Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Збір випадкового сміття
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2020-07-03-002155-c 2afde76914af457482a25e11ce8963ff
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гуржій Олена Валентинівна

0612397131 OLENAGURZIJ95@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПО ЗАВОДСЬКОМУ РАЙОНУ
Код ЄДРПОУ: 37573534
Вебсайт: http://www.zavodska-ra.zp.ua
Місцезнаходження: 69067, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Лізи Чайкіної, буд.№56
Контактна особа: Гуржій Олена Валентинівна
0612397131
OLENAGURZIJ95@GMAIL.COM
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 17:00
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Послуги надаються протягом серпня – листопада 2020 року на зелених зонах, в т.ч. на безгосподарних територіях Заводського району м. Запоріжжя.
Виконавець повинен надавати якісні послуги відповідно до вимог чинного законодавства про відходи, санітарних норм і правил та у відповідності до умов підписаного Договору з урахуванням вимог чинного законодавства України із захисту довкілля.
Виконавець повинен мати техніку, обладнання, інвентар які необхідні для надання цих послуг.
Послуга виконується згідно заявок/доручень замовника.
Виконавець має приступити до виконання послуг, протягом доби з моменту отримання доручень/заявок Замовника, в обсягах та за адресами визначеними Замовником.
На вимогу Замовника Виконавець повинен надати фото фіксацію виконаних послуг.
Вивезення та захоронення сміття повинно здійснюватись виключно на санкціоновані звалища (полігони).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
305084 м.кв.
Збір випадкового сміття. Категорія замовника: Орган місцевого самоврядування. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: „Ціна – 100%”. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 4 до оголошення.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином акту наданих послуг, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст.ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України. Розрахунки проводяться протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 15:36
Додаток 3.docx
03 липня 2020 15:36
Додаток 5.docx
03 липня 2020 15:36
Додаток 4.docx
03 липня 2020 15:36
Додаток 2.docx
03 липня 2020 15:36
Додаток 1.docx
03 липня 2020 15:36
03.07.2020 Оголошення Збір випадкового сміття.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНІС" 159 342,63
UAH з ПДВ
159 342,63
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2020 14:00
Електронний підпис
13 липня 2020 14:00
Пропозиція.pdf
13 липня 2020 13:59
працівники.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНІС"
#41673605
Переможець 159 342,63
UAH з ПДВ
16 липня 2020 14:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНІС"
#41673605
159 342,63
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №19_2 від 28.07.2020.PDF укладений
28 липня 2020 10:47
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 14:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 159 342,63
UAH