Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом та інтерактивною дошкою для навчальних кабінетів початкових класів Нової української школи
Очікувана вартість
776 900,90 UAH
UA-2020-07-03-002526-b 267daab4fc8544e3bce5b625c3fd09fd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Джаним Микола Степанович

+380619444339 elektronizakupivli@mail.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02136092
Місцезнаходження: 72313, Україна , Запорізька обл., Місто Мелітополь, Вулиця Осипенко, 96
Контактна особа: Джаним Микола Степанович
+380619444339
elektronizakupivli@mail.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 13:34
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 13:02
Очікувана вартість: 776 900,90 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 884,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Місцезнаходження: 72313, Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Осипенко,96. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова (згідно умов тендерної документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 комплекти
Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом та інтерактивною дошкою для навчальних кабінетів початкових класів Нової української школи (Джерела фінансування закупівлі: Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» та місцевий бюджет (співфінансування))
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72313, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, вулиця Осипенко, 96 (місце поставки: заклади загальної середньої освіти м. Мелітополь (згідно додатку 6 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений товар здійснюється Покупцем протягом 90 календарних днів після його фактичного отримання Покупцем на підставі виставлених рахунків – фактур та накладних, шляхом переводу коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 07 липня 2020 14:44
Дата відповіді: 07 липня 2020 15:01
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Умовами тендерної документації та проектом договору передбачено, що Постачальник (Учасник) власними силами здійснює завантаження та розвантаження товару, здійснює підключення, встановлення та налагодження товару до діючої мережі в пунктах поставки.
Технічні Характеристики
Дата подання: 09 липня 2020 08:59
Дата відповіді: 09 липня 2020 10:17
Шановний Замовник! 1. Чи буде вважатися аналогом інтерактивна дошка більшої діагоналі з співвідношенням сторін 16:10 та проектор також із співвідношенням сторін 16:10? Зазначимо, що всі сучасні ноутбуки, які будуть джерелом виводу зображення на проектор, мають співвідношення сторін 16:9. У разі використання дошки із співвідношенням 4:3 зображення буде "обрізано" зверху і знизу і ефективна площа використання дошки буде значно менша. Відповідно, доцільним є використання дошки і проектору із співвідношенням 16:9 або 16:10
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
З Вашого питання повідомляємо, що Замовником внесено зміни в тендерну документацію (технічну характеристику інтерактивної дошки). Зі змінами можете ознайомитися в електронній системі закупівель.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-002526-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 08 липня 2020 11:39
Дискримінація учасників.Порушення закону про публічні закупівлі
Шановний Замовник!
1) Уважно вивчивши технічні вимоги до предмету закупівлі вбачається Ваше бажання обмежити коло потенційних учасників, шляхом встановлення дискримінаційних вимог, а саме, встановивши технічні вимоги до предмету закупівлі, що у сукупності дають змогу запропонувати товари конкретного виробника.
Враховуючи це, можна запропонувати виключно короткофокусний проектор Maxell MC-CX301WNE. Тобто, на ринку НЕ ІСНУЄ «еквіваленту» з кращими характеристиками (у сукупності всіх, що вами вимагаються), оскільки такі специфічні вимоги, як роз'єми: не менше HDMIx2 та вбудовані динаміки не менше 16 Ватт є лише в цій моделі.
Встановивши такі вимоги до учасників, ви порушуєте вимоги статті 5 та статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», не надавши обґрунтування необхідності встановлення/посилання на конкретний тип, марку, конструкцію.
Враховуючи вищезазначене, дискримінаційні вимоги мають бути виключені з тендерної документації або приведені у відповідність вимог Закону. В протилежному випадку, просимо надати ВАШЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ товарів, що є предметом закупівлі, і характеристикам, що викладені у тендерній документації, яким підтверджується, що таким характеристикам У СУКУПНОСТІ відповідає продукція ДЕКІЛЬКОХ виробників. Дискримінаційність таких вимог підтверджується аналогічними рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 13456-р/пк-пз від 23.09.2019 та №13455-р/пк-пз від 23.09.2019.
2) Згідно з вимогами тендерної документації (Далі – ТД ) вимагається:
"6. Авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора інтерактивних дощок, проекторів, ноутбуків, що виданий на ім’я Замовника та з посиланням на номер закупівлі. "
Вказана вимога обмежує коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками чи дистриб'юторами вказаного Товару, що суперечить приписам ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (щодо недискримінації учасників). Аналогічна правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року, № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c.
Тому виконати зазначену умову ТД зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають стосунки з виробником предмета закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником/дистриб'ютором, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі.
Відтак для об'єктивного спостерігача виникають умови для обґрунтованих сумнівів щодо неупередженості замовника та його ймовірного прагнення прописати конкретні тендерні умови, вигідні для конкретного учасника.
Наполягаємо видалити дані вимоги з тендерної документації! А саме - внести зміни відповідно до дослідження ринку і відповідності вимогам товарів ДЕКІЛЬКОХ виробників. Додатково зазначаємо, що для уніфікації вимог до обладнання навчального і загального призначення, Міністерство освіти і науки України затвердило Наказ Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій». Вимагаємо дотримання відповідних профільних нормативних актів під час встановлення кваліфікаційних та технічних вимог.

Якщо дані зміни не будуть внесені, ми будемо вимушені звернутись із листами до контролюючих органів та органів державного контролю з правоохоронними функціями, а саме:
- Антимонопольного комітету України;
- Відділу внутрішнього аудиту Міністерства освіти і науки України;
- Офісу фінансового контролю (Державної аудиторської служби України);
- Національного антикорупційного бюро України;
- Державного бюро розслідувань;
- Національної поліції України.

Звернення до вказаних установ будуть надані з вимогою перевірки на предмет порушення чинного законодавства України та перевірки ознак корупційних правопорушень у закупівлі «ДК 021:2015 – 30230000-0 - Комп'ютерне обладнання, UA-2020-07-03-002526-b, та інших закупівельУправління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області, а також відповідальних осіб причетних до прийняття рішень про закупівлі за державні кошти. Також буде надано відгук до Моніторингового порталу DoZorro, що в свою чергу призведе до незалежної перевірки громадськими організаціями та активістами.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 липня 2020 15:05
Шановний Учасник!
Розглянувши Ваші вимоги повідомляємо наступне.
По – перше: Умовами тендерної документації по закупівлі: код за ДК 021:2015 – 32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом та інтерактивною дошкою для навчальних кабінетів початкових класів Нової української школи) не вимагається: "6. Авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора інтерактивних дощок, проекторів, ноутбуків, що виданий на ім’я Замовника та з посиланням на номер закупівлі. "
Тому, уважніше ознайомтеся з умовами тендерної документації саме по закупівлі код за ДК 021:2015 – 32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом та інтерактивною дошкою для навчальних кабінетів початкових класів Нової української школи) – ідентифікатор закупівлі - UA-2020-07-03-002526-b.
По – друге: Тендерна документація Замовника не містить торгової марки предмета закупівлі. Додатком № 2 тендерної документації (Технічна специфікація) містить технічні вимоги щодо предмета закупівлі, які в свою чергу не порушують вимоги нормативно – правових актів, у тому числі наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій»
Зважаючи на вищенаведене, Замовником не встановлено дискримінаційних умов.

Зазначаємо, що Замовником з метою забезпечення навчальних закладів сучасним обладнанням та проведення занять на високому рівні передбачено в технічних характеристиках короткофокусного проектора наявність вбудованих динаміків не менше 16 Ватт та роз’єму HDMI.
В тендерну документацію було внесено наступні зміни: вимогу ТД «Роз'єми: не менше HDMIx2» замінено на «Наявність роз’єму HDMI».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА 673 003,00
UAH з ПДВ
667 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 705 824,00
UAH з ПДВ
668 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" 725 171,00
UAH з ПДВ
669 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІ-ЕЛ" 714 808,26
UAH з ПДВ
689 628,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 липня 2020 11:05
Dovidka_20196381320930563559.pdf.p7s
25 липня 2020 11:05
Dovidka_20196381320930563559.pdf
24 липня 2020 23:58
public_doc-2.pdf
24 липня 2020 23:58
public_doc-2.p7s
20 липня 2020 01:07
Електронний підпис
20 липня 2020 01:06
Сертифікати завір.pdf
20 липня 2020 01:06
Проект договору.pdf
20 липня 2020 01:06
Пояснення ліцензія.pdf
20 липня 2020 01:06
Лист про працівників.pdf
20 липня 2020 01:06
Лист погодження ТЗ.pdf
20 липня 2020 01:06
Лист не є ЮО.pdf
20 липня 2020 01:06
Лист Здоренко_відгук.pdf
20 липня 2020 01:06
Документи інстр.pdf
20 липня 2020 01:06
Довідка довкілля.pdf

Публічні документи

18 липня 2020 19:15
Електронний підпис
18 липня 2020 19:15
Установчі документи.pdf
18 липня 2020 19:15
Проект Договору.pdf
18 липня 2020 19:15
Наказ на директора.pdf
18 липня 2020 19:15
Місце поставки.pdf
18 липня 2020 19:15
Згода на обробку ПД.pdf
18 липня 2020 19:15
Договір оренди ТЗ.pdf
18 липня 2020 19:15
Договір оренди офісу.pdf
18 липня 2020 19:15
Довідка стаття 17.pdf
18 липня 2020 19:15
Довідка сервіс центр.pdf
18 липня 2020 19:15
Довідка працівники.pdf
18 липня 2020 19:15
Довідка МТБ.pdf
18 липня 2020 19:15
Довідка досвід.pdf
18 липня 2020 19:15
Аналогічні договора.pdf
18 липня 2020 19:15
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 18:28
Електронний підпис
17 липня 2020 18:12
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
17 липня 2020 18:12
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
17 липня 2020 18:12
Інструкція_Дошка.PDF
17 липня 2020 18:12
Дод.6.pdf
17 липня 2020 18:12
Гриф_МОН_ActivBoard Touch.pdf
17 липня 2020 18:12
ACER_декларація.pdf
17 липня 2020 18:12
Accer_CEC.pdf
17 липня 2020 18:12
1.4.1. B2B Статут.pdf
17 липня 2020 18:12
1.1.12. ВН Слобожанка.pdf
17 липня 2020 18:12
1.1.3.Наказ Кулаков.pdf
17 липня 2020 18:12
1.1.2.Наказ Войченко.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 09:57
Електронний підпис
20 липня 2020 09:56
User Manual_Acer_1.0_A_A.pdf
17 липня 2020 16:48
Електронний підпис
17 липня 2020 16:46
44 СЭС_2021.pdf
17 липня 2020 16:46
42 Декларация 034-18TR-PO 1.pdf
17 липня 2020 16:46
41 RoHS_laptop_proj_comp.pdf
17 липня 2020 16:46
40 2019 project all_.pdf
17 липня 2020 16:46
38 СЭС_2023.pdf
17 липня 2020 16:46
37 Сертификат.pdf
17 липня 2020 16:46
34 Декларация_24.07.2020.pdf
17 липня 2020 16:46
17 Відгук школа 152.pdf
17 липня 2020 16:46
10 Витяг ЄДР _завіз.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"

ТОВ "СІ-ЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА
#3352514548
Переможець 667 990,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 14:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 14:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА
#3352514548
667 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 12:55
Звіт про виконання договору укладений
01 лютого 2021 12:54
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 11:48
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 11:42
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 10:57
Договір укладений
12 серпня 2020 10:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено вартість за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 435
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 667 989,00
UAH