Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

За кодом CPV за ДК 021:2015 30210000-4 – машини для обробки даних (апаратна частина) Персональні комп’ютери в комплекті
Очікувана вартість
207 500,00 UAH
UA-2020-07-03-003706-b b99655b2dce443efbc9cd0c0d94a88c4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соколовська Наталія Вікторівна

380997662705
380983470068
Nata_Sokolov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО"
Код ЄДРПОУ: 05493846
Вебсайт: http://kz-cml.wix.com/likarnya
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, Архітектора Паученка, 45/35
Контактна особа: Соколовська Наталія Вікторівна
380997662705,380983470068
Nata_Sokolov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2020 17:00
Очікувана вартість: 207 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 037,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у п.3ч.1ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Місцезнаходження замовника: 25006, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Архітектора Паученка, 45/35.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 25 комплектів
Детальніше в додатку №2 до тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: по 31.12.2020р. Товар поставляється узгодженими партіями транспортом Постачальника та за його рахунок протягом 10 (десяти) днів з моменту подання заявки Покупцем (заявка може подаватися усно, письмово, листом або за допомогою факсимільних засобів).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, які готуються безпосередньо учасником для подання у складі своєї тендерної пропозиції, повинні бути викладені українською мовою. У складі тендерної пропозиції можуть міститися електронні копії з оригіналів документів, викладених іншою мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 комплект
За кодом CPV за ДК 021:2015 30210000-4 – машини для обробки даних (апаратна частина) Персональні комп’ютери в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Архітектора Паученка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником на підставі рахунків та накладних за фактично отриманий товар протягом 30 - ти днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 15:24
оголошення ПК.pdf
03 липня 2020 15:24
ТД 2020 комп.комплекти публікація.doc
03 липня 2020 15:24
Додаток 3 проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 08 липня 2020 01:28
Дата відповіді: 08 липня 2020 17:38
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. «Шановний Учаснику! Єдиним 100% критерієм вибору переможця є ціна, до участі на торгах допускаються будь-яке комп’ютерне обладнання), що відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмету закупівлі (та його частин), визначеним Додатком 2 до Тендерної документації. Еквівалент буде визначатися за характеристиками, які визначені у Додатку №2 до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що в Примітках у Додатку 2 до Тендерної документації зазначено: * Примітка: у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати як "або еквівалент" (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). Згідно інформації Вікіпедії «Еквівалент (аналог) — продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.» Дякуємо Вам за запитання, проте повідомляємо, що системні блоки на базі процесора AMD не розглядаються.
2. «Шановний Учаснику! Відповідно до пунктів Додатку 2 до Тендерної документації «Транспортні витрати по доставці товару в місце призначення, вантажно-розвантажувальні роботи, підключення та налагодження програмного забезпечення здійснюються постачальником та за його рахунок. Вказані послуги окремо не сплачуються та включаються учасником до загальної вартості товару. Відповідальність за якість замовлення, зовнішній вигляд, неушкодженість при транспортуванні до Замовника покладаються на постачальника. Під час передачі товар перевіряється на справність та відповідність передбаченим у тендерній документації вимогам, зокрема, технічним та якісним характеристикам, що робиться в присутності представників Постачальника та Замовника.». Також в проекті договору, викладеного в Додатку 3 до Тендерної документації передбачено, що транспортні витрати по доставці товару в місце поставки, вантажно-розвантажувальні роботи, підключення та налагодження програмного забезпечення здійснюються за рахунок постачальника. Рекомендуємо потенційним учасникам уважно ознайомитись з умовами тендерної документації.»

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-003706-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 06 липня 2020 07:13
Внесення змін до тендерної документації
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..

Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією



Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 липня 2020 10:37
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що запропоноване програмне забезпечення є ліцензійним і його поставка буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права».

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна 206 700,00
UAH з ПДВ
206 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2020 22:54
Електронний підпис
19 липня 2020 22:50
Аналогічні договори.pdf
19 липня 2020 22:50
Виписка.pdf
19 липня 2020 22:50
Витяг.PDF
19 липня 2020 22:50
Витяг2.pdf
19 липня 2020 22:50
Гарантійний лист.pdf
19 липня 2020 22:50
Декларації_товар.pdf
19 липня 2020 22:50
Довідка_рахунок_банк.pdf
19 липня 2020 22:50
Довідки та гар листи.pdf
19 липня 2020 22:50
Лист-погодження.pdf
19 липня 2020 22:50
Несертифікація.pdf
19 липня 2020 22:50
Паспорт-код.pdf
19 липня 2020 22:50
Проект договору.pdf
19 липня 2020 22:50
Технічні вимоги.pdf
19 липня 2020 22:50
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна

Інформація про відміну

Дата відміни
21 липня 2020 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій