Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відновлення елементів благоустрою, а саме: капітальний ремонт покриття проїжджої частини пров. Фронтовий в м. Нікополь Дніпропетровської області
Очікувана вартість
1 764 478,00 UAH
UA-2020-07-03-003728-a 049c15d8d51c43cc9b1426fa4390a864
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зінченко Всеволод Олександрович

+380566251106 jkhnmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26136719
Місцезнаходження: 53200, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вул. Електрометалургів, 3
Контактна особа: Зінченко Всеволод Олександрович
+380566251106
jkhnmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 12:45
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2020 13:00
Очікувана вартість: 1 764 478,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 644,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Відновлення елементів благоустрою, а саме: капітальний ремонт покриття проїжджої частини пров. Фронтовий в м. Нікополь Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, пров. Фронтовий
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 12:46
Додаток 6 Дог_роботи.docx
03 липня 2020 12:46
Додаток 4 пров. Фронтовий.pdf
03 липня 2020 12:46
ТД фронтовий.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-003728-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:41896411
Дата подання: 05 липня 2020 14:40
Дискримінаційні умови закупівлі
В Додатку № 1 до Тендерної документації Замовник встановив, що: "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (довідка встановленого нижче зразка, копія аналогічного договору (не менше трьох сумою понад 500 тис грн кожний з посиланням на закупівлю в системі прозоро) і документи, які підтверджують їх виконання самостійно. У разі долучення виконаного договору, що був укладений з Замовником, учасником надається заповнена таблиця встановленого зразка з посиланням на виконану закупівлю)". Зазначені вимоги Тендерної документації є дискримінаційними по відношенню до інших учасників, адже в такому випадку взяти участь в процедурі закупівлі можуть взяти лише ті учасники, які мають досвід виконання аналогічних договорів не менше трьох сумою понад 500 тис грн. кожний. Вимагаємо від Замовника внести зміни до Тендерної документації та викласти Тендерну документацію в новій редакції, прибравши дискримінаційні умови щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору не менше трьох сумою понад 500 тис грн. кожний.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 липня 2020 08:51
Враховуючи те, що місце проведення робіт по закупівлі «Відновлення елементів благоустрою, а саме: капітальний ремонт покриття проїжджої частини пров. Фронтовий в м. Нікополь Дніпропетровської області» має складний ландшафт (нахил під великим кутом, стіснені умови для великовантажної техніки) підрядна організація, що претендує на участь в даній закупівлі повинна мати досвіт роботи в стіснених умовах та на ухилах з великовантажною технікою.
Тому тендерним комітетом прийнято рішення про залучення учасників, які мали досвід виконання відповідних об’ємів робіт, що тягнуть за собою збільшення кошторисної вартості враховуючи відповідний коефіцієнт стіснення умов виконання будівельних робіт.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-03-003728-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:41896411
Дата подання: 10 липня 2020 11:55
Дискримінаційні умови закупівлі
ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ», ознайомившись з умовами Тендерної документації Замовника, яка затверджена Протоколом тендерного комітету №145/20 03.07.2020 року, вважає, що Тендерна документація Замовника містить дискримінаційні умови. 1. Зі змісту пункту 5.1. частини 5 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника вбачається, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з документами, що підтверджують його повне виконання; 4) паспорт та ідентифікаційний номер особи, що підписує тендерну пропозицію. В Додатку № 1 до Тендерної документації Замовник визначив Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог ст. 16 Закону. Пункт 2 Додатку № 1 до Тендерної документації містить наступні умови: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (довідка встановленого нижче зразка, копія аналогічного договору (не менше трьох сумою понад 500 тис грн кожний з посиланням на закупівлю в системі прозоро) і документи, які підтверджують їх виконання самостійно. У разі долучення виконаного договору, що був укладений з Замовником, учасником надається заповнена таблиця встановленого зразка з посиланням на виконану закупівлю). Зазначені вимоги є відверто дискримінаційними та такими, що суперечать Закону України «Про публічні закупівлі», адже в такому випадку взяти участь в закупівлі № UA-2020-07-03-003728-a зможуть лише ті учасники, які мають досвід виконання трьох аналогічних договорів сумою понад 500 тис грн кожний, які укладені відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». ТОВ «ОПТДОРБУДТРОЙ» є потенційним Учасником даної процедури публічної закупівлі, та має достатній досвід для виконання аналогічних робіт, а саме: - ДОГОВІР СУБПІДРЯДУ № 16/09-2019 від 16.09.2019, на суму 925 600,15 грн - ДОГОВІР СУБПІДРЯДУ № _25/2018 від 25.06.2018 року, на суму 592 212,9 грн. - ДОГОВІР СУБПІДРЯДУ № _23/2018 від 23.06.2018 року, на суму 196 813,76 грн. Досвід виконання робіт (надання послуг) за аналогічними договорами ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» сумарно становить 1 714 626,81 грн.! Натомість, ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» не може виконати дискримінаційні умови закупівлі, встановлені Замовником, а саме: досвід виконання трьох аналогічних договорів сумою понад 500 тис грн кожний, які укладені відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не обґрунтував необхідності встановлення в Документації вищевказаної умови саме в наведеній вище редакції. Отже, зазначені умови Документації можуть виконати лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів у розумінні Документації не менше трьох сумою понад 500 тис грн кожний, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання (потенційних учасників), у тому числі Скаржника. 2. Крім того, зі змісту пункту 2 Додатку № 1 до Тендерної документації вбачається, що учасник має: «копія аналогічного договору (не менше трьох сумою понад 500 тис грн кожний з посиланням на закупівлю в системі прозоро». Зазначене передбачає, що аналогічні договори учасників мають бути укладені саме з замовниками за результатом публічних закупівель. Натомість, ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» виконувало роботи за аналогічними договорами (ДОГОВІР СУБПІДРЯДУ № 16/09-2019 від 16.09.2019, на суму 925 600,15 грн.; ДОГОВІР СУБПІДРЯДУ № _25/2018 від 25.06.2018 року, на суму 592 212,9 грн.; ДОГОВІР СУБПІДРЯДУ № _23/2018 від 23.06.2018 року, на суму 196 813,76 грн.) не в якості Генерального підпрядника, а в якості Субпідрядника. Отже, зазначені умови Документації можуть виконати лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів у розумінні Документації лише у якості генерального підрядника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання (потенційних учасників), у тому числі Скаржника. Посилання на практику АМКУ: № 2299-р/пк-пз від 14.03.2018 року. Наявність порушених прав ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» обґрунтовується тим фактом, що ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» є потенційним Учасником відповідної процедури публічної закупівлі, має достатній досвід виконання аналогічних робіт (ДОГОВІР СУБПІДРЯДУ № 16/09-2019 від 16.09.2019, на суму 925 600,15 грн.; ДОГОВІР СУБПІДРЯДУ № _25/2018 від 25.06.2018 року, на суму 592 212,9 грн.; ДОГОВІР СУБПІДРЯДУ № _23/2018 від 23.06.2018 року, на суму 196 813,76 грн.), реально претендує на участь в даній закупівлі, на перемогу в даній закупівлі, на укладення договору про закупівлю із Замовником, та має можливості та досвід для виконання робіт на умовах Замовника. ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» є реальним учасником ринку по будівництву та ремонту доріг та автострад, та має достатню матеріально-технічну базу, кадрову базу та достатній досвід для виконання робіт на умовах, визначених Замовником. Пунктом 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Частиною 4 статті 5 цього Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 статті 22 цього Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Умови Тендерної документації, зазначені Замовником в пункті 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, а саме: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (довідка встановленого нижче зразка, копія аналогічного договору (не менше трьох сумою понад 500 тис грн кожний з посиланням на закупівлю в системі прозоро) і документи, які підтверджують їх виконання самостійно. У разі долучення виконаного договору, що був укладений з Замовником, учасником надається заповнена таблиця встановленого зразка з посиланням на виконану закупівлю)», є відверто дискримінаційними та такими що обмежують конкуренцію серед потенційних учасників та позбавляють ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» можливості взяти участь в цій закупівлі. Відповідно до п. 4 ч. 10 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 липня 2020 11:19
Рішення від 14.07.2020№13614+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 15 липня 2020 11:19
рішення від 23.07.2020№14313.pdf
Дата публікації: 28 липня 2020 21:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: Враховано в роботі, змінено п. 2 Додатку 1
Дата виконання рішення замовником: 29 липня 2020 08:19

Документи подані скаржником

08 липня 2020 17:55
Cкарга №1.pdf

Документи подані замовником

20 липня 2020 11:26
Лист до АМКУ

Інформація про відміну

Дата відміни
18 липня 2020 13:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій