Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Номерні знаки для транспортних засобів
Number boards for vehicles
Number boards for vehicles
Очікувана вартість
195 823 794,00 UAH
UA-2020-07-03-003178-b ● fcc0a02218e741428b9ce7484d4a2586
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Головний сервісний центр МВС |
Код ЄДРПОУ: | 40109173 |
Вебсайт: | http://hsc.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Лук’янівська, 62 |
Контактна особа: |
Дубас Максим Леонідович 080442722887 mtz@hsc.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Main Service Center of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine |
National ID: | 40109173 |
Contact point: |
Dubas Maksim 080442722887 mtz@hsc.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 03 липня 2020 14:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2020 15:46 |
Очікувана вартість: | 195 823 794,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 958 237,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5874000 UAH |
Publication date: | 03 липня 2020 14:36 |
Enquiries until: | 24 липня 2020 11:00 |
Complaints submission until: | до 30 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 серпня 2020 11:00 |
Information
Estimated total value: | 195 823 794 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 958 237 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14720000-4: Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2748140 Одиниця
Номерні знаки для транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Лук’янівська, 62
ДК 021:2015: 14720000-4 — Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій
Number boards for vehicles
CPV: 14720000-4
Період постачання:
по 24 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі протягом 60 (шестидесяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткових накладних. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2020 14:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2020 14:42 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx | |
03 липня 2020 14:40 |
ТД - знаки номерні (алюм).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо надання фінансової звітності
Дата подання: 10 липня 2020 11:06
Дата відповіді: 14 липня 2020 12:13
Доброго дня!
Розглянувши та ознайомившись з Тендерною документацію на закупівлю
UA-2020-07-03-003178-b у нас з’явилось питання, яке полягає в наступному, а саме:
в підпункті 4.1, пункту 4 таблиця №1, додатку 3 до Тендерної документації міститься наступна вимога про те, що: «Учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності», отже:
питання
Якщо, учасник закупівлі має збитковий баланс за 2019, чи буде (може бути) це підставою для дискваліфікації такого Учасника Замовником в участі по даній закупівлі або в подальшій відмові від підписання з ним договору в разі перемоги в аукціоні?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини другої статті 16 Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) Замовник установив у тендерній документації кваліфікаційний критерій – наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до частини першої статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» (таблиця 1 додатку 3 до тендерної документації), а саме – надання учасником копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності.
Тендерна пропозиція учасника подається відповідно до вимог тендерної документації (пункт 32 частини першої статті 1 Закону).
Беручи до уваги позицію Мінекономрозвитку України, викладену у листі від 26.02.2016 № 3302-06/5597-07, у разі якщо тендерна пропозиція учасника буде містити документ, який за змістом буде відповідати вимогам тендерної документації, Замовник буде самостійно приймати рішення про відповідність учасника визначеному критерію.
Відповідно до частини першої статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» (таблиця 1 додатку 3 до тендерної документації), а саме – надання учасником копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності.
Тендерна пропозиція учасника подається відповідно до вимог тендерної документації (пункт 32 частини першої статті 1 Закону).
Беручи до уваги позицію Мінекономрозвитку України, викладену у листі від 26.02.2016 № 3302-06/5597-07, у разі якщо тендерна пропозиція учасника буде містити документ, який за змістом буде відповідати вимогам тендерної документації, Замовник буде самостійно приймати рішення про відповідність учасника визначеному критерію.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-03-003178-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "Динаміка Корпорейшин", Код ЄДРПОУ:21852196
Дата подання: 11 липня 2020 14:08
Про зміни до тендерної документації
22/04/2020 Головним сервісним центром МВС України було оголошено, через систему електронних торгів «PROZZORO» закупівлю (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-22-000584-c) номерних знаків для транспортних засобів, на загальну суму 23 197 452,00грн.
В підпункті 4.1, пункту 4 таблиця №1, додатку 3 до Тендерної документації містилась наступна вимога про те, що: «Учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності».
Одним із учасників закупівлі було поставлено Замовнику наступне питання: Якщо, учасник закупівлі має збитковий баланс за 2019 рік, чи буде (може бути) це підставою для дискваліфікації такого Учасника Замовником в участі по даній закупівлі або в подальшій відмові від підписання з ним договору в разі перемоги в аукціоні?
Замовник у своїй відповіді зазначив, що установив у тендерній документації кваліфікаційний критерій – наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, керуючись ч. 2 ст.16 Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» та вніс зміни до тендерної документації зокрема до п.4.1 Додатку № 3, який в новій редакції мав такий вигляд: «Учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності (баланс повинен бути прибутковим).»
03.07.2020 Головним сервісним центром МВС України оголошено, через систему електронних торгів «PROZZORO» закупівлю (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-07-03-003178-b ) номерних знаків для транспортних засобів, на загальну суму 195 823 794,00грн.
В підпункті 4.1, пункту 4 таблиця №1, додатку 3 до Тендерної документації міститься аналогічна вимога про те, що: «Учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності», але без застереження, що баланс повинен бути прибутковим.
У даному випадку кваліфікаційний критерій наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, зокрема, прибутковим балансом, дає можливість Учаснику на добросовісну конкуренцію серед учасників, недопущення збиткових підприємств до участі та перемоги в закупівлях, а Замовнику переконатись у тому, що фінансовий стан учасника дасть йому змогу безперешкодно виконати в майбутньому Договір про закупівлю.
Тому, Замовнику, для рівноправної участі в даній закупівлі (UA-2020-07-03-003178-b) доцільно знову внести аналогічні зміни до тендерної документації, а саме до п.4.1 Додатку № 3, виклавши його в наступній редакції: «Учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності (баланс повинен бути прибутковим).»
Розгорнути
Згорнути
В підпункті 4.1, пункту 4 таблиця №1, додатку 3 до Тендерної документації містилась наступна вимога про те, що: «Учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності».
Одним із учасників закупівлі було поставлено Замовнику наступне питання: Якщо, учасник закупівлі має збитковий баланс за 2019 рік, чи буде (може бути) це підставою для дискваліфікації такого Учасника Замовником в участі по даній закупівлі або в подальшій відмові від підписання з ним договору в разі перемоги в аукціоні?
Замовник у своїй відповіді зазначив, що установив у тендерній документації кваліфікаційний критерій – наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, керуючись ч. 2 ст.16 Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» та вніс зміни до тендерної документації зокрема до п.4.1 Додатку № 3, який в новій редакції мав такий вигляд: «Учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності (баланс повинен бути прибутковим).»
03.07.2020 Головним сервісним центром МВС України оголошено, через систему електронних торгів «PROZZORO» закупівлю (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-07-03-003178-b ) номерних знаків для транспортних засобів, на загальну суму 195 823 794,00грн.
В підпункті 4.1, пункту 4 таблиця №1, додатку 3 до Тендерної документації міститься аналогічна вимога про те, що: «Учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності», але без застереження, що баланс повинен бути прибутковим.
У даному випадку кваліфікаційний критерій наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, зокрема, прибутковим балансом, дає можливість Учаснику на добросовісну конкуренцію серед учасників, недопущення збиткових підприємств до участі та перемоги в закупівлях, а Замовнику переконатись у тому, що фінансовий стан учасника дасть йому змогу безперешкодно виконати в майбутньому Договір про закупівлю.
Тому, Замовнику, для рівноправної участі в даній закупівлі (UA-2020-07-03-003178-b) доцільно знову внести аналогічні зміни до тендерної документації, а саме до п.4.1 Додатку № 3, виклавши його в наступній редакції: «Учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності (баланс повинен бути прибутковим).»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2020 12:17
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України від 25 грудня 2015 року
№ 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) Замовник установив у тендерній документації кваліфікаційний критерій – наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до частини першої статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» (таблиця 1 додатку 3 до тендерної документації), а саме – надання учасником копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності.
Також, згідно частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовник вважає, що вимога щодо ознаки балансу за останній звітний період
(2019 рік), а саме – «баланс повинен бути прибутковим» є дискримінаційною для учасників.
Виходячи з цього, Замовник керуючись принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, не включив у тендерну документацію вищезазначену норму.
№ 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) Замовник установив у тендерній документації кваліфікаційний критерій – наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до частини першої статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» (таблиця 1 додатку 3 до тендерної документації), а саме – надання учасником копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності.
Також, згідно частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовник вважає, що вимога щодо ознаки балансу за останній звітний період
(2019 рік), а саме – «баланс повинен бути прибутковим» є дискримінаційною для учасників.
Виходячи з цього, Замовник керуючись принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, не включив у тендерну документацію вищезазначену норму.
Номер вимоги: UA-2020-07-03-003178-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "Динаміка Корпорейшин", Код ЄДРПОУ:21852196
Дата подання: 21 липня 2020 08:55
Про внесення змін до тендерної документації
Відповідно до тендерної документації ( п. 4 розділу 1 «Загальні положення»
Інформація про предмет закупівлі:
4.1 - назва предмета закупівлі: Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (номерні знаки для транспортних засобів)
4.2 - опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції: Закупівля за лотами не передбачається
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Форма тендерної пропозиції»
Примітка:
*) У разі зменшення за результатами аукціону загальної вартості тендерної пропозиції Учасника, який став переможцем процедури торгів, ціна за одиницю, зазначена у тендерній пропозиції, підлягає коригуванню в сторону зменшення з метою приведення розрахунків до остаточної загальної вартості тендерної пропозиції Учасника торгів. Остаточна тендерна пропозиція подається з відкоригованою ціною (у числовому форматі, число десяткових знаків – два, остання цифра – 0).
Проте, Додаток 2 до тендерної документації «Форма тендерної пропозиції» не містить вимоги про формування ціни за одиницю в первісній тендерній пропозиції у числовому форматі, число десяткових знаків – два, остання цифра – 0..
Учасники закупівлі, як правило, зазначають ціну за одиницю у числовому форматі з двома десятковими знаками, що у подальшому унеможливлює відкоригувати остаточну тендерну пропозицію у числовому форматі, число десяткових знаків – два, остання цифра – 0.
Оскільки предмет закупівлі не ділиться на окремі лоти, «закупівля за лотами не передбачається», вважаємо за доцільне чітко визначити в тендерній документації механізм визначення остаточної ціни по кожному найменуванню предмета закупівлі переможцем закупівлі.
Це забезпечить дотримання принципів здійснення публічних закупівель проголошених в Законі України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників є, зокрема, максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; запобігання корупційним діям і зловживанням.
У разі не визначення в тендерній документації механізму визначення остаточної ціни по кожному найменуванню предмета закупівлі переможцем закупівлі, це може привести до зловживання, коли переможцем аукціону на свій розсуд більш ходовий товар буде визначено за найбільшою ціною, а товар, який взагалі може бути не замовлений Замовником, за найменшою.
З огляду на наведене вимагаємо внести зміни до Додатку 2 до тендерної документації «ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» виклавши Примітку*) у наступній редакції»:
«У разі зменшення за результатами аукціону загальної вартості тендерної пропозиції Учасника, який став переможцем процедури торгів, ціна кожного найменування предмету закупівлі, визначається шляхом зменшення ціни такого найменування, вказаної Учасниками в пропозиції, пропорційного зменшенню початкової ціни до кінцевої ціни. Остаточна тендерна пропозиція подається з відкоригованою ціною у числовому форматі з двома десятковими знаками».
Розгорнути
Згорнути
Інформація про предмет закупівлі:
4.1 - назва предмета закупівлі: Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (номерні знаки для транспортних засобів)
4.2 - опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції: Закупівля за лотами не передбачається
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Форма тендерної пропозиції»
Примітка:
*) У разі зменшення за результатами аукціону загальної вартості тендерної пропозиції Учасника, який став переможцем процедури торгів, ціна за одиницю, зазначена у тендерній пропозиції, підлягає коригуванню в сторону зменшення з метою приведення розрахунків до остаточної загальної вартості тендерної пропозиції Учасника торгів. Остаточна тендерна пропозиція подається з відкоригованою ціною (у числовому форматі, число десяткових знаків – два, остання цифра – 0).
Проте, Додаток 2 до тендерної документації «Форма тендерної пропозиції» не містить вимоги про формування ціни за одиницю в первісній тендерній пропозиції у числовому форматі, число десяткових знаків – два, остання цифра – 0..
Учасники закупівлі, як правило, зазначають ціну за одиницю у числовому форматі з двома десятковими знаками, що у подальшому унеможливлює відкоригувати остаточну тендерну пропозицію у числовому форматі, число десяткових знаків – два, остання цифра – 0.
Оскільки предмет закупівлі не ділиться на окремі лоти, «закупівля за лотами не передбачається», вважаємо за доцільне чітко визначити в тендерній документації механізм визначення остаточної ціни по кожному найменуванню предмета закупівлі переможцем закупівлі.
Це забезпечить дотримання принципів здійснення публічних закупівель проголошених в Законі України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників є, зокрема, максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; запобігання корупційним діям і зловживанням.
У разі не визначення в тендерній документації механізму визначення остаточної ціни по кожному найменуванню предмета закупівлі переможцем закупівлі, це може привести до зловживання, коли переможцем аукціону на свій розсуд більш ходовий товар буде визначено за найбільшою ціною, а товар, який взагалі може бути не замовлений Замовником, за найменшою.
З огляду на наведене вимагаємо внести зміни до Додатку 2 до тендерної документації «ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» виклавши Примітку*) у наступній редакції»:
«У разі зменшення за результатами аукціону загальної вартості тендерної пропозиції Учасника, який став переможцем процедури торгів, ціна кожного найменування предмету закупівлі, визначається шляхом зменшення ціни такого найменування, вказаної Учасниками в пропозиції, пропорційного зменшенню початкової ціни до кінцевої ціни. Остаточна тендерна пропозиція подається з відкоригованою ціною у числовому форматі з двома десятковими знаками».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 липня 2020 13:58
Відповідно частини першої статті 1 Закону України від 25 грудня 2015 року
№ 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Водночас, згідно частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зазначене роз’яснення щодо коригування ціни за одиницю, яке вказане у примітці Додатку 2 до тендерної документації та його зміна є правом Замовника, а не обов’язком.
№ 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Водночас, згідно частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зазначене роз’яснення щодо коригування ціни за одиницю, яке вказане у примітці Додатку 2 до тендерної документації та його зміна є правом Замовника, а не обов’язком.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 06 серпня 2020
Найменування: | Головний сервісний центр МВС |
Код ЄДРПОУ: | 40109173 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Лук’янівська, 62 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ДП "Завод "Динамо-Сілейр" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПП "АВТОВІН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "СПЕЦЗНАК" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "СВІТЛОФОР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 16:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СВІТЛОФОР" |
168 816 720,00
UAH з ПДВ
|
149 999 970,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПЕЦЗНАК" |
184 998 300,00
UAH з ПДВ
|
150 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "Завод "Динамо-Сілейр" |
195 818 340,00
UAH з ПДВ
|
195 818 340,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "АВТОВІН" |
195 821 712,00
UAH з ПДВ
|
195 821 712,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СВІТЛОФОР" #32950656 |
Переможець |
149 999 970,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2020 16:18
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2021 10:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2021 10:41
|
ДУ-11.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2021 10:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 серпня 2021 10:54
|
ДУ № 10 від 11.08.2021 - Світлофор.pdf | зміни до договору |
11 серпня 2021 10:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2021 13:32
|
ДУ № 9 від 02.07.2021 - Світлофор.pdf | зміни до договору |
02 липня 2021 13:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2021 11:41
|
ДУ № 8 - Світлофор.pdf | зміни до договору |
30 червня 2021 11:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2021 09:47
|
ДУ № 7 Світлофор від 23.06.2021.pdf | зміни до договору |
23 червня 2021 09:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 травня 2021 09:50
|
ДУ № 6 - Світлофор.pdf | зміни до договору |
05 травня 2021 09:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 квітня 2021 17:39
|
ДУ № 5 - Світлофор.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2021 17:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2021 10:36
|
ДУ № 4 - 20 %.pdf | зміни до договору |
16 січня 2021 10:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 13:43
|
ДУ № 3 - Пролонгація на 2021.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 13:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 11:00
|
ДУ № 2 - Світлофор - Зменшення.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 10:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 11:30
|
ДУ № 1.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 11:28
|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2020 10:22
|
Договір 176.pdf | укладений |
25 серпня 2020 10:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), ст. 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України, пунктами 1.3, 11.1. Договору про закупівлю від 25.08.2020 № 176 (надалі за текстом – Договір) та відповідно до листа Продавця вх. № 19646, дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 176 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), ст. 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 11.1. Договору про закупівлю від 25.08.2020 № 176 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 176 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зважаючи на необхідність проведення Покупцем на початку 2021 року процедури закупівлі номерних знаків для транспортних засобів, керуючись частиною шостою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (зі змінами) та пунктом 11.1. Договору про закупівлю від 25.08.2020 № 176 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 176 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зважаючи на необхідність проведення Покупцем на початку 2021 року процедури закупівлі номерних знаків для транспортних засобів, керуючись частиною шостою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (зі змінами) та пунктом 11.1. Договору про закупівлю від 22.06.2020 № 176 (надалі за текстом – Договір), Сторони дійшли взаємної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору (надалі за текстом – Угода) про закупівлю Товару у зв’язку з чим домовились: 1. Збільшити загальну вартість Договору у 2021 році на суму, що не перевищує 20 % суми (ціни Договору) визначеної у пункті 3.1. Розділу ІІІ Договору, зобов’язань 2020 року Покупця за Договором, розрахованої згідно Додатку 1 до Договору, та відповідно визначити обсяг коштів, необхідних для здійснення розрахунків за Договором у період з 01.01.2021 до 30.06.2021, а саме пункт 3.1. Розділу ІІІ Договору викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 176 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 11.1. Договору про закупівлю від 25.08.2020 № 176 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 176 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 11.1. Договору про закупівлю від 25.08.2020 № 176 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 176 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 11.1. Договору про закупівлю від 25.08.2020 № 176 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 176 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України, пунктом 11.1. Договору про закупівлю від 25.08.2020 № 176 (надалі за текстом – Договір) та сертифікату про форс-мажорні обставини Сумської торгово-промислової палати № 5900-21-0583 від 30.06.2021, сторони дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 176 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3,11.1. Договору про закупівлю від 25.08.2020 № 176 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 176 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3,11.1. Договору про закупівлю від 25.08.2020 № 176 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 176 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 11.1. Договору про закупівлю від 25.08.2020 № 176 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 176 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Номерні знаки для транспортних засобів | 1514597 | Одиниця |
109,00
UAH з ПДВ
|