Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015 код 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (комплект постільної білизни, ковдра зимова дитяча, ковдра шерстяна, подушка, рушник махровий, рушник вафельний, покривало, серветки серверувальні)»
Очікувана вартість
1 736 050,00 UAH
UA-2020-07-03-003964-b 25adfe24293c438aa0b010b6f0237201
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Іванна Іванівна

380442749707 tender_106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Вебсайт: http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Коваленко Іванна Іванівна
380442749707
tender_106@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 15:44
Очікувана вартість: 1 736 050,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 360,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 52081.5 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«ДК 021:2015 код 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (комплект постільної білизни, ковдра зимова дитяча, ковдра шерстяна, подушка, рушник махровий, рушник вафельний, покривало, серветки серверувальні)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 серпня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 16:00
Проект договору.docx
03 липня 2020 15:57
ТД текстиль.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання стосовно виробів
Дата подання: 06 липня 2020 09:51
Дата відповіді: 09 липня 2020 17:09
Шановний Замовник, п.3 таблиція технічних вимог Додатку 2: Ковдра шерстяна, наповнювач бавовняна шерсть. Це викликає маленький когнітивний дисонанс. По-перше може все ж таки вовняна? По-друге: ви вимагаєте наповнювачем якийсь інноваційний матеріал бавовняну вовну? З подальшого опису можна припустити, що це має бути стьобаний виріб, чохол якого є бязь з невідомими характеристиками, а ось з наповнювачем будь ласка все ж таки визначтесь - це неткане полотно з бавовни чи вовни? Яка його щільність? Який склад сировини (на всяк випадок підказуємо, що у всіх нетканих об'ємних полотнах має бути мінімум 25% бікомпонентного поліефірного волокна)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Шановний Учаснику, всі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики визначені відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні Закупівлі». Додатково просимо звернутися до спеціалістів дошкільної освіти районного управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА міста Києва, за телефоном: 044-274-96-51. Дякуємо за звернення.
Стосовно документації
Дата подання: 06 липня 2020 09:56
Дата відповіді: 09 липня 2020 17:04
Шановний Замовник! З якого дива Ви визначаєте в якій саме лабораторії мають бути проведені випробування? "протокол випробувань на рушник махровий, рушник вафельний, ковдру зимову дитячу, комплект постільної білизни видані ДП «Укрметртестстандарт» в 2020 році;" З обмеженням по року згодні, вони мають сенс, а ось Ви, будь ласка, ознайомтесь з переліком акредитованих лабораторій на сайті НААУ, подивіться що лабораторій досить багато по всій території України, подумайте чи не обмежує це конкуренцію серед потенційних учасників, які занаходяться не у Києві, та приберіть це обмеження з ТД
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Шановний Учаснику для того, що б отримати протокол випробувань в ДП «Укрметртестстандарт» не обов’язково фактично знаходитися в місті Києві, тому вважаємо, що це не обмежує конкуренцію серед потенційних учасників. Дякуємо за звернення.
Стосовно документів
Дата подання: 06 липня 2020 10:00
Дата відповіді: 09 липня 2020 17:03
Вимога ТД: "копію сертифікату Oeko-TexStandard 100 на підтвердження відповідності сировини класу 1 або 2 дійсного на кінцеву дату подання пропозиції, а саме тканини бавовни з якої виготовляються окремі складові комплектів постільної білизни, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника тканини." А чому тільки на тканину постільної білизни? Чи екологічна безпека тканини для ковдр, подушок, рушників, покривал, серветок вам байдужа? Чи у улюбленого постачальника немає інших?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Шановний Учаснику комплекти постільної білизни складають основну частину (кількість) закупівлі, тому Замовнику достатньо підтвердження екологічної безпеки тільки тканини бавовни. Дякуємо за звернення.
Стосовно документації
Дата подання: 06 липня 2020 10:03
Дата відповіді: 09 липня 2020 17:01
Шановний Замовнику! А чому Ви вимагаєте щоб товар був виготовлений не раніше 2019 року, а протокол випробувань має бути виданий тільки у 2020? Якщо вас задовольняє товар, виготовлений у 2019 році то й протокол випробувань 2019 року має задовольняти. І навіщо Вам у середині 2020 року минуло річний товар, який вже рік невідомо як і де зберігається? Ви хочете щоб цим користувались діти?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Шановний Учаснику, товар повинен бути новим (таким, що не був в експлуатації) та виготовленим не раніше 2019 року. Учасники можуть пропонувати товар виготовлений в 2019 році, так і виробництва 2020 року, тому для підтвердження якості товару Замовник просить надати протоколи випробувань, які видані 2020 році. Дякуємо за звернення.
Питання стосовно виробів
Дата подання: 07 липня 2020 09:52
Дата відповіді: 09 липня 2020 16:59
Доброго дня. З якої тканини повинні бути виготовлені серветки серверувальні?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Шановний Учаснику, серветки серверувальні мають бути виготовлені з білої бавовняної тканини, а також Учасник може запропонувати еквівалент прописавши це в своїй пропозиції.
Сировина виробів
Дата подання: 07 липня 2020 09:54
Дата відповіді: 09 липня 2020 16:58
У ТД зазначено, що склад сировини для частини виробів 100% бавовна або еквівалент. Що ви маєте на увазі під еквівалентом бавовни?
Відповідь: Доброго дня, у відповідь на дане запитання повідомляємо наступне: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Дякуємо за звернення.
Питання стосовно виробів
Дата подання: 09 липня 2020 17:19
Дата відповіді: 10 липня 2020 16:53
Шавноіний Замовник! п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні Закупівлі» у поточній редакції не містить вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі та зовсім не передбачає звернення до Замовника за телефоном з метою визначенні характеристик предмету закупівлі. Все ж таки просимо надати пояснення стосовно матеріалів, з яких має бути виготовлена Ковдра шерстяна та у разі необхідності внести зміни. У поточній редакції ТД вимоги до предмету закупівлі не можуть вважатись визначеними, бо вони містять матеріали, яких не існує.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику, просимо звернути увагу і уважно ознайомитися із технічними вимогами Додатку 2. Саме там Ви зможете знайти відповіді на свої питання. Дякуємо за звернення.
Серветка серверувальна
Дата подання: 09 липня 2020 17:22
Дата відповіді: 10 липня 2020 16:52
Шановний Замовник! Просимо все ж таки уточнити, з якої саме білої бавовняної тканини мають бути виготовлені серветки. Асортимент білих бавовняних тканин занадто широкий, їх характеристики суттєво різняться, наприклад щільність може бути від 60 до 300 г/м2 і це принципово впливає на характеристики виробів та їх ціну. Просимо вказати як мінімум щільність тканини та ткацьке переплетення
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Матеріал бавовна. Щільність не менше 140 г/м2. Учасник може запропонувати свою тканину не гіршу за якістю.
Стосовно документів
Дата подання: 09 липня 2020 17:26
Дата відповіді: 10 липня 2020 16:51
Шановний Замовник! Ви зазначили, що для того, що б отримати протокол випробувань в ДП «Укрметртестстандарт» не обов’язково фактично знаходитися в місті Києві, тому вважаємо, що це не обмежує конкуренцію серед потенційних учасників, але Ви не зазначили чому не підходять протоколи випробувань від будь-якої іншої акредитованої лабораторії? Всі акредитовані лабораторії мають компетентність проводити випробування у сфері їх акредитації та мають ідентичні методики. ДП «Укрметртестстандарт» одна з найдорожчих лабораторій в Україні. І Ви все ж таки обмежуєте конкуренцію, бо ми маємо протоколи випробувань на вироби, але видані іншою лабораторією і, отже, не можемо приймати участь або гарантовано будемо дискваліфіковані. Це не є обмеження конкуренції які Ви не маєте права робити згідно із Законом?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, повторюємося, на думку тендерного комітету зазначена вимога не є такою, що «обмежує конкуренцію серед потенційних учасників, які знаходяться не у Києві», оскільки ДП «Укрметртестстандарт» надає послуги всім бажаючим, а не тільки тим, які знаходяться у м. Києві. Також, будь-який учасник, з будь-якого населеного пункту України, має право і можливість замовити і отримати зазначену послугу у ДП «Укрметртестстандарт».
Крім того, зазначені вище вимоги щодо надання сертифікатів не є надмірними та/або такими, що можуть бути дискримінаційними для потенційних учасників, особливо враховуючи наступні умови Додатку 2:
«У разі, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення». Дякуємо за звернення.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-003964-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ГОРБ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2709008352
Дата подання: 04 липня 2020 15:33
Занадто ускладнені вимоги та протиріччя Закону
Замовник вимагає дуже багато Сертифікатів, в тому числі іноземних. Це є переускладнення ТД та протирічить Закону України "Про публічні закупівлі":
"Стаття 23. Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.

У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".

4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством."
Прошу Замовника скоротити вимоги до законних. В іншому випадку звернемось до АМКУ та суду з приводу порушення 164-14.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2020 10:49
Тендерним комітетом Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації було уважно розглянуто оприлюднену Вимогу, і за результатами її розгляду повідомляється наступне.
У Вимозі, на жаль, не зазначено які саме пункти тендерної документації протирічать, на вашу думку, чинному законодавству України, і в чому саме.
Виходячи з наведеного, Замовник залишає за собою право надати наступну відповідь.
Щодо надання сертифікатів
Відповідно до Додатку 2 до ТД:
«Учасник у складі пропозиції надає наступні документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством: …
- сертифікат якості та/або паспорт якості…
- копію сертифікату Oeko-TexStandard 100 на підтвердження відповідності сировини класу 1 або 2 дійсного на кінцеву дату подання пропозиції, а саме тканини бавовни з якої виготовляються окремі складові комплектів постільної білизни, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника тканини…
- Сертифікат системи менеджменту якості ДСТУ ISO 9001:2015 виданий учаснику або виробнику уповноваженим органом, що підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи менеджменту якістю…
- Сертифікат системи екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 виданий учаснику або виробнику уповноваженим органом, що підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи екологічного менеджменту».
Звертаємо увагу, що зазначені вище вимоги щодо надання сертифікатів мають за мету забезпечити саме поставку якісних товарів, оскільки поставка здійснюється до навчальних закладів.
Крім того, зазначені вище вимоги щодо надання сертифікатів не є надмірними та/або такими, що можуть бути дискримінаційними для потенційних учасників, особливо враховуючи наступні умови Додатку 2:
«У разі, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення».
Щодо надання еквіваленту
Умовами Додатку 2 передбачено наступне: «Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника».
Виходячи з наведеного вище, кожен з учасників має право запропонувати еквівалент товару, який вимагається замовником.
Розгорнути Згорнути
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА міста Києва
Номер вимоги: UA-2020-07-03-003964-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ПИТКЕВИЧ ВІКТОРІЯ ВІТАЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3171817143
Дата подання: 07 липня 2020 09:15
технічні вимоги
згідно додатку №2 таблиця технічні вимоги - комплект постільної білизни - відповідає ДСТУ 3119-95 то там чітко прописані розміри які повинні відповідати розмірам та допустимим граничним відхиленням тобто розмір наволочки має бути або 40х40 або 60х50 з граничним відхиленням ±0,5 см, також дитяча підковдра з розміром 147±2,5 см х 112 ±1,0 см, простирадло 159±2,5 см х 100 ±2,5см. прошу внести зміни до ТД згідно Вами ж прописаних вимог.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 липня 2020 17:17
Тендерним комітетом Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації було уважно розглянуто оприлюднену Вимогу, і за результатами її розгляду повідомляється наступне.
Так, відповідно до Додатку 2 за позицією 1 «Комплект постільної білизни» дійсно зазначено: «Виріб відповідає ДСТУ 3119-95», але не конкретизовано в якій саме частині.
Відповідно до компетенції і повноважень, наданих Замовнику вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», він самостійно вирішує які технічні характеристики (в даному випадку розміри) йому потрібні для задоволення потреб навчальних закладів.
При цьому, зміна встановлених Додатком 2 розмірів призведе до закупівлі товару, який не відповідає вимогам навчальних закладів, і призведе таким чином до фінансових порушень у сфері законодавства (неправильне використання бюджетних коштів), що, в свою чергу, призведе до притягнення голови і членів тендерного комітету до адміністративної відповідальності.
Враховуючи наведене вище, внесення запропонованих змін є неможливим, оскільки буде протизаконним діянням, що підпадає під визначення порушень у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА міста Києва

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-03-003964-b.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "СМАРТТОРГ", Код ЄДРПОУ:43023728
Дата подання: 07 серпня 2020 19:57
Скарга на неправомірні діїї замовника
Скарга по суті викладена в документах, що додаються
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 серпня 2020 22:15
рішення від 12.08.2020 № 15414.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2020 22:15
Рішення від 07.09.2020 № 16814.pdf
Дата публікації: 10 вересня 2020 22:20

Документи подані скаржником

07 серпня 2020 19:47
Скарга.pdf

Документи подані замовником

19 серпня 2020 11:57
Відповідь на Скаргу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Білтекс 1 588 167,36
UAH з ПДВ
1 588 167,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМАРТТОРГ" 1 638 933,00
UAH з ПДВ
1 638 933,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАВІС ТАЙМ" 1 694 128,62
UAH з ПДВ
1 694 128,62
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛЕКС-ІНТЕГРАЦІЯ" 1 722 000,00
UAH з ПДВ
1 722 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2020 15:33
Електронний підпис
19 липня 2020 15:30
35_ДОГОВІР.pdf
19 липня 2020 15:30
34_Лист-Роз_яснення.pdf
19 липня 2020 15:29
30_Платіжка з банку.pdf
19 липня 2020 15:29
29_Допка БПХО.pdf
19 липня 2020 15:29
27_Лист-згода.pdf
19 липня 2020 15:29
гарантія_1501.50019.7z
19 липня 2020 15:29
55_Витяг.pdf
19 липня 2020 15:29
54_Витяг копія.pdf
19 липня 2020 15:29
53_Витяг з реєстру ПДВ.PDF
19 липня 2020 15:29
51_Відомості ЄДРПОУ.pdf
19 липня 2020 15:29
20_Паспорт Степаненко.pdf
19 липня 2020 15:29
20_Паспорт Лютий.pdf
19 липня 2020 15:29
19_ІНН Степаненко.pdf
19 липня 2020 15:29
47_Статут Білтекс.pdf
19 липня 2020 15:29
19_ІНН Лютий.pdf
19 липня 2020 15:29
16_Звітність за 2019 р..pdf
19 липня 2020 15:28
13_смартфон 1121_262.pdf
19 липня 2020 15:28
13_смартфон 1121_260.pdf
19 липня 2020 15:28
13_смартфон 104_214.pdf
19 липня 2020 15:28
13_пункт 11_1.4 принтер.PDF
19 липня 2020 15:28
13_Ноутбук 104_199.pdf
19 липня 2020 15:28
13_факс.PDF
19 липня 2020 15:28
13_Ноутбук 104_198.pdf
19 липня 2020 15:28
13_смарфон 1121_261.pdf
19 липня 2020 15:28
13_Ноутбук 104_197.pdf
19 липня 2020 15:28
13_смартфон1121_263.pdf
19 липня 2020 15:28
13_Ноутбук 104_196.pdf
19 липня 2020 15:28
13_смартфон1121_259.pdf
19 липня 2020 15:28
13_Моноблок 104_191.pdf
19 липня 2020 15:28
13_смартфон104_213.pdf
19 липня 2020 15:28
13_Компьютер 104_212.pdf
19 липня 2020 15:28
13_Компьютер 104_200.pdf
19 липня 2020 15:27
13_Догові оренди офіс.pdf
19 липня 2020 15:27
13_Авто.pdf
19 липня 2020 15:27
11_СЕС АІША завірений.pdf
19 липня 2020 15:27
11_СЕС ДСТУ 1681-96.pdf
19 липня 2020 15:27
11_СЕС Тканина БПХО.pdf
19 липня 2020 15:27
11_Сертифікат тканина.pdf
19 липня 2020 15:27
11_Сертифікат вироби.pdf
19 липня 2020 15:27
11_Сес Вироби.pdf
19 липня 2020 15:27
11_ДСТУ 3119-95.pdf
19 липня 2020 15:27
11_Додаток 2.pdf
19 липня 2020 15:27
11_Oeko-TexStandard 100.pdf
19 липня 2020 15:27
11_ISO 14001.pdf
19 липня 2020 15:27
11_ISO 9001.pdf
19 липня 2020 15:27
7_Довідка-погодження.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 23:58
Електронний підпис
17 липня 2020 23:55
Установчі документи.pdf
17 липня 2020 23:55
Проект договору.pdf
17 липня 2020 23:55
Паспорт якості.pdf
17 липня 2020 23:55
ОЕКО-ТЕХ та переклад.pdf
17 липня 2020 23:55
Лист щодо поставки.pdf
17 липня 2020 23:55
ДСТУ ISO 14001 2015.PDF
17 липня 2020 23:55
ДСТУ ISO 9001 2015.pdf
17 липня 2020 23:55
Договір ТЕКС-ГРУП.pdf
17 липня 2020 23:55
Технічний паспорт.pdf
17 липня 2020 23:55
Технічні вимоги.pdf
17 липня 2020 23:55
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 серпня 2020 23:48
Електронний підпис
02 серпня 2020 23:48
Dovidka_20195491810310748923.pdf.p7s
02 серпня 2020 23:48
Dovidka_20195491810310748923.pdf
17 липня 2020 16:34
Електронний підпис
17 липня 2020 16:31
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
17 липня 2020 16:31
Dovirenist_Savchenko.zip
17 липня 2020 16:31
Dovidka pro nazvu.zip
17 липня 2020 16:31
Bankivska Licenzia.zip
17 липня 2020 16:31
Тех специфікація.pdf
17 липня 2020 16:30
Протокол 8,9.pdf
17 липня 2020 16:30
Проект договору.pdf
17 липня 2020 16:30
Пояснення звітність.pdf
17 липня 2020 16:30
Переклад ОЕКО ТЕКС.pdf
17 липня 2020 16:30
Лист строк поставки.pdf
17 липня 2020 16:30
Лист реєстри.pdf
17 липня 2020 16:30
Лист згода Додаток 6.pdf
17 липня 2020 16:30
Копія Статуту.pdf
17 липня 2020 16:30
Копія Витягу ПДВ.pdf
17 липня 2020 16:30
Договір Дом Текс.pdf
17 липня 2020 16:30
Довідка ст 236.pdf
17 липня 2020 16:30
Довідка ст 17.pdf
17 липня 2020 16:30
Довідка працівники.pdf
17 липня 2020 16:30
Довідка податкова.pdf
17 липня 2020 16:30
Довідка досвід.pdf
17 липня 2020 16:30
Довідка грош покрит.zip
17 липня 2020 16:30
Довідка банк.pdf
17 липня 2020 16:30
Виписка.pdf
17 липня 2020 16:30
Аналогічний досвід 2.pdf
17 липня 2020 16:29
Аналогічний досвід 1.pdf
17 липня 2020 16:29
21147776.a4.zip
17 липня 2020 16:29
21147776.a4 (1).zip
17 липня 2020 16:29
20802940.a6.zip
17 липня 2020 16:29
201466_19_85_16_52 081,50.zip

Публічні документи

19 липня 2020 18:42
КП_1907_ФЛЕКС.pdf
19 липня 2020 18:42
кваліфікація, гарант.pdf
19 липня 2020 18:40
статут.pdf
19 липня 2020 18:40
опис Флекс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Білтекс

ТОВ "СМАРТТОРГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАВІС ТАЙМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛЕКС-ІНТЕГРАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Білтекс
#38598848
Відхилено 1 588 167,36
UAH з ПДВ
28 липня 2020 11:39
ТОВ "СМАРТТОРГ"
#43023728
Відхилено 1 638 933,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 15:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАВІС ТАЙМ"
#41030948
Переможець 1 694 128,62
UAH з ПДВ
30 липня 2020 18:05

Документи

30 липня 2020 15:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 18:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАВІС ТАЙМ"
#41030948
1 694 128,62
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 16:09
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 11:42
Д у 1 договору 1203.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 11:38
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 17:05
1203 ПРАВІС ТАЙМ текстиль.pdf укладений
28 вересня 2020 17:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 1203/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 694 128,62
UAH (в тому числі ПДВ 282 354,77 UAH)