Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

″Реконструкція системи опалення та утеплення фасаду Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 по вул. Львівська, 15 в м. Миколаїв Львівської області″ (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
10 239 478,00 UAH
UA-2020-07-03-003854-b e1a36ae3db594aa7931357224539ce1d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фацієвич Ольга Василівна

+380324151846 o_fatsievych@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: віділ освіти Миколаївської районної державної адміністрації Львівської області
Код ЄДРПОУ: 02144619
Місцезнаходження: 81600, Україна , Львівська обл., місто Миколаїв, вул. Романа Шухевича, 12
Контактна особа: Фацієвич Ольга Василівна
+380324151846
o_fatsievych@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 липня 2020 11:35
Очікувана вартість: 10 239 478,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51 197,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 51197.39 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку; реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 даного Розділу тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 даного Розділу тендерної документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 51197.39 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). До файлу гарантії надаються: Банківська ліцензія; Докази повноважень посадової особи Банку. Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником. Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом. При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші) Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Категорія замовника:Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
″Реконструкція системи опалення та утеплення фасаду Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 по вул. Львівська, 15 в м. Миколаїв Львівської області″
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, вул. Львівська, 15 в м. Миколаїв Львівської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 09:55
3-Перелік змін_що вносяться.doc
16 липня 2020 09:55
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-РеконструкціяМиколаївська ЗОШ.docx
16 липня 2020 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 09:55
3-Перелік змін_що вносяться.doc
16 липня 2020 09:55
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-РеконструкціяМиколаївська ЗОШ.docx
03 липня 2020 15:43
2-ТД-РеконструкціяМиколаївська ЗОШ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-003854-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ, Код ЄДРПОУ:37205736
Дата подання: 22 вересня 2020 17:15
Вимога на незаконні дії тендерного комітету
03 липня 2020 року, Замовником, було оголошено відкриті торги на закупівлю
″Реконструкція системи опалення та утеплення фасаду Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 по вул. Львівська, 15 в м. Миколаїв Львівської області″ ідентифікатор закупівлі
UA-2020-07-03-003854-b.
За результатами аукціону, що відбувся 24 липня 2020 року, до участі у торгах було подано шість тендерних пропозицій.
14 вересня 2020 року, Замовником було прийнято рішення про вибір переможця ТОВ «Сервіскотломонтаж - Львів».
Щодо вибору пропозиції учасника ТОВ «Сервіскотломонтаж - Львів»., переможцем закупівлі, повідомляємо, що таке рішення суперечить вимогам ст. 33 Закону, так як зазначена пропозиція мала би бути відхилена в порядку ст. 31 Закону, як така що не відповідає вимогам тендерної документації, у зв’язку з наступними зауваженнями:
По-перше: Відповідно до додатку №4 тендерної документації передбачено подання в складі пропозиції учасника проекту календарного графіку виконання робіт розроблений відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2.
Учасником в складі пропозиції подано графік виконання робіт, який не містить повної інформації щодо вимог зазначеного наказу та зроблений не по формі.
У складі пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж – Львів» у пояснювальній записці вказано, що розмір кошторисної заробітної плати становить 10 800 грн., проте у поданому окремим файлом розрахунку кошторисної заробітної плати вказано, що розмір кошторисної заробітної плати, який враховує ТОВ «Сервіскотломонтаж – Львів» при визначенні вартості будівництва об’єктів становить 15 660,86 грн, що суперечить розміру кошторисної заробітної плати, шо врахована при розрахунку ціни тендерної пропозиції.
Відповідно до додатку №1 розділу 1 тендерної документації для підтвердження матеріально – технічної бази передбачено надати - договір оренди / або договір надання послуг / або інший документ, що підтверджує право користування транспортними засобами (в зазначених документах мають чітко зазначатися транспортні засоби, якими користується учасник).
Учасником в складі пропозиції подано договір оренди автомобіля, зазначеного у довідці про матеріально – технічну базу, який не містить акту прийому – передачі , що не підтверджує права користування зазначеним автомобілем.
Таким чином, перелічені документи учасника містить невідповідність вимогам тендерної документації, та зазначена пропозиція мала бути відхилена замовником.
А отже, вважаємо, що при виборі пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж - Львів», прийняте рішення незаконне, порушуючи вимоги тендерної документації та принципів публічних закупівель, та замовнику слід було відхилити зазначену тендерну пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 вересня 2020 18:08
Шановний учаснику!
Ваше звернення взято до уваги та буде переведено учасника ТОВ “Сервіскотломонтаж-Львів” на стадію “кваліфікацію учасника”
Номер вимоги: UA-2020-07-03-003854-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ, Код ЄДРПОУ:37205736
Дата подання: 23 вересня 2020 10:12
Вимога на незаконні дії тендерного комітету
Вимога на незаконні дії тендерного комітету
03 липня 2020 року, Замовником, було оголошено відкриті торги на закупівлю
″Реконструкція системи опалення та утеплення фасаду Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 по вул. Львівська, 15 в м. Миколаїв Львівської області″ ідентифікатор закупівлі
UA-2020-07-03-003854-b.
За результатами аукціону, що відбувся 24 липня 2020 року, до участі у торгах було подано шість тендерних пропозицій.
14 вересня 2020 року, Замовником було прийнято рішення про вибір переможця ТОВ «Сервіскотломонтаж - Львів».
Щодо вибору пропозиції учасника ТОВ «Сервіскотломонтаж - Львів»., переможцем закупівлі, повідомляємо, що таке рішення суперечить вимогам ст. 33 Закону, так як зазначена пропозиція мала би бути відхилена в порядку ст. 31 Закону, як така що не відповідає вимогам тендерної документації, у зв’язку з наступними зауваженнями:
По-перше: Відповідно до додатку №4 тендерної документації передбачено подання в складі пропозиції учасника проекту календарного графіку виконання робіт розроблений відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2.
Учасником в складі пропозиції подано графік виконання робіт, який не містить повної інформації щодо вимог зазначеного наказу та зроблений не по формі.
У складі пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж – Львів» у пояснювальній записці вказано, що розмір кошторисної заробітної плати становить 10 800 грн., проте у поданому окремим файлом розрахунку кошторисної заробітної плати вказано, що розмір кошторисної заробітної плати, який враховує ТОВ «Сервіскотломонтаж – Львів» при визначенні вартості будівництва об’єктів становить 15 660,86 грн, що суперечить розміру кошторисної заробітної плати, шо врахована при розрахунку ціни тендерної пропозиції.
Відповідно до додатку №1 розділу 1 тендерної документації для підтвердження матеріально – технічної бази передбачено надати - договір оренди / або договір надання послуг / або інший документ, що підтверджує право користування транспортними засобами (в зазначених документах мають чітко зазначатися транспортні засоби, якими користується учасник).
Учасником в складі пропозиції подано договір оренди автомобіля, зазначеного у довідці про матеріально – технічну базу, який не містить акту прийому – передачі , що не підтверджує права користування зазначеним автомобілем.
Таким чином, перелічені документи учасника містить невідповідність вимогам тендерної документації, та зазначена пропозиція мала бути відхилена замовником.
А отже, вважаємо, що при виборі пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж - Львів», прийняте рішення незаконне, порушуючи вимоги тендерної документації та принципів публічних закупівель, та замовнику слід було відхилити зазначену тендерну пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 вересня 2020 18:09
Шановний учаснику!

Ваше звернення взято до уваги та буде переведено учасника ТОВ “Сервіскотломонтаж-Львів” на стадію “кваліфікацію учасника”

Документи подані скаржником

23 вересня 2020 10:12
Оскарження

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-03-003854-b.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ, Код ЄДРПОУ:37205736
Скарга
Ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕКОНОМБУД-ЛВ", є учасником процедури відкритих торгів (UA-2020-07-03-003854-b) на закупівлю робіт з ″Реконструкція системи опалення та утеплення фасаду Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 по вул. Львівська, 15 в м. Миколаїв Львівської області″, що оголошені Віділом освіти Миколаївської районної державної адміністрації Львівської області. Згідно умов оголошення про проведення торгів 24.07.2020 00:00 закінчився строк подання тендерних пропозицій учасниками, а 24.07.2020 11:35 - 24.07.2020 12:20 відбувся аукціон. Згідно з протоколом розкриття участь у даній закупівлі взяло 6 учасників:
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Документи подані скаржником

28 серпня 2020 11:19
довідка з МВС (1).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Карпатмонтаж" 8 236 655,00
UAH з ПДВ
8 236 655,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" 9 549 558,00
UAH з ПДВ
9 549 558,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ 9 795 255,60
UAH з ПДВ
9 795 255,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Діл Центр" 9 845 254,55
UAH з ПДВ
9 845 254,55
UAH з ПДВ
Документи
ПП ПРОМТЕХІМПЕКС 10 199 890,80
UAH з ПДВ
10 148 693,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНОБУД" 10 201 068,00
UAH з ПДВ
10 201 068,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 14:50
Електронний підпис
19 жовтня 2020 14:48
Довідки Ст 17
19 жовтня 2020 14:48
Довідка МВС та ДПІ
23 липня 2020 20:53
Електронний підпис
23 липня 2020 19:30
кошторис Миколаі_в.pdf
23 липня 2020 19:30
ст 17 Миколаїв
23 липня 2020 18:29
титулка _ реєстр.pdf
23 липня 2020 18:29
ст 17 Миколаі_в.pdf
23 липня 2020 18:29
1 дф _ штатний розпис.pdf
23 липня 2020 18:29
Інші документи.pdf
23 липня 2020 18:29
електрика.pdf
23 липня 2020 18:29
Документ_ЄДР_1006364378.zip
23 липня 2020 18:29
відомості.pdf
23 липня 2020 18:29
МТБ _ підтвердження.pdf
23 липня 2020 18:28
Ліцензія_дозволи.pdf
23 липня 2020 18:28
Довідка аналогічні.pdf
23 липня 2020 18:28
дипломи.pdf
23 липня 2020 18:28
проект договору.pdf
23 липня 2020 18:28
Працівники.pdf
23 липня 2020 18:28
Баланс.pdf
23 липня 2020 18:28
початок робіт_ЦНАП (1).pdf
23 липня 2020 18:28
Відгук ЗахідНеоБуд.jpg
23 липня 2020 18:28
Анал_договір_ЦНАП.pdf
23 липня 2020 18:28
Повноваження.pdf
23 липня 2020 18:28
персональні дані.pdf
23 липня 2020 18:28
Цінова пропозиція.pdf
23 липня 2020 18:28
Гарантія 2161-20 (1).zip

Публічні документи

23 липня 2020 15:20
Електронний підпис
23 липня 2020 15:15
38-40.банк забезп.zip
23 липня 2020 15:15
35.дозвіл.pdf
23 липня 2020 15:15
33.ліцензія.pdf
23 липня 2020 15:15
31.проект договору.pdf
23 липня 2020 15:15
28.календарний графік.pdf
23 липня 2020 15:15
26.кошторис.rar
23 липня 2020 15:15
25.витяг з реєстру ПДВ.pdf
23 липня 2020 15:14
22.Статут зі змінами.PDF
23 липня 2020 15:14
17.баланс 2019.pdf
23 липня 2020 15:14
17.баланс 1 кв 2020.pdf
23 липня 2020 15:14
15.відгук Світоч.pdf
23 липня 2020 15:14
15.відгук Магіммо.pdf
23 липня 2020 15:14
11.звіт 1-ДФ.pdf
23 липня 2020 15:14
реєстр документів.docx
23 липня 2020 15:14
44.цінова пропозиція.pdf
23 липня 2020 15:14
1.довідка про техніку.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 13:17
Електронний підпис
22 липня 2020 13:16
Проект договору.pdf
22 липня 2020 13:16
Статут Гарнобуд_.pdf
22 липня 2020 13:16
Цінова пропозиція.pdf
22 липня 2020 13:16
рішення засновника.jpg
22 липня 2020 13:16
наказ директор.jpg
22 липня 2020 13:16
Акт1 до Договіру.pdf
22 липня 2020 13:16
Штатний розпис.jpeg
22 липня 2020 13:16
Витяг ПДВ.jpg
22 липня 2020 13:16
ДЦ.pdf
22 липня 2020 13:16
ліцензія.pdf
22 липня 2020 13:16
Додаток до ліцензії.jpeg
22 липня 2020 13:16
Довідка працівники.pdf
22 липня 2020 13:16
ДФ.pdf
22 липня 2020 13:16
17 стаття.pdf
22 липня 2020 13:16
Довідка робітники.pdf
22 липня 2020 13:16
Довідка МТБ.pdf
22 липня 2020 13:16
Довідка субпідряд.pdf
22 липня 2020 13:16
виписка.pdf
22 липня 2020 13:16
відомості з _ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Карпатмонтаж"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"

ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Діл Центр"

ПП ПРОМТЕХІМПЕКС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРНОБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Карпатмонтаж"
#37291378
Рішення скасоване 8 236 655,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 16:44
ПП "Карпатмонтаж"
#37291378
Відхилено 8 236 655,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 17:00
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
#37801512
Рішення скасоване 9 549 558,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 19:19
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
#37801512
Відхилено 9 549 558,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 21:22
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ
#37205736
Переможець 9 795 255,60
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 15:29

Документи

02 вересня 2020 17:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
02 вересня 2020 17:00
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:48
протокол.PDF

Документи

01 жовтня 2020 21:21
Електронний підпис
01 жовтня 2020 21:20
3.jpg
01 жовтня 2020 21:20
2.jpg
01 жовтня 2020 21:20
1.jpg
25 вересня 2020 19:21
протокол.PDF
25 вересня 2020 19:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ
#37205736
9 795 255,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 15:56
дод угода1.jpg зміни до договору
11 грудня 2020 15:43
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 14:30
дод угода.pdf зміни до договору
10 листопада 2020 14:28
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 16:20
договірна ціна.pdf зміни до договору
09 листопада 2020 16:13
дод угода.PDF зміни до договору
09 листопада 2020 16:13
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 14:44
угода реконструкція.PDF укладений
03 листопада 2020 14:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звязку з відсутністю фінаснування на всю суму, виникла необхдність укласти додаткову угоду на суму передбачену на 2020рік.
Номер договору про закупівлю: 49
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/49
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звязку з відсутністю фінаснування на всю суму, виникла необхдність укласти додаткову угоду на суму передбачену на 2020рік.
Номер договору про закупівлю: 49
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/49
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв"язку з відсутністю фінансування зменшити варість договору на 2020 рік на 124 000 грн.
Номер договору про закупівлю: 49
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML