Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Вебсайт: | 000000000000000000000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 00000000000000000 обл., 0000000000000000000000, 00000000000000000000 |
Контактна особа: |
00000000000000000000 0000000000000 000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2020 15:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 липня 2020 15:20 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2020 15:20 |
Початок аукціону: | 21 липня 2020 15:37 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.0000000000000000 | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Календарні |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2020 16:10 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
03 липня 2020 15:26 |
00000000 |
03 липня 2020 15:15 |
000000000000000000 |
03 липня 2020 15:15 |
0000000000000000000000000000000000 |
03 липня 2020 15:15 |
0000000000000000000000000000000000000 |
03 липня 2020 15:15 |
000000000000000000000000000000000000000000 |
21 липня 2020 16:10 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
03 липня 2020 15:26 |
00000000
|
||
03 липня 2020 15:15 |
000000000000000000
|
||
03 липня 2020 15:15 |
0000000000000000000000000000000000
|
||
03 липня 2020 15:15 |
0000000000000000000000000000000000000
|
||
03 липня 2020 15:15 |
000000000000000000000000000000000000000000
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-11-000004 ● 084f97604e204949b6e6a387fe5e7d34
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2020 10:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.09.2020 № 40-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 11.09.2020 № 40-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-03-003619-b від 03.07.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Квартирно-експлуатаційний відділ міста Володимир-Волинський повідомляє, що було надіслано лист №21/1992 від 28.09.2020 року Приватному підприємству "Західспецбудтранс-7" щодо розірвання Договору №316 від 21.09.2020 року у добровільному порядку. У відповідь ПП "Західспецбудтранс-7" надіслало лист №09-481/2020 від 29.09.2020року про те, що не погоджується із розірванням вказаного договору. Так, як роботи по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі 2/95 (гуртожиток), м. Володимир-Волинський» розпочаті згідно графіку. Згідно умов укладеного договору по вищевказаному об’єкту Приватним підприємством перераховано кошти в сумі 232 642,86 грн. як застава виконання умов договору крім того вже є частина виконаних робіт. У разі розірвання договору Підприємство втрачає майбутні доходи тому не погоджується із розірванням вказаного договору. Крім того, розірвання договору п.4.1.11 Замовником може відбуватися тільки за обставин передбачених укладеним договором в односторонньому порядку, письмово повідомивши Підрядника (цінний лист із описом вкладення) за 15 (п'ятнадцять) днів з дати розірвання, у разі якщо: а)Підрядник не розпочав будівництво Об’єкту протягом 30-ти (тридцяти) днів з дати передачі Замовником будівельного майданчику та проектної документації, що підтверджується актом, складеним уповноваженими представниками Замовника; б)Підрядник більш ніж на 30 (тридцяти) днів порушив строк завершення виконання робіт, визначених у Графіку виконання робіт; в)Підрядник порушив будівельні норми і правила, стандарти, вимоги проектно-кошторисної документації при будівництві Об’єкта та не усунув їх протягом 30-ти (тридцяти) днів з дня їх виявлення Замовником. 4.1.12.Замовник також має інші права, передбачені Договором, Цивільним і Господарським кодексами України, цими умовами та іншими актами законодавства. 4.1.13. Замовник має право визначати строки усунення Підрядником виявлених, як при прийнятті ОБ'ЄКТА в експлуатацію і передачі ОБ'ЄКТА Замовнику, так і під час гарантійного строку експлуатації ОБ'ЄКТА недоліків (недоробок, порушень) та вимагати їх усунення за рахунок Підрядника, якщо зазначені недоліки спричинені винними діями (бездіяльністю) останнього. 4.1.14. За умови несвоєчасного чи неякісного виконання Підрядником зобов’язань за Договором вимагати від нього сплати визначених умовами Договору штрафних санкцій, відшкодування заподіяних збитків, а також повернення отриманих від Замовника на виконання таких обов’язків коштів. 4.1.15. Вимагати від Підрядника під час виконання робіт за Договором дотримання на ОБ'ЄКТІ вимог чинного законодавства України щодо охорони праці, пожежної безпеки, техніки безпеки, а також забезпечення Підрядником збереження Об'єкта протягом всього часу виконання робіт до передачі його Замовнику. 4.1.16. У разі невиконання або неналежного виконання Підрядником обов’язків за Договором відмовитися від виконання умов Договору та вимагати відшкодування заподіяних збитків та сплати ним штрафних санкцій. 4.1.17 У випадку виявлення Замовником чи уповноваженими Замовником особами при виконанні робіт на ОБ'ЄКТІ недоліків (недоробок, порушень) забороняти Підряднику до усунення всіх цих недоліків (недоробок, порушень) подальше виконання робіт на ОБ'ЄКТІ у повному обсязі або частково. 4.1.18. У разі не вчинення Підрядником дій для усунення виявлених на ОБ'ЄКТІ недоліків (недоробок, порушень) у визначені Замовником строки, доручити усунення цих недоліків (недоробок, порушень) третім особам або усунути їх самостійно. При цьому Замовник має право вимагати від Генпідрядника відшкодування коштів витрачених на усунення таких недоліків. Також згідно п. 18.3. Договору підряду на виконання робіт Замовник має право розірвати Договір з таких причин: – відсутність коштів для фінансування робіт; – виявлення недоцільності використання коштів для виконання робіт за Договором, у тому числі за обставин непереборної сили, прорахунків у проекті; – банкрутство Підрядника. Під банкрутством Підрядника слід розуміти визнання його банкрутом господарським судом, або порушення господарським судом справи про банкрутство Підрядника; – затримка з вини Підрядника початку виконання робіт більш, ніж на 30 днів від дати, визначеної умовами Договору; – відставання Підрядника від графіка виконання робіт більш, ніж на 30 днів; – порушення Підрядником державних стандартів, вимог проектної документації. Договір вважається розірваним в односторонньому порядку через 15 (п’ятнадцять) днів з моменту відправлення Замовником на адресу Підрядника повідомлення, зазначеного в п. 4.1.11. Договору. 18.4. Сторона, яка прийняла рішення про зміну або розірвання Договору, повинна надіслати відповідну пропозицію другій Стороні за 15днів. Сторона, яка одержала пропозицію про внесення змін у Договір або його розірвання повідомляє другу Сторону про своє рішення. КЕВ м. Володимир-Волинський повідомляє, що взявши до уваги інформацію вказану ПП "Західспецбудтранс-7 усунути виявлені порушення неможливо.
2020-09-30 15:13:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 липня 2020 16:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 17:06
|
0000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2020 16:48
|
0000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2020 15:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
28 січня 2022 09:00
|
00000000 | укладений |
10 березня 2021 13:54
|
00000000000000000000 | зміни до договору |
10 березня 2021 13:49
|
00000000 | укладений |
16 грудня 2020 09:53
|
0000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
16 грудня 2020 09:50
|
00000000 | укладений |
01 грудня 2020 09:34
|
000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
01 грудня 2020 09:29
|
00000000 | укладений |
12 листопада 2020 10:02
|
00000000000000000000000000 | зміни до договору |
12 листопада 2020 09:39
|
00000000 | укладений |
21 вересня 2020 14:32
|
000000000000 | укладений |
21 вересня 2020 14:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |