Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вимірювальні прилади
measurement instrumentation
Очікувана вартість
3 150 000,00 UAH
UA-2020-07-03-003149-a c8c7c82d5a5241868a4245d9d5a87eda
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Лариса Петрівна

03636-62-8-26 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська область обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Чугай Лариса Петрівна
03636-62-8-26
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Separated division "Rivne NPP" of the state enterprise “National nuclear energy generating company "Energoatom"
National ID: 05425046
Contact point: Chuhai Larisa
03636-62-8-26
SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 липня 2020 12:03
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 14:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 15:25
Очікувана вартість: 3 150 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH
Publication date: 03 липня 2020 12:03
Enquiries until: 02 серпня 2020 14:00
Complaints submission until: до 08 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 серпня 2020 14:00

Information

Estimated total value: 3 150 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 16 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,51 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38340000-0: Прилади для вимірювання величин


Scope of the procurement
Вимірювальні прилади
measurement instrumentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт.
Вимірювальні прилади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 38340000-0 — Прилади для вимірювання величин

measurement instrumentation
CPV: 38340000-0
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлену продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно з видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 12:01
Додаток_2.1 до ТД.pdf
03 липня 2020 12:01
Додаток_4.doc
03 липня 2020 12:01
Додаток_2.doc
03 липня 2020 12:01
Додаток_5.docx
03 липня 2020 12:01
6011-20-ВТ-ТД-ЄП.doc
03 липня 2020 12:01
Додаток_3.docx
03 липня 2020 12:01
Додаток_1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-003149-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Інкос лайн", Код ЄДРПОУ:39459829
Дата подання: 31 липня 2020 11:57
Вимога на розширення технічних характеристик
Шановний Замовнику, у зв’язку з тим, що цей тендер проходить вже третій раз та два рази до цього не відбувся ВИМАГАЄМО РОЗШИРИТИ характеристики технічного завдання та внести відповідні зміни, а саме:

- Розширити технічні характеристики: чутливість «100мВ/g±5% при 100Гц від 0 до 60Гц». ( Ця характеристика є КРАЩОЮ за ту, яка вказана у вимогах замовника)

- Розширити технічні характеристики: частота резонансу НЕ МЕНШЕ 1,7 кГц (Ця характеристика ніяк не погіршує роботу обладнання, а просто є ще одним способом відхилити більш економічно вигідного учасника та надати преференцію іншому учаснику)

- Розширити технічні характеристики: остаточний шум НЕ БІЛЬШЕ <6мВскз ( бо показник менше, який був запропонований нами, або може бути запропонований будь-яким учасником закупівлі, показує кращу роботу апарату)

- Розширити технічні характеристики: герметичний з’єднувальний конектор/перехідник: хромований латунний або нержавіючий сплав.
- Розширити технічні характеристики: роз’єм М12 на зовнішній стороні з металічно-екранованим конектором; ущільнююче кільце НЕ МЕНЬШЕ 21,95х1,8, дві шестигранні гайки М18х1. ( Бо більший показник, який був запропонований нами, або може бути запропонований будь-яким учасником закупівлі, надає кращу герметизацію, тому більший показник Є КРАЩИМ)


- Розширити технічні характеристики: інтегральний кабель з захисними політетрафторетиленовими трубками з мінімальним радіусом ізгину НЕ БІЛЬШЕ 80 мм ( бо запропонований нами менший радіус ізгину забезпечує кращу гнучкість що є КРАЩИМ показником)

- Розширити технічні характеристики: довжина головки датчику НЕ МЕНШЕ 35 мм.

- Розширити технічні характеристики: ширина та висота датчику НЕ БІЛЬШЕ 18 мм

- Розширити технічні характеристики: довжина датчику кондиціонеру НЕ БІЛЬШЕ 139мм.

Беручи до уваги вищезазначені пункти зазначаємо, що Ви порушуєте основні принципи здійснення закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", що передбачають: "добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників, максимальну економію та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Вимагаємо внести відповідні зміни, в разі ігнорування будемо ВИМУШЕНІ звернутися до Антимонопольного Комітету України
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 серпня 2020 14:08
Пояснення в додатку.

Документи

04 серпня 2020 14:08
Роз’яснення.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-21-000087 ● b19bcf108cd7435a8802f1d82427ad7d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020 20:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.09.2020 № 191
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 18.09.2020 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ


Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 191

Витяг з Переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі


№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

20. UA-2020-07-03-003149-a 03.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-10 12:54:41

Ухвала суду

Номер судового провадження: П/520/18423/2020

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення по висновку про результати моніторингу процедури закупівлі . 1. Розміщення інформації в електронній системі закупівель (ЕСЗ) здійснюється Замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в ЕСЗ, та завантаження відповідних документів через авторизоване робоче місце замовника. На момент оприлюднення замовником оголошення та на сьогоднішній день в ЕСЗ не реалізована можливість та відсутнє для заповнення замовником поле «мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції». При цьому в пункті 7 Розділу І тендерної документації, яка є невід’ємною частиною оголошення, наявна «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції». 2. Згідно частини 5 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник «може» вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, встановленим у тендерній документації. У тендерній документації Замовника відсутня вимога до учасників щодо надання в складі пропозиції документів (маркування, протоколів випробувань, сертифікатів), що підтверджують вищезазначену відповідність. Крім того, всі товари виготовляються згідно ТУ, ГОСТ, ДСТУ тощо, які обов’язково затверджуються (погоджуються) відповідними державними органами з врахуванням застосування виробником (виробниками) заходів із захисту довкілля. 3. Згідно частини 4 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".» Однак, ні стаття 23 ні стаття 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» не зобов’язує замовників оприлюднювати обґрунтування посилання на конкретного виробника. При цьому повідомляємо, що вибір вказаного виробника є обґрунтованим. 4. В складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «АТОМТЕПЛОЕНЕРГО» та учасника ФОП Суліма А. С. містяться довідки про досвід виконання аналогічних договорів, в яких зазначено перелік укладених договорів на постачання аналогічної продукції. Вимоги щодо надання копії договорів або інших документів тендерна документація не містить, оскільки статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» не встановлено, яким саме документом підтверджується вказана інформація.

2020-10-22 14:58:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі, вих. від 30.10.2020 №16230/001
Дата публікації: 02 листопада 2020

Документи:

02 листопада 2020 11:21
Електронний підпис
02 листопада 2020 11:13
6011 Квитанція.pdf
02 листопада 2020 11:13
6011 Позовна заява.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 серпня 2020
UA-2020-07-03-003149-ac8c7c82d5a5241868a4245d9d5a87eda
Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна, Рівненська область обл., Вараш, Промзона
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АТОМТЕПЛОЕНЕРГО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУЛІМА АЛЛА СЕРГІЇВНА Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 12:12
Електронний підпис
07 вересня 2020 12:12
Dovidka_20219556310790084689.pdf.p7s
07 вересня 2020 12:12
Dovidka_20219556310790084689.pdf
07 вересня 2020 12:12
Nalog 31.08.2020.pdf
11 серпня 2020 16:27
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:27
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:27
Договір страхування.pdf
11 серпня 2020 16:27
АТОМ Статут.pdf
11 серпня 2020 16:27
АТОМ Налог ПДВ.pdf

Документи

12 серпня 2020 14:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

11 серпня 2020 16:54
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:54
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:47
Цінова пропозиція .pdf
11 серпня 2020 16:47
Кваліфікація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АТОМТЕПЛОЕНЕРГО"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУЛІМА АЛЛА СЕРГІЇВНА

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АТОМТЕПЛОЕНЕРГО" 3 147 200,00
UAH
3 147 200,00
UAH
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУЛІМА АЛЛА СЕРГІЇВНА 3 149 300,00
UAH
3 149 300,00
UAH
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 12:12
Електронний підпис
07 вересня 2020 12:12
Dovidka_20219556310790084689.pdf.p7s
07 вересня 2020 12:12
Dovidka_20219556310790084689.pdf
07 вересня 2020 12:12
Nalog 31.08.2020.pdf
11 серпня 2020 16:27
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:27
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:27
Договір страхування.pdf
11 серпня 2020 16:27
АТОМ Статут.pdf
11 серпня 2020 16:27
АТОМ Налог ПДВ.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 16:54
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:54
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:47
Цінова пропозиція .pdf
11 серпня 2020 16:47
Кваліфікація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АТОМТЕПЛОЕНЕРГО"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУЛІМА АЛЛА СЕРГІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АТОМТЕПЛОЕНЕРГО"
#43015083
Переможець 3 147 200,00
UAH
01 вересня 2020 15:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АТОМТЕПЛОЕНЕРГО"
#43015083
3 147 200,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 вересня 2021 12:17
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 10:57
6011-20-ВТ_договір.pdf укладений
21 вересня 2020 10:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 766 640,00
UAH (в тому числі ПДВ 619 440,00 UAH)