Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

багатофункціональні пристрії
Очікувана вартість
665 700,00 UAH
UA-2020-07-03-004505-a 376bbac504ac40799cfad6ce224ca58e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горенкова Інесса Геннадіївна

+380412480246 osvita_zt_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143235
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця В.Бердичівська, 7
Контактна особа: Горенкова Інесса Геннадіївна
+380412480246
osvita_zt_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 13:43
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 12:28
Очікувана вартість: 665 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 328,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
84 шт
багатофункціональні пристрії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. В.Бердичівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата здійснюється після пред'явлення Учасником рахунка на оплату товару або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 11:16
перелік змін.docx
09 липня 2020 11:16
Додаток 3 нова редакція.docx
03 липня 2020 13:44
додаток 6.docx
03 липня 2020 13:44
додаток 5.docx
03 липня 2020 13:44
додаток 4.docx
03 липня 2020 13:44
додаток 2.docx
03 липня 2020 13:44
додаток 1.docx
03 липня 2020 13:44
ТД компютерне обладнання (БФП).docx
09 липня 2020 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 11:16
перелік змін.docx
09 липня 2020 11:16
Додаток 3 нова редакція.docx
03 липня 2020 13:44
додаток 3.docx
03 липня 2020 13:44
додаток 6.docx
03 липня 2020 13:44
додаток 5.docx
03 липня 2020 13:44
додаток 4.docx
03 липня 2020 13:44
додаток 2.docx
03 липня 2020 13:44
додаток 1.docx
03 липня 2020 13:44
ТД компютерне обладнання (БФП).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 08 липня 2020 15:54
Дата відповіді: 09 липня 2020 11:13
Доброго дня шановний тендерний комітет. В технічному описі предмету закупівлі Ви вказали, що пристрій для друку повинен мати мережевий порт Ethernet. Підкажіть будь ласка чи обов'язкова наявність даного порту, адже разом із цим Ви вимагаєте наявність адаптера бездротової мережі Wi-fi, який робить недоцільним використання порту Ethernet. Враховуючи все вище сказане, чи можна пропонувати моделі принтера без Ethernet а з використанням бездротового мережевого інтерфейсу Wi-fi
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що тендерним комітетом прийнято рішення про внесення змін до технічного завдання тендерної документації на закупівлю комп’ютерного обладнання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-004505-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", Код ЄДРПОУ:42246444
Дата подання: 22 липня 2020 17:30
Вимога дискваліфікувати учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Шановні Замовники. Звертаємо Вашу увагу на те, що в додатку №3 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ, тендерної документації Вами вимагалося наступне: Тип чорнил Пігментні, водорозчинні. Учасник ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" в своїй пропозиції надає недостовірні дані стосовно цього пункту технічного завдання, так БФП Epson L3150, запропонований учасником ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не підтримує пігментні чорнила, що в свою чергу є не відповідністю запропонованії моделі технічним вимогам Замовника. На підтвердження цього надаємо посилання на офіційний сайт компанії Epson з детальними технічними характеристика БФП Epson L3150: https://www.epson.ua/catalog/printers/epson-l3150/?page=characteristics. Таким чином, пропозиція учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"не відповідає вимогам технічного завдання. Відповідно ми, ТОВ "Лідер Че", вимагаємо відмінити ваше рішення про визнання переможцем торгів учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 липня 2020 16:28
Тендерний комітет прийняв рішення про перегляд пропозиції учасника тендерних торгів ТзОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-03-004505-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 31 липня 2020 17:50
СКАРГА на неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
За результатами цінового аукціону і відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету № 25 від 22.07.2020 Скаржника було визначено переможцем процедури закупівлі (далі – Протокол 1). Проте, вже 23.07.2020 Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднена інформація про відхилення тендерної пропозиції Товариства, що підтверджується Протоколом № 26 від 23.07.2020 (далі – Протокол 2). При цьому, відповідно до Протоколу 2, єдиною підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника є: «При додатковому розгляді пропозиції учасника торгів ТзОВ ««ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» з’ясувалось, що він дійсно в своїй пропозиції запропонував модель БФП Epson L3150, яка не відповідає вимогам технічного завдання замовника». Вважаємо, що Замовником, при прийнятті рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника, порушено норми чинного законодавства, і вимоги тендерної документації, а також процедуру закупівлі, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування Протоколу 2. Таке твердження ґрунтується на наступному.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 серпня 2020 21:51
рішення від 05.08.2020№15015.pdf
Дата публікації: 05 серпня 2020 21:51
рішення від 28.08.2020 №16314.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2020 14:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Антимонопольного комітету України № 16314-р/пк-пз від 28.08.2020 виконано
Дата виконання рішення замовником: 03 вересня 2020 11:12
Номер скарги: UA-2020-07-03-004505-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 17 вересня 2020 16:59
СКАРГА на неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
після оприлюднення Рішення Колегії №16314 -р/пк-пз 28.08.2020 на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником повторно неправомірно і незаконно відхилено пропозицію Скаржника, що підтверджується оприлюдненим Замовником Протоколом засідання тендерного комітету № 37 від 09.09.2020.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 вересня 2020 21:01
Рішення від 21.09.2020№17708+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2020 21:00
рішення від 29.09.2020№18322.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2020 21:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України виконано
Дата виконання рішення замовником: 16 жовтня 2020 11:25

Документи подані скаржником

31 липня 2020 17:12
Cкарга.pdf

Документи подані замовником

07 серпня 2020 13:41
Додаток 1
07 серпня 2020 13:41
Додаток 2
07 серпня 2020 13:41
Додаток 3
07 серпня 2020 13:41
Додаток 4
07 серпня 2020 13:42
Додаток 5

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 557 172,00
UAH з ПДВ
557 172,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 607 803,84
UAH з ПДВ
583 405,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лещенко Костянтин Олександрович 652 780,80
UAH з ПДВ
583 968,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" 659 030,40
UAH з ПДВ
589 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Дорофеєв Олександр Миколайович 617 954,40
UAH з ПДВ
592 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 624 960,00
UAH з ПДВ
601 272,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 14:54
Електронний підпис
10 вересня 2020 14:53
7. Протокол повноваження.pdf
10 вересня 2020 14:53
5. Статут (оригінал).pdf
10 вересня 2020 14:53
4. Лист щодо довіреності.pdf
10 вересня 2020 14:53
14. Довідка МВС 09.09.2020.zip
10 вересня 2020 14:53
10. Витяг ПДВ (копія).pdf
10 вересня 2020 14:53
1. Лист-гарантія по ст. 17.pdf
06 серпня 2020 15:28
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:28
14. Довідка МВС.zip
30 липня 2020 15:46
Електронний підпис
30 липня 2020 15:45
5. Статут (оригінал).pdf
30 липня 2020 15:45
10. Витяг ПДВ (копія).pdf
25 липня 2020 13:31
Електронний підпис
17 липня 2020 22:10
Електронний підпис
17 липня 2020 16:31
4. Статут (оригінал).pdf
17 липня 2020 16:31
36. Висновок СЕС.pdf
17 липня 2020 16:31
35. Технічне завдання.pdf
17 липня 2020 16:31
32. Проект договору.pdf
17 липня 2020 16:31
3. Витяг ПДВ оригінал.pdf
17 липня 2020 16:31
29. Дислокація.pdf
17 липня 2020 16:31
21. Паспорт Лєбєдєва.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ФОП Лещенко Костянтин Олександрович

Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"

ФОП Дорофеєв Олександр Миколайович

ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Рішення скасоване 557 172,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 16:28
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Рішення скасоване 557 172,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 09:24
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Рішення скасоване 583 405,20
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 09:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 липня 2020 14:05
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Рішення скасоване 583 405,20
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 11:48
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Очікує рішення 557 172,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 11:25
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Рішення скасоване 557 172,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 11:25
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Рішення скасоване 583 405,20
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 11:25
ФОП Лещенко Костянтин Олександрович
#3204907515
Рішення скасоване 583 968,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 11:25

Документи

23 липня 2020 16:33
Електронний підпис
23 липня 2020 16:30
протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛІДЕР ЧЕ»: 1) перелік виявлених невідповідностей – Договір про закупівлю товару №114 від 09.08.2019 укладений з відділом освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради з видатковою накладною №220 від 20.08.2019 року не підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, оскільки договір поданий не в повному обсязі, а саме подано у складі тендерної пропозиції Договір про закупівлю товару №114 від 09.08.2019 укладений з відділом освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради з видатковою накладною №220 від 20.08.2019 року, де не вказано номера та дати договору. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - п.3. Додатку 1до тендерної документації, пункту 5.2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, учасник повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - сканкопію виконаного або частково виконаного аналогічного договору (під аналогічним договором в цій ТД розуміється виконання учасником договорів щодо поставок товару, що є предметом закупівлі по даних торгах) за 2017 або 2018 або 2019 рік); - сканкопію (-ї) видаткових або податкових, або товаро-транспортних накладних, або інших документів, що підтверджують отримання покупцем (замовником) згідно з наданим аналогічним договором товару (у кількості від одної до трьох одиниць). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати сканкопію Договір про закупівлю товару №114 від 09.08.2019 укладений з відділом освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради із видатковою накладною №220 від 20.08.2019 року, де вказано номер та дату договору, або інший аналогічний договір з усіма додатками та сканкопію (-ї) видаткових або податкових, або товаро-транспортних накладних, або інших документів, що підтверджують отримання покупцем (замовником) згідно з наданим аналогічним договором товару (у кількості від одної до трьох одиниць).

Документи

Документи

09 вересня 2020 17:24
Електронний підпис
09 вересня 2020 17:23
протокол
03 вересня 2020 16:53
протокол
03 вересня 2020 16:35
протокол
03 вересня 2020 09:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

05 жовтня 2020 11:53
Електронний підпис
05 жовтня 2020 11:51
протокол

Документи

07 жовтня 2020 09:55
протокол

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 16 жовтня 2020 11:42
Кінець періоду оскарження: 27 жовтня 2020 00:00
Дата відміни: 26 жовтня 2020 23:01
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої потреби у закупівлі
Документи:
16 жовтня 2020 11:36
Електронний підпис
16 жовтня 2020 11:29
протокол
16 жовтня 2020 11:29
протокол