Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція (Sevoflurane, Nadroparin, Propofol, Bupivacaine, Pantoprazole, Dexketoprofen)
Очікувана вартість
706 952,00 UAH
UA-2020-07-03-004146-b 093baccfd9d441438074ee2a41ad2e8b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Доріченко Ольга Миколаївна

380445276913 bsmp_pev1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 00184945
Місцезнаходження: 02166, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Доріченко Ольга Миколаївна
380445276913
bsmp_pev1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 06:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 06:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 14:36
Очікувана вартість: 706 952,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 534,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Категорія Замовника - відповідно до п.3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 Флакон
Севофлуран рідина для інгаляцій 100 % по 250 мл у флаконах з ковпачком системи Quik fil № 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sevoflurane
100 упаковка
Надропарин р-н д/ін 9500 МО анти-Ха/мл; по 0,6 мл (5700 МО анти-Ха) у попередньо заповненому шприці; по 10 шприців
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Nadroparin
300 упаковка
Надропарин р-н д/ін 9500 МО анти-Ха/мл; по 0,3 мл (2850 МО анти-Ха) у попередньо заповненому шприцу; по 10 шприців
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Nadroparin
500 упаковка
Пропофол емульсія для інфузій, 10 мг/мл по 20 мл в ампулі; по 5 ампул
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Propofol
20 упаковка
Бупівакаїн р-н д/ін. 5мг/мл по 4мл в ампулі №5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Bupivacaine
500 Флакон
Пантопразол порошок для р-ну д/ін по 40 мг, по 1 флакону
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Pantoprazole
1000 упаковка
Декскетопрофен р-н д/ін, 50 мг/2 мл, по 2 мл в ампулі; по 5 ампул
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Dexketoprofen

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить розрахунки з Постачальником за фактом отримання товару протягом 5-ти банківських днів. Оплата за поставлений товар здійснюється замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно з видатковими накладними. У випадку затримки фінансування, Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 3-х банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок (джерело фінансування -кошти НСЗУ) Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 17:30
Зміни.pdf
07 липня 2020 17:30
ТД фарм_зміни.doc
07 липня 2020 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 17:30
Зміни.pdf
07 липня 2020 17:30
ТД фарм_зміни.doc
03 липня 2020 16:16
ТД фарм.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження якості товару
Дата подання: 08 липня 2020 15:15
Дата відповіді: 09 липня 2020 12:48
Доброго дня! Відповідно до Додатку №2 до ТД: "1.Товари повинні... мати сертифікати якості. 13.Учасник повинен надати Замовнику гарантії якості товару, а також повну відповідність послуг технічним вимогам". Сертифікати якості надаються у складі документів тендерної пропозиції (у ТД прямої вимоги немає) чи тільки при поставці товару? Яким документом Учасник має надати гарантії якості товару, а також повну відповідність послуг технічним вимогам?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Пункт 6 розділу ІІІ тендерної документації визначає які саме документи повинен надати учасник на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, зокрема це – Лист з інформацією, у вигляді (формі) технічної специфікації замовника (Додаток № 2 до ТД). Додаток 2 містить таблицю, в якій є колонка «Відповідність Так/Ні та перелік вимог до товару». Отже, підписуючи Лист з інформацією, у вигляді (формі) технічної специфікації замовника (Додаток № 2 до ТД), ви гарантуєте повну відповідність запропонованого вами товару. Щодо сертифікатів якості, вони надаються разом з поставкою товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 652 848,40
UAH з ПДВ
652 848,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМАКЛУБ" 676 632,00
UAH з ПДВ
676 632,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМАКЛУБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 652 848,40
UAH з ПДВ
22 липня 2020 16:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
652 848,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 17:08
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
25 січня 2021 17:07
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 14:08
Key-6.dat зміни до договору
23 грудня 2020 13:13
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 13:12
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 13:10
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 13:09
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 15:20
Дод уг 2 до 193 .pdf зміни до договору
20 серпня 2020 15:19
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2020 14:38
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
07 серпня 2020 14:37
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 11:59
Договір №193.pdf укладений
04 серпня 2020 11:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни за одиницю товару (2 позицій з переліку)
Номер договору про закупівлю: 193
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно пункту 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIІI (зі змінами) та відповідно до пунктів 10.3., 10.4. Договору узгоджене зменшення ціни за одиницю товару та Відповідно пункту 6 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIІI (зі змінами), Закону №540-IX від 30.03.2020 р. (що набув чинності з 02.04.2020 р.) яким викладено в новій редакції п. 71 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ, від оподаткування ПДВ звільняються операції з ввезення на митну територію України та операції з постачання на митній території України лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), перелік яких визначено КМУ та відповідно до пунктів 3.5, 10.3., 10.4. Договору зменшення ціни Договору на суму ПДВ
Номер договору про закупівлю: 193
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19 вересня 2019 року та згідно умов Договору дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 193
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.6 ч.41 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції від 19.09.2019) сума договору на 2021 рік збільшується в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 193
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 750 634,40
UAH (в тому числі ПДВ 49 106,92 UAH)