Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Капітальний ремонт (санація) будівлі Іллінівської (Іллічівської) спеціалізованої школи I-III ступенів Костянтинівської районної ради Донецької області. За адресою: вул. Центральна (Чапаєва), буд. 65, с. Іллінівка (Ілліча), Костянтинівського району Донецької області" (продовження робіт)
Очікувана вартість
4 635 043,20 UAH
UA-2020-07-03-004699-a ● aebf3dee8caa4c38a5d812c019619001
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 26503980 |
Місцезнаходження: | 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9 |
Контактна особа: |
Дмитро Віталійович Михайлюк +380932682037 mykhaylyuk.d@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2020 13:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 20 липня 2020 15:51 |
Очікувана вартість: | 4 635 043,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 139 051,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Клас наслідків - СС2.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт (санація) будівлі Іллінівської (Іллічівської) спеціалізованої школи I-III ступенів Костянтинівської районної ради Донецької області. За адресою: вул. Центральна (Чапаєва), буд. 65, с. Іллінівка (Ілліча), Костянтинівського району Донецької області" (продовження робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85143, Україна, Донецька область, с. Іллінівка Костянтинівського району, вул. Центральна, буд. 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | «Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. | Пiсляоплата | 35 | Робочі | 65 |
Iнша подія | Замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках | Пiсляоплата | 35 | Робочі | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2020 13:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2020 13:56 |
Специфікація Іллінівка ЗОШ вул Центр 65 Капрем санац (прод роб).zip | |
03 липня 2020 13:56 |
Проект_Договору_2020_кап.ремонт.docx | |
03 липня 2020 13:56 |
ТД №50 (528)ТД Іллінівка ЗОШ вул Центр 65 Капрем санац (прод роб).pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-03-004699-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Спецбуд, Код ЄДРПОУ:21951320
Дата подання: 20 серпня 2020 16:18
Оскарження рішення
Голові тендерного комітету
директору департаменту капітального
будівництва облдержадміністрації
Винокурову Ю.О.
ОСКАРЖЕННЯ
Рішення тендерного комітету
Департаменту капітального будівництва облдержадміністрації
від 19 серпня 2020 року за № 50 (528)-Р2
"Капітальний ремонт (санація) будівлі Іллінівської (Іллічівської) спеціалізованої школи I-III ступенів Костянтинівської районної ради Донецької області. За адресою: вул. Центральна (Чапаєва), буд. 65, с. Іллінівка (Ілліча), Костянтинівського району Донецької області" (продовження робіт) (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація),
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-03-004699-a
ID: aebf3dee8caa4c38a5d812c019619001
Вимога щодо дискваліфікації (відхилення) пропозиції ТОВ «Спецбуд»
Щодо відповідності умовам тендерної документації тендерної пропозиції учасника відкритих торгів: ТОВ «СПЕЦБУД» (ЄДРПОУ 21951320) щодо закупівлі: "Капітальний ремонт (санація) будівлі Іллінівської (Іллічівської) спеціалізованої школи I-III ступенів Костянтинівської районної ради Донецької області. За адресою: вул. Центральна (Чапаєва), буд. 65, с. Іллінівка (Ілліча), Костянтинівського району Донецької області" (продовження робіт) (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-03-004699-a) відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
По питанню («що за результатами розгляду ТП Учасника встановлено що строк виконання робіт згідно наданого Учасником графіка (130 днів) перевищує строк виконання робіт, передбачений п.4.3.2 розділу 1 тендерної документації (45 днів)):
ПОЯСНЕННЯ:
В тендерній документації пункт 4.3 строк виконання робіт не вказано.
На сайті про закупівлю в пункті «Специфікації закупівлі»
пункт 1 вказано «Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020».
В пункті 4.3.2 строк виконання робіт згідно з проектом 45 календарних днів, і тому ТОВ «Спецбуд» помилково прийняв рішення що це згідно з проектом «Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020», тому графік складено на 130 календарних днів.
ТОВ «Спецбуд» має можливість виконати роботи за 45 днів.
Згідно Законодавства Ви маєте право на «повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей протягом 24 годин», просимо надати ТОВ «Спецбуд» таку можливість.
Враховуючи вищенаведене, просимо :
1. Прийняти зазначену вимогу до розгляду;
2. Переглянути протокол засідання тендерного комітету Департаменту капітального будівництва облдержадміністрації від 19 серпня 2020 року за № 50 (528)-Р2, про відхилення пропозиції учасника.
Уповноважена особа
Головний інженер
ТОВ «Спецбуд» ПІДПИС Єгурнов Г.О.
ПЕЧАТКА
Розгорнути
Згорнути
директору департаменту капітального
будівництва облдержадміністрації
Винокурову Ю.О.
ОСКАРЖЕННЯ
Рішення тендерного комітету
Департаменту капітального будівництва облдержадміністрації
від 19 серпня 2020 року за № 50 (528)-Р2
"Капітальний ремонт (санація) будівлі Іллінівської (Іллічівської) спеціалізованої школи I-III ступенів Костянтинівської районної ради Донецької області. За адресою: вул. Центральна (Чапаєва), буд. 65, с. Іллінівка (Ілліча), Костянтинівського району Донецької області" (продовження робіт) (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація),
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-03-004699-a
ID: aebf3dee8caa4c38a5d812c019619001
Вимога щодо дискваліфікації (відхилення) пропозиції ТОВ «Спецбуд»
Щодо відповідності умовам тендерної документації тендерної пропозиції учасника відкритих торгів: ТОВ «СПЕЦБУД» (ЄДРПОУ 21951320) щодо закупівлі: "Капітальний ремонт (санація) будівлі Іллінівської (Іллічівської) спеціалізованої школи I-III ступенів Костянтинівської районної ради Донецької області. За адресою: вул. Центральна (Чапаєва), буд. 65, с. Іллінівка (Ілліча), Костянтинівського району Донецької області" (продовження робіт) (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-03-004699-a) відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
По питанню («що за результатами розгляду ТП Учасника встановлено що строк виконання робіт згідно наданого Учасником графіка (130 днів) перевищує строк виконання робіт, передбачений п.4.3.2 розділу 1 тендерної документації (45 днів)):
ПОЯСНЕННЯ:
В тендерній документації пункт 4.3 строк виконання робіт не вказано.
На сайті про закупівлю в пункті «Специфікації закупівлі»
пункт 1 вказано «Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020».
В пункті 4.3.2 строк виконання робіт згідно з проектом 45 календарних днів, і тому ТОВ «Спецбуд» помилково прийняв рішення що це згідно з проектом «Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020», тому графік складено на 130 календарних днів.
ТОВ «Спецбуд» має можливість виконати роботи за 45 днів.
Згідно Законодавства Ви маєте право на «повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей протягом 24 годин», просимо надати ТОВ «Спецбуд» таку можливість.
Враховуючи вищенаведене, просимо :
1. Прийняти зазначену вимогу до розгляду;
2. Переглянути протокол засідання тендерного комітету Департаменту капітального будівництва облдержадміністрації від 19 серпня 2020 року за № 50 (528)-Р2, про відхилення пропозиції учасника.
Уповноважена особа
Головний інженер
ТОВ «Спецбуд» ПІДПИС Єгурнов Г.О.
ПЕЧАТКА
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 серпня 2020 16:24
Учасник через ЕСЗ звернувся до департаменту з вимогою у якій викладено до Замовника наступні пропозиції:
1) Прийняти зазначену вимогу до розгляду;
2) Переглянути протокол засідання тендерного комітету Департаменту капітального будівництва облдержадміністрації від 19 серпня 2020 року за № 50 (528)-Р2, про відхилення пропозиції учасника;
3) Згідно Законодавства Замовник має право на «повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей протягом 24 годин», просимо надати ТОВ «Спецбуд» таку можливість.
Законом передбачено випадки та встановлені процедури подання вимог (скарг), коли Учасник може вимагати усунення порушень при проведені процедури публічної закупівлі. Так, згідно з абзацом другим частини восьмої ст. 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. ЕСЗ не містить скарг від Учасника, що прийнято до розгляду органом оскарження.
Стосовно оприлюднення в ЕСЗ повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, то зазначена вимога подається Замовником у відповідності до положень частини 16 ст. 29 Закону. Так, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Відповідно до положень тендерної документації графік виконання робіт не є таким документом, виправлення невідповідностей у якому можливо шляхом застосування процедури передбаченої ст. 29 Закону.
Отже, Учасник скористався функціоналом ЕСЗ, що передбачає подання вимог про роз'яснення відповідно до частини третьої ст. 31 Закону та частини четвертої ст. 33 Закону, для подання вимоги про перегляд рішення тендерного комітету про відхилення ТП Учасника. Таким чином вимога Учасника повинна бути відхилена, як така, що недійсна.
1) Прийняти зазначену вимогу до розгляду;
2) Переглянути протокол засідання тендерного комітету Департаменту капітального будівництва облдержадміністрації від 19 серпня 2020 року за № 50 (528)-Р2, про відхилення пропозиції учасника;
3) Згідно Законодавства Замовник має право на «повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей протягом 24 годин», просимо надати ТОВ «Спецбуд» таку можливість.
Законом передбачено випадки та встановлені процедури подання вимог (скарг), коли Учасник може вимагати усунення порушень при проведені процедури публічної закупівлі. Так, згідно з абзацом другим частини восьмої ст. 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. ЕСЗ не містить скарг від Учасника, що прийнято до розгляду органом оскарження.
Стосовно оприлюднення в ЕСЗ повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, то зазначена вимога подається Замовником у відповідності до положень частини 16 ст. 29 Закону. Так, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Відповідно до положень тендерної документації графік виконання робіт не є таким документом, виправлення невідповідностей у якому можливо шляхом застосування процедури передбаченої ст. 29 Закону.
Отже, Учасник скористався функціоналом ЕСЗ, що передбачає подання вимог про роз'яснення відповідно до частини третьої ст. 31 Закону та частини четвертої ст. 33 Закону, для подання вимоги про перегляд рішення тендерного комітету про відхилення ТП Учасника. Таким чином вимога Учасника повинна бути відхилена, як така, що недійсна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 липня 2020 16:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС" |
3 839 898,08
UAH з ПДВ
|
3 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Спецбуд |
3 905 520,85
UAH з ПДВ
|
3 766 469,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТЕК" |
4 505 019,07
UAH з ПДВ
|
4 505 019,07
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Леман-Бетон |
4 600 000,00
UAH з ПДВ
|
4 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС" #41718792 |
Відхилено |
3 700 000,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2020 08:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2020 14:59
|
ТОВ Спецбуд #21951320 |
Відхилено |
3 766 469,56
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2020 09:08
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТЕК" #38845535 |
Переможець |
4 505 019,07
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2020 09:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2022 00:56
|
ду 5 від 28.07.2022 дог 108б-20.PDF | зміни до договору |
30 липня 2022 00:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2021 15:33
|
ду 4 від 26.11.2021 дог 108б-20.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2021 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2021 15:30
|
ду 3 від 21.04.2021 дог 108б-20.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2021 16:35
|
ду 2 від 23.03.2021 дог 108б-20 від 02.10.2020.pdf | зміни до договору |
24 березня 2021 09:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2020 15:07
|
ду 1 від 26.11.2020 дог. 108б-20 від 02.10.2020.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2020 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2020 08:41
|
договір від 02.10.2020 № 108б-20.pdf | укладений |
05 жовтня 2020 08:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Затримка фінансування витрат замовника у поточному році |
Номер договору про закупівлю: | 108б-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ду2 - Зміна обсягу фінансування по роках та відповідного плану, зміна умов попередньої оплати, зміна р/р Замовника; Ду3 - Зміна структури ДЦ без зміни загальної ціни договору. |
Номер договору про закупівлю: | 108б-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна обсягу фінансування, продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 108б-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ду 4 від 26.11.2021 дог 108б-20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінено п. 10.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 108б-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ду 5 від 28.07.2022 дог 108б-20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |