Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти та горіхи (фрукти)
Очікувана вартість
816 400,00 UAH
UA-2020-07-03-002760-b f5aacadd4eaa477da562733a82154311
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соломка Сергій Іванович

0978942189 tk_vo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02124781
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
Контактна особа: Соломка Сергій Іванович
0978942189
tk_vo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 13:56
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 12:10
Початок аукціону: 20 липня 2020 12:10
Очікувана вартість: 816 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 082,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39860 кілограми
Овочі, фрукти та горіхи (фрукти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Підпорядковані загальноосвітні та дошкільні навчальні заклади Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України після отримання Товару на умовах відстрочки платежу до 30-ти банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 13:57
ТД Фрукти 03.07. 2020.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МУСІЄНКО ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА" 816 351,00
UAH з ПДВ
560 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" 766 828,00
UAH з ПДВ
565 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 814 680,00
UAH з ПДВ
814 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 11:15
Тендерна пропозиція.pdf
15 липня 2020 11:15
Яблоко.rar

Публічні документи

17 липня 2020 15:39
Електронний підпис
17 липня 2020 15:38
цитрус, кваліфікація.pdf
17 липня 2020 15:38
акт СЕС.pdf
17 липня 2020 15:38
проект договору.pdf
17 липня 2020 15:38
цитрус,технічні.pdf
17 липня 2020 15:38
цінова.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 10:37
Електронний підпис
29 липня 2020 10:35
Довідка ст.17 ч.2.pdf
29 липня 2020 10:35
мвд 20.07.rar
29 липня 2020 10:35
Довідка з податкової.rar
17 липня 2020 15:39
Електронний підпис
17 липня 2020 15:34
Додаток-5.pdf
17 липня 2020 15:34
Додаток 3.pdf
17 липня 2020 15:34
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МУСІЄНКО ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР"

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "МУСІЄНКО ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА"
#3068221067
Відхилено 560 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 16:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 липня 2020 10:14
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР"
#43305128
Відхилено
565 900,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 12:00
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 липня 2020 00:00
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
Переможець 814 680,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 12:06

Вимога про усунення невідповідностей

1. Учасником надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у якій зазначено один транспортний засіб, яким буде здійснюватися постачання товару, та на одиницю цього автотранспорту вказано два працівника відповідної кваліфікації, що є порушенням вимог тендерної документації. Відповідно до п.п. 1.1 п.1 Додатку №1 ТД Замовником зазначено (у Таблиці 1), що кількість транспортних засобів Учасника, якими буде здійснюватися постачання товару повинна бути не менше 2 одиниць, а також та на кожну одиницю автотранспорту повинно бути не менше ніж 2 працівника відповідної кваліфікації: водій автотранспортного засобу та експедитор (або вантажник для проведення вантажно-розвантажних робіт) 2. Учасником не надано Довідку у довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору, в якій повинно бути зазначена інформація про поставлені товари, замовника (його найменування, адреса та контактний телефон) та стан належного виконання договору стосовно якості товару та строків постачання. Також, для підтвердження інформації учасник не надав: кольорову скан-копію оригіналу договору з усіма додатками та кольорову скан-копію оригіналу відгуку, виданого установою, з якою було укладено аналогічний договір, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості товару та строків постачання – відповідно до п.п 3.1 п.3 Додатку№1 ТД. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити викладені невідповідності, а саме: 1) Надати належним чином оформлену Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до п.п 1, п.1 Додатку №1. 2) Відповідно до п.п 3.1 п. 3 Додатку №1 ТД надати Довідку у довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору*, в якій повинна бути зазначена інформація про поставлені товари, замовника (його найменування, адреса та контактний телефон) та стан належного виконання договору стосовно якості товару та строків постачання. *Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір про постачання товару, аналогічного до предмету даної закупівлі та відповідає наступним вимогам: укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є закупівля аналогічного товару, що закуповується за даною закупівлею, або предметом закупівлі якого є товар за аналогічним кодом ДК 021:2015, які є предметом закупівлі. Кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору прямо передбачений ст. 16 Закону та встановлений Замовником з огляду на значні обсяги поставок та конкретні особливості закупівлі - для організації харчування дітей. Для підтвердження інформації учасник повинен також надати: - кольорову скан-копію оригіналу договору з усіма додатками; - кольорову скан-копію оригіналу відгуку, виданого установою, з якою було укладено аналогічний договір, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості товару та строків постачання.

Документи

24 липня 2020 16:08
Електронний підпис

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

28 липня 2020 11:59
Електронний підпис
28 липня 2020 11:59
Протокол _226.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 12:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
814 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 16:55
Протокол №91.pdf укладений
10 лютого 2021 16:55
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 17:19
56ВТ.pdf зміни до договору
20 січня 2021 17:19
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 11:56
ду №5 до договору 56 ВТ.pdf зміни до договору
18 січня 2021 11:55
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 19:14
56ВТ.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 19:13
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 19:35
56ВТ.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 19:35
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 10:15
ДУ №2 до Договору №56ВТ.pdf зміни до договору
10 вересня 2020 10:14
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 12:22
ДУ №1 до Договору №56ВТ.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 12:22
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 10:11
договір 56вт від 11.08.2020.pdf укладений
11 серпня 2020 10:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти пункт 1.2 у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 56ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Розділу ХІІІ та викласти реквізити Замовника у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 56ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити суму договору на 339281.14 грн
Номер договору про закупівлю: 56ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору № 23ВТ від 05.02.2020 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 56ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшити загальну кількість товару Договору № 5644ВТ від 11.08.2020 року: на 5017,97кг., та суму на 95079 грн. 41 коп.
Номер договору про закупівлю: 56ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 56ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 541 167,42
UAH (в тому числі ПДВ 90 194,57 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до п.6.2.1. Договору достроково, в односторонньому порядку розірвати Договір №56ВТ від 11.08.2020 про закупівлю товарів, через невиконання зобов’язань ТОВ «ФУД ПОСТАЧ», без оформлення додаткової угоди з письмовим повідомленням Головного Управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області та Учасника