Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
″Реконструкція системи опалення та утеплення фасаду Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 по вул. Львівська, 15 в м. Миколаїв Львівської області″ (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
10 239 478,00 UAH
UA-2020-07-03-003854-b ● e1a36ae3db594aa7931357224539ce1d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | віділ освіти Миколаївської районної державної адміністрації Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 02144619 |
Місцезнаходження: | 81600, Україна , Львівська обл., місто Миколаїв, вул. Романа Шухевича, 12 |
Контактна особа: |
Фацієвич Ольга Василівна +380324151846 o_fatsievych@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2020 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 24 липня 2020 11:35 |
Очікувана вартість: | 10 239 478,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51 197,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 51197.39 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку; реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 даного Розділу тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 даного Розділу тендерної документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 51197.39 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). До файлу гарантії надаються: Банківська ліцензія; Докази повноважень посадової особи Банку. Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником. Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом. При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші) Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Категорія замовника:Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
″Реконструкція системи опалення та утеплення фасаду Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 по вул. Львівська, 15 в м. Миколаїв Львівської області″
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації, вул. Львівська, 15 в м. Миколаїв Львівської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2020 09:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2020 09:55 |
3-Перелік змін_що вносяться.doc | |
16 липня 2020 09:55 |
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-РеконструкціяМиколаївська ЗОШ.docx |
16 липня 2020 09:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 липня 2020 09:55 |
3-Перелік змін_що вносяться.doc
|
||||||
16 липня 2020 09:55 |
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-РеконструкціяМиколаївська ЗОШ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-03-003854-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ, Код ЄДРПОУ:37205736
Дата подання: 22 вересня 2020 17:15
Вимога на незаконні дії тендерного комітету
03 липня 2020 року, Замовником, було оголошено відкриті торги на закупівлю
″Реконструкція системи опалення та утеплення фасаду Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 по вул. Львівська, 15 в м. Миколаїв Львівської області″ ідентифікатор закупівлі
UA-2020-07-03-003854-b.
За результатами аукціону, що відбувся 24 липня 2020 року, до участі у торгах було подано шість тендерних пропозицій.
14 вересня 2020 року, Замовником було прийнято рішення про вибір переможця ТОВ «Сервіскотломонтаж - Львів».
Щодо вибору пропозиції учасника ТОВ «Сервіскотломонтаж - Львів»., переможцем закупівлі, повідомляємо, що таке рішення суперечить вимогам ст. 33 Закону, так як зазначена пропозиція мала би бути відхилена в порядку ст. 31 Закону, як така що не відповідає вимогам тендерної документації, у зв’язку з наступними зауваженнями:
По-перше: Відповідно до додатку №4 тендерної документації передбачено подання в складі пропозиції учасника проекту календарного графіку виконання робіт розроблений відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2.
Учасником в складі пропозиції подано графік виконання робіт, який не містить повної інформації щодо вимог зазначеного наказу та зроблений не по формі.
У складі пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж – Львів» у пояснювальній записці вказано, що розмір кошторисної заробітної плати становить 10 800 грн., проте у поданому окремим файлом розрахунку кошторисної заробітної плати вказано, що розмір кошторисної заробітної плати, який враховує ТОВ «Сервіскотломонтаж – Львів» при визначенні вартості будівництва об’єктів становить 15 660,86 грн, що суперечить розміру кошторисної заробітної плати, шо врахована при розрахунку ціни тендерної пропозиції.
Відповідно до додатку №1 розділу 1 тендерної документації для підтвердження матеріально – технічної бази передбачено надати - договір оренди / або договір надання послуг / або інший документ, що підтверджує право користування транспортними засобами (в зазначених документах мають чітко зазначатися транспортні засоби, якими користується учасник).
Учасником в складі пропозиції подано договір оренди автомобіля, зазначеного у довідці про матеріально – технічну базу, який не містить акту прийому – передачі , що не підтверджує права користування зазначеним автомобілем.
Таким чином, перелічені документи учасника містить невідповідність вимогам тендерної документації, та зазначена пропозиція мала бути відхилена замовником.
А отже, вважаємо, що при виборі пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж - Львів», прийняте рішення незаконне, порушуючи вимоги тендерної документації та принципів публічних закупівель, та замовнику слід було відхилити зазначену тендерну пропозицію.
Розгорнути
Згорнути
″Реконструкція системи опалення та утеплення фасаду Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 по вул. Львівська, 15 в м. Миколаїв Львівської області″ ідентифікатор закупівлі
UA-2020-07-03-003854-b.
За результатами аукціону, що відбувся 24 липня 2020 року, до участі у торгах було подано шість тендерних пропозицій.
14 вересня 2020 року, Замовником було прийнято рішення про вибір переможця ТОВ «Сервіскотломонтаж - Львів».
Щодо вибору пропозиції учасника ТОВ «Сервіскотломонтаж - Львів»., переможцем закупівлі, повідомляємо, що таке рішення суперечить вимогам ст. 33 Закону, так як зазначена пропозиція мала би бути відхилена в порядку ст. 31 Закону, як така що не відповідає вимогам тендерної документації, у зв’язку з наступними зауваженнями:
По-перше: Відповідно до додатку №4 тендерної документації передбачено подання в складі пропозиції учасника проекту календарного графіку виконання робіт розроблений відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2.
Учасником в складі пропозиції подано графік виконання робіт, який не містить повної інформації щодо вимог зазначеного наказу та зроблений не по формі.
У складі пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж – Львів» у пояснювальній записці вказано, що розмір кошторисної заробітної плати становить 10 800 грн., проте у поданому окремим файлом розрахунку кошторисної заробітної плати вказано, що розмір кошторисної заробітної плати, який враховує ТОВ «Сервіскотломонтаж – Львів» при визначенні вартості будівництва об’єктів становить 15 660,86 грн, що суперечить розміру кошторисної заробітної плати, шо врахована при розрахунку ціни тендерної пропозиції.
Відповідно до додатку №1 розділу 1 тендерної документації для підтвердження матеріально – технічної бази передбачено надати - договір оренди / або договір надання послуг / або інший документ, що підтверджує право користування транспортними засобами (в зазначених документах мають чітко зазначатися транспортні засоби, якими користується учасник).
Учасником в складі пропозиції подано договір оренди автомобіля, зазначеного у довідці про матеріально – технічну базу, який не містить акту прийому – передачі , що не підтверджує права користування зазначеним автомобілем.
Таким чином, перелічені документи учасника містить невідповідність вимогам тендерної документації, та зазначена пропозиція мала бути відхилена замовником.
А отже, вважаємо, що при виборі пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж - Львів», прийняте рішення незаконне, порушуючи вимоги тендерної документації та принципів публічних закупівель, та замовнику слід було відхилити зазначену тендерну пропозицію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 вересня 2020 18:08
Шановний учаснику!
Ваше звернення взято до уваги та буде переведено учасника ТОВ “Сервіскотломонтаж-Львів” на стадію “кваліфікацію учасника”
Ваше звернення взято до уваги та буде переведено учасника ТОВ “Сервіскотломонтаж-Львів” на стадію “кваліфікацію учасника”
Номер вимоги: UA-2020-07-03-003854-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ, Код ЄДРПОУ:37205736
Дата подання: 23 вересня 2020 10:12
Вимога на незаконні дії тендерного комітету
Вимога на незаконні дії тендерного комітету
03 липня 2020 року, Замовником, було оголошено відкриті торги на закупівлю
″Реконструкція системи опалення та утеплення фасаду Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 по вул. Львівська, 15 в м. Миколаїв Львівської області″ ідентифікатор закупівлі
UA-2020-07-03-003854-b.
За результатами аукціону, що відбувся 24 липня 2020 року, до участі у торгах було подано шість тендерних пропозицій.
14 вересня 2020 року, Замовником було прийнято рішення про вибір переможця ТОВ «Сервіскотломонтаж - Львів».
Щодо вибору пропозиції учасника ТОВ «Сервіскотломонтаж - Львів»., переможцем закупівлі, повідомляємо, що таке рішення суперечить вимогам ст. 33 Закону, так як зазначена пропозиція мала би бути відхилена в порядку ст. 31 Закону, як така що не відповідає вимогам тендерної документації, у зв’язку з наступними зауваженнями:
По-перше: Відповідно до додатку №4 тендерної документації передбачено подання в складі пропозиції учасника проекту календарного графіку виконання робіт розроблений відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2.
Учасником в складі пропозиції подано графік виконання робіт, який не містить повної інформації щодо вимог зазначеного наказу та зроблений не по формі.
У складі пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж – Львів» у пояснювальній записці вказано, що розмір кошторисної заробітної плати становить 10 800 грн., проте у поданому окремим файлом розрахунку кошторисної заробітної плати вказано, що розмір кошторисної заробітної плати, який враховує ТОВ «Сервіскотломонтаж – Львів» при визначенні вартості будівництва об’єктів становить 15 660,86 грн, що суперечить розміру кошторисної заробітної плати, шо врахована при розрахунку ціни тендерної пропозиції.
Відповідно до додатку №1 розділу 1 тендерної документації для підтвердження матеріально – технічної бази передбачено надати - договір оренди / або договір надання послуг / або інший документ, що підтверджує право користування транспортними засобами (в зазначених документах мають чітко зазначатися транспортні засоби, якими користується учасник).
Учасником в складі пропозиції подано договір оренди автомобіля, зазначеного у довідці про матеріально – технічну базу, який не містить акту прийому – передачі , що не підтверджує права користування зазначеним автомобілем.
Таким чином, перелічені документи учасника містить невідповідність вимогам тендерної документації, та зазначена пропозиція мала бути відхилена замовником.
А отже, вважаємо, що при виборі пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж - Львів», прийняте рішення незаконне, порушуючи вимоги тендерної документації та принципів публічних закупівель, та замовнику слід було відхилити зазначену тендерну пропозицію.
Розгорнути
Згорнути
03 липня 2020 року, Замовником, було оголошено відкриті торги на закупівлю
″Реконструкція системи опалення та утеплення фасаду Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 по вул. Львівська, 15 в м. Миколаїв Львівської області″ ідентифікатор закупівлі
UA-2020-07-03-003854-b.
За результатами аукціону, що відбувся 24 липня 2020 року, до участі у торгах було подано шість тендерних пропозицій.
14 вересня 2020 року, Замовником було прийнято рішення про вибір переможця ТОВ «Сервіскотломонтаж - Львів».
Щодо вибору пропозиції учасника ТОВ «Сервіскотломонтаж - Львів»., переможцем закупівлі, повідомляємо, що таке рішення суперечить вимогам ст. 33 Закону, так як зазначена пропозиція мала би бути відхилена в порядку ст. 31 Закону, як така що не відповідає вимогам тендерної документації, у зв’язку з наступними зауваженнями:
По-перше: Відповідно до додатку №4 тендерної документації передбачено подання в складі пропозиції учасника проекту календарного графіку виконання робіт розроблений відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2.
Учасником в складі пропозиції подано графік виконання робіт, який не містить повної інформації щодо вимог зазначеного наказу та зроблений не по формі.
У складі пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж – Львів» у пояснювальній записці вказано, що розмір кошторисної заробітної плати становить 10 800 грн., проте у поданому окремим файлом розрахунку кошторисної заробітної плати вказано, що розмір кошторисної заробітної плати, який враховує ТОВ «Сервіскотломонтаж – Львів» при визначенні вартості будівництва об’єктів становить 15 660,86 грн, що суперечить розміру кошторисної заробітної плати, шо врахована при розрахунку ціни тендерної пропозиції.
Відповідно до додатку №1 розділу 1 тендерної документації для підтвердження матеріально – технічної бази передбачено надати - договір оренди / або договір надання послуг / або інший документ, що підтверджує право користування транспортними засобами (в зазначених документах мають чітко зазначатися транспортні засоби, якими користується учасник).
Учасником в складі пропозиції подано договір оренди автомобіля, зазначеного у довідці про матеріально – технічну базу, який не містить акту прийому – передачі , що не підтверджує права користування зазначеним автомобілем.
Таким чином, перелічені документи учасника містить невідповідність вимогам тендерної документації, та зазначена пропозиція мала бути відхилена замовником.
А отже, вважаємо, що при виборі пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж - Львів», прийняте рішення незаконне, порушуючи вимоги тендерної документації та принципів публічних закупівель, та замовнику слід було відхилити зазначену тендерну пропозицію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 вересня 2020 18:09
Шановний учаснику!
Ваше звернення взято до уваги та буде переведено учасника ТОВ “Сервіскотломонтаж-Львів” на стадію “кваліфікацію учасника”
Ваше звернення взято до уваги та буде переведено учасника ТОВ “Сервіскотломонтаж-Львів” на стадію “кваліфікацію учасника”
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-03-003854-b.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ, Код ЄДРПОУ:37205736
Скарга
Ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕКОНОМБУД-ЛВ", є учасником процедури відкритих торгів (UA-2020-07-03-003854-b) на закупівлю робіт з
″Реконструкція системи опалення та утеплення фасаду Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 по вул. Львівська, 15 в м. Миколаїв Львівської області″, що оголошені Віділом освіти Миколаївської районної державної адміністрації Львівської області.
Згідно умов оголошення про проведення торгів 24.07.2020 00:00 закінчився строк подання тендерних пропозицій учасниками, а
24.07.2020 11:35 - 24.07.2020 12:20 відбувся аукціон. Згідно з протоколом розкриття участь у даній закупівлі взяло 6 учасників:
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 липня 2020 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Карпатмонтаж" |
8 236 655,00
UAH з ПДВ
|
8 236 655,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" |
9 549 558,00
UAH з ПДВ
|
9 549 558,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ |
9 795 255,60
UAH з ПДВ
|
9 795 255,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Діл Центр" |
9 845 254,55
UAH з ПДВ
|
9 845 254,55
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ПРОМТЕХІМПЕКС |
10 199 890,80
UAH з ПДВ
|
10 148 693,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНОБУД" |
10 201 068,00
UAH з ПДВ
|
10 201 068,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Карпатмонтаж" #37291378 |
Рішення скасоване |
8 236 655,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2020 16:44
|
ПП "Карпатмонтаж" #37291378 |
Відхилено |
8 236 655,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2020 17:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" #37801512 |
Рішення скасоване |
9 549 558,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2020 19:19
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" #37801512 |
Відхилено |
9 549 558,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2020 21:22
|
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ #37205736 |
Переможець |
9 795 255,60
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2020 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2020 15:56
|
дод угода1.jpg | зміни до договору |
11 грудня 2020 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2020 14:30
|
дод угода.pdf | зміни до договору |
10 листопада 2020 14:28
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2020 16:20
|
договірна ціна.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2020 16:13
|
дод угода.PDF | зміни до договору |
09 листопада 2020 16:13
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2020 14:44
|
угода реконструкція.PDF | укладений |
03 листопада 2020 14:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у звязку з відсутністю фінаснування на всю суму, виникла необхдність укласти додаткову угоду на суму передбачену на 2020рік. |
Номер договору про закупівлю: | 49 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/49 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у звязку з відсутністю фінаснування на всю суму, виникла необхдність укласти додаткову угоду на суму передбачену на 2020рік. |
Номер договору про закупівлю: | 49 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/49 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв"язку з відсутністю фінансування зменшити варість договору на 2020 рік на 124 000 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 49 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |