Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт ОЗНЗ Радомишльська гімназія Житомирської області з створенням Нового Освітнього Простору за адресою: вул. Петрівська, 32 м. Радомишль, Радомишльського району, Житомирської області»
Очікувана вартість
9 766 027,00 UAH
UA-2020-07-03-003034-a 4bc2bf2b60a344afa9aecc2d046a1e97
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віра Сташенко

+380968337915 rad_gimnazy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Опорний загальноосвітній навчальний заклад Радомишльської гімназії Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 22066703
Місцезнаходження: 12201, Україна , Житомирська обл., місто Радомишль, вулиця Петрівська, будинок 32
Контактна особа: Віра Сташенко
+380968337915
rad_gimnazy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 12:11
Очікувана вартість: 9 766 027,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 830,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 97660.27 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт ОЗНЗ Радомишльська гімназія Житомирської області з створенням Нового Освітнього Простору за адресою: вул. Петрівська, 32 м. Радомишль, Радомишльського району, Житомирської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вулиця Петрівська ,32, місто Радомишль, Житомирська область, 12201, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 серпня 2020  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2020 15:03
Електронний підпис
17 липня 2020 13:55
Додаток 8.docx
17 липня 2020 13:55
Додаток 7.docx
17 липня 2020 13:55
Додаток 6.docx
17 липня 2020 13:55
Додаток 5.docx
17 липня 2020 13:55
Додаток 4.docx
17 липня 2020 13:55
Додаток 3.docx
17 липня 2020 13:55
Додаток 2.docx
17 липня 2020 13:55
Додаток 1.docx
17 липня 2020 13:55
ЗТД кап.ремонт ОЗНЗ Радомишльська гімназія Житомирської області (1).docx
17 липня 2020 13:55
Перелік змін - Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-003034-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42879575
Дата подання: 04 серпня 2020 14:43
порушення процедури закупівлі
незаконне відхилення пропозиції Учасника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 серпня 2020 12:39
Уповноваженою особою розглянуто Ваше звернення. За результатом розгляду повідомляємо.
Відповідно до умов тендерної документації закупівлі Капітальний ремонт ОЗНЗ Радомишльська гімназія Житомирської області з створенням Нового Освітнього Простору за адресою: вул. Петрівська, 32 м. Радомишль, Радомишльського району, Житомирської області» Допускається наявність в тендерних пропозиціях учасників формальних (несуттєвих) помилок, що не призводить до відхилення такої пропозиції.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Уповноваженою особою допущені помилки не віднесено до формальних (несуттєвих), оскільки вони впливають на зміст пропозиції. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до п.2 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє пропозиції учасників у випадку, якщо «тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Відповідно до п.2 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозиції учасників у випадку, якщо вона «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».
Відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 «Про публічні закупівлі» «тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Враховуючи вищевикладене уповноваженою особою було прийнято законне рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС" (42879575).

Документи подані скаржником

04 серпня 2020 14:43
вимога Радомишль.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-06-000001 ● 981c6dcf85164575a776bea67434e796
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2020 09:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.08.2020
№ 56

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.08.2020 № 56.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2020-07-03-003034-a. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-25 10:40:42

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт ОЗНЗ Радомишльська гімназія Житомирської області з створенням Нового Освітнього Простору за адресою: вул. Петрівська, 32 м. Радомишль, Радомишльського району, Житомирської області» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-03-003034-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Так, відповідно до пункту 1 розділу III тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій, зокрема вимагалось надання:
- копії основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством.
Слід відмітити, що згідно п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
При цьому, згідно п. 1 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», до будівництва відноситься - нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва.
Поряд з тим, відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Разом з тим, пунктом 6.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 № 405 (далі - ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013), зокрема визначено, що при складанні ціни тендерної пропозиції учасником, розмір прибутку, приймається виходячи від класу наслідків (відповідальності).
Таким чином, для визначення необхідності обов’язкового подання у складі тендерних пропозицій учасників ліцензії на будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідкам, а також для визначення прибутку у складі ціни тендерної пропозиції з дотриманням вимог пункту 6.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, тендерна документація повинна містити інформацію про клас наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва, який є предметом закупівель.
Враховуючи вищевикладене, поясніть в якому розділі (Додатку) тендерної документації (із зазначенням конкретного пункту), зазначено інформацію до якого за класом наслідків (відповідальності) належать об’єкт будівництва, що є предметом закупівель?
В разі відсутності такої інформації в тендерній документації, надати обґрунтоване пояснення такої відсутності.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-27 12:25:50

Відповідь

Відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами;
10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі;
11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції;
13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати);
17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
На виконання вимог ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» було розміщено Додаток 3 до тендерної документації (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ). Додаток 3 до тендерної документації містить опис необхідних характеристик робіт, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено обов’язку Замовнику вносити в тендерну документацію інформацію про клас наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва, який є предметом закупівель.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-25 10:41:51

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт ОЗНЗ Радомишльська гімназія Житомирської області з створенням Нового Освітнього Простору за адресою: вул. Петрівська, 32 м. Радомишль, Радомишльського району, Житомирської області» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-03-003034-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
В пункті 1 розділу III тендерної документації міститься опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерних пропозицій учасників ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАЦІОНАЛЬНИЙ РЕФЕРЕНТ ЦЕНТР» на відповідність тендерній документації Опорного загальноосвітнього навчального закладу Радомишльської гімназії Житомирської області, з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-27 12:26:26

Відповідь

Під час розгляду пропозиції ТОВ «НАЦІОНАЛЬНИЙ РЕФЕРЕНТ ЦЕНТР» щодо закупівлі по предмету «Капітальний ремонт ОЗНЗ Радомишльська гімназія Житомирської області з створенням Нового Освітнього Простору за адресою: вул. Петрівська, 32 м. Радомишль, Радомишльського району, Житомирської області», рішенням уповноваженої особи, не було встановлено формальних (несуттєвих) помилок. Допущення формальних (несуттєвих) помилок не може бути підставою для відхилення пропозиції відповідно до п. 1 розділу III тендерної документації.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно додаткової угоди №1 від 02 вересня 2020 розірваний договір про закупівлю від 20.08.2020 року № б/н відповідно до ст651,653,654 Цивільного кодексу України

2020-09-02 15:25:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю

2020-09-02 15:59:16

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС" 8 637 119,97
UAH з ПДВ
8 637 119,97
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНИЙ РЕФЕРЕНТ ЦЕНТР" 9 194 207,90
UAH з ПДВ
9 194 207,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКО-Н" 9 766 000,00
UAH з ПДВ
9 766 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 17:12
Електронний підпис
30 липня 2020 17:01
Електронний підпис
26 липня 2020 17:40
Електронний підпис
26 липня 2020 17:38
КПГ.pdf
26 липня 2020 17:38
файл АВК.imd
26 липня 2020 17:38
Тендерна пропозиція.pdf
26 липня 2020 17:38
Статут ПРОЕКТСЕРВІС.pdf
26 липня 2020 17:38
ПДВ.pdf
26 липня 2020 17:38
Ліцензія з Додатком.pdf
26 липня 2020 17:38
Кошторис.pdf
26 липня 2020 17:38
Витяг.pdf
26 липня 2020 17:38
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 12:22
Електронний підпис
11 серпня 2020 12:22
public_doc.pdf
11 серпня 2020 12:22
public_doc.p7s
11 серпня 2020 12:22
Dovidka_20217557580410542479.pdf.p7s
11 серпня 2020 12:22
Dovidka_20217557580410542479.pdf
11 серпня 2020 12:22
pdf.pdf.p7s
11 серпня 2020 12:22
pdf.pdf
11 серпня 2020 12:22
Довідка.zip
11 серпня 2020 12:22
Довідка про санкції.pdf
11 серпня 2020 12:22
Довідка про корупцію.pdf
11 серпня 2020 12:22
Довідка (1).zip
11 серпня 2020 12:21
Електронний підпис
26 липня 2020 17:06
Електронний підпис
26 липня 2020 16:56
Електронний підпис
26 липня 2020 16:55
6. Довідка працівники.pdf
26 липня 2020 16:55
50.imd
26 липня 2020 16:55
5. Довідка МТБ.pdf
26 липня 2020 16:55
3. Тех.завдання.pdf
26 липня 2020 16:55
23. Довідка про ПДВ.pdf
26 липня 2020 16:55
2. Проект договору.pdf
26 липня 2020 16:55
18.Кошторис частина_3.pdf
26 липня 2020 16:54
18.Кошторис частина_2.pdf
26 липня 2020 16:54
18.Кошторис частина_1.pdf
26 липня 2020 16:54
17. Довідки стаття 17.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 16:06
Тендерна пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНИЙ РЕФЕРЕНТ ЦЕНТР"

ТОВ "ЕКО-Н"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС"
#42879575
Відхилено 8 637 119,97
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 13:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 16:25
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНИЙ РЕФЕРЕНТ ЦЕНТР"
#39720582
Переможець 9 194 207,90
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 12:17

Вимога про усунення невідповідностей

П.п. 1 п.1 Розділу ІІІ Тендерна пропозиція повинна складатися з: Документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції - у разі, якщо учасником є юридична особа, то учасник надає документ, який підтверджує її повноваження (наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол рішення власників чи акціонерів про призначення керівника або виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління і т. п. або довіреність керівника учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, або інше); - у разі, якщо учасником є фізична особа або фізична особа-підприємець – копіями сторінок (1, 2, 3 та реєстрація) паспорту громадянина (у разі, якщо підписувати тендерну пропозицію та/або договір про закупівлю буде уповноважена учасником особа необхідно додатково надати нотаріально посвідчену довіреність, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю) Учасником ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС" не надано в складі своєї тендерної пропозиції вищевказаних документів. Надати, шляхом дозавантаження, документ, який підтверджує повноваження УЛЯНИЦЬКОГО ОЛЕКСАНДРА ВАСИЛЬОВИЧА (наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол рішення власників чи акціонерів про призначення керівника або виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління і т. п. або довіреність керівника учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, або інше).

Документи

03 серпня 2020 13:55
Електронний підпис
03 серпня 2020 13:54
Протокол 1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 12:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНИЙ РЕФЕРЕНТ ЦЕНТР"
#39720582
9 194 207,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 15:16
Додаткова угода розірвання.pdf укладений
02 вересня 2020 15:15
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 15:02
Договір бн 20082020.pdf укладений
20 серпня 2020 15:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 194 207,90
UAH (в тому числі ПДВ 1 532 367,98 UAH)
Причини розірвання договору: ст.651,653,654 Цивільного кодексу України