Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Європокриття
European coverage
Очікувана вартість
3 152 480,76 UAH
UA-2020-07-03-002341-c c333b69ea5bc4ada9c862f2ca40e4ebb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Додаткові контактні особи: Нікитенко Віктор Володимирович
+38 (096) 944-87-58
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya"
National ID: 41022900
Contact point: Duma Alexander provision
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Additional contacts: Nikitenko Victor Vladimirovich
+38 (096) 944-87-58

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 липня 2020 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 02 вересня 2020 15:24
Очікувана вартість: 3 152 480,76 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 524,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 94560 UAH
Publication date: 03 липня 2020 16:19
Enquiries until: 26 липня 2020 18:00
Complaints submission until: до 01 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 серпня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 3 152 481 UAH including VAT
Minimal lowering step: 31 524 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Scope of the procurement
Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 04.08.2020 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників,визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - ціна.
Розгорнути Згорнути
Customer category: legal entity and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, referred to in paragraph 4 of Part 1 of Art. 2 of the Law "On Public Procurement"
Quantity of goods or volume of work performed or services provided: in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation.
Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation
Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation
Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 04.08.2020 18:00
Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - is not applied;
Other information: other conditions according to the tender documentation.
ype of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraphs 1-3 of the first part of Article 2 of the Law.
Applied evaluation criteria - price.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23595 кг.
Гідроізолююче покриття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Waterproofing coating
CPV: 44110000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати: Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору.Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 04.08.2020 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - ціна. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 16:33
ТД_363-20_зміни 1 нова редакція.doc
09 липня 2020 16:33
Перелік змін.doc
03 липня 2020 16:16
Оголошенння.doc
03 липня 2020 16:16
ADVERTISEMENT.docx
03 липня 2020 16:16
Проект договору.doc
03 липня 2020 16:16
ТД_363-20_Європокриття.doc
09 липня 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 16:33
ТД_363-20_зміни 1 нова редакція.doc
09 липня 2020 16:33
Перелік змін.doc
03 липня 2020 16:16
Оголошенння.doc
03 липня 2020 16:16
ADVERTISEMENT.docx
03 липня 2020 16:16
Проект договору.doc
03 липня 2020 16:16
ТД_363-20_Європокриття.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне запитання
Дата подання: 07 липня 2020 15:21
Дата відповіді: 09 липня 2020 16:32
Доброго дня! Просимо надати уточнення, на якій основі повинно бути виготовлено бітумне покриття: 1) органічного розчинника або 2) водній (бітумна емульсія)? У разі необхідності, просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Ваше запитання опрацьовано та повідомляється наступне:
В додатку А до ТД вказані всі необхідні характеристики предмету закупівлі,які визначають параметри відповідно до сфери його застосування.
Також зазначаємо що учасник може пропонувати еквівалент продукції (технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам, зазначеним в тендерній документації або мати не гірші показники, ніж зазначені в даній документації)

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-20-000011 ● 164b854207f54f76b7b8dc7f44171201
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2020 11:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

20.10.2020 № 72

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 16.09.2020 №003100-18/4941-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській області
від 20.10.2020 №72

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-07-03-002341-c 03.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

аргументовані заперечення до висновку та інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: І) щодо встановленого порушення законодавства, а саме: «…порушення вимог пункту 3 частини першої статті 31 Закону.. Учасником торгів ТОВ «МАКСИМА», якого Замовник визначив переможцем торгів, надано зазначену довідку, проте вона: - не підписана уповноваженими на те посадовими особами та не скріплена печаткою, що не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; - не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Отже, на порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «МАКСИМА», у зв’язку з тим, що переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.». Надаємо аргументовані заперечення до висновку в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: На виконання ч. 3 ст. 17 ЗУ «про публічні закупівлі» замовником в додатку 5 тендерної документації зазначено спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17, в частині підтвердження відсутності підстав по п. 13 ст. 178 ЗУ «Про публічні закупівлі» (наявність/відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)), зазначено наступне: «На підтвердження відсутності/наявності заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), надається: - сканований файл (з оригіналу або копії) довідки про відсутності заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) уповноваженого органу відповідно законодавства або вищевказану довідку в електронній формі (електронний документ) або - сканований файл відтвореної на папері довідки в електронній формі. або лист уповноваженого органу про наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). або Замовник, керуючись ч. 5 ст. 17 Закону, буде приймати (в разі її своєчасного формування) інформацію - відповідь на запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби, в учасника процедури закупівлі, сформовану в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/ по даній закупівлі. В разі наявності заборгованості учасник надає інформацію/документи про здійснені заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника (в разі здійснення таких заходів). Довідка має бути чинною на дату надання (оприлюднення) учасником – переможцем. Примітка до пункту: Документи визначені відповідно до Наказу від 03.09.2018 № 733 Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи» або іншого чинного відповідно до законодавства на заміну зазначеного наказу. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).». ТОВ «МАКСИМА» визначено переможцем та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір 16.09.2020, а 18.09.2020 зазначений учасник завантажив сканований файл відтвореної на папері довідки в електронній формі (файл- 18 вересня 2020 15:00 52. Довідка ДФС.pdf), що цілком відповідає абз. 3 п. 2 додатку 5 тендерної документації - «або вищевказану довідку в електронній формі (електронний документ) або - сканований файл відтвореної на папері довідки в електронній формі». З огляду на це у замовника відсутні підстави для відхилення ТОВ «МАКСИМА» на підставі абз. 3 п. 3 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;». Крім того слід зауважити, що надана учасником довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 15.09.2020 № 15314 можно перевірити та завантажити з кваліфікованими електронними підписами підписантів на https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit. Підсумовуючи у замовника відсутні порушення абз. 3 п. 3 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 8 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині, зокрема у зв’язку з відсутністю порушення. ІІ) щодо встановленого порушення законодавства, а саме: «…Також встановлено, що відповідно до повідомлення про намір укласти, оприлюдненого в електронній системі закупівель, Замовником 15.09.2020 прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Однак, на порушення частини шостої статті 33 Закону Замовником не укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та не оприлюднено в електронній системі закупівель». Надаємо аргументовані заперечення до висновку в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: ТОВ «МАКСИМА» визначено переможцем, протокол № 70-10/09/20 від 15.09.2020 р та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір 16.09.2020, а 18.09.2020. Ч. 6 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів». Станом на дату публікацію висновку про результати моніторингу закупівлі 09.11.2020 строк для укладання договору в 60 днів ще не минув та становить 55 день. Підсумовуючи у замовника відсутні порушення ч. 6 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі». Просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 8 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині, зокрема у зв’язку з відсутністю порушення. Додатково повідомляємо, що дана закупівля 11.11.2020 відмінена на підставі п. 1 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» – «відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг».

2020-11-11 17:46:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення частини шостої статті 33 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 серпня 2020
UA-2020-07-03-002341-cc333b69ea5bc4ada9c862f2ca40e4ebb
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ГК САНТЕРМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "МАКСИМА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АКВІЛОН ПІВДЕНЬ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 16:06
Електронний підпис
04 серпня 2020 16:06
Електронний підпис
04 серпня 2020 16:05
08. Цінова пропозиція.pdf
04 серпня 2020 16:05
15. Тех. опис - weber.tec 905.pdf
04 серпня 2020 16:05
14. СЕС gidroizoljacii_bitumnye.pdf
04 серпня 2020 16:05
07. Додаток № 3.pdf
04 серпня 2020 16:05
05. Договір поставки.pdf
04 серпня 2020 16:05
02. Протокол-керівник.pdf

Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 09:33
Електронний підпис
23 вересня 2020 09:32
55. Цінова пропозиція-2341.pdf
23 вересня 2020 09:32
55. Цінова пропозиція-2341.pdf
22 вересня 2020 12:10
Електронний підпис
22 вересня 2020 12:10
55. Цінова пропозиція-1.pdf
22 вересня 2020 11:11
Електронний підпис
22 вересня 2020 11:10
55. Цінова пропозиція-1.pdf
18 вересня 2020 15:01
Електронний підпис
18 вересня 2020 15:00
55 Цінова пропозиція.pdf
18 вересня 2020 15:00
53. Довідка ч.2 ст.17.pdf
18 вересня 2020 15:00
52. Довідка ДФС.pdf
18 вересня 2020 15:00
51. Довідка МВС.pdf
04 серпня 2020 16:51
Електронний підпис
04 серпня 2020 16:51
Електронний підпис
04 серпня 2020 16:49
Довіреність Грицак.pdf.p7s
04 серпня 2020 16:49
Довіреність Грицак.pdf
04 серпня 2020 16:49
119-К_прийом Грицак А.Г..pdf
04 серпня 2020 16:49
Банківська ліцензія.pdf.p7s
04 серпня 2020 16:49
Банківська ліцензія.pdf
04 серпня 2020 16:49
Гарант_1576_GR.pdf.p7s
04 серпня 2020 16:49
Гарант_1576_GR.pdf (1).p7s
04 серпня 2020 16:49
Гарант_1576_GR.pdf
04 серпня 2020 16:49
2.7 Додаток № 3.pdf
04 серпня 2020 16:49
2.2 Наказ на директора.pdf
04 серпня 2020 16:49
2.8 Тендерна пропозиція.pdf
04 серпня 2020 16:49
1.2. Висновок СЕС.pdf

Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 16:23
Додаток3.pdf
05 серпня 2020 16:23
ІнформаціяСт17.pdf
05 серпня 2020 16:23
Ціновая пропозиція.pdf
05 серпня 2020 16:23
Декларація
05 серпня 2020 16:23
Технічний лист
05 серпня 2020 16:23
Висновок СЕС
05 серпня 2020 16:23
Висновок СЕС
05 серпня 2020 16:23
Акредетація-додаток.pdf
05 серпня 2020 16:23
Лист пояснення
05 серпня 2020 16:23
Престиж.pdf
05 серпня 2020 16:23
Лист-відгук.pdf
05 серпня 2020 16:23
Договор поставки.pdf
05 серпня 2020 16:23
Лист-згода.pdf
05 серпня 2020 16:23
Наказ про призначення.pdf
05 серпня 2020 16:23
Відомості учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГК САНТЕРМ"

ТОВ "МАКСИМА"

ТОВ "АКВІЛОН ПІВДЕНЬ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2020 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАКСИМА" 3 152 292,00
UAH з ПДВ
3 152 292,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГК САНТЕРМ" 3 152 480,76
UAH з ПДВ
3 152 480,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АКВІЛОН ПІВДЕНЬ" 3 152 480,76
UAH з ПДВ
3 152 480,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 09:33
Електронний підпис
23 вересня 2020 09:32
55. Цінова пропозиція-2341.pdf
23 вересня 2020 09:32
55. Цінова пропозиція-2341.pdf
22 вересня 2020 12:10
Електронний підпис
22 вересня 2020 12:10
55. Цінова пропозиція-1.pdf
22 вересня 2020 11:11
Електронний підпис
22 вересня 2020 11:10
55. Цінова пропозиція-1.pdf
18 вересня 2020 15:01
Електронний підпис
18 вересня 2020 15:00
55 Цінова пропозиція.pdf
18 вересня 2020 15:00
53. Довідка ч.2 ст.17.pdf
18 вересня 2020 15:00
52. Довідка ДФС.pdf
18 вересня 2020 15:00
51. Довідка МВС.pdf
04 серпня 2020 16:51
Електронний підпис
04 серпня 2020 16:51
Електронний підпис
04 серпня 2020 16:49
Довіреність Грицак.pdf.p7s
04 серпня 2020 16:49
Довіреність Грицак.pdf
04 серпня 2020 16:49
119-К_прийом Грицак А.Г..pdf
04 серпня 2020 16:49
Банківська ліцензія.pdf.p7s
04 серпня 2020 16:49
Банківська ліцензія.pdf
04 серпня 2020 16:49
Гарант_1576_GR.pdf.p7s
04 серпня 2020 16:49
Гарант_1576_GR.pdf (1).p7s
04 серпня 2020 16:49
Гарант_1576_GR.pdf
04 серпня 2020 16:49
2.7 Додаток № 3.pdf
04 серпня 2020 16:49
2.2 Наказ на директора.pdf
04 серпня 2020 16:49
2.8 Тендерна пропозиція.pdf
04 серпня 2020 16:49
1.2. Висновок СЕС.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 16:06
Електронний підпис
04 серпня 2020 16:06
Електронний підпис
04 серпня 2020 16:05
08. Цінова пропозиція.pdf
04 серпня 2020 16:05
15. Тех. опис - weber.tec 905.pdf
04 серпня 2020 16:05
14. СЕС gidroizoljacii_bitumnye.pdf
04 серпня 2020 16:05
07. Додаток № 3.pdf
04 серпня 2020 16:05
05. Договір поставки.pdf
04 серпня 2020 16:05
02. Протокол-керівник.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 16:23
Додаток3.pdf
05 серпня 2020 16:23
ІнформаціяСт17.pdf
05 серпня 2020 16:23
Ціновая пропозиція.pdf
05 серпня 2020 16:23
Декларація
05 серпня 2020 16:23
Технічний лист
05 серпня 2020 16:23
Висновок СЕС
05 серпня 2020 16:23
Висновок СЕС
05 серпня 2020 16:23
Акредетація-додаток.pdf
05 серпня 2020 16:23
Лист пояснення
05 серпня 2020 16:23
Престиж.pdf
05 серпня 2020 16:23
Лист-відгук.pdf
05 серпня 2020 16:23
Договор поставки.pdf
05 серпня 2020 16:23
Лист-згода.pdf
05 серпня 2020 16:23
Наказ про призначення.pdf
05 серпня 2020 16:23
Відомості учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАКСИМА"

ТОВ "ГК САНТЕРМ"

ТОВ "АКВІЛОН ПІВДЕНЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАКСИМА"
#31973253
Переможець 3 152 292,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 10:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2020 10:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАКСИМА"
#31973253
3 152 292,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 11 листопада 2020 17:49
Кінець періоду оскарження: 22 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 22 листопада 2020 00:02
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відмінити процедуру закупівлі 44110000-4 Конструкціцйні матеріали (Європокриття), UA-2020-07-03-002341-c. на підставі п. 1 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» – «відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг».
Документи:
11 листопада 2020 17:49
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:49
Протокол відміна.doc
11 листопада 2020 17:49
ПОВ відміна.docx