Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщення харчоблоку та душової кімнати опорного навчального закладу – Городищенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Городищенської районної ради Черкаської області
Очікувана вартість
272 600,00 UAH
UA-2020-07-03-004070-b 18a047c98efe4e0a97265e21f93d7051
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Посунько Світлана Володимирівна

380473420656 gor_vo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЕКТОР ОСВІТИ ГОРОДИЩЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02147026
Вебсайт: http://gorvo.org/
Місцезнаходження: 19500, Україна , Черкаська обл., Городище, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 60/2
Контактна особа: Посунько Світлана Володимирівна
380473420656
gor_vo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 11:41
Очікувана вартість: 272 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 726,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Тендерна документація додається (ТД_ЇДАЛЬНЯ_ЗОШ_3). Кількість (обсяг послуг) – Згідно із Додаток 1 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщення харчоблоку та душової кімнати опорного навчального закладу – Городищенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Городищенської районної ради Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19500, Україна, Черкаська область, Городище, ВУЛИЦЯ Володимира Мономаха, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата ремонтних робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані ремонтні роботи на підставі оформлених, затверджених та підписаних сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в та не пізніше 5 банківських днів з моменту їх укладення Сторонами. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 16:08
ТД_ЇДАЛЬНЯ_ЗОШ_3.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-004070-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Івченко Євген Сергійович, Код ЄДРПОУ:3108313977
Дата подання: 28 липня 2020 17:21
Вимога до Замовника
Щодо п. 1 Протоколу надайте роз'яснення, чому у Вас в ТД в розділі "Будівельні матеріали..." знаходиться "Вивіз будівельного сміття, до 15 км". Вкажіть будь-ласка в якій розцінкі це вказано. Тим більше, якщо необхідно вивезти сміття, то требе передбачити на це розцінку, а саме С311-15-М, і вона повинна бути В переліку видів робіт, які необхідно виконати, а не десь, не зрозуміло де "захована".
Щодо труби 100 мм, а не 110 мм, надайте підтвердження де Ви знайшли такий діаметр, всюди маркування труби ставиться 110 мм.
Щодо автомобіля бортового 5т, для виконання робіт по даному об'єкту присутність автомобіля не є доцільною, так як потреби розвозити матеріали на майданчику будівництва не треба, тогму що територія будівельного майданчику одна! Якби був комлекс будівництва, тоді наявність Автомобіля бортового 5т, була б необхідною.
Щодо піни монтажної повідомляємо, що шифр позиції С1550-38 "Монтажна піна Ceresit TS 62 професійна універсальна 750мл" (балон) передабачена програмою АВК 5 3.5.2, тому незрозуміло, цому позиція, яка передбачена програмою АВК Вам не підходить.
Вважаю дії Замовника необгрунтованими, тому прошу Вас перевірити (уточнити) вищезазначену інформацію з експертами (Укрдержбудекспертиза, наприклад) по кошторисній справі та надати більш аргументовану відповідь причин нашого відхилення, так як вказані Вами причини не дуже коректні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 липня 2020 13:51
Вітаємо! Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення тендерний комітет Замовника надає наступну інформацію:
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Також, відповідно до абзацу другого ч. 4 ст. 33 Закону, учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
1. Виходячи з положень законодавчих та нормативних документів поточний ремонт не відноситься до будівництва, тому на нього не поширюються законодавчі та нормативні документи, що діють у будівництві. А тому умова застосування розцінки у поточному ремонті, щодо вивозу будівельного сміття, до 15 км чинним законодавством не передбачена. Та дана умова передбачена згідно Додатку 1 «Технічна специфікація» до тендерної документації «а не десь, не зрозуміло де "захована"» як зазначив учасник, а тому учасник міг розцінку С311-15-М включити в переліку видів робіт, які необхідно виконати проте учасником це не було зроблено. А тому пропозиція учасника не відповідає вимогам встановленим Замовником у Додатку 1
2. Так, як поточний ремонт не відноситься до будівництва, тому на нього не поширюються законодавчі та нормативні документи. Вимоги, щодо переліку робіт і витрат та будівельні матеріали, вироби і конструкції які будуть використовуватися передбачені у Додатку 1 Технічнака специфікація розроблялися проектантами виходячи із потреб замовника, та ніде не встановлено які саме труби повинні використовуватися під час виконання такого виду робіт. Такі труби існують з чим учасник може ознайомитися за посиланням https://epicentrk.ua/shop/polietilenovye-truby/
3. Щодо автомобіля бортового 5т, для виконання робіт по даному об'єкту, то автомобіль потрібний як мінімум для вивозу сміття.
4. Згідно п. 6.1. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету від 03.07.2020 учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме розрахунок договірної ціни згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни (у формі, що передбачена згідно п. 1.3 Розділу), а саме локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, та щодо всього обсягу виконання, передбаченого згідно додатку 1 документації. Тобто це вимога яка була встановлена Замовником у тендерній документації та не передбачено за допомогою якої програми повинні розроблятися локальні кошториси та підсумкова відомість ресурсів. А отже Монтажна піна Cerasit TS 62 професійна універсальна повністю відповідає вимогам замовника проте запропонована кількість значно менша ніж та що передбачена технічною специфікацією, потреба Замовника 2,625 л. а учасник пропонує 750 мл 1 балон, що на 1,875 л. менше.
Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом, крім того звертаємо Вашу увагу, що даний запит не стосується надання роз’ясненнями щодо тендерної документації, а так само учасник не звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Дякуємо за звернення!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Комунальник" Городищенської міської ради 245 340,00
UAH з ПДВ
190 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Івченко Євген Сергійович 225 480,48
UAH з ПДВ
190 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРЕКОТЕХ" 253 518,00
UAH з ПДВ
210 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2020 15:58
Електронний підпис
20 липня 2020 15:34
Електронний підпис
20 липня 2020 15:33
Акти виконаних робіт.zip
20 липня 2020 15:33
довiдка_по статті 17.PDF
20 липня 2020 15:33
Договори.rar
20 липня 2020 15:33
позитивний_вiдгук.PDF
20 липня 2020 15:33
довiдка_80 Субпідряд.PDF
20 липня 2020 15:33
ліцензія.PDF
20 липня 2020 15:33
Гарантійний лист.PDF

Публічні документи

19 липня 2020 20:34
Електронний підпис
19 липня 2020 20:33
Ціна.rar
19 липня 2020 20:33
Повноваження.rar
19 липня 2020 20:33
Кваліфікація.rar
19 липня 2020 20:33
Документ_ЄДР_1006918605.zip
19 липня 2020 20:33
Відповідність.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Комунальник" Городищенської міської ради

ФОП Івченко Євген Сергійович

ТОВ "УКРЕКОТЕХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Комунальник" Городищенської міської ради
#32899066
Відхилено 190 820,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 16:38
ФОП Івченко Євген Сергійович
#3108313977
Відхилено 190 820,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 16:46
ТОВ "УКРЕКОТЕХ"
#40835049
Відхилено 210 000,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 16:55

Інформація про відміну

Дата відміни
28 липня 2020 16:55
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі