Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічної підтримки програмного забезпечення для віддалених робочих місць операторів
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2020-07-03-004491-b 23ca1f938964491e882908b093a57707
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гаврилов Олександр Михайлович

380442057308 Contactcenter1551kbu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна бюджетна установа "Контактний центр міста Києва"
Код ЄДРПОУ: 38321511
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, вул. Богдана Хмельницького, 6-А
Контактна особа: Гаврилов Олександр Михайлович
380442057308
Contactcenter1551kbu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 17:38
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 14:55
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічної підтримки програмного забезпечення для віддалених робочих місць операторів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Паламарчук Олександр Павлович 188 000,00
UAH з ПДВ
188 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЦИМБАЛ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 189 300,00
UAH з ПДВ
189 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2020 08:53
Електронний підпис
29 липня 2020 08:51
Довідка МВС.pdf
16 липня 2020 20:02
Електронний підпис
16 липня 2020 16:45
Електронний підпис
16 липня 2020 16:40
Електронний підпис
16 липня 2020 16:39
Електронний підпис
16 липня 2020 16:35
Електронний підпис
16 липня 2020 16:34
Електронний підпис
16 липня 2020 16:29
Glare_Негрішний.pdf
16 липня 2020 16:29
Glare_Козій_.pdf
16 липня 2020 16:29
Koziy CallWay.pdf
16 липня 2020 16:29
Диплом Негрішний.pdf
16 липня 2020 16:29
Digium_Козій_.pdf
16 липня 2020 16:29
Диплом Паламарчук.pdf
16 липня 2020 16:29
Диплом Козій.pdf
16 липня 2020 16:29
ЄДР ФОП Паламарчук.pdf
16 липня 2020 16:29
Договір Call Way 2019р..pdf
16 липня 2020 16:29
Довідка банкрутство.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 09:56
Електронний підпис
17 липня 2020 09:50
Тендерна пропозиція.pdf
17 липня 2020 09:50
Сертифікат Цимбал.pdf
17 липня 2020 09:50
Паспорт завірений.pdf
17 липня 2020 09:50
Копія витягу з ЄДР.pdf
17 липня 2020 09:50
ІНН завірений.pdf
17 липня 2020 09:50
Довідка про ліцензію.pdf
17 липня 2020 09:50
Аналогічний договір.pdf
17 липня 2020 09:50
Акти до аналогічного.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Паламарчук Олександр Павлович

ФОП "ЦИМБАЛ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Паламарчук Олександр Павлович
#3146615133
Переможець 188 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 12:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 12:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Паламарчук Олександр Павлович
#3146615133
188 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 16:28
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 12:32
Д.п.3 №35.PDF зміни до договору
26 лютого 2021 12:29
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 17:55
35.PDF зміни до договору
01 лютого 2021 17:53
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 14:20
Додаткова угода до договору №35.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:14
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 10:30
Договір 35.pdf укладений
05 серпня 2020 10:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 28.02.2021р. та внести зміни до п. 9.1., виклавши його у наступній редакції: «9.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 28.02.2021р. та в будь-якому випадку до повного виконання ними своїх зобов’язань по договору.»
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди збільшити вартість Договору на суму 37 500,00 грн. (тридцять сім тисяч п’ятсот гривень 00 копійок) без ПДВ, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі та внести зміни до п. 3.1. Договору та Специфікації Додатку №1 до Договору/
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 31.03.2021р. та внести зміни до п. 9.1., виклавши його у наступній редакції: «9.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2021р. та в будь-якому випадку до повного виконання ними своїх зобов’язань по договору.»
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 225 500,00
UAH