Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщення головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області за адресою: проспект Хіміків, 50, місто Черкаси, заміна вікон
Очікувана вартість
558 000,00 UAH
UA-2020-07-03-002486-c f1cb6a254e904708a9889e4977563e33
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полудень Ольга Володимирівна

+380472382008 gu_pfu_prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області
Код ЄДРПОУ: 21366538
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Смілянська, 23
Контактна особа: Полудень Ольга Володимирівна
+380472382008
gu_pfu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2020 17:28
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2020 17:28
Початок аукціону: 22 липня 2020 11:35
Очікувана вартість: 558 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 580,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 найменувань
Капітальний ремонт приміщення головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області за адресою: проспект Хіміків, 50, місто Черкаси, заміна вікон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18018, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, просп. Хіміків, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування - кошти Пенсійного фонду України Аванс 3 Банківські 30
Виконання робіт Джерело фінансування - кошти Пенсійного фонду України Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 17:24
форма цінової.docx
03 липня 2020 17:24
тех характеристики.docx
03 липня 2020 17:24
Тендерна документація.docx
03 липня 2020 17:24
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-002486-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Івченко Євген Сергійович, Код ЄДРПОУ:3108313977
Дата подання: 24 липня 2020 17:03
Вимога до Замовника
Шановний Замовник, причини відхилення ФОП Івченко Є. С. вважаю недостатніми, тому що щодо п.1 протоколу від 24.07.2020 №25/2020 порушень пп. 4 п. 1 розділу ІІІ так як п. розділу ІІІ вказано, що "Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником", повідомляємо, що відповідно до ПОЛОЖЕННЯ про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків від 10.12.2013 №779 не передбачено розроблення Ситатуту, тому вважаю, що даний пункт вказаний в Протоколі як причина відхилення є абсолютно не обгрунтованою!
щодо п. 2 Протоколу ФОП Івченком Є. С. було надано лист-згода з проєктом договору, який складено у ДОВІЛНІЙ ФОРМІ відповідно до вимог пп.6 п.1 розділу ІІІ.
Вимагаю надати роз'яснення з подальшим вилученням даного Протоколу, тому що рішення про дискваліфікацію ФОП Івченка Є. С. вважаю незаконним.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 липня 2020 18:00
Шановний Євгене Сергійовичу.
1. Відповідно до пункту 1 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно підпункту 4 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника, одним з документів, які замовник просить надати разом з тендерною пропозицією є: - копія статуту учасника (положення, установчого договору або іншого документу, який його замінює із змінами (у разі їх наявності). У разі якщо учасник здійснює діяльність без статуту (положення, установчого договору або іншого документу який його замінює), у складі пропозиції конкурсних торгів учасник надає письмове пояснення з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про підстави здійснення такої діяльності без вказаних документів.
Ви як фізична особа-підприємець дієте без установчих документів та статутного капіталу на підставі Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, тому мали надати згідно тендерної пропозиції замовника письмове пояснення з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про підстави здійснення діяльності без вказаних документів.
Проте вищевказаний документ у своїй тендерній пропозиції Вами не надано, а отже не виконано вимоги тендерної документації замовника.
Відповідно до частини 1 статті 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Якщо Вам були незрозумілі умови тендерної документації, то Ви могли звернутися за роз’ясненнями, але даним правом не скористалися.
В абзаці 3 пункту 3 розділу V тендерної документації зазначено відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь у цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені замовником при підготовці цієї закупівлі.
Враховуючи вищевказане, подаючи тендерну пропозицію Ви повністю погодилися з тендерною документацією замовника та усвідомлювали її зміст.
Згідно з частиною 1 пункту 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
24.07.2020 протоколом тендерного комітету головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області № 25/2020 прийнято рішення про відхилення переможця ФОП Івченка Є.С. у відкритих торгах за ідентифікатором закупівлі UA-2020-07-03-002486-c.
Вважаємо, що дане рішення є цілком законним та обґрунтованим та прийнятим у відповідності з положеннями чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Також звертаємо увагу, що Вашу тендерну пропозицію відхилено за недотримання вимог підпункту 4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, а не підпункту 6 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
2.Відповідно до підпункту 3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник подає в складі пропозиції документи, що відповідно до статті 16 Закону підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: копію договору щодо предмету закупівлі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, який був укладений учасником не більше річної давності відносно дати подачі учасником тендерної пропозиції та копію акту виконаних робіт, тощо. Під аналогічним договором щодо предмету закупівлі розуміється договір на здійснення капітального ремонту, заміна вікон. Ви у складі тендерної пропозиції надали договір на здійснення поточного ремонту будівлі ЧНУ ім. Б. Хмельницького за адресою бул. Шевченка, 81 в м. Черкаси Черкаської області (третього поверху ліве крило коридору та каб. 315 (лаборантська).
Тобто договір наданий Вами не може вважатись аналогічним в розумінні вимог тендерної документації замовника.
Таким чином, Ви не підтвердили документально наявність досвіду виконання аналогічного договору, у зв’язку із чим не відповідаєте кваліфікаційному критерію, встановленому замовником у тендерній документації.
Номер вимоги: UA-2020-07-03-002486-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Івченко Євген Сергійович, Код ЄДРПОУ:3108313977
Дата подання: 24 липня 2020 17:17
Вимога до Замовника
Прошу надати роз'яснення причини оголошення Переможцем даної Закупівлі ТОВ "БТК-ЛАД ПЛЮС", який вказав неправдиві дані під час участі у аукціоні, а саме: визначена очікувана вартість, яка вказана в Ціновій пропозиції згідно додатку та розрахованій договірній ціні становить- 494 144,06 грн., а заповнина графа на електронному майданчику становить 491 144,06 грн.
Вимагаю надати роз'яснення, чому Учасник, який надав завідомо неправдиву інформацію визнанно Переможцем?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 липня 2020 18:06
Шановний Євгене Сергійовичу! Відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БТК-ЛАД ПЛЮС" не встановлено, адже відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства №1082 від 11.06.2020 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Відповідно до пункту 4 статті 41 Закону договір про закупівлю укладається за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, тому відповідно до протоколу тендерного комітету №26/2020 від 24.07.2020 визначено переможця в процедурі закупівлі UA-2020-07-03-002486-с ТОВ "БТК-ЛАД ПЛЮС" та прийнято його пропозицію в сумі 409 000,00 грн.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Івченко Євген Сергійович 441 644,45
UAH з ПДВ
408 986,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БТК-ЛАД ПЛЮС" 491 144,06
UAH з ПДВ
409 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАСКАД ПРОЕКТ" 500 000,00
UAH з ПДВ
409 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГУЛЬКО АНАТОЛІЙ ПЕТРОВИЧ 556 000,00
UAH з ПДВ
410 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА "РАСАВА" 554 000,40
UAH з ПДВ
430 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2020 20:32
Електронний підпис
19 липня 2020 20:25
Дов_зах довк.pdf
19 липня 2020 20:25
Цінова пропозиція.pdf
19 липня 2020 20:25
Кваліфікація.rar
19 липня 2020 20:25
Відповідність.rar
19 липня 2020 20:25
Гарант лист.pdf
19 липня 2020 20:25
Документ_ЄДР_1006918605.zip
19 липня 2020 20:25
Повноваження.rar

Публічні документи

21 липня 2020 14:23
Електронний підпис
21 липня 2020 13:03
25.Договірна ціна.pdf
21 липня 2020 13:03
24.Проект договору.pdf
21 липня 2020 13:03
23.Паспорт.pdf
21 липня 2020 13:03
11.Цінова пропозиція.pdf
21 липня 2020 13:03
6.Виписка з протоколу.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 10:34
Електронний підпис
21 липня 2020 10:33
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 17:27
Цінова прпозиція1..jpg
21 липня 2020 17:27
Паспорт Миколайчик1..jpg
21 липня 2020 17:27
ПаспортСвириденко2..jpg
21 липня 2020 17:27
ПаспортСвириденко1..jpg
21 липня 2020 17:27
Паспорт Миколайчик2..jpg
21 липня 2020 17:27
Цінова прпозиція2..jpg
21 липня 2020 17:27
Паспорт Безуглий2..jpg
21 липня 2020 17:27
Паспорт Гулько10,11.jpg
21 липня 2020 17:27
Паспорт Гулько4,5,6,7.jpg
21 липня 2020 17:27
Паспорт Гулько1,2,3.jpg
21 липня 2020 17:27
Паспорт Безуглий1..jpg
21 липня 2020 17:27
КодСвириденко..jpg
21 липня 2020 17:27
Код Миколайчик..jpg
21 липня 2020 17:27
Код Безуглий2..jpg
21 липня 2020 17:27
Код Гулько.jpg
21 липня 2020 17:27
Договор на кап.рем2..jpg
21 липня 2020 17:27
Договор на кап.рем1..jpg
21 липня 2020 17:27
Довідка11..jpg
21 липня 2020 17:27
Довідка8..jpg
21 липня 2020 17:27
Довідка9..jpg
21 липня 2020 17:27
Довідка7..jpg
21 липня 2020 17:27
Довідка10..jpg
21 липня 2020 17:27
Довідка6,2..jpg
21 липня 2020 17:27
Довідка6,1..jpg
21 липня 2020 17:27
Довідка5..jpg
21 липня 2020 17:27
Довідка 14..jpg
21 липня 2020 17:27
Довідка 13..jpg
21 липня 2020 17:27
Витяг.4.jpg
21 липня 2020 17:27
Акт на кап.рем1..jpg
21 липня 2020 17:27
Акт на кап.рем2..jpg
21 липня 2020 17:27
Витяг.3.jpg
21 липня 2020 17:27
Витяг.2.jpg
21 липня 2020 17:27
Акт на кап.рем6..jpg
21 липня 2020 17:27
Акт на кап.рем3..jpg
21 липня 2020 17:27
Акт на кап.рем4..jpg
21 липня 2020 17:27
Витяг.1.jpg
21 липня 2020 17:27
Акт на кап.рем5..jpg
21 липня 2020 17:27
Акт на кап.рем7..jpg

Публічні документи

21 липня 2020 15:46
Електронний підпис
21 липня 2020 15:35
Електронний підпис
21 липня 2020 15:33
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР.pdf
21 липня 2020 14:46
Електронний підпис
21 липня 2020 14:44
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
21 липня 2020 14:29
Електронний підпис
21 липня 2020 14:28
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
21 липня 2020 14:28
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР.pdf
21 липня 2020 14:28
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
21 липня 2020 14:28
ПРАЦІВНИКИ.pdf
21 липня 2020 14:28
МТБ.pdf
21 липня 2020 14:28
КОШТОРИС.pdf
21 липня 2020 14:28
16.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Івченко Євген Сергійович

ТОВ "БТК-ЛАД ПЛЮС"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАСКАД ПРОЕКТ"

ФОП ГУЛЬКО АНАТОЛІЙ ПЕТРОВИЧ

ТОВ "ФІРМА "РАСАВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Івченко Євген Сергійович
#3108313977
Відхилено 408 986,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 16:26
ТОВ "БТК-ЛАД ПЛЮС"
#38930609
Переможець 409 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 16:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БТК-ЛАД ПЛЮС"
#38930609
409 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 15:28
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 18:13
ду1 до договору 002486-с.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 18:10
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 19:30
002486-с.pdf зміни до договору
06 серпня 2020 19:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 002486-с
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 03 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 409 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 68 166,66 UAH)