Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Підгузки для дорослих та пелюшки одноразові
Очікувана вартість
11 200,00 UAH
UA-2020-07-03-002181-a ● 3a811e58bf184ac98d7027a6e6e25639
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Шосткинський міський центр первинної медико - санітарної допомоги" Шосткинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 42264820 |
Місцезнаходження: | 41100, Україна , Сумська обл., місто Шостка, вулиця Свободи,14 |
Контактна особа: |
Шило Євгенія Костянтинівна +380544975065 shostka.knpcpmsd@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2020 11:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 липня 2020 11:12 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2020 11:12 |
Початок аукціону: | 13 липня 2020 12:23 |
Очікувана вартість: | 11 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 56,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 уп
Підгузки для дорослих «SENI» Стандарт розмір 2/ medium, №30. "або еквівалент"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Знаменська,6А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
6 уп
Підгузки для дорослих «SENI» Стандарт розмір 3/ large, №30, "або еквівалент"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Знаменська,6А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
8 уп
Підгузки для дорослих «SENI» Стандарт розмір 4/extra large,№30, "або еквівалент"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Знаменська,6А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
3 уп
Підгузки для дорослих «SUPER SENI» розмір 4/ extra large, №30, "або еквівалент"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Знаменська,6А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
3 уп
Підгузки для дорослих «TENA» розмір 2/ medium, №30, "або еквівалент"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Знаменська,6А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
80 шт
Пелюшка одноразова 60*90 «Му Со», "або еквівалент"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Знаменська,6А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 60709 — Пелюшка вбирає
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється протягом 90 календарних днів з моменту отримання відповідного фінансування з бюджету на свій казначейський рахунок | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2020 11:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2020 11:07 |
Документацiя_підгузкиі.docx | |
03 липня 2020 11:07 |
ДОДАТОК 3 Проект договоруі 20 (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-03-002181-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "АСХОР ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41755462
Дата подання: 15 липня 2020 11:11
Вимога щодо рішення Замовника
Відповідно до протоколу прийняття рішення уповноваженою особою №266 від 14.07.2020 щодо участі у спрощеній закупівлі за предметом закупівлі код ДК 021:2015:33750000-2 «Засоби для догляду за малюками» (Підгузки для дорослих та пелюшки одноразові) пропозиція ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» було відхилена. ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» не погоджується з даним рішенням.
Щодо першого пункту відхилення, «відсутній сертифікат відповідності SENI», звертаємо Вашу увагу, що нами у складі тендерної пропозиції наданий Сертифікат відповідності на продукцію SENI за номером UA.14.003.01157-18, термін дії до 06.12.2020 року. Цей документ розміщений окремим файлом з назвою «Сертифікат відповідності Seni».
Щодо причини відхилення «документи незавірені Учасником ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» повідомляємо, що в нашій пропозиції документи, які підтверджують якість товару (Декларації відповідності, сертифікати відповідності, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, технічні данні) надані оригіналі цих документів. Завіряти документи повинен учасник, тільки тоді, коли він надає копії цих документів. Крім того, хочемо зазначити, що декларації відповідності, сертифікати відповідності, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, технічні данні з печатками Постачальника завжди надаються Замовнику також при поставці товару.
Щодо причини відхилення «Залишковий термін придатності товару на момент постачання повинен складати не менше ніж 80% від загального терміну їх зберігання, визначеного виробником даного товару- відсутній підтверджуючий документ» хочемо зазначити, що згідно умов тендерної документації, Замовником не вимагалося надання підтверджуючого документу (довідки, гарантійного листа та ін.) щодо терміну придатності товару.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовник неправомірно та поспішно відхилив нашу пропозицію ТОВ «АСХОР ТРЕЙД», та вимагаємо:
- повернутися до розгляду нашої пропозиції;
- визнати нас переможцем спрощеної закупівлі UA-2020-07-03-002181-a
Директор ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» Хорошаєв О.С.
Розгорнути
Згорнути
Щодо першого пункту відхилення, «відсутній сертифікат відповідності SENI», звертаємо Вашу увагу, що нами у складі тендерної пропозиції наданий Сертифікат відповідності на продукцію SENI за номером UA.14.003.01157-18, термін дії до 06.12.2020 року. Цей документ розміщений окремим файлом з назвою «Сертифікат відповідності Seni».
Щодо причини відхилення «документи незавірені Учасником ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» повідомляємо, що в нашій пропозиції документи, які підтверджують якість товару (Декларації відповідності, сертифікати відповідності, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, технічні данні) надані оригіналі цих документів. Завіряти документи повинен учасник, тільки тоді, коли він надає копії цих документів. Крім того, хочемо зазначити, що декларації відповідності, сертифікати відповідності, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, технічні данні з печатками Постачальника завжди надаються Замовнику також при поставці товару.
Щодо причини відхилення «Залишковий термін придатності товару на момент постачання повинен складати не менше ніж 80% від загального терміну їх зберігання, визначеного виробником даного товару- відсутній підтверджуючий документ» хочемо зазначити, що згідно умов тендерної документації, Замовником не вимагалося надання підтверджуючого документу (довідки, гарантійного листа та ін.) щодо терміну придатності товару.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовник неправомірно та поспішно відхилив нашу пропозицію ТОВ «АСХОР ТРЕЙД», та вимагаємо:
- повернутися до розгляду нашої пропозиції;
- визнати нас переможцем спрощеної закупівлі UA-2020-07-03-002181-a
Директор ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» Хорошаєв О.С.
Скасована
Дата: 15 липня 2020 13:26
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 липня 2020 13:20
Вимоги учасника ТОВ "АСХОР ТРЕЙД" задоволені.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2020 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АСХОР ТРЕЙД" |
10 038,74
UAH з ПДВ
|
10 038,74
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " |
10 998,53
UAH з ПДВ
|
10 714,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БАДМ-Б" |
11 199,99
UAH з ПДВ
|
10 714,35
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АСХОР ТРЕЙД" #41755462 |
Рішення скасоване |
10 038,74
UAH з ПДВ
|
15 липня 2020 13:26
|
|
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " #23291827 |
Рішення скасоване |
10 714,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2020 13:26
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "АСХОР ТРЕЙД" #41755462 |
Переможець |
10 038,74
UAH з ПДВ
|
15 липня 2020 13:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2020 19:40
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2020 11:37
|
Договір | укладений |
23 липня 2020 11:35
|
протокол | укладений |
23 липня 2020 11:35
|