Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція для чищення
Очікувана вартість
222 786,00 UAH
UA-2020-07-03-003321-b 555c8d3f79b64a5b9a597125b98c7a2b
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Микола Федосійович

380444509271
380444509257
sddi1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинський дитячий будинок - інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188760
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, Котельникова 51
Контактна особа: Хоменко Микола Федосійович
380444509271,380444509257,
sddi1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 15:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 12:23
Очікувана вартість: 222 786,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 113,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6683.58 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4024 штуки
Продукція для чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Котельникова, 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 14:46
ТД миючі засоби 2020 рік .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційний пункт
Дата подання: 06 липня 2020 12:18
Дата відповіді: 06 липня 2020 14:33
Доброго дня. В додатку №3 вами зазначено :"Товар повинен бути новим та виготовленим не раніше ніж вересень 2019 року." Скажіть, а яка різниця, якщо у товарів термін придатності більше 2, а в пральних порошків і 5 років. Головне, щоб на час використання не закінчився термін придатності. Просимо прибрати цю безглузду вимогу. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня.
Повідомляємо, що Товар який ми закуповуємо, буде використовуватись для потреб дітей (вихованців інтернату). Враховуючи це, ми бажаємо отримати максимально якісний Товар з максимальним строком придатності. Зазначена вимога прибиратись не буде, бо Законом ми не обмежені в своєму праві отримувати якісний товар з нормальним терміном придатності.
Дякуємо за запитання.
Щодо терміну придатності
Дата подання: 06 липня 2020 15:25
Дата відповіді: 06 липня 2020 16:10
Окей, якщо Ви вже так піклуєтесь за якість, вкажіть "залишковий термін придатності має складати не менше 70% від загального терміну придатності" В такому випадку Ви отримаєте продукт, що має 2/3 часу на використання. А от якщо товар має всього 24 місяці термін придатності, ви отримаєте його із залишком 50%... Якщо вже піклуєтесь - то піклуйтесь правильно та до кінця вірно. Сподіваємось Ви внесете зміни. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за вашу думку та рекомендації.
щодо фасування
Дата подання: 06 липня 2020 18:19
Дата відповіді: 07 липня 2020 11:48
Доброго дня. Чи не буде причиною для дискваліфікації зміна фасування зі збереженням загальної кількості кг/літрів?
Відповідь: Доброго дня. Усі технічні вимоги до предмету закупівлі викладені в тендерній документації. Звертаємо Вашу увагу, що Товар має бути саме у тому фасуванні, який зазначено в тендерній документації.
Відповідь "аби була"
Дата подання: 06 липня 2020 20:09
Дата відповіді: 07 липня 2020 11:50
Доброго дня. Учасники, який задав Вам запитання та запропонував вказати % залишку придатності ви відповіли так, аби відповідь зарахувалась. Надайте розрорнуту відповідь та внесіть зміни. Або, скористайтеся відповіддю, яка поширена серед ваших колег: " ." Це також рахується в системі як відповідь, не заморочуйтесь
Відповідь: Доброго дня. Для надання розгорнутої відповіді необхідно отримати чітке запитання. Будь-ласка надайте чітке запитання, відповідно до норм чинного Законодавства.
Чітке запитання
Дата подання: 07 липня 2020 12:58
Дата відповіді: 09 липня 2020 12:48
Доброго дня. Чому Ви не хочете внести зміни, та вказати залишковий термін придатності товару не менше 75 чи 80%?
Відповідь: Доброго дня. Метою проведення процедур закупівлі є дотримання принципів здійснення закупівель зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, тощо. При проведенні закупівель важливою складовою є отримання якісного товару. Технічні вимоги до цієї закупівлі сформовані відповідно до норм чинного законодавства і жодним чином не порушують і не обмежують прав учасників, залишаючи простір для добросовісної конкуренції. Замовником дотримано принципів здійснення публічних закупівель, та не встановлено жодних дискримінаційних критеріїв щодо учасників. З огляду на наведене не вбачається підстав для внесення змін до тендерної документації.
Щому саме таке фасування
Дата подання: 07 липня 2020 13:00
Дата відповіді: 09 липня 2020 12:41
Добрий день. Оскільки куплена продукція буде використовуватись у вашому приміщені, яка різниця яким буде фасування? Чи 500 мл чи 750 мл. Дозвольте діапазон +/-50%. Щоб учасники замість 1 л не пропонували 5.0 л (адже це вже зовсім інша тара). Дозвольте допустиму +/- 500 мл/грам
Відповідь: Доброго дня. Технічні вимоги до цієї закупівлі, зокрема фасування - сформовані з урахуванням потреб Замовника та норм видачі засобів структурним підрозділам Замовника. Характеристика товарів жодним чином не обмежує інтересів жодного учасника та залишає простір для конкуренції. Враховуючи норми чинного законодавства відносно закупівель, немає передбачених Законом підстав для задоволення Вашого побажання.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-03-003321-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Гренландія, Код ЄДРПОУ:36196836
Дата подання: 02 серпня 2020 19:55
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 серпня 2020 20:16
Рішення від 05.08.2020 № 15027.pdf
Дата публікації: 05 серпня 2020 20:15
Рішення від 31.08.2020 № 16438.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2020 23:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №16438-р/пк-пз від 31.08.2020р., Святошинський дитячий будинок — інтернат скасовує рішення, про визначення фізичної особи-підприємця Бабія Сергія Петровича переможцем процедури закупівлі.
Дата виконання рішення замовником: 04 вересня 2020 10:33

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Гренландія 220 560,00
UAH з ПДВ
220 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бабій С.П. 220 934,82
UAH з ПДВ
220 934,82
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРТОРГІНВЕСТ" 222 460,00
UAH з ПДВ
222 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 19:46
Електронний підпис
17 липня 2020 19:19
Електронний підпис
17 липня 2020 19:19
Статут.pdf
17 липня 2020 19:19
Сертифікат.PDF
17 липня 2020 19:19
Протокол сода.pdf
17 липня 2020 19:19
порош дит Аленка 236.pdf
17 липня 2020 19:19
Витяг-ЄДРПОУ-ориг.pdf
17 липня 2020 19:19
Витяг ЄДРПОУ копія.pdf
17 липня 2020 19:19
Висновок СЕС Сода.pdf
17 липня 2020 19:19
Висновок ДСЕЕ миючі.pdf
17 липня 2020 19:19
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 14:39
Електронний підпис
24 липня 2020 14:39
public_doc (3).p7s
24 липня 2020 14:39
public_doc (2).pdf
24 липня 2020 14:39
Dovidka_20189603730180659339.pdf.p7s
24 липня 2020 14:39
Dovidka_20189603730180659339.pdf
24 липня 2020 11:43
Електронний підпис
24 липня 2020 11:43
Супровідний лист.pdf
23 липня 2020 16:45
Електронний підпис
23 липня 2020 16:45
Лист-погодження.pdf
23 липня 2020 16:45
Копія паспорту.pdf
20 липня 2020 14:38
Електронний підпис
20 липня 2020 14:37
Сертифікати.rar
20 липня 2020 11:18
Протоколи.rar
20 липня 2020 11:18
Цінова пропозиція.pdf
20 липня 2020 11:18
2091-20.zip
20 липня 2020 11:18
Листи-відгуки.pdf
20 липня 2020 11:17
Лист щодо підпису.pdf
20 липня 2020 11:17
Довідка МТБ.pdf
20 липня 2020 11:17
Довідка з банку.pdf
20 липня 2020 11:17
Декларація 2019.pdf
20 липня 2020 11:17
Витяг з ПДВ.pdf
20 липня 2020 11:17
Аналогічні договора.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 15:45
технічні вимоги.pdf
17 липня 2020 15:45
ст 17.pdf
17 липня 2020 15:45
санкції.pdf
17 липня 2020 15:45
пропозиція.pdf
17 липня 2020 15:45
працівники.pdf
17 липня 2020 15:45
персональні дані.pdf
17 липня 2020 15:45
матеріальна база.pdf
17 липня 2020 15:45
Договор поставки.pdf
17 липня 2020 15:45
гарантійний лист.pdf
17 липня 2020 15:45
ВідгукКЦСА.PDF
17 липня 2020 15:45
витяг единий.pdf
17 липня 2020 15:45
баланс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Гренландія

ФОП Бабій С.П.

ТОВ "АРТОРГІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Гренландія
#36196836
Очікує рішення 220 560,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 10:29
ТОВ Гренландія
#36196836
Рішення скасоване 220 560,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 10:29
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 12:09
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Рішення скасоване 220 934,82
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 10:29
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 липня 2020 14:12

Документи

04 вересня 2020 10:29

код ЄДРПОУ 36196836 у ЄДР не знайдено.

Вимога про усунення невідповідностей

Відсутня Тендерна пропозиція оформлена згідно вимогам Тендерної документації, прошу надати.

Документи

23 липня 2020 12:41
Електронний підпис
23 липня 2020 12:38
Протокол №42.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Прохання надати виправлення невідповідностей протягом 24 годин: 1. Підтвердження про те що відсутні підстави передбачені статтею 17 Закону: Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: 1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі; 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 2. Копія паспорту (для суб’єктів підприємницької діяльності фізичних осіб-підприємців). У разі надання лише заповнених сторінок паспорту тендерна пропозиція учасника не буде відхилена. – В пропозиції надані кольорові скани. 3. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-погодження з умовами розділу 6 та розділу 7 проекту договору. Такий лист погодження повинен містити копію усіх пунктів розділу 6 та розділу 7 проекту договору.

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 04 вересня 2020 10:42
Кінець періоду оскарження: 15 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 15 вересня 2020 00:02
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Визнати процедуру відкритих торгів такою, що не відбулася, згідно предмету закупівлі 39830000-9 Продукція для чищення - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 39830000-9, з підстави, що передбачена згідно ч. 5 ст. 32 Закону, а саме: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Документи:
04 вересня 2020 10:41
Електронний підпис
04 вересня 2020 10:40
Протокол №59.pdf