненої учасниками процедур закупівель інформації в електронній системі закупівель «Prozzoro», то ви з’ясуєте, що відповідні витяги видані податковою інспекцією надаються учасниками для участі в процедурах закупівель з датою видачі передбаченою умовам тендерної документації.
Відомості з реєстру
Дата подання: 09 липня 2020 21:56
Дата відповіді: 13 липня 2020 11:33
Просимо надати роз'яснення щодо вимоги надати відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – для юридичний осіб, довідку з кваліфікаційними ознаками – для фізичних осіб – підприємців, видані станом не більше двотижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; Для юридичних осіб таким документом є Довідка з органів Статистики, яка як правило видається лише один раз. Тобто, виконати вимоги щодо строків давнини довідки не є можливим, якщо вона вже видана. Або Замовник мав на увазі ВИТЯГ з реєстру? Просимо надати можливість надати ВИТЯГ, який має всі необхідні дані про підприємство.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Положення про порядок і умови користування даними ЄДРПОУ, затвердженого наказом Держкомстату від 28.11.2005 № 386, зареєстрованого в Мін'юсті 15.12.2005 за № 509/11789 (із змінами та доповненнями, внесеними наказом Держкомстату від 22.10.2010 №428/1, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486), на запит користувача з ЄДРПОУ надаються відомості за такими категоріями даних:
- ідентифікаційні - ідентифікаційний код та найменування суб'єкта;
- класифікаційні - види економічної діяльності, територіальна належність, організаційно-правова форма господарювання, інституційний сектор економіки, найменування органу, до сфери управління якого належить юридична особа, яка діє на основі державної власності, тощо, а також класифікаційні коди відповідно до державних класифікаторів;
- довідкові - місцезнаходження, прізвище керівника, телефон, факс, адреса електронної пошти;
- реєстраційні - відомості про створення, припинення суб'єктів та вчинення інших реєстраційних дій щодо них.
Відомості з Реєстру надаються користувачу на підставі письмового запиту у вигляді базових та розширених даних з Реєстру.
Уточнення щодо ТЗ Додатку 3
Дата подання: 09 липня 2020 22:09
Дата відповіді: 13 липня 2020 11:41
Просимо надати роз'яснення щодо деяких пунктів Технічного завдання за Додатком 3. У ньому наявні роботи відповідно до номерів 1 по 9. Локальний кошторис 2-1-9, після нього йде Лс 2-1-12. Чи немає тут помилки? Не пропущені Лс 10 та 11? Також просимо пояснити: - П.69 ТЗ - до якої товщини додавати? не вказано - п 74 також не вказано віднімати до якої товщини?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо вашого запитання тендерним комітетом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо п. 69, то повідомляємо, що необхідно додавати до товщини 2 мм.
п. 74 вилучати 0,5 мм на кожном шарі до 3,0 мм.
Проект договору
Дата подання: 09 липня 2020 22:16
Дата відповіді: 13 липня 2020 11:34
Просимо надати роз'яснення, чи потрібно заповнювати Проект договору у частині Ціни договору та фінансування,? Надайте уточнення, яке фінансування робіт передбачено на 2020 та 2021 роки?
Відповідь: В Додатку 4 до тендерної документації міститься наступне -
Примітки до подання Проекту договору про закупівлю робіт Учасниками до кінцевого строку подання пропозицій:
- в проекті договору про закупівлю робіт Учасникам необхідно заповнити всі пункти договору, що передбачено замовником для заповнення, окрім номеру договору, дати договору, ціни договору та іншого, що стосується вартості окремих складових робіт;
- Учасник не повинен відступати від даної форми;
- Учасник повинен подати з проектом договору про закупівлю робіт Додаток 1 (Календарний графік виконання робіт);
- Додаток 2. «Договірна ціна, кошторис, інші документи, пов'язані із складанням і необхідні для визначення кошторисної вартості робіт та договірної цін» надається під час укладання договору.
Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету згідно з Планом фінансування робіт.
Календарний графік
Дата подання: 09 липня 2020 22:17
Дата відповіді: 13 липня 2020 11:34
Чи потрібно надавати календарний графік на етапі подання пропозиції?
Відповідь: Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації - Учасники процедури закупівлі (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців) повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, зокрема:
«- календарний графік виконання робіт (орієнтовний) (складений учасником в довільній формі)».

Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РБК КРАЇНА 7 531 087,82
UAH з ПДВ
7 531 087,82
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП» 8 182 004,64
UAH з ПДВ
8 139 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОБЛТЕПЛО" 8 227 105,24
UAH з ПДВ
8 180 105,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 10:25
Електронний підпис
05 серпня 2020 10:21
Проект договору
05 серпня 2020 10:21
Відгук
22 липня 2020 22:25
Електронний підпис
22 липня 2020 18:32
Гарантия.rar
22 липня 2020 18:32
Кошторис.rar
22 липня 2020 18:32
Штатний розклад.PDF
22 липня 2020 18:32
Лист- згода Учасника.PDF
22 липня 2020 18:32
Відгук Цебрикова.pdf
22 липня 2020 18:32
Накази на адмін штат.pdf
22 липня 2020 18:32
Витяг_ Виписка.pdf

Публічні документи

22 серпня 2020 12:05
Електронний підпис
22 серпня 2020 12:02
тендерна пропозиція
22 серпня 2020 12:02
довідка 4
22 серпня 2020 12:02
довідка 3
22 серпня 2020 12:02
довідка 2
22 серпня 2020 12:02
довідка 1
22 липня 2020 17:02
Електронний підпис
22 липня 2020 17:01
кошториси папка 4.rar
22 липня 2020 17:01
кошториси папка 3.rar
22 липня 2020 17:01
кошториси папка 1.zip
22 липня 2020 17:01
кошториси папка 2.rar
22 липня 2020 17:01
проект договору.rar
22 липня 2020 17:01
аналогічний договір.rar
22 липня 2020 17:01
довідки з банку.rar
22 липня 2020 17:01
гарантія банку.rar
22 липня 2020 17:01
інші документи.rar
22 липня 2020 17:01
уповноважена особа.rar
22 липня 2020 17:01
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 16:04
Тендерна пропозиція.pdf
20 липня 2020 16:04
Статут.pdf
20 липня 2020 16:04
Опис.pdf
20 липня 2020 16:04
Наказ директор.pdf
20 липня 2020 16:04
Ліцензія будівельна.pdf
20 липня 2020 16:04
Лист формування ціни.pdf
20 липня 2020 16:04
Лист згода вартість.pdf
20 липня 2020 16:04
Інформація довкілля.pdf
20 липня 2020 16:04
Дозволи_Держпраці.pdf
20 липня 2020 16:04
Довідка про печатку.pdf
20 липня 2020 16:04
Витяг ПДВ.pdf
20 липня 2020 16:04
Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РБК КРАЇНА

ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП»

ТОВ "ОБЛТЕПЛО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ РБК КРАЇНА
#42799469
Відхилено 7 531 087,82
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 14:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 11:07
ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП»
#41521618
Переможець 8 139 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 15:53

Вимога про усунення невідповідностей

1. Виявлені невідповідності: 1) учасником закупівлі ТОВ «РБК КРАЇНА» у складі тендерної пропозиції надано документ (файл «Довідка щодо обладнання.pdf» вих. № 33 від 21.07.2020р.), який не містить інформацію про технічний стан обладнання, матеріально-технічної бази (транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, приладів, інструментів тощо). 2) учасником закупівлі ТОВ «РБК КРАЇНА» у складі тендерної пропозиції для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надано відгуки (файл «Відгук Цебрикова.pdf» та файл «Відгук договір будинок культури акти.pdf»), які не містять посилання на публічне розміщення аналогічного договору, щодо якого надається сам відгук. 3) у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «РБК КРАЇНА» відсутній Звіт про рух грошових коштів (форма № 3) та відсутнє роз’яснення із посиланням на нормативні акти та ті фінансові документи який він має складати у відповідності до законодавства та свого статусу. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати відповідно до вимог пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації - «Довідка (складена учасником у довільній формі) про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази (транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, приладів, інструментів тощо, з зазначенням найменування, кількості, термін експлуатації (років), з додатковим позначенням – власне чи орендоване тощо, та інформації про технічний стан (справний/несправний)), необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі». 2) Пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати відповідно до вимог пункту 3.3. Додатку 1 до тендерної документації - «Відгук (відгуки), від замовника (контрагента), з яким (якими) укладено аналогічний (аналогічні) договір (договори), зазначений (зазначені) в довідці, складеній відповідно до пп. 3.1. цього додатку, який повинен бути адресований замовнику, складений на фірмовому бланку, з номером та датою видачі відгука (дата складання відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів), відгук має містити посилання на публічне розміщення аналогічного договору, щодо якого надається сам відгук, також відгук має містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень». 3) Пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати відповідно до вимог пункту 4.1. Додатку 1 до тендерної документації - «На підтвердження фінансової спроможності, учасник надає фінансову звітність за останній звітній період: - Баланс підприємства учасника (Форма №1); - Звіт про фінансові результати учасника (Форма №2); - Звіт про рух грошових коштів (Форма №3); - Декларація з додатками (за наявності) за попередній рік та квитанцію про сплату єдиного податку за останній звітний період (для фізичних осіб-підприємців). Примітки до п.4.1.: У разі якщо учасник відповідно до діючого законодавства України не має складати будь який документ із вищеперерахованих, він надає лист-роз’яснення (у довільній формі) із посиланням на нормативні акти та ті фінансові документи який він має складати у відповідності до законодавства та свого статусу». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) учасник ТОВ «РБК КРАЇНА» має надати відгуки від замовників аналогічних договорів, які повинні містити, зокрема - посилання на публічне розміщення аналогічного договору, щодо якого надається сам відгук. 2) учасник ТОВ «РБК КРАЇНА» має надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка повинна містити, зокрема - інформацію про технічний стан (справний/несправний) обладнання, матеріально-технічної бази (транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, приладів, інструментів тощо). 3) учасник ТОВ «РБК КРАЇНА» має надати Звіт про рух грошових коштів (форма № 3) або у разі відсутності лист-роз’яснення (у довільній формі) із посиланням на нормативні акти та ті фінансові документи який він має складати у відповідності до законодавства та свого статусу.

Документи

10 серпня 2020 14:26
Електронний підпис
10 серпня 2020 14:22
протокол 26.PDF
29 липня 2020 15:31
Електронний підпис
29 липня 2020 15:05
протокол 23.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП»
#41521618
8 139 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 09:42
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2021 14:45
доп угода харчоблок ч. 1.PDF зміни до договору
30 листопада 2021 14:37
доп угода харчоблок ч. 6.PDF зміни до договору
30 листопада 2021 14:36
доп угода харчоблок ч. 3.PDF зміни до договору
30 листопада 2021 14:36
доп угода харчоблок.PDF зміни до договору
30 листопада 2021 14:36
доп угода харчоблок ч. 2.PDF зміни до договору
30 листопада 2021 14:36
доп угода харчоблок ч. 4.PDF зміни до договору
30 листопада 2021 14:36
доп угода харчоблок ч. 5.PDF зміни до договору
30 листопада 2021 14:36
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2021 14:46
ду 5 нова назва.PDF зміни до договору
20 квітня 2021 14:44
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2021 10:23
ду 4 харчоблок.PDF зміни до договору
04 березня 2021 10:21
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 10:50
ду 3 до дог 106.PDF зміни до договору
22 грудня 2020 10:49
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 15:03
ду дофінансування.PDF зміни до договору
03 листопада 2020 15:02
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 13:35
ду до договору 106.PDF зміни до договору
02 вересня 2020 13:25
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 16:38
договір 106 частина 7.PDF укладений
27 серпня 2020 16:36
договір 106 частина 1.PDF укладений
27 серпня 2020 16:36
договір 106 частина 5.PDF укладений
27 серпня 2020 16:36
договір 106 частина 3.PDF укладений
27 серпня 2020 16:36
договір 106 частина 6.PDF укладений
27 серпня 2020 16:36
договір 106 частина 8.PDF укладений
27 серпня 2020 16:36
договір 106 частина 4.PDF укладений
27 серпня 2020 16:36
договір 106 частина 9.PDF укладений
27 серпня 2020 16:36
договір 106 частина 2.PDF укладений
27 серпня 2020 16:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виробничою необхідністю. Більш детальну інформацію зазначено в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 106
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Більш детальна інформація в Додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 106
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із закінченням поточного року, Сторони погодилися зняти юридичні зобов'язання на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 106
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною банківських реквізитів Замовника та початком нового бюджетного року
Номер договору про закупівлю: 106
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна найменування. Детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 106
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Детально в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 106
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 8 059 256,28
UAH (в тому числі ПДВ 1 343 209,38 UAH)