Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд по обєкту "Реконструкція очисних споруд м. Валки"
Очікувана вартість
386 421,00 UAH
UA-2020-07-03-004275-b 83b3e4726d184452b04dc9c48fd2112a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Більська Світлана Петрівна

380575351149 kp_voda@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДА" ВАЛКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34473807
Місцезнаходження: 63002, Україна , Харківська обл., Валки, Стадіонна, 3
Контактна особа: Більська Світлана Петрівна
380575351149
kp_voda@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 14:16
Очікувана вартість: 386 421,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 932,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічний нагляд по обєкту "Реконструкція очисних споруд м. Валки"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63002, Україна, Харківська область, Валки, Стадіонна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата робіт Виконавця проводиться після підписання Підряднику актів приймання виконаних підрядних робіт за формою КБ -2в та довідка за формою КБ -3 на протязі п’яти банківських днів з дати підписання Сторонами акту наданих послуг з технічного нагляду по даному Договору. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

По документації спрощеної закупівлі
Дата подання: 04 липня 2020 12:13
Дата відповіді: 06 липня 2020 15:58
1. Замовник не надав документацію спрощених торгів. Прошу її розмістити 2. Чи потрібно заповнювати усі розділи проекту договору, чи вказати реквізити учасника та погодження з проектом договору? 3. Якщо потрібно заповнювати усі розділи проекту договору прошу вказати підсумок графи 7 глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку. Це потрібно для здійснення розрахунку % витрат на технічний нагляд
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Документація спрощених торгів розміщена.
2. так
3. Підсумок графи 7 глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку становить 25 761 423,00 грн.
Щодо перенесення строку подання пропозицій
Дата подання: 07 липня 2020 13:18
Дата відповіді: 08 липня 2020 11:42
Згідно абзацу 4 п .7 ст. 14 Закону України " Про публічні закупівлі" :"У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні", Замовник повинен перенести строк подання пропозицій. Зробить це, буль ласка! Дякуємо
Відповідь: Доброго Дня.! Строк подання пропозицій був перенесений з 15. 07.2020р. на 21.07.2020р.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Петренко Любов Василівна 206 091,00
UAH з ПДВ
96 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Науменко Павло Вікторович 237 276,26
UAH з ПДВ
98 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОСАШКОВ МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 250 000,00
UAH з ПДВ
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Антипюр2007" 189 473,68
UAH з ПДВ
147 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КОСИК ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ 384 480,00
UAH з ПДВ
227 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2020 20:14
Електронний підпис
14 липня 2020 20:11
цінова пропозиція.pdf
14 липня 2020 14:21
Електронний підпис
14 липня 2020 14:18
Жигайло- сертифікати.pdf
14 липня 2020 14:18
додатки.pdf
14 липня 2020 14:18
Виписка з ЕДР.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 10:57
Електронний підпис
20 липня 2020 10:49
4.1_виписка.pdf
20 липня 2020 10:49
4_уповноважена особа.pdf
20 липня 2020 10:49
6_працівники.pdf
20 липня 2020 10:49
2_технічні умови.pdf
20 липня 2020 10:49
3_витяг_eдиний.pdf
20 липня 2020 10:49
10_пропозиція.pdf
20 липня 2020 10:49
8_паспорт_оновлений.pdf
20 липня 2020 10:49
5_підпис.pdf
20 липня 2020 10:49
1_сертифiкат.pdf
20 липня 2020 10:49
7_інд_код.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 15:02
Електронний підпис
20 липня 2020 15:00
9. Договір.pdf
20 липня 2020 15:00
8. Цінова пропозиція.pdf
20 липня 2020 15:00
7. Паспорт та код.pdf
20 липня 2020 15:00
5. Наказ.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 15:06
Електронний підпис
15 липня 2020 14:56
Електронний підпис
15 липня 2020 13:43
Проект договору.pdf
15 липня 2020 13:42
Витяг єдиний податок.pdf
15 липня 2020 13:42
Статут.pdf
15 липня 2020 13:38
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Петренко Любов Василівна

ФОП Науменко Павло Вікторович

ФОП "ПОСАШКОВ МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ "Антипюр2007"

КОСИК ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Петренко Любов Василівна
#1912703544
Переможець 96 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 15:42

Документи

24 липня 2020 15:30
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Петренко Любов Василівна
#1912703544
96 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 липня 2020 15:30
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:19
додаткова угода №1 тех нагляд.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:09
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 09:56
договор з тех нагляду.pdf укладений
03 серпня 2020 09:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1.2 Технічний нагляд буде здійснюватись у 2020р. та 2021р. п. 3.1 Фінансування здійснюється за рахунок бюджетних коштів, сума передбачена на 2020 рік становить 50 000,00 гривень п5.1 Договір діє з моменту підписання і діє до 31 грудня 2021 року та до повного виконання.
Номер договору про закупівлю: 03/08/1
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML