Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підгузки для дорослих та пелюшки одноразові
Очікувана вартість
11 200,00 UAH
UA-2020-07-03-002181-a 3a811e58bf184ac98d7027a6e6e25639
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шило Євгенія Костянтинівна

+380544975065 shostka.knpcpmsd@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Шосткинський міський центр первинної медико - санітарної допомоги" Шосткинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42264820
Місцезнаходження: 41100, Україна , Сумська обл., місто Шостка, вулиця Свободи,14
Контактна особа: Шило Євгенія Костянтинівна
+380544975065
shostka.knpcpmsd@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 11:07
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 11:12
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 11:12
Початок аукціону: 13 липня 2020 12:23
Очікувана вартість: 11 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 уп
Підгузки для дорослих «SENI» Стандарт розмір 2/ medium, №30. "або еквівалент"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Знаменська,6А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
6 уп
Підгузки для дорослих «SENI» Стандарт розмір 3/ large, №30, "або еквівалент"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Знаменська,6А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
8 уп
Підгузки для дорослих «SENI» Стандарт розмір 4/extra large,№30, "або еквівалент"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Знаменська,6А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
3 уп
Підгузки для дорослих «SUPER SENI» розмір 4/ extra large, №30, "або еквівалент"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Знаменська,6А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
3 уп
Підгузки для дорослих «TENA» розмір 2/ medium, №30, "або еквівалент"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Знаменська,6А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
80 шт
Пелюшка одноразова 60*90 «Му Со», "або еквівалент"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Знаменська,6А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 60709 — Пелюшка вбирає

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється протягом 90 календарних днів з моменту отримання відповідного фінансування з бюджету на свій казначейський рахунок Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 11:07
Документацiя_підгузкиі.docx
03 липня 2020 11:07
ДОДАТОК 3 Проект договоруі 20 (1).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-002181-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "АСХОР ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41755462
Дата подання: 15 липня 2020 11:11
Вимога щодо рішення Замовника
Відповідно до протоколу прийняття рішення уповноваженою особою №266 від 14.07.2020 щодо участі у спрощеній закупівлі за предметом закупівлі код ДК 021:2015:33750000-2 «Засоби для догляду за малюками» (Підгузки для дорослих та пелюшки одноразові) пропозиція ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» було відхилена. ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» не погоджується з даним рішенням.
Щодо першого пункту відхилення, «відсутній сертифікат відповідності SENI», звертаємо Вашу увагу, що нами у складі тендерної пропозиції наданий Сертифікат відповідності на продукцію SENI за номером UA.14.003.01157-18, термін дії до 06.12.2020 року. Цей документ розміщений окремим файлом з назвою «Сертифікат відповідності Seni».
Щодо причини відхилення «документи незавірені Учасником ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» повідомляємо, що в нашій пропозиції документи, які підтверджують якість товару (Декларації відповідності, сертифікати відповідності, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, технічні данні) надані оригіналі цих документів. Завіряти документи повинен учасник, тільки тоді, коли він надає копії цих документів. Крім того, хочемо зазначити, що декларації відповідності, сертифікати відповідності, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, технічні данні з печатками Постачальника завжди надаються Замовнику також при поставці товару.
Щодо причини відхилення «Залишковий термін придатності товару на момент постачання повинен складати не менше ніж 80% від загального терміну їх зберігання, визначеного виробником даного товару- відсутній підтверджуючий документ» хочемо зазначити, що згідно умов тендерної документації, Замовником не вимагалося надання підтверджуючого документу (довідки, гарантійного листа та ін.) щодо терміну придатності товару.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовник неправомірно та поспішно відхилив нашу пропозицію ТОВ «АСХОР ТРЕЙД», та вимагаємо:
- повернутися до розгляду нашої пропозиції;
- визнати нас переможцем спрощеної закупівлі UA-2020-07-03-002181-a

Директор ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» Хорошаєв О.С.

Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 15 липня 2020 13:26
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 липня 2020 13:20
Вимоги учасника ТОВ "АСХОР ТРЕЙД" задоволені.

Документи подані скаржником

15 липня 2020 11:11
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АСХОР ТРЕЙД" 10 038,74
UAH з ПДВ
10 038,74
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " 10 998,53
UAH з ПДВ
10 714,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 11 199,99
UAH з ПДВ
10 714,35
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 09:59
Електронний підпис
15 липня 2020 09:58
Остаточна цінова.pdf
08 липня 2020 11:48
Електронний підпис
08 липня 2020 11:47
Фінансовий звіт.PDF
08 липня 2020 11:47
Установчі.pdf
08 липня 2020 11:47
оренда, транспорт.pdf
08 липня 2020 11:47
5 Довідки.pdf
08 липня 2020 11:47
4 Документи на товар.pdf
08 липня 2020 11:47
3 Проект Договору.pdf
08 липня 2020 11:47
1 Форма пропозиція.pdf

Публічні документи

08 липня 2020 12:34
Електронний підпис
08 липня 2020 12:33
ViewFile_p081-115.pdf
08 липня 2020 12:33
ViewFile_p041-080.pdf
08 липня 2020 12:33
ViewFile_p001-040.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСХОР ТРЕЙД"

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "

ТОВ "БАДМ-Б"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АСХОР ТРЕЙД"
#41755462
Рішення скасоване 10 038,74
UAH з ПДВ
15 липня 2020 13:26
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
Рішення скасоване 10 714,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 13:26
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "АСХОР ТРЕЙД"
#41755462
Переможець 10 038,74
UAH з ПДВ
15 липня 2020 13:39

Документи

15 липня 2020 08:19
Електронний підпис
14 липня 2020 16:56
протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " #23291827

№ рішення у справі

72/29-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

15 липня 2020 13:39
Електронний підпис
15 липня 2020 13:37
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2020 13:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АСХОР ТРЕЙД"
#41755462
10 038,74
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 липня 2020 13:39
Електронний підпис
15 липня 2020 13:37
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2020 19:40
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 11:37
Договір укладений
23 липня 2020 11:35
протокол укладений
23 липня 2020 11:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 10 038,74
UAH (в тому числі ПДВ 656,74 UAH)