Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за проектом "Реконструкція вулиці Молодіжної від вул. Труда до буд. №51 в смт Власівка м. Світловодськ Кіровоградської області"
Очікувана вартість
130 237,20 UAH
UA-2020-07-03-003317-b e0c49083a6fc4489929dacf15c3452fb
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пасічник Лариса Костянтинівна

+380675804114 vektor03@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Власівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04366465
Вебсайт: http://www.rada-vlasovka.at.ua
Місцезнаходження: 27552, Україна , Кіровоградська обл., смт.Власівка, м. Світловодськ, вул. Першотравнева, д. 59
Контактна особа: Пасічник Лариса Костянтинівна
+380675804114
vektor03@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 15:00
Початок аукціону: 16 липня 2020 11:35
Очікувана вартість: 130 237,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 302,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Технічний нагляд за проектом "Реконструкція вулиці Молодіжної від вул. Труда до буд. №51 в смт Власівка м. Світловодськ Кіровоградської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Неправомірна вимога
Дата подання: 06 липня 2020 17:39
Дата відповіді: 07 липня 2020 16:52
Вимогою пункту 6.9.1. вимагається: "На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учасником надається довідка про забезпеченість Учасника обладнанням та матеріально-технічною базою, необхідних для виконання умов технічного завдання та які будуть безпосередньо залучені при виконанні робіт, що є предметом закупівлі. Довідка має містити інформацію про наявні приміщення, обладнання, машини, механізми, ліцензовані програми тощо, що необхідні для виконання робіт за предметом даних торгів. В обов'язковому поряду Учасник має підтвердити наявність у нього тахеометру, нівеліру, лазерного далекоміра, склерометра, надати копії технічних паспортів та документи про повірку зазначеного обладнання, нормативно-правової бібліотеки, випробувальної дорожньої лабораторії, яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які використовуються на об’єкті будівництва, ліцензованого програмного забезпечення АВК-5." Повідомляємо, що вимога щодо надання технічних паспортів на обладнання є неправомірною вимогою, оскільки відповідно до діючого Законодавства України відсутня вимога щодо обов'язкової наявності технічних паспортів у техніки. Просимо виключити дискримінаційну вимогу та привести документацію до відповідності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваш запит щодо неправомірності вимоги щодо обов’язкової наявності технічних паспортів у техніки надаємо слідуюче пояснення.
Ми як замовники маємо на меті отримання послуги максимальної якості з максимальною економією і ефективністю.
Замовник вважає вимоги в Оголошенні про спрощену закупівлю такими, які сприяють відкритості і прозорості на всіх стадіях закупівлі, які не дискримінують Учасників.
Згідно ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі в новій редакції п.3 визначено, що в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до ст. 10 цього Закону, може зазначатися інша інформація.
Замовник вважає вимогу про надання копій технічних паспортів необхідного обладнання, що має використовуватися при виконанні робіт згідно предмета закупівлі «Технічний нагляд за проектом «Реконструкція вулиці Молодіжної від вул. Труда до буд. №51 в смт Власівка, м. Світловодськ, Кіровоградської області» за ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт такою, що не є неправомірною.
Що до каліфікаційних критеріїв
Дата подання: 10 липня 2020 17:27
1. Відповідно до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників. Тобто, Вами передбачена наявність двох і більше працівників в Учасника. Однак, дана вимога є дискримінаційною по відношенню до фізичних осіб-підприємців, які бажають прийняти участь у закупівлі і здійснювати роботи самостійно, власними силами. Це ж саме стосується і вимоги щодо обов’язкової наявності у інженерів з технічного нагляду та керівника Учасника посвідчення про проходження атестації з охорони праці. У разі, якщо участь у закупівлі буду приймати ФОП, який планує виконувати роботи самостійно, власними силами, то він не зможе надати посвідчення про проходження атестації з охорони праці на керівника учасника, адже діє одноособово. З огляду на це, та з метою недопущення дискримінації учасників вимагаємо внести відповідно зміни до оголошення, що б участь у закупівлі могли приймати і ФОП. 2. Просимо пояснити, що саме Замовник має на увазі встановлюючи вимогу про обов’язкову наявність договорів страхування (поліси) відповідальності перед третіми особами? Дякую за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 15 липня 2020 11:09
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість вчасно надати відповідь і внеси необхідні зміни до оголошення за предметом закупівлі
Виконано
Дата відміни: 15 липня 2020 11:20
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість вчасно надати відповідь і внеси необхідні зміни до оголошення
Документи:
15 липня 2020 11:20
Електронний підпис
15 липня 2020 11:19
Протокол відміна РІШЕННЯ №14-07-2020-ВСП.docx