Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційні системи (Медична інформаційна система)
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2020-07-03-004496-b 9753b0f8a02c404cb45c47759806b520
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пущинський Володимир

380972482001 vpushchynskyi72@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Жовківської районної ради « Жовківська центральна районна лікарня»
Код ЄДРПОУ: 01996409
Місцезнаходження: 80300, Україна , Львівська обл., Жовква, Львівська, 78
Контактна особа: Пущинський Володимир
380972482001
vpushchynskyi72@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 17:40
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 15 липня 2020 13:16
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 Одиниця
Інформаційні системи (Медична інформаційна система)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Жовква, Львівська, 78
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 10:32
Додаток_№2.doc
07 липня 2020 10:32
Протокол №17.PDF
03 липня 2020 17:43
Додаток №4.doc
03 липня 2020 17:43
Додаток_№3.doc
03 липня 2020 17:42
Додаток_№1.doc
03 липня 2020 17:41
ОГОЛОШЕННЯ.doc
07 липня 2020 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 10:32
Додаток_№2.doc
03 липня 2020 17:42
Додаток_№2.doc
07 липня 2020 10:32
Протокол №17.PDF
03 липня 2020 17:43
Додаток №4.doc
03 липня 2020 17:43
Додаток_№3.doc
03 липня 2020 17:42
Додаток_№1.doc
03 липня 2020 17:41
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРОШКІН АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ 192 600,00
UAH з ПДВ
192 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Здоров'я 24" 195 000,00
UAH з ПДВ
195 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2020 17:23
Електронний підпис
14 липня 2020 17:23
2 Пропозиция.pdf
14 липня 2020 17:23
3 тех.pdf
14 липня 2020 17:23
1 квал.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 09:36
Електронний підпис
14 липня 2020 09:30
12. Проект договору.PDF
14 липня 2020 09:30
9. Довідки.PDF
14 липня 2020 09:30
10. Стаття 16.PDF
14 липня 2020 09:30
11. Авторство.pdf
14 липня 2020 09:30
8. Інструкція.PDF
14 липня 2020 09:30
4. Технічна частина.PDF
14 липня 2020 09:30
3. Пропозиция.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРОШКІН АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ "Здоров'я 24"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРОШКІН АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3047319015
Відхилено 192 600,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 15:45
ТОВ "Здоров'я 24"
#39138976
Переможець 195 000,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 10:11

Документи

17 липня 2020 15:43
Протокол №29.PDF

Документи

20 липня 2020 10:11
Протокол №30.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 10:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Здоров'я 24"
#39138976
195 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 липня 2020 10:11
Протокол №30.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 11:29
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2021 15:50
Додаткова угода №4-271.PDF зміни до договору
08 лютого 2021 15:49
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 16:31
Додаткова угода №3-271.PDF зміни до договору
26 січня 2021 16:30
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:53
Договір №271.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 16:52
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 11:23
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
06 листопада 2020 11:16
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 11:20
Договір.PDF укладений
30 липня 2020 11:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною банківських реквізитів, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме, Розділу 13 "Місцезнаходження, платіжні реквізити та підписи Сторін". Викласти в новій редакції реквізити Постачальника (Учасника).
Номер договору про закупівлю: 271
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору № 271 від 28.07.2020 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на 2021 рік, а саме - до 31 березня 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми визначеної в договорі. Інші умови Договору, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 271
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору №271 від 28.07.2020 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на 2021 рік, а саме - до 31 березня 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Вартість цієї Додаткової угоди складає 32 550,00 (тридцять дві тисячі п’ятсот п’ядесят) гривень 00 копійок без ПДВ. Викласти Специфікацію до Додаткової угоди на суму, що визначена на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 271
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку виявленням технічної описки у специфікації до додаткової угоди №3 від 25.01.2021 року, викласти Специфікацію до додаткової угоди №3 від 25.01.2021 року у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 271
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 227 550,00
UAH