Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
The current average repair of the public road of public importance R-33 Vinnytsya – Turbiv – Haysyn – Balta – Velyka Mykhaylivka - /M-16/, km 253+000 – km 259+496
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Анна Сергіївна +380487932826 asnn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 25829550 |
Contact point: |
Nosulenko Anna Sergiivna +380487932826 asnn@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2020 11:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2020 14:18 |
Очікувана вартість: | 118 447 033,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,84% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3500000 UAH |
Publication date: | 03 липня 2020 11:06 |
Enquiries until: | 24 липня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 30 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 серпня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 118 447 033 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 000 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,84 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | детально викладено в проекті договору | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2020 14:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2020 14:41 |
ТД НР Р-33 253-259 17 07 20.docx | |
17 липня 2020 14:41 |
Перелік змін Р-33 253-259 17 07 20.docx | |
03 липня 2020 11:03 |
Проект договору ПСР 2020 динамічна ціна.docx | |
03 липня 2020 11:03 |
ТД Р-33 253-259 01 07 20 (1).docx |
17 липня 2020 14:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 липня 2020 14:41 |
ТД НР Р-33 253-259 17 07 20.docx
|
|||
17 липня 2020 14:41 |
Перелік змін Р-33 253-259 17 07 20.docx
|
|||
03 липня 2020 11:03 |
Проект договору ПСР 2020 динамічна ціна.docx
|
|||
03 липня 2020 11:03 |
ТД Р-33 253-259 01 07 20 (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Окремих вимог до назв кодів класифікатору чи до сум договорів тендерна документація не містить. Разом з цим, наданий досвід має відповідати усім вимогам, що встановлені в п. 1.3. частини І додатку 3 тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-22-000012 ● ada8f9ce177e49618b8f5239bab28845
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 11:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.09.2020
№ 65
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.09.2020 № 65.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2020-07-03-002118-a Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-25 10:12:45
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-33 Вінниця -Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/, км 253+000 – км 259+496» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-03-002118-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) до наступних питань.
Відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 9. ст. 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» на відповідність тендерній документації Служби автомобільних доріг в Одеській області з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-30 15:59:23
відповідь на запит
Служба автомобільних доріг в Одеській області є Замовником у сфері розуміння ЗУ «Про публічні закупівлі».
Отож, саме на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачений цим Законом зобов'язаний діяти замовник під час проведення ним публічних закупівель (встановлено частиною другою статті 2 Закону).
Для проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів замовником розробляється та затверджується тендерна документація, яка повинна відповідати статті 22 Закону. Тендерна документація оприлюднена для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках у порядку, встановленому статтею 10 Закону.
Стаття 22 Закону визначає, що тендерна документація має містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій, а також роз'яснює, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозицій, а саме - технічні помилки та описки.
Тендерна документація замовника розроблена з дотриманням вимог Закону, зокрема i статті 22, містить приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
А саме — пунктом 1.7 розділу III тендерної документації встановлено, що
«Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок при складанні тендерної пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки, наприклад:
- неправильне або неповне завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації;
- технічні помилки та описки, граматичні помилки;
- зазначення неправильної назви документа або недотримання форми документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації.
Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення, тощо. Або замість довідки в довільній формі про відсутність заборгованості з податків та зборів надано довідку видану уповноваженим на те органом тощо.
- зазначення неповного/невірного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції Учасника. Наприклад: у відомостях про Учасника не зазначено/невірно зазначено номер розрахункового рахунку, відкритого в банківській установі, проте вся інформація про відкритий рахунок зазначена на фірмовому бланку документів Учасника;».
Це є перелік формальних (несуттєвих) помилок. Саме за такими ознаками здійснювався розгляд тендерних пропозицій учасників в частині формальних (несуттєвих) помилок.
Складання будь-яких додаткових переліків встановлених фактів формальних (несуттєвих) помилок на відповідність тендерній документації не передбачено анi самим Законом, анi нормативно-правовими актами, прийнятими на його виконання.
Ще раз звертаємо увагу, що виявлення формальних помилок під час розгляду тендерних пропозицій учасників не потребує прийняття будь-яких додаткових рішень від замовника, в тому числі встановлення юридичних фактів їх допущення, оскільки їх наявність чи відсутність не залежить від рішень замовника i в жодному випадку не може призвести до відхилення тендерних пропозицій учасників, що прямо визначено частиною третьою статті 22 Закону.
Закон покладає на замовника обов'язок перевірити та встановити факт відсутності чи наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника за результатами розгляду — це прямо передбачено Законом, зокрема стаття 28 та 30 Закону. І таке рішення тендерного комітету оформляється протоколом, що прямо передбачено Законом. Віднесення помилок до формальних відбувається за умовчанням i не потребує прийняття будь-яких рішень чи складання переліків (протоколів) зi сторони замовника — Закон не закріплює жодних обов’язків для замовника в цій частині.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-11-25 11:55:03
номер провадження
номер провадження - П/420/11637/20
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Відповідно до ст.9 ЗУ «Про публічні закупівлі» забезпечення функціонування веб-порталу здійснює Уповноважений орган. Нажаль в системі Прозорро Уповноваженим органом не реалізоване поле для заповнення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, отже Замовник не має технічної можливості внести відповідну інформацію до оголошення. Враховуючи невідповідність системи Прозорро діючому законодавству, відсутність можливості заповнення інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій не може вважатися помилкою Замовника. Також вимоги щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій знаходять свою реалізацію у повній мірі при дослідженні змісту тендерної документації.
2020-10-21 19:43:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | позовна заява |
Дата публікації: | 29 жовтня 2020 |
Документи:
29 жовтня 2020 14:20
|
Електронний підпис |
29 жовтня 2020 14:20
|
Позован_зааява_Р33_253_259_UA_2020_07_03_002118_a.PDF |
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 серпня 2020 11:18
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 14:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд |
118 100 000,00
UAH з ПДВ
|
117 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" |
118 250 000,00
UAH з ПДВ
|
117 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
118 400 000,00
UAH з ПДВ
|
117 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд #03579041 |
Переможець |
117 100 000,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 16:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 16:25
|
УР 15П 20 31 12 21.pdf | укладений |
05 січня 2022 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2020 14:13
|
ДУ 2 від 16.12.2020 Д 15_20 (1).PDF | зміни до договору |
16 грудня 2020 14:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2020 11:33
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2020 14:21
|
15П 20 Р-33 253-259 Березівка 04.09.20.PDF | укладений |
08 вересня 2020 14:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.5.7. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання до 31 грудня 2020 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2020 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 15П/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | . Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять 100 000 000,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у новій редакції, що додається. 3. Відповідно до п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» та абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання до 31 грудня 2021 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2021 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 15П/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 04 вересня 2020 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
101 473 650,20
UAH (в тому числі ПДВ 16 912 275,03 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з повним наданням послуг на об’єкті, Сторони дійшли згоди розірвати договір , укладений між Замовником та Підрядником, відповідно до пункту 18.7. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання». |