Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 33690000-3 (Лікарські засоби різні)
Очікувана вартість
280 500,00 UAH
UA-2020-07-03-004099-b ● f5de8d6597294605b868471a1fd77d6e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). |
Код ЄДРПОУ: | 39007616 |
Вебсайт: | http://ssmp.health.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , Київська обл., Київ, вул. Богдана Хмельницького, 37-Б |
Контактна особа: |
Вершигора Анатолій Васильович 380442358057 buhgalter103@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2020 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 липня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2020 17:00 |
Очікувана вартість: | 280 500,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
06 липня 2020 11:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 липня 2020 08:45 |
Тендерна документація - тести .....doc | |
06 липня 2020 08:45 |
Тендерна документація - Лікарські засоби - тести ( 2 лоти).pdf | |
03 липня 2020 16:16 |
Оголошення про проведення відкритих торгів - лікарські засоби різні.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-03-004099-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДДІВ", Код ЄДРПОУ:42964487
Дата подання: 24 липня 2020 12:23
Неправомірне відхилення
Шановний Замовнику, вимагаємо скасувати своє рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МЕДДІВ» як такої що «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації»! Пропозиція ТОВ «МЕДДІВ» повністю відповідає вимогам вашої тендерної документації, як кваліфікаційним критеріям так і медико-технічним вимогам! Якщо ви уважно переглянете вашу тендерну документацію, то в ній немає жодного згадування про те, що тест-смужки повинні бути «використані з заявленими глюкометрами замовника GluNeo® Lite». Всі медико-технічні вимоги (інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію) зазначені вами в додатку № 4 до тендерної документації. ТОВ «МЕДДІВ» надало підтвердження відповідності по кожному з пунктів, що неведені в даному Додатку №4.
Звертаємо вашу увагу на той факт, що в тендерній документації вами ж зазначено, що «Всі посилання на торговельну марку, фірму, патент або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». ТОВ «МЕДДІВ» запропонував еквівалент та надав (як і вимагалося вами в тендерній документації) у складі пропозиції на своєму фірмовому бланку, з вихідним № та датою, порівняльну таблицю із зазначенням технічних характеристик запропонованого товару та предмета закупівлі, який вимагається. В даній таблиці наведені характеристики запропонованого товару з посиланням на інструкції для використання тест-смужок або глюкометрів, де підтверджені ці характеристики.
Навіть якщо враховувати той факт, що запропоновані ТОВ «МЕДДІВ» тест-смужки для визначення глюкози в крові STANDARD GlucoNavii GDH можуть використовуватися лише з певними глюкометрами (Системами визначення глюкози в крові для самоконтролю (STANDARD GlucoNavii GDH та STANDARD GlucoNavii NFC), ТОВ «МЕДДІВ» у складі своє тендерної пропозиції, як учасник процедури закупівлі, надав гарантійний лист щодо безкоштовного постачання глюкометрів у кількості 1 глюкометр на 500 тест-смужок для визначення глюкози в крові та перелік товарів, поставка яких буде здійснюватися на безкоштовній основі за результатами закупівлі.
Отже, виходячи з вищенаведеного, вимагаємо скасувати своє рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «МЕДДІВ»!
Просимо вас дотримуватися Закону України «про публічні закупівлі», а саме, добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням!
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо вашу увагу на той факт, що в тендерній документації вами ж зазначено, що «Всі посилання на торговельну марку, фірму, патент або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». ТОВ «МЕДДІВ» запропонував еквівалент та надав (як і вимагалося вами в тендерній документації) у складі пропозиції на своєму фірмовому бланку, з вихідним № та датою, порівняльну таблицю із зазначенням технічних характеристик запропонованого товару та предмета закупівлі, який вимагається. В даній таблиці наведені характеристики запропонованого товару з посиланням на інструкції для використання тест-смужок або глюкометрів, де підтверджені ці характеристики.
Навіть якщо враховувати той факт, що запропоновані ТОВ «МЕДДІВ» тест-смужки для визначення глюкози в крові STANDARD GlucoNavii GDH можуть використовуватися лише з певними глюкометрами (Системами визначення глюкози в крові для самоконтролю (STANDARD GlucoNavii GDH та STANDARD GlucoNavii NFC), ТОВ «МЕДДІВ» у складі своє тендерної пропозиції, як учасник процедури закупівлі, надав гарантійний лист щодо безкоштовного постачання глюкометрів у кількості 1 глюкометр на 500 тест-смужок для визначення глюкози в крові та перелік товарів, поставка яких буде здійснюватися на безкоштовній основі за результатами закупівлі.
Отже, виходячи з вищенаведеного, вимагаємо скасувати своє рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «МЕДДІВ»!
Просимо вас дотримуватися Закону України «про публічні закупівлі», а саме, добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2020 10:08
ПРАВОВА дія Замовника щодо законності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МЕДДІВ» в межах проведення закупівлі ідентифікатор UA-2020-07-03-004099-b.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч. 4 ст. 5 цього Закону (замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників). Водночас, ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено наступне: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». У додатку 4 до тендерної документації замовника містяться медико-технічні вимоги щодо предмета закупівлі та специфікація, якими визначено опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються. При цьому, у п. 7 додатку 4 чітко зазначено: «При наданні Учасником еквіваленту(ів) предмета закупівлі, який(і) вимагається(ються) Замовником, Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції повинен надати на своєму фірмовому бланку, з вихідним № та датою, порівняльну таблицю із зазначенням технічних характеристик запропонованого(их) товару(ів) та предмета закупівлі, який(і) вимагається(ються). Всі торгові назви препаратів, які застосовуються в тендерній документації містять вираз «або еквівалент». Всі посилання на торговельну марку, фірму, патент або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Враховуючи наведене, технічна специфікація замовника, як і тендерна документація в цілому, відповідає вимогам Закону та не містить жодних обмежувальних чи дискримінаційних умов щодо учасників закупівлі. Один з учасників закупівлі – ТОВ «МЕДДІВ» – у своїй тендерній пропозиції запропонував еквівалент предмета закупівлі та надав порівняльну таблицю із зазначенням технічних характеристик запропонованого товару та предмета закупівлі, який вимагається. В даній таблиці наведені характеристики запропонованого товару з посиланням на інструкції для використання тест-смужок або глюкометрів, де підтверджені ці характеристики. При цьому, в інструкції з правилами використання запропонованих тест-смужок STANDARD GlucoNavii GDH, а саме в п. 3 розділу «Застереження» вказано визначений перелік систем визначення рівня глюкози в крові, до яких застосовуються запропоновані тест-смужки, а також зазначено: «Не використовувати тест-смужки з іншими приладами, що вимірюють глюкозу». Вказане обмеження не дозволяє замовнику використовувати запропоновані ТОВ «МЕДДІВ» тест смужки разом з наявними у замовника системами визначення глюкози, що й стало підставою для відхилення тендерної пропозиції. Відтак, тендерна пропозиція ТОВ «МЕДДІВ» не відповідає умовам технічної специфікації, а її відхилення є законним і правомірним. В той же час, посилання ТОВ «МЕДДІВ» на той факт, що вони гарантували замовнику безкоштовне постачання приладів для визначення глюкози, до яких можуть застосовуватися запропоновані тест-смужки, не заслуговує на увагу та не може бути підставою для скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МЕДДІВ». Предметом закупівлі є саме тест-смужки, а не прилади для визначення рівня глюкози в крові, яких замовник не потребує. Більше того, замовник оголосив тендер на закупівлю саме таких тест-смужок, які можуть застосовуватися разом з наявними у нього системами для визначення глюкози. Якби запропонований учасником еквівалент не мав обмежень щодо його використання іншими системами, тендерна пропозиція вважалася б такою, що відповідає тендерній документації. Однак, з огляду на вказане обмеження, пропозиція ТОВ «МЕДДІВ» не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі.
Подання вимоги про усунення порушення не вважається оскарженням процедури закупівлі у розумінні Закону, та не покладає на замовника обов’язок змінити прийняте рішення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч. 4 ст. 5 цього Закону (замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників). Водночас, ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено наступне: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». У додатку 4 до тендерної документації замовника містяться медико-технічні вимоги щодо предмета закупівлі та специфікація, якими визначено опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються. При цьому, у п. 7 додатку 4 чітко зазначено: «При наданні Учасником еквіваленту(ів) предмета закупівлі, який(і) вимагається(ються) Замовником, Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції повинен надати на своєму фірмовому бланку, з вихідним № та датою, порівняльну таблицю із зазначенням технічних характеристик запропонованого(их) товару(ів) та предмета закупівлі, який(і) вимагається(ються). Всі торгові назви препаратів, які застосовуються в тендерній документації містять вираз «або еквівалент». Всі посилання на торговельну марку, фірму, патент або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Враховуючи наведене, технічна специфікація замовника, як і тендерна документація в цілому, відповідає вимогам Закону та не містить жодних обмежувальних чи дискримінаційних умов щодо учасників закупівлі. Один з учасників закупівлі – ТОВ «МЕДДІВ» – у своїй тендерній пропозиції запропонував еквівалент предмета закупівлі та надав порівняльну таблицю із зазначенням технічних характеристик запропонованого товару та предмета закупівлі, який вимагається. В даній таблиці наведені характеристики запропонованого товару з посиланням на інструкції для використання тест-смужок або глюкометрів, де підтверджені ці характеристики. При цьому, в інструкції з правилами використання запропонованих тест-смужок STANDARD GlucoNavii GDH, а саме в п. 3 розділу «Застереження» вказано визначений перелік систем визначення рівня глюкози в крові, до яких застосовуються запропоновані тест-смужки, а також зазначено: «Не використовувати тест-смужки з іншими приладами, що вимірюють глюкозу». Вказане обмеження не дозволяє замовнику використовувати запропоновані ТОВ «МЕДДІВ» тест смужки разом з наявними у замовника системами визначення глюкози, що й стало підставою для відхилення тендерної пропозиції. Відтак, тендерна пропозиція ТОВ «МЕДДІВ» не відповідає умовам технічної специфікації, а її відхилення є законним і правомірним. В той же час, посилання ТОВ «МЕДДІВ» на той факт, що вони гарантували замовнику безкоштовне постачання приладів для визначення глюкози, до яких можуть застосовуватися запропоновані тест-смужки, не заслуговує на увагу та не може бути підставою для скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МЕДДІВ». Предметом закупівлі є саме тест-смужки, а не прилади для визначення рівня глюкози в крові, яких замовник не потребує. Більше того, замовник оголосив тендер на закупівлю саме таких тест-смужок, які можуть застосовуватися разом з наявними у нього системами для визначення глюкози. Якби запропонований учасником еквівалент не мав обмежень щодо його використання іншими системами, тендерна пропозиція вважалася б такою, що відповідає тендерній документації. Однак, з огляду на вказане обмеження, пропозиція ТОВ «МЕДДІВ» не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі.
Подання вимоги про усунення порушення не вважається оскарженням процедури закупівлі у розумінні Закону, та не покладає на замовника обов’язок змінити прийняте рішення.
ПРАВОВА дія Замовника щодо законності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МЕДДІВ» в межах проведення закупівлі ідентифікатор UA-2020-07-03-004099-b.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч. 4 ст. 5 цього Закону (замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників). Водночас, ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено наступне: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». У додатку 4 до тендерної документації замовника містяться медико-технічні вимоги щодо предмета закупівлі та специфікація, якими визначено опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються. При цьому, у п. 7 додатку 4 чітко зазначено: «При наданні Учасником еквіваленту(ів) предмета закупівлі, який(і) вимагається(ються) Замовником, Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції повинен надати на своєму фірмовому бланку, з вихідним № та датою, порівняльну таблицю із зазначенням технічних характеристик запропонованого(их) товару(ів) та предмета закупівлі, який(і) вимагається(ються). Всі торгові назви препаратів, які застосовуються в тендерній документації містять вираз «або еквівалент». Всі посилання на торговельну марку, фірму, патент або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Враховуючи наведене, технічна специфікація замовника, як і тендерна документація в цілому, відповідає вимогам Закону та не містить жодних обмежувальних чи дискримінаційних умов щодо учасників закупівлі. Один з учасників закупівлі – ТОВ «МЕДДІВ» – у своїй тендерній пропозиції запропонував еквівалент предмета закупівлі та надав порівняльну таблицю із зазначенням технічних характеристик запропонованого товару та предмета закупівлі, який вимагається. В даній таблиці наведені характеристики запропонованого товару з посиланням на інструкції для використання тест-смужок або глюкометрів, де підтверджені ці характеристики. При цьому, в інструкції з правилами використання запропонованих тест-смужок STANDARD GlucoNavii GDH, а саме в п. 3 розділу «Застереження» вказано визначений перелік систем визначення рівня глюкози в крові, до яких застосовуються запропоновані тест-смужки, а також зазначено: «Не використовувати тест-смужки з іншими приладами, що вимірюють глюкозу». Вказане обмеження не дозволяє замовнику використовувати запропоновані ТОВ «МЕДДІВ» тест смужки разом з наявними у замовника системами визначення глюкози, що й стало підставою для відхилення тендерної пропозиції. Відтак, тендерна пропозиція ТОВ «МЕДДІВ» не відповідає умовам технічної специфікації, а її відхилення є законним і правомірним. В той же час, посилання ТОВ «МЕДДІВ» на той факт, що вони гарантували замовнику безкоштовне постачання приладів для визначення глюкози, до яких можуть застосовуватися запропоновані тест-смужки, не заслуговує на увагу та не може бути підставою для скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МЕДДІВ». Предметом закупівлі є саме тест-смужки, а не прилади для визначення рівня глюкози в крові, яких замовник не потребує. Більше того, замовник оголосив тендер на закупівлю саме таких тест-смужок, які можуть застосовуватися разом з наявними у нього системами для визначення глюкози. Якби запропонований учасником еквівалент не мав обмежень щодо його використання іншими системами, тендерна пропозиція вважалася б такою, що відповідає тендерній документації. Однак, з огляду на вказане обмеження, пропозиція ТОВ «МЕДДІВ» не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі.
Подання вимоги про усунення порушення не вважається оскарженням процедури закупівлі у розумінні Закону, та не покладає на замовника обов’язок змінити прийняте рішення.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч. 4 ст. 5 цього Закону (замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників). Водночас, ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено наступне: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». У додатку 4 до тендерної документації замовника містяться медико-технічні вимоги щодо предмета закупівлі та специфікація, якими визначено опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються. При цьому, у п. 7 додатку 4 чітко зазначено: «При наданні Учасником еквіваленту(ів) предмета закупівлі, який(і) вимагається(ються) Замовником, Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції повинен надати на своєму фірмовому бланку, з вихідним № та датою, порівняльну таблицю із зазначенням технічних характеристик запропонованого(их) товару(ів) та предмета закупівлі, який(і) вимагається(ються). Всі торгові назви препаратів, які застосовуються в тендерній документації містять вираз «або еквівалент». Всі посилання на торговельну марку, фірму, патент або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Враховуючи наведене, технічна специфікація замовника, як і тендерна документація в цілому, відповідає вимогам Закону та не містить жодних обмежувальних чи дискримінаційних умов щодо учасників закупівлі. Один з учасників закупівлі – ТОВ «МЕДДІВ» – у своїй тендерній пропозиції запропонував еквівалент предмета закупівлі та надав порівняльну таблицю із зазначенням технічних характеристик запропонованого товару та предмета закупівлі, який вимагається. В даній таблиці наведені характеристики запропонованого товару з посиланням на інструкції для використання тест-смужок або глюкометрів, де підтверджені ці характеристики. При цьому, в інструкції з правилами використання запропонованих тест-смужок STANDARD GlucoNavii GDH, а саме в п. 3 розділу «Застереження» вказано визначений перелік систем визначення рівня глюкози в крові, до яких застосовуються запропоновані тест-смужки, а також зазначено: «Не використовувати тест-смужки з іншими приладами, що вимірюють глюкозу». Вказане обмеження не дозволяє замовнику використовувати запропоновані ТОВ «МЕДДІВ» тест смужки разом з наявними у замовника системами визначення глюкози, що й стало підставою для відхилення тендерної пропозиції. Відтак, тендерна пропозиція ТОВ «МЕДДІВ» не відповідає умовам технічної специфікації, а її відхилення є законним і правомірним. В той же час, посилання ТОВ «МЕДДІВ» на той факт, що вони гарантували замовнику безкоштовне постачання приладів для визначення глюкози, до яких можуть застосовуватися запропоновані тест-смужки, не заслуговує на увагу та не може бути підставою для скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МЕДДІВ». Предметом закупівлі є саме тест-смужки, а не прилади для визначення рівня глюкози в крові, яких замовник не потребує. Більше того, замовник оголосив тендер на закупівлю саме таких тест-смужок, які можуть застосовуватися разом з наявними у нього системами для визначення глюкози. Якби запропонований учасником еквівалент не мав обмежень щодо його використання іншими системами, тендерна пропозиція вважалася б такою, що відповідає тендерній документації. Однак, з огляду на вказане обмеження, пропозиція ТОВ «МЕДДІВ» не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі.
Подання вимоги про усунення порушення не вважається оскарженням процедури закупівлі у розумінні Закону, та не покладає на замовника обов’язок змінити прийняте рішення.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 - ДК 021:2015 код 33696200-7 (Реактиви для аналізів крові) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 107 500,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 537,50 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
320 пач
Тест-смужка для визначення рівня глюкози у крові (GluNeo® Lite) упаковка 50шт. (2х25).
ДК 021:2015: 33696200-7 — Реактиви для аналізів крові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
10 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Еквівалент
Дата подання: 10 липня 2020 11:45
Дата відповіді: 10 липня 2020 13:10
Шановний Замовнику. Вами в тендерній документації чітко прописано, що всі посилання на торговельну марку, фірму, патент або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Але, всупереч цього, ви пишете у примітці, що "Аналоги не пропонувати". Все ж таки, ви будете розглядати еквівалент чи ні? Просимо дотримуватися ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Рівноцінна, рівнозначна пропозиція предмету закупівлі буде розглядатися як еквівалент.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 липня 2020 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДДІВ" |
102 720,00
UAH з ПДВ
|
102 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Діавін |
107 198,59
UAH з ПДВ
|
107 198,59
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Баштанник А.С. |
107 500,00
UAH з ПДВ
|
107 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДДІВ" #42964487 |
Відхилено |
102 720,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2020 11:10
|
ТОВ Діавін #38048012 |
Переможець |
107 198,59
UAH з ПДВ
|
24 липня 2020 11:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 14:45
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2020 15:53
|
Договір № 192 від 11.08.2020 - ТОВ Діавін - тест-смужки ..pdf | укладений |
11 серпня 2020 15:53
|