Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
European coverage
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку +38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Нікитенко Віктор Володимирович +38 (096) 944-87-58 |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya" |
National ID: | 41022900 |
Contact point: |
Duma Alexander provision +38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua |
Additional contacts: |
Nikitenko Victor Vladimirovich +38 (096) 944-87-58 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2020 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2020 15:24 |
Очікувана вартість: | 3 152 480,76 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 524,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 94560 UAH |
Publication date: | 03 липня 2020 16:19 |
Enquiries until: | 26 липня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 01 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 серпня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 3 152 481 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 31 524 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Quantity of goods or volume of work performed or services provided: in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation.
Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation
Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation
Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 04.08.2020 18:00
Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - is not applied;
Other information: other conditions according to the tender documentation.
ype of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraphs 1-3 of the first part of Article 2 of the Law.
Applied evaluation criteria - price.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати: Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору.Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 04.08.2020 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - ціна. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2020 16:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2020 16:33 |
ТД_363-20_зміни 1 нова редакція.doc | |
09 липня 2020 16:33 |
Перелік змін.doc | |
03 липня 2020 16:16 |
Оголошенння.doc | |
03 липня 2020 16:16 |
ADVERTISEMENT.docx | |
03 липня 2020 16:16 |
Проект договору.doc | |
03 липня 2020 16:16 |
ТД_363-20_Європокриття.doc |
09 липня 2020 16:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 липня 2020 16:33 |
ТД_363-20_зміни 1 нова редакція.doc
|
|||
09 липня 2020 16:33 |
Перелік змін.doc
|
|||
03 липня 2020 16:16 |
Оголошенння.doc
|
|||
03 липня 2020 16:16 |
ADVERTISEMENT.docx
|
|||
03 липня 2020 16:16 |
Проект договору.doc
|
|||
03 липня 2020 16:16 |
ТД_363-20_Європокриття.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
В додатку А до ТД вказані всі необхідні характеристики предмету закупівлі,які визначають параметри відповідно до сфери його застосування.
Також зазначаємо що учасник може пропонувати еквівалент продукції (технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам, зазначеним в тендерній документації або мати не гірші показники, ніж зазначені в даній документації)
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-20-000011 ● 164b854207f54f76b7b8dc7f44171201
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 жовтня 2020 11:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.10.2020 № 72
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 16.09.2020 №003100-18/4941-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській області
від 20.10.2020 №72
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-07-03-002341-c 03.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
аргументовані заперечення до висновку та інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: І) щодо встановленого порушення законодавства, а саме: «…порушення вимог пункту 3 частини першої статті 31 Закону.. Учасником торгів ТОВ «МАКСИМА», якого Замовник визначив переможцем торгів, надано зазначену довідку, проте вона: - не підписана уповноваженими на те посадовими особами та не скріплена печаткою, що не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; - не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Отже, на порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «МАКСИМА», у зв’язку з тим, що переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.». Надаємо аргументовані заперечення до висновку в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: На виконання ч. 3 ст. 17 ЗУ «про публічні закупівлі» замовником в додатку 5 тендерної документації зазначено спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17, в частині підтвердження відсутності підстав по п. 13 ст. 178 ЗУ «Про публічні закупівлі» (наявність/відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)), зазначено наступне: «На підтвердження відсутності/наявності заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), надається: - сканований файл (з оригіналу або копії) довідки про відсутності заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) уповноваженого органу відповідно законодавства або вищевказану довідку в електронній формі (електронний документ) або - сканований файл відтвореної на папері довідки в електронній формі. або лист уповноваженого органу про наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). або Замовник, керуючись ч. 5 ст. 17 Закону, буде приймати (в разі її своєчасного формування) інформацію - відповідь на запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби, в учасника процедури закупівлі, сформовану в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/ по даній закупівлі. В разі наявності заборгованості учасник надає інформацію/документи про здійснені заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника (в разі здійснення таких заходів). Довідка має бути чинною на дату надання (оприлюднення) учасником – переможцем. Примітка до пункту: Документи визначені відповідно до Наказу від 03.09.2018 № 733 Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи» або іншого чинного відповідно до законодавства на заміну зазначеного наказу. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).». ТОВ «МАКСИМА» визначено переможцем та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір 16.09.2020, а 18.09.2020 зазначений учасник завантажив сканований файл відтвореної на папері довідки в електронній формі (файл- 18 вересня 2020 15:00 52. Довідка ДФС.pdf), що цілком відповідає абз. 3 п. 2 додатку 5 тендерної документації - «або вищевказану довідку в електронній формі (електронний документ) або - сканований файл відтвореної на папері довідки в електронній формі». З огляду на це у замовника відсутні підстави для відхилення ТОВ «МАКСИМА» на підставі абз. 3 п. 3 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;». Крім того слід зауважити, що надана учасником довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 15.09.2020 № 15314 можно перевірити та завантажити з кваліфікованими електронними підписами підписантів на https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit. Підсумовуючи у замовника відсутні порушення абз. 3 п. 3 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 8 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині, зокрема у зв’язку з відсутністю порушення. ІІ) щодо встановленого порушення законодавства, а саме: «…Також встановлено, що відповідно до повідомлення про намір укласти, оприлюдненого в електронній системі закупівель, Замовником 15.09.2020 прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Однак, на порушення частини шостої статті 33 Закону Замовником не укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та не оприлюднено в електронній системі закупівель». Надаємо аргументовані заперечення до висновку в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: ТОВ «МАКСИМА» визначено переможцем, протокол № 70-10/09/20 від 15.09.2020 р та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір 16.09.2020, а 18.09.2020. Ч. 6 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів». Станом на дату публікацію висновку про результати моніторингу закупівлі 09.11.2020 строк для укладання договору в 60 днів ще не минув та становить 55 день. Підсумовуючи у замовника відсутні порушення ч. 6 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі». Просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 8 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині, зокрема у зв’язку з відсутністю порушення. Додатково повідомляємо, що дана закупівля 11.11.2020 відмінена на підставі п. 1 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» – «відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг».
2020-11-11 17:46:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення частини шостої статті 33 Закону.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ГК САНТЕРМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "МАКСИМА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АКВІЛОН ПІВДЕНЬ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2020 15:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МАКСИМА" |
3 152 292,00
UAH з ПДВ
|
3 152 292,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГК САНТЕРМ" |
3 152 480,76
UAH з ПДВ
|
3 152 480,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АКВІЛОН ПІВДЕНЬ" |
3 152 480,76
UAH з ПДВ
|
3 152 480,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МАКСИМА" #31973253 |
Переможець |
3 152 292,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2020 10:33
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2020 17:49 |
Кінець періоду оскарження: | 22 листопада 2020 00:00 |
Дата відміни: | 22 листопада 2020 00:02 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відмінити процедуру закупівлі 44110000-4 Конструкціцйні матеріали (Європокриття), UA-2020-07-03-002341-c. на підставі п. 1 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» – «відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг». |
11 листопада 2020 17:49
|
Електронний підпис |
11 листопада 2020 17:49
|
Протокол відміна.doc |
11 листопада 2020 17:49
|
ПОВ відміна.docx |