Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Номерні знаки для транспортних засобів
Number boards for vehicles
Очікувана вартість
195 823 794,00 UAH
UA-2020-07-03-003178-b fcc0a02218e741428b9ce7484d4a2586
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубас Максим Леонідович

080442722887 mtz@hsc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Головний сервісний центр МВС
Код ЄДРПОУ: 40109173
Вебсайт: http://hsc.gov.ua
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Лук’янівська, 62
Контактна особа: Дубас Максим Леонідович
080442722887
mtz@hsc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Main Service Center of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine
National ID: 40109173
Contact point: Dubas Maksim
080442722887
mtz@hsc.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 липня 2020 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 15:46
Очікувана вартість: 195 823 794,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 958 237,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5874000 UAH
Publication date: 03 липня 2020 14:36
Enquiries until: 24 липня 2020 11:00
Complaints submission until: до 30 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 серпня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 195 823 794 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 958 237 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14720000-4: Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2748140 Одиниця
Номерні знаки для транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Лук’янівська, 62
ДК 021:2015: 14720000-4 — Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій

Number boards for vehicles
CPV: 14720000-4
Період постачання: по 24 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі протягом 60 (шестидесяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткових накладних. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 14:42
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx
03 липня 2020 14:40
ТД - знаки номерні (алюм).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо надання фінансової звітності
Дата подання: 10 липня 2020 11:06
Дата відповіді: 14 липня 2020 12:13
Доброго дня! Розглянувши та ознайомившись з Тендерною документацію на закупівлю UA-2020-07-03-003178-b у нас з’явилось питання, яке полягає в наступному, а саме: в підпункті 4.1, пункту 4 таблиця №1, додатку 3 до Тендерної документації міститься наступна вимога про те, що: «Учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності», отже: питання Якщо, учасник закупівлі має збитковий баланс за 2019, чи буде (може бути) це підставою для дискваліфікації такого Учасника Замовником в участі по даній закупівлі або в подальшій відмові від підписання з ним договору в разі перемоги в аукціоні?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини другої статті 16 Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) Замовник установив у тендерній документації кваліфікаційний критерій – наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до частини першої статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» (таблиця 1 додатку 3 до тендерної документації), а саме – надання учасником копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності.
Тендерна пропозиція учасника подається відповідно до вимог тендерної документації (пункт 32 частини першої статті 1 Закону).
Беручи до уваги позицію Мінекономрозвитку України, викладену у листі від 26.02.2016 № 3302-06/5597-07, у разі якщо тендерна пропозиція учасника буде містити документ, який за змістом буде відповідати вимогам тендерної документації, Замовник буде самостійно приймати рішення про відповідність учасника визначеному критерію.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-003178-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "Динаміка Корпорейшин", Код ЄДРПОУ:21852196
Дата подання: 11 липня 2020 14:08
Про зміни до тендерної документації
22/04/2020 Головним сервісним центром МВС України було оголошено, через систему електронних торгів «PROZZORO» закупівлю (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-22-000584-c) номерних знаків для транспортних засобів, на загальну суму 23 197 452,00грн.
В підпункті 4.1, пункту 4 таблиця №1, додатку 3 до Тендерної документації містилась наступна вимога про те, що: «Учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності».
Одним із учасників закупівлі було поставлено Замовнику наступне питання: Якщо, учасник закупівлі має збитковий баланс за 2019 рік, чи буде (може бути) це підставою для дискваліфікації такого Учасника Замовником в участі по даній закупівлі або в подальшій відмові від підписання з ним договору в разі перемоги в аукціоні?
Замовник у своїй відповіді зазначив, що установив у тендерній документації кваліфікаційний критерій – наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, керуючись ч. 2 ст.16 Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» та вніс зміни до тендерної документації зокрема до п.4.1 Додатку № 3, який в новій редакції мав такий вигляд: «Учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності (баланс повинен бути прибутковим).»
03.07.2020 Головним сервісним центром МВС України оголошено, через систему електронних торгів «PROZZORO» закупівлю (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-07-03-003178-b ) номерних знаків для транспортних засобів, на загальну суму 195 823 794,00грн.
В підпункті 4.1, пункту 4 таблиця №1, додатку 3 до Тендерної документації міститься аналогічна вимога про те, що: «Учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності», але без застереження, що баланс повинен бути прибутковим.
У даному випадку кваліфікаційний критерій наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, зокрема, прибутковим балансом, дає можливість Учаснику на добросовісну конкуренцію серед учасників, недопущення збиткових підприємств до участі та перемоги в закупівлях, а Замовнику переконатись у тому, що фінансовий стан учасника дасть йому змогу безперешкодно виконати в майбутньому Договір про закупівлю.
Тому, Замовнику, для рівноправної участі в даній закупівлі (UA-2020-07-03-003178-b) доцільно знову внести аналогічні зміни до тендерної документації, а саме до п.4.1 Додатку № 3, виклавши його в наступній редакції: «Учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності (баланс повинен бути прибутковим).»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2020 12:17
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України від 25 грудня 2015 року
№ 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) Замовник установив у тендерній документації кваліфікаційний критерій – наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до частини першої статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» (таблиця 1 додатку 3 до тендерної документації), а саме – надання учасником копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2019 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності.
Також, згідно частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовник вважає, що вимога щодо ознаки балансу за останній звітний період
(2019 рік), а саме – «баланс повинен бути прибутковим» є дискримінаційною для учасників.
Виходячи з цього, Замовник керуючись принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, не включив у тендерну документацію вищезазначену норму.
Номер вимоги: UA-2020-07-03-003178-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "Динаміка Корпорейшин", Код ЄДРПОУ:21852196
Дата подання: 21 липня 2020 08:55
Про внесення змін до тендерної документації
Відповідно до тендерної документації ( п. 4 розділу 1 «Загальні положення»
Інформація про предмет закупівлі:
4.1 - назва предмета закупівлі: Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (номерні знаки для транспортних засобів)
4.2 - опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції: Закупівля за лотами не передбачається

Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Форма тендерної пропозиції»
Примітка:
*) У разі зменшення за результатами аукціону загальної вартості тендерної пропозиції Учасника, який став переможцем процедури торгів, ціна за одиницю, зазначена у тендерній пропозиції, підлягає коригуванню в сторону зменшення з метою приведення розрахунків до остаточної загальної вартості тендерної пропозиції Учасника торгів. Остаточна тендерна пропозиція подається з відкоригованою ціною (у числовому форматі, число десяткових знаків – два, остання цифра – 0).

Проте, Додаток 2 до тендерної документації «Форма тендерної пропозиції» не містить вимоги про формування ціни за одиницю в первісній тендерній пропозиції у числовому форматі, число десяткових знаків – два, остання цифра – 0..
Учасники закупівлі, як правило, зазначають ціну за одиницю у числовому форматі з двома десятковими знаками, що у подальшому унеможливлює відкоригувати остаточну тендерну пропозицію у числовому форматі, число десяткових знаків – два, остання цифра – 0.

Оскільки предмет закупівлі не ділиться на окремі лоти, «закупівля за лотами не передбачається», вважаємо за доцільне чітко визначити в тендерній документації механізм визначення остаточної ціни по кожному найменуванню предмета закупівлі переможцем закупівлі.
Це забезпечить дотримання принципів здійснення публічних закупівель проголошених в Законі України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників є, зокрема, максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; запобігання корупційним діям і зловживанням.
У разі не визначення в тендерній документації механізму визначення остаточної ціни по кожному найменуванню предмета закупівлі переможцем закупівлі, це може привести до зловживання, коли переможцем аукціону на свій розсуд більш ходовий товар буде визначено за найбільшою ціною, а товар, який взагалі може бути не замовлений Замовником, за найменшою.

З огляду на наведене вимагаємо внести зміни до Додатку 2 до тендерної документації «ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» виклавши Примітку*) у наступній редакції»:
«У разі зменшення за результатами аукціону загальної вартості тендерної пропозиції Учасника, який став переможцем процедури торгів, ціна кожного найменування предмету закупівлі, визначається шляхом зменшення ціни такого найменування, вказаної Учасниками в пропозиції, пропорційного зменшенню початкової ціни до кінцевої ціни. Остаточна тендерна пропозиція подається з відкоригованою ціною у числовому форматі з двома десятковими знаками».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 липня 2020 13:58
Відповідно частини першої статті 1 Закону України від 25 грудня 2015 року
№ 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Водночас, згідно частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зазначене роз’яснення щодо коригування ціни за одиницю, яке вказане у примітці Додатку 2 до тендерної документації та його зміна є правом Замовника, а не обов’язком.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 серпня 2020
UA-2020-07-03-003178-bfcc0a02218e741428b9ce7484d4a2586
Найменування: Головний сервісний центр МВС
Код ЄДРПОУ: 40109173
Місцезнаходження: 04071, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Лук’янівська, 62
Учасник Документи Рішення Додатково
ДП "Завод "Динамо-Сілейр" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "АВТОВІН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СПЕЦЗНАК" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СВІТЛОФОР"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

Публічні документи

31 липня 2020 16:37
Електронний підпис
31 липня 2020 16:37
Електронний підпис
31 липня 2020 12:29
Фінансова звітність.pdf
31 липня 2020 12:29
Статут.pdf
31 липня 2020 12:29
Свідоцтво ПДВ.pdf
31 липня 2020 12:29
Протокол Селіхова.pdf
31 липня 2020 12:29
Проект договору.pdf
31 липня 2020 12:29
Письмова згода.pdf
31 липня 2020 12:29
Накладні.pdf
31 липня 2020 12:29
Наказ Селіхова.PDF
31 липня 2020 12:29
Ліцензія банківська.zip
31 липня 2020 12:29
Довіреність Гайдун.zip
31 липня 2020 12:29
Довідка рух коштів.pdf
31 липня 2020 12:29
Довідка працівники.pdf
31 липня 2020 12:29
Довідка обладнання.pdf
31 липня 2020 12:29
Довідка 17 стаття.pdf
31 липня 2020 12:29
Довідка досвід.pdf
31 липня 2020 12:29
Банківська гарантія.zip

Документи

Публічні документи

31 липня 2020 15:03
Електронний підпис
31 липня 2020 15:03
Електронний підпис
31 липня 2020 14:45
12. договір 11.02.pdf
31 липня 2020 14:45
13. договір 21.02.pdf
31 липня 2020 14:45
8. Протокол на участь.pdf
31 липня 2020 14:45
20. Витяг з реєстру.pdf
31 липня 2020 14:45
19. Статут.pdf
31 липня 2020 14:45
17. Довідка з банку.pdf
31 липня 2020 14:45
10 Довідка працівники.pdf
31 липня 2020 14:45
Протокол НР.7Z
31 липня 2020 14:45
Наказ Фролова Ю.М.7Z
31 липня 2020 14:45
Лист для клієнтів.7z
31 липня 2020 14:45
Гарантія 6495-20.7z
31 липня 2020 14:45
Витяг із Статуту.7z
31 липня 2020 14:45
Банківська ліцензія.7z
31 липня 2020 14:45
oledata.mso

Конфіденційні документи

31 липня 2020 14:45
4. Паспорт, іпн керівника.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Даний документ є конфіденційним, оскільки містить інформацію про персональні дані.

Документи

Публічні документи

02 серпня 2020 12:51
Електронний підпис
02 серпня 2020 12:51
Електронний підпис
31 липня 2020 19:25
Електронний підпис
31 липня 2020 19:25
Електронний підпис
31 липня 2020 19:24
Тендерна пропозиція.pdf
31 липня 2020 19:24
Щодо технічних вимог.pdf
31 липня 2020 19:24
Витяг ЄДРПОУ.pdf
31 липня 2020 19:24
Свідоцтво ПДВ (копія).pdf
31 липня 2020 19:24
Баланс копія.pdf
31 липня 2020 19:24
Довідка досвід.pdf
31 липня 2020 19:24
Довідка працівники.pdf
31 липня 2020 19:24
Банківська гарантія.zip

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СВІТЛОФОР" #32950656

№ рішення у справі

400-р

Дата рішення у справі

28.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 14:26
Електронний підпис
19 серпня 2020 11:30
Електронний підпис
18 серпня 2020 13:22
Електронний підпис
03 серпня 2020 09:36
Електронний підпис
03 серпня 2020 09:36
Електронний підпис
01 серпня 2020 13:18
Електронний підпис
01 серпня 2020 13:18
Електронний підпис
01 серпня 2020 13:16
Копія Статуту.PDF
01 серпня 2020 13:16
Копія виписки з ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Завод "Динамо-Сілейр"

ПП "АВТОВІН"

ТОВ "СПЕЦЗНАК"

ТОВ "СВІТЛОФОР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВІТЛОФОР" 168 816 720,00
UAH з ПДВ
149 999 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦЗНАК" 184 998 300,00
UAH з ПДВ
150 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Завод "Динамо-Сілейр" 195 818 340,00
UAH з ПДВ
195 818 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АВТОВІН" 195 821 712,00
UAH з ПДВ
195 821 712,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 14:26
Електронний підпис
19 серпня 2020 11:30
Електронний підпис
18 серпня 2020 13:22
Електронний підпис
03 серпня 2020 09:36
Електронний підпис
03 серпня 2020 09:36
Електронний підпис
01 серпня 2020 13:18
Електронний підпис
01 серпня 2020 13:18
Електронний підпис
01 серпня 2020 13:16
Копія Статуту.PDF
01 серпня 2020 13:16
Копія виписки з ЄДР.PDF

Публічні документи

02 серпня 2020 12:51
Електронний підпис
02 серпня 2020 12:51
Електронний підпис
31 липня 2020 19:25
Електронний підпис
31 липня 2020 19:25
Електронний підпис
31 липня 2020 19:24
Тендерна пропозиція.pdf
31 липня 2020 19:24
Щодо технічних вимог.pdf
31 липня 2020 19:24
Витяг ЄДРПОУ.pdf
31 липня 2020 19:24
Свідоцтво ПДВ (копія).pdf
31 липня 2020 19:24
Баланс копія.pdf
31 липня 2020 19:24
Довідка досвід.pdf
31 липня 2020 19:24
Довідка працівники.pdf
31 липня 2020 19:24
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

31 липня 2020 16:37
Електронний підпис
31 липня 2020 16:37
Електронний підпис
31 липня 2020 12:29
Фінансова звітність.pdf
31 липня 2020 12:29
Статут.pdf
31 липня 2020 12:29
Свідоцтво ПДВ.pdf
31 липня 2020 12:29
Протокол Селіхова.pdf
31 липня 2020 12:29
Проект договору.pdf
31 липня 2020 12:29
Письмова згода.pdf
31 липня 2020 12:29
Накладні.pdf
31 липня 2020 12:29
Наказ Селіхова.PDF
31 липня 2020 12:29
Ліцензія банківська.zip
31 липня 2020 12:29
Довіреність Гайдун.zip
31 липня 2020 12:29
Довідка рух коштів.pdf
31 липня 2020 12:29
Довідка працівники.pdf
31 липня 2020 12:29
Довідка обладнання.pdf
31 липня 2020 12:29
Довідка 17 стаття.pdf
31 липня 2020 12:29
Довідка досвід.pdf
31 липня 2020 12:29
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

31 липня 2020 15:03
Електронний підпис
31 липня 2020 15:03
Електронний підпис
31 липня 2020 14:45
12. договір 11.02.pdf
31 липня 2020 14:45
13. договір 21.02.pdf
31 липня 2020 14:45
8. Протокол на участь.pdf
31 липня 2020 14:45
20. Витяг з реєстру.pdf
31 липня 2020 14:45
19. Статут.pdf
31 липня 2020 14:45
17. Довідка з банку.pdf
31 липня 2020 14:45
10 Довідка працівники.pdf
31 липня 2020 14:45
Протокол НР.7Z
31 липня 2020 14:45
Наказ Фролова Ю.М.7Z
31 липня 2020 14:45
Лист для клієнтів.7z
31 липня 2020 14:45
Гарантія 6495-20.7z
31 липня 2020 14:45
Витяг із Статуту.7z
31 липня 2020 14:45
Банківська ліцензія.7z
31 липня 2020 14:45
oledata.mso

Конфіденційні документи

31 липня 2020 14:45
4. Паспорт, іпн керівника.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Даний документ є конфіденційним, оскільки містить інформацію про персональні дані.

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВІТЛОФОР"

ТОВ "СПЕЦЗНАК"

ДП "Завод "Динамо-Сілейр"

ПП "АВТОВІН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СВІТЛОФОР"
#32950656
Переможець 149 999 970,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 16:18
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СВІТЛОФОР" #32950656

№ рішення у справі

400-р

Дата рішення у справі

28.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВІТЛОФОР"
#32950656
149 999 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 вересня 2021 10:45
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2021 10:41
ДУ-11.pdf зміни до договору
03 вересня 2021 10:40
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2021 10:54
ДУ № 10 від 11.08.2021 - Світлофор.pdf зміни до договору
11 серпня 2021 10:53
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2021 13:32
ДУ № 9 від 02.07.2021 - Світлофор.pdf зміни до договору
02 липня 2021 13:32
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 11:41
ДУ № 8 - Світлофор.pdf зміни до договору
30 червня 2021 11:39
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2021 09:47
ДУ № 7 Світлофор від 23.06.2021.pdf зміни до договору
23 червня 2021 09:45
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2021 09:50
ДУ № 6 - Світлофор.pdf зміни до договору
05 травня 2021 09:49
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2021 17:39
ДУ № 5 - Світлофор.pdf зміни до договору
08 квітня 2021 17:39
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2021 10:36
ДУ № 4 - 20 %.pdf зміни до договору
16 січня 2021 10:29
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:43
ДУ № 3 - Пролонгація на 2021.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:41
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:00
ДУ № 2 - Світлофор - Зменшення.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:56
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 11:30
ДУ № 1.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 11:28
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 10:22
Договір 176.pdf укладений
25 серпня 2020 10:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), ст. 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України, пунктами 1.3, 11.1. Договору про закупівлю від 25.08.2020 № 176 (надалі за текстом – Договір) та відповідно до листа Продавця вх. № 19646, дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору
Номер договору про закупівлю: 176
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), ст. 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 11.1. Договору про закупівлю від 25.08.2020 № 176 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору
Номер договору про закупівлю: 176
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зважаючи на необхідність проведення Покупцем на початку 2021 року процедури закупівлі номерних знаків для транспортних засобів, керуючись частиною шостою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (зі змінами) та пунктом 11.1. Договору про закупівлю від 25.08.2020 № 176 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору
Номер договору про закупівлю: 176
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зважаючи на необхідність проведення Покупцем на початку 2021 року процедури закупівлі номерних знаків для транспортних засобів, керуючись частиною шостою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (зі змінами) та пунктом 11.1. Договору про закупівлю від 22.06.2020 № 176 (надалі за текстом – Договір), Сторони дійшли взаємної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору (надалі за текстом – Угода) про закупівлю Товару у зв’язку з чим домовились: 1. Збільшити загальну вартість Договору у 2021 році на суму, що не перевищує 20 % суми (ціни Договору) визначеної у пункті 3.1. Розділу ІІІ Договору, зобов’язань 2020 року Покупця за Договором, розрахованої згідно Додатку 1 до Договору, та відповідно визначити обсяг коштів, необхідних для здійснення розрахунків за Договором у період з 01.01.2021 до 30.06.2021, а саме пункт 3.1. Розділу ІІІ Договору викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 176
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 11.1. Договору про закупівлю від 25.08.2020 № 176 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору
Номер договору про закупівлю: 176
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 11.1. Договору про закупівлю від 25.08.2020 № 176 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору
Номер договору про закупівлю: 176
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 11.1. Договору про закупівлю від 25.08.2020 № 176 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору
Номер договору про закупівлю: 176
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України, пунктом 11.1. Договору про закупівлю від 25.08.2020 № 176 (надалі за текстом – Договір) та сертифікату про форс-мажорні обставини Сумської торгово-промислової палати № 5900-21-0583 від 30.06.2021, сторони дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору
Номер договору про закупівлю: 176
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3,11.1. Договору про закупівлю від 25.08.2020 № 176 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору
Номер договору про закупівлю: 176
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3,11.1. Договору про закупівлю від 25.08.2020 № 176 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору
Номер договору про закупівлю: 176
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII (зі змінами), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 1.3, 11.1. Договору про закупівлю від 25.08.2020 № 176 (надалі за текстом – Договір), дійшли спільної згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору.
Номер договору про закупівлю: 176
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Номерні знаки для транспортних засобів 1514597 Одиниця 109,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 серпня 2021
Сума оплати за договором: 165 386 452,41
UAH (в тому числі ПДВ 27 564 408,73 UAH)