Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 45440000-3 «Фарбування та скління» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Поточний ремонт та фарбування зовнішніх стін і укосів будівлі головного корпусу Комунального некомерційного медичного підприємства «Кременчуцька міська лікарня «Правобережна» по вул. Генерала Манагарова,7, м. Кременчук, Полтавської області)
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2020-07-03-003054-a ce22a53e05514ae19cdc2fd9a4d57436
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Севастян

+380536758158 2hosp@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне медичне підприємство "Кременчуцька міська лікарня "Правобережна"
Код ЄДРПОУ: 01204294
Місцезнаходження: 39625, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова,7
Контактна особа: Віктор Севастян
+380536758158
2hosp@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 11:55
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 14 липня 2020 14:07
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 999,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45440000-3: Фарбування та скління


1. Найменування замовника: Комунальне некомерційне медичне підприємство «Кременчуцька міська лікарня «Правобережна».
2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 01204294.
4. Місцезнаходження замовника: 39625, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова, буд. 7.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Севастян Віктор Петрович, голова тендерного комітету, телефон +380536758160, +380536758158, e-mail: 2hospbuh@i.ua.
6. Вид предмета закупівлі: Послуги.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Поточний ремонт та фарбування зовнішніх стін і укосів будівлі головного корпусу Комунального некомерційного медичного підприємства «Кременчуцька міська лікарня «Правобережна» по вул. Генерала Манагарова,7, м. Кременчук, Полтавської області.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45440000-3 «Фарбування та скління» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) послуга..
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39625, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова, буд. 7.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.10.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата здійснюється у строк 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Замовником Акту та Довідки, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 199 990,00 грн. (сто дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто гривень 00 копійок) з ПДВ.
15. Період уточнення інформації про закупівлю: «09» липня 2020 року час 0000 год.
16. Кінцевий строк подання пропозицій: «14» липня 2020 року час 0000 год.
17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається.
19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається.
20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 999,90 грн. (одна тисяча дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 90 копійок) – 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти Національної служби здоров’я України.
22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Поточний ремонт та фарбування зовнішніх стін і укосів будівлі головного корпусу Комунального некомерційного медичного підприємства «Кременчуцька міська лікарня «Правобережна» по вул. Генерала Манагарова,7, м. Кременчук, Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39625, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, вул. Генерала Манагарова, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45440000-3 — Фарбування та скління

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється у строк 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Замовником Акту та Довідки, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 11:55
Додаток__2_Проект_договору.doc
03 липня 2020 11:55
Додаток_5__пропозицiя.doc
03 липня 2020 11:55
Додаток_1_технiчне_завдан.doc
03 липня 2020 11:55
Додаток_4_iнформац_довiдка.doc
03 липня 2020 11:55
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
03 липня 2020 11:55
Документацiя_до_оголошення.doc
03 липня 2020 11:55
Додаток_3__квалiфiк_вимоги.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАРАНДЯН НАР ЖОРАЄВІЧ" 199 500,00
UAH з ПДВ
167 962,12
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Лехто Галина Володимирівна 169 962,12
UAH з ПДВ
169 962,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2020 17:31
18Гарантійний лист.PDF
13 липня 2020 17:31
14Проект договору.PDF
13 липня 2020 17:31
7Копія паспорту.PDF
13 липня 2020 17:31
5Тендерна пропозиція.PDF
13 липня 2020 17:31
2Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

13 липня 2020 18:52
Електронний підпис
13 липня 2020 18:50
статутні документи.pdf
13 липня 2020 18:50
пропозиція.pdf
13 липня 2020 18:50
інші довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАРАНДЯН НАР ЖОРАЄВІЧ"

ФОП Лехто Галина Володимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАРАНДЯН НАР ЖОРАЄВІЧ"
#2598415799
Переможець 167 962,12
UAH з ПДВ
15 липня 2020 16:38

Документи

15 липня 2020 16:38
Електронний підпис
15 липня 2020 16:36
ПОВIДОМЛЕННЯ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2020 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАРАНДЯН НАР ЖОРАЄВІЧ"
#2598415799
167 962,12
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 липня 2020 16:38
Електронний підпис
15 липня 2020 16:36
ПОВIДОМЛЕННЯ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 11:37
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 13:56
Договір 132С.pdf укладений
21 липня 2020 13:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 167 962,12
UAH