Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мережеве обладнання
Очікувана вартість
252 000,00 UAH
UA-2020-07-03-002172-b 21d6703fae8a4a12afc2efd40de18c22
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Химич Вікторія Віталіївна

+380312617059 tender@rada-uzhgorod.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Ужгородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04053699
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, площа Поштова, 3
Контактна особа: Химич Вікторія Віталіївна
+380312617059
tender@rada-uzhgorod.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 12:53
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 14:46
Очікувана вартість: 252 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
424 шт
Мережеве обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, пл. Поштова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на підставі рахунку та видаткової накладної протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів шляхом перерахування Замовником грошових коштів у національній грошовій одиниці на поточний рахунок Постачальника після підписання Сторонами видаткової накладної. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська з урахуванням вимог тендерної документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону: не застосовується. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень – відкриті торги, застосовані критерії оцінки – ціна. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 07 липня 2020 16:55
Дата відповіді: 09 липня 2020 09:44
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня!
За умовами проекту договору та технічної специфікації тендерної документації замовнику потрібна тільки поставка товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КУЧЕР ДМИТРО БОРИСОВИЧ 213 517,28
UAH з ПДВ
209 737,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ" 214 128,00
UAH з ПДВ
210 234,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2020 19:57
Електронний підпис
19 липня 2020 19:56
Цінова пропозиція.pdf
19 липня 2020 19:56
MikroTik-RB960PGS-spec.pdf
19 липня 2020 19:56
накладна.jpg
19 липня 2020 19:56
паcпорт fiberbox.pdf
19 липня 2020 19:56
Паспорт (завірений).pdf
19 липня 2020 19:56
накладна 1.jpg
19 липня 2020 19:56
договір 76.pdf
19 липня 2020 19:56
Лист про сертифікати.pdf
19 липня 2020 19:56
ІНН (завірений).pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 10:35
Електронний підпис
10 липня 2020 16:51
Електронний підпис
10 липня 2020 12:36
Тендерна пропозиція.pdf
10 липня 2020 12:36
Порівняльна таблиця.pdf
10 липня 2020 12:36
Договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КУЧЕР ДМИТРО БОРИСОВИЧ

ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КУЧЕР ДМИТРО БОРИСОВИЧ
#3214318233
Відхилено 209 737,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 16:04
ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ"
#40048577
Рішення скасоване 210 234,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 11:25
ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ"
#40048577
Відхилено 210 234,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 11:42

Інформація про відміну

Дата відміни
03 вересня 2020 11:42
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі