Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Автоматизоване робоче місце лікаря у комплектації згідно технічного завдання)
Очікувана вартість
466 026,00 UAH
UA-2020-07-03-002496-b 6c7913bd5dbf499cb256887f39694535
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабінець Світлана Сергіївна

+380567135116; +380957181411 tender.dnepr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985423
Вебсайт: http://www.m.mechnikova.com
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Контактна особа: Бабінець Світлана Сергіївна
+380567135116; +380957181411
tender.dnepr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 13:34
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 12:49
Очікувана вартість: 466 026,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 330,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 комп.
(Автоматизоване робоче місце лікаря у комплектації згідно технічного завдання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, площа Соборна, будинок 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України згідно рахунків та накладних на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 17:11
Додаток 4_ЗМІНИ.doc
09 липня 2020 17:11
Додаток 5_ЗМІНИ.doc
09 липня 2020 17:11
Перелік змін до ТД.doc
09 липня 2020 17:11
Додаток 6_ЗМІНИ.doc
09 липня 2020 17:11
Додаток 2_ЗМІНИ.doc
09 липня 2020 17:11
ТД_ЗМІНИ.docx
09 липня 2020 17:11
Додаток 1_ЗМІНИ.doc
09 липня 2020 17:11
Додаток 3_ЗМІНИ.doc
03 липня 2020 13:31
Додаток 2.doc
03 липня 2020 13:31
ТД.docx
03 липня 2020 13:31
Додаток 3.doc
03 липня 2020 13:31
Додаток 5.doc
03 липня 2020 13:31
Додаток 4.doc
03 липня 2020 13:31
Додаток 6.doc
03 липня 2020 13:31
Додаток 1.doc
09 липня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 17:11
Додаток 4_ЗМІНИ.doc
09 липня 2020 17:11
Додаток 5_ЗМІНИ.doc
09 липня 2020 17:11
Перелік змін до ТД.doc
09 липня 2020 17:11
Додаток 6_ЗМІНИ.doc
09 липня 2020 17:11
Додаток 2_ЗМІНИ.doc
09 липня 2020 17:11
ТД_ЗМІНИ.docx
09 липня 2020 17:11
Додаток 1_ЗМІНИ.doc
09 липня 2020 17:11
Додаток 3_ЗМІНИ.doc
03 липня 2020 13:31
Додаток 2.doc
03 липня 2020 13:31
ТД.docx
03 липня 2020 13:31
Додаток 3.doc
03 липня 2020 13:31
Додаток 5.doc
03 липня 2020 13:31
Додаток 4.doc
03 липня 2020 13:31
Додаток 6.doc
03 липня 2020 13:31
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 07 липня 2020 14:55
Дата відповіді: 09 липня 2020 10:05
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Нас задовольнить тільки поставка товару.
Тендер
Дата подання: 07 липня 2020 14:55
Дата відповіді: 09 липня 2020 10:05
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запропонований учасниками товар має відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (додаток № 2 Тендерної документації).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-002496-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 06 липня 2020 10:52
Внесення змін до тендерної документації
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..

Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією



Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 липня 2020 10:00
Тендерним комітетом уважно розглянуто ваше звернення. З даного приводу плануємо внести зміни до тендерної документаці
Номер вимоги: UA-2020-07-03-002496-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000", Код ЄДРПОУ:30695862
Дата подання: 31 липня 2020 17:08
Вимога на скасування неправомірної дискваліфікації
Вимога на скасування неправомірної дискваліфікації надана окремим файлом
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 серпня 2020 09:55
Згідно листа №30/1287 від 05.08.2020

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000" 389 772,72
UAH з ПДВ
389 772,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 408 608,34
UAH з ПДВ
408 608,34
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 441 590,34
UAH з ПДВ
441 590,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 18:07
Електронний підпис
24 липня 2020 17:56
Договор з Нова Пошта.pdf
17 липня 2020 17:29
Електронний підпис
17 липня 2020 17:23
про захист довкілля.pdf
17 липня 2020 17:23
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

01 серпня 2020 10:19
Електронний підпис
20 липня 2020 09:57
33. Автор лист.pdf
20 липня 2020 09:57
16. Про працівників.pdf
20 липня 2020 09:57
01. Цінова пропозиція.pdf
20 липня 2020 09:52
Електронний підпис
20 липня 2020 09:48
30. Копія витягу ЄДР.pdf
20 липня 2020 09:48
14.Витяг ПДВ (копія).pdf
20 липня 2020 09:48
07. Протокол зборів.PDF
20 липня 2020 09:48
05. Копія статуту.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 12:39
Електронний підпис
17 липня 2020 20:53
Електронний підпис
17 липня 2020 20:52
Тендерна пропозиція.pdf
17 липня 2020 20:52
Статутні документи.pdf
17 липня 2020 20:52
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000"
#30695862
Відхилено 389 772,72
UAH з ПДВ
28 липня 2020 13:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 липня 2020 15:05
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Відхилено 408 608,34
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 15:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2020 13:15
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 441 590,34
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 10:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2020 10:03

Вимога про усунення невідповідностей

1. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до вимог п.п. 1.1 та 5.1. розділу ІІІ тендерної документації та п.п. 1.1., 3.1., 3.2. Додатку №3 до тендерної документації 1) в довідці, що містить інформацію про наявність в учасника необхідної матеріально-технічної бази не зазначив інформацію стосовно власної(их) виробничої(их) потужності(ей) (для виробників) (згідно "Гарантийного листа щодо предмету закупівлі (маркування та сервіс)" ТОВ "РІМ-2000" є виробниками) та інформацію про обладнання для роботи з комп’ютерною технікою; 2) за наданим аналогічним договором з ПРАТ "Дніпроспецсталь" не було надано повного виконання договору; 3) за наданим аналогічним договором з КП "ДОСРЦ "Солоний Лиман" не було надано копію(ї) наявних додаткових угод. 2. п.п. 1.1 та 5.1. розділу ІІІ тендерної документації та п.п. 1.1., 3.1., 3.2. Додатку №3 до тендерної документації. 3. 1) Надати оновлену довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника необхідної матеріально-технічної бази – а саме власної(их) виробничої(их) потужності(ей) (для виробників); обладнання для роботи з комп’ютерною технікою; зазначенням інформації стосовно надання послуг з перевезення предмету закупівлі сторонніми особами. 2) Надати завірену(і) учасником копію(ї) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) досвід повного виконання наданого аналогічного договору з ПРАТ "Дніпроспецсталь": копію(ї) накладної(их), або акту(ів) приймання-передачі, або лист від замовника по договору з підтвердженням інформації щодо виконання його умов учасником. 3) Надати копію(ї) додаткової(их) угод(и) до наданого аналогічного договору з КП "ДОСРЦ "Солоний Лиман".

Документи

28 липня 2020 13:53
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до вимог п.п. 1.1 та 5.1. розділу ІІІ тендерної документації та п.п. 1.1. Додатку №3 до тендерної документації в довідці, що містить інформацію про наявність в учасника необхідної матеріально-технічної бази не зазначено інформацію стосовно власної(их) виробничої(их) потужності(ей) (для виробників) та інформацію про обладнання для роботи з комп’ютерною технікою. 2. п.п. 1.1 та 5.1. розділу ІІІ тендерної документації та п.п. 1.1. Додатку №3 до тендерної документації. 3. Надати оновлену довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника необхідної матеріально-технічної бази – а саме власного(их) або орендованого(их) складського(их) приміщення(нь) із зазначенням його(їх) місцезнаходження або власної(их) виробничої(их) потужності(ей) (для виробників); обладнання для роботи з комп’ютерною технікою; зазначення інформації стосовно надання послуг з перевезення сторонніми особами.

Документи

04 серпня 2020 15:54
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до вимог п.п. 1.1 та 5.1. розділу ІІІ тендерної документації та п.п. 1.1. Додатку №3 до тендерної документації в довідці, що містить інформацію про наявність в учасника необхідної матеріально-технічної бази не зазначено інформацію стосовно власної(их) виробничої(их) потужності(ей) (для виробників) та інформацію про обладнання для роботи з комп’ютерною технікою. 2. п.п. 1.1 та 5.1. розділу ІІІ тендерної документації та п.п. 1.1. Додатку №3 до тендерної документації. 3. Надати оновлену довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника необхідної матеріально-технічної бази – а саме власного(их) або орендованого(их) складського(их) приміщення(нь) із зазначенням його(їх) місцезнаходження або власної(их) виробничої(их) потужності(ей) (для виробників); обладнання для роботи з комп’ютерною технікою; зазначення інформації стосовно надання послуг з перевезення сторонніми особами.

Документи

11 серпня 2020 10:16
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
11 серпня 2020 10:16
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі