Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти
Очікувана вартість
1 751 291,00 UAH
UA-2020-07-03-004639-b 9a190b6d2f6b47e8a0eb400b6a28253a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Халіна Надія Миколаївна

380577255005 nkhalina76@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146328
Вебсайт: http://ruoord.kharkivosvita.net.ua
Місцезнаходження: 61007, Україна , Харківська обл., Харків, Біблика, 26
Контактна особа: Халіна Надія Миколаївна
380577255005
nkhalina76@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 19:58
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2020 23:00
Початок аукціону: 04 серпня 2020 12:17
Очікувана вартість: 1 751 291,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 756,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
58 штуки
Обладнання для їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, Заклади загальної середньої освіти Індустріального району м. Харків
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання товаро-транспортних накладних та за умови надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Харкові. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2020 р. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, документи та інформація щодо підтвердження відповідності вимогам цієї тендерної документації, можуть бути складені як українською, так і російською мовами. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може додатково подавати документи своєї пропозиції, що викладені англійською мовою, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними; визначальним є текст, викладений українською мовою. Уся інформація розміщується в Системі українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв і символів української мови призводить до її спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі “Інтернет”, адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів і послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КУХТІН ДМИТРО ІГОРОВИЧ 1 751 000,00
UAH з ПДВ
1 742 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЛІХАРЄВА АЛІСА ВІТАЛІЇВНА 1 745 600,00
UAH з ПДВ
1 745 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 15:30
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:26
пункт 3.pdf
13 серпня 2020 11:56
Електронний підпис
13 серпня 2020 11:55
пункт 2.pdf
13 серпня 2020 11:54
пункт 8.pdf
13 серпня 2020 11:54
пункт 12.pdf
13 серпня 2020 11:54
ст 17 сводная.pdf
13 серпня 2020 11:54
частина 2.pdf
01 серпня 2020 14:05
Електронний підпис
01 серпня 2020 14:04
Лист-відгук.pdf
01 серпня 2020 14:04
Про доставку.pdf
01 серпня 2020 14:04
Аналогічний договір.pdf
01 серпня 2020 14:04
Виписка.pdf
01 серпня 2020 14:04
Стаття 17.pdf
01 серпня 2020 14:04
Паспорт кухтин.pdf
01 серпня 2020 14:04
Транспортні послуги.pdf
01 серпня 2020 14:04
Витяг.pdf
01 серпня 2020 14:04
Лист про санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КУХТІН ДМИТРО ІГОРОВИЧ

ФОП ЛІХАРЄВА АЛІСА ВІТАЛІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КУХТІН ДМИТРО ІГОРОВИЧ
#3272605572
Переможець 1 742 240,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 15:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КУХТІН ДМИТРО ІГОРОВИЧ
#3272605572
1 742 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 21:00
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 16:36
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 16:35
Договір_харчоблоки.pdf укладений
18 серпня 2020 16:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 742 240,00
UAH