Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-33 Вінниця -Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/, км 253+000 – км 259+496
The current average repair of the public road of public importance R-33 Vinnytsya – Turbiv – Haysyn – Balta – Velyka Mykhaylivka - /M-16/, km 253+000 – km 259+496
Очікувана вартість
118 447 033,00 UAH
UA-2020-07-03-002118-a aa433d14b229458191f52669f0ac7be7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487932826 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25829550
Contact point: Nosulenko Anna Sergiivna
+380487932826
asnn@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 липня 2020 11:06
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 14:18
Очікувана вартість: 118 447 033,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,84%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3500000 UAH
Publication date: 03 липня 2020 11:06
Enquiries until: 24 липня 2020 10:00
Complaints submission until: до 30 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 серпня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 118 447 033 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 000 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,84 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-33 Вінниця -Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/, км 253+000 – км 259+496 (джерело фінансування - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

The current average repair of the public road of public importance R-33 Vinnytsya – Turbiv – Haysyn – Balta – Velyka Mykhaylivka - /M-16/, km 253+000 – km 259+496
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг детально викладено в проекті договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2020 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 14:41
ТД НР Р-33 253-259 17 07 20.docx
17 липня 2020 14:41
Перелік змін Р-33 253-259 17 07 20.docx
03 липня 2020 11:03
Проект договору ПСР 2020 динамічна ціна.docx
03 липня 2020 11:03
ТД Р-33 253-259 01 07 20 (1).docx
17 липня 2020 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 14:41
ТД НР Р-33 253-259 17 07 20.docx
17 липня 2020 14:41
Перелік змін Р-33 253-259 17 07 20.docx
03 липня 2020 11:03
Проект договору ПСР 2020 динамічна ціна.docx
03 липня 2020 11:03
ТД Р-33 253-259 01 07 20 (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічні договора
Дата подання: 20 липня 2020 10:36
Дата відповіді: 22 липня 2020 10:18
Чи буде вважатися за аналогічний досвід роботи договір підряду на капітальний ремонт дорожнього покриття на суму приблизно 1,5 млн. з іншими ДК які прописуються в договорі, а саме: ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ДК 021:2015/СРV 45233000-9 Будівництво,влаштування фундаменту та покриття шосе,доріг.
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації, аналогічним договором вважається договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, завершення робіт по якому, відбулося протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.

Окремих вимог до назв кодів класифікатору чи до сум договорів тендерна документація не містить. Разом з цим, наданий досвід має відповідати усім вимогам, що встановлені в п. 1.3. частини І додатку 3 тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-22-000012 ● ada8f9ce177e49618b8f5239bab28845
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020 11:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.09.2020
№ 65

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.09.2020 № 65.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2020-07-03-002118-a Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-25 10:12:45

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-33 Вінниця -Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/, км 253+000 – км 259+496» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-03-002118-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) до наступних питань.
Відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 9. ст. 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» на відповідність тендерній документації Служби автомобільних доріг в Одеській області з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-30 15:59:23

відповідь на запит

Служба автомобільних доріг в Одеській області є Замовником у сфері розуміння ЗУ «Про публічні закупівлі».
Отож, саме на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачений цим Законом зобов'язаний діяти замовник під час проведення ним публічних закупівель (встановлено частиною другою статті 2 Закону).
Для проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів замовником розробляється та затверджується тендерна документація, яка повинна відповідати статті 22 Закону. Тендерна документація оприлюднена для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках у порядку, встановленому статтею 10 Закону.
Стаття 22 Закону визначає, що тендерна документація має містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій, а також роз'яснює, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозицій, а саме - технічні помилки та описки.
Тендерна документація замовника розроблена з дотриманням вимог Закону, зокрема i статті 22, містить приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
А саме — пунктом 1.7 розділу III тендерної документації встановлено, що
«Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок при складанні тендерної пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки, наприклад:
- неправильне або неповне завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації;
- технічні помилки та описки, граматичні помилки;
- зазначення неправильної назви документа або недотримання форми документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації.

Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення, тощо. Або замість довідки в довільній формі про відсутність заборгованості з податків та зборів надано довідку видану уповноваженим на те органом тощо.
- зазначення неповного/невірного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції Учасника. Наприклад: у відомостях про Учасника не зазначено/невірно зазначено номер розрахункового рахунку, відкритого в банківській установі, проте вся інформація про відкритий рахунок зазначена на фірмовому бланку документів Учасника;».
Це є перелік формальних (несуттєвих) помилок. Саме за такими ознаками здійснювався розгляд тендерних пропозицій учасників в частині формальних (несуттєвих) помилок.
Складання будь-яких додаткових переліків встановлених фактів формальних (несуттєвих) помилок на відповідність тендерній документації не передбачено анi самим Законом, анi нормативно-правовими актами, прийнятими на його виконання.
Ще раз звертаємо увагу, що виявлення формальних помилок під час розгляду тендерних пропозицій учасників не потребує прийняття будь-яких додаткових рішень від замовника, в тому числі встановлення юридичних фактів їх допущення, оскільки їх наявність чи відсутність не залежить від рішень замовника i в жодному випадку не може призвести до відхилення тендерних пропозицій учасників, що прямо визначено частиною третьою статті 22 Закону.
Закон покладає на замовника обов'язок перевірити та встановити факт відсутності чи наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника за результатами розгляду — це прямо передбачено Законом, зокрема стаття 28 та 30 Закону. І таке рішення тендерного комітету оформляється протоколом, що прямо передбачено Законом. Віднесення помилок до формальних відбувається за умовчанням i не потребує прийняття будь-яких рішень чи складання переліків (протоколів) зi сторони замовника — Закон не закріплює жодних обов’язків для замовника в цій частині.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-25 11:55:03

номер провадження

номер провадження - П/420/11637/20

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Відповідно до ст.9 ЗУ «Про публічні закупівлі» забезпечення функціонування веб-порталу здійснює Уповноважений орган. Нажаль в системі Прозорро Уповноваженим органом не реалізоване поле для заповнення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, отже Замовник не має технічної можливості внести відповідну інформацію до оголошення. Враховуючи невідповідність системи Прозорро діючому законодавству, відсутність можливості заповнення інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій не може вважатися помилкою Замовника. Також вимоги щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій знаходять свою реалізацію у повній мірі при дослідженні змісту тендерної документації.

2020-10-21 19:43:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: позовна заява
Дата публікації: 29 жовтня 2020

Документи:

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 серпня 2020
UA-2020-07-03-002118-aaa433d14b229458191f52669f0ac7be7
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Березівкаагрошляхбуд Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 серпня 2020 11:18
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданих тендерних пропозицій Учасника ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» надано позитивні відгуки Замовника по договорам №53П та 25П, в яких не зазначено суми виконання договору. 2) У складі поданих тендерних пропозицій Учасника ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» надано непосвідчену власником копію свідоцтва про право власності на техніку, зазначену під № 18 та №19 у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерних документацій щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) відповідно до п.п. 1.3. розділу І КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Додатку 3 тендерних документацій 1.3. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: … - копію позитивного (х) відгуку (их) замовника (ів), (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. … 2) відповідно до п.п. 1.1.1 розділу І КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Додатку 3 тендерних документацій 1.1.1. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець, та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: … - посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально) … 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1) На виконання вимог підпункту 1.3., розділу І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерних документацій – надати відгуки Замовника по договорам № 25П та №53П в яких буде додатково вказано суму виконання договору. 2) На виконання вимог підпункту 1.1.1., розділу І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерних документацій – надати належним чином посвідчені копії свідоцтв про право власності на техніку, зазначену під № 18 та 19 у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.

Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 12:41
Електронний підпис
18 серпня 2020 12:40
довідка ч.2 ст.17
18 серпня 2020 12:40
довідка п.12 ч.1 ст.17
18 серпня 2020 12:40
довідка ДФС
18 серпня 2020 12:40
довідка МВС
10 серпня 2020 16:55
Електронний підпис
10 серпня 2020 16:55
Електронний підпис
01 серпня 2020 16:17
Електронний підпис
01 серпня 2020 16:17
Електронний підпис
31 липня 2020 17:20
Електронний підпис
31 липня 2020 17:20
Електронний підпис
31 липня 2020 17:19
тендерна пропозиція.pdf
31 липня 2020 17:19
проект договору.pdf
31 липня 2020 17:19
мат-тех база.pdf
31 липня 2020 17:19
ліцензія Банку.pdf
31 липня 2020 17:19
дорожні робітники.pdf
31 липня 2020 17:19
довіреність Мороз.pdf
31 липня 2020 17:19
документи на завод.pdf
31 липня 2020 17:19
аналог договір 74К.pdf
31 липня 2020 17:19
довідка мат-тех база.docx
31 липня 2020 17:19
аналог договір 25П.pdf
31 липня 2020 17:19
Довідка 20120.pdf
31 липня 2020 17:19
відгуки.pdf
31 липня 2020 17:19
витяг з наказу Мороз.pdf
31 липня 2020 17:19
Виписка20120.pdf
31 липня 2020 17:19
аналог договор 53П.pdf
31 липня 2020 17:19
аналог договор 27П.pdf

Документи

Публічні документи

31 липня 2020 18:40
Персонал 253-259.pdf
31 липня 2020 18:40
Техніка 253-259.pdf
31 липня 2020 18:40
ISO 9001.pdf
31 липня 2020 18:40
Лабораторія 253-259.pdf
31 липня 2020 18:40
МТБ 253-259.pdf
31 липня 2020 18:39
техника.doc
31 липня 2020 18:39
Персонал.doc
31 липня 2020 18:39
АБЗ 253-259.pdf
31 липня 2020 18:39
ISO 9001 Звіт.pdf
31 липня 2020 18:39
Повноваження 253-259.pdf
31 липня 2020 18:39
Інші документи 253-259.pdf
31 липня 2020 18:39
Гарантія 016-001-27782-2020.zip
31 липня 2020 18:39
Гарантія 016-001-27782-2020.pdf
31 липня 2020 18:39
86-02-19.pdf (1).p7s.p7s
31 липня 2020 18:39
Гарантія Заява.pdf

Документи

Публічні документи

01 серпня 2020 17:24
Електронний підпис
01 серпня 2020 17:22
Downloads (1).rar
01 серпня 2020 17:21
Desktop.rar
01 серпня 2020 17:21
14. Трудові книжки.rar
01 серпня 2020 17:21
6. Підтвердження МТБ.pdf

Документи

Публічні документи

01 серпня 2020 18:15
Електронний підпис
01 серпня 2020 18:15
Електронний підпис
01 серпня 2020 18:07
Транспортна схема.PDF
01 серпня 2020 18:07
Договір поставки.pdf
01 серпня 2020 18:07
Договір на атестацію.PDF
01 серпня 2020 18:07
Довідка про АБЗ.pdf
01 серпня 2020 18:07
гарантія 016-001-27312-2020.pdf.p7s
01 серпня 2020 18:07
гарантія 016-001-27312-2020.pdf
01 серпня 2020 18:07
Атестат в копії.PDF
01 серпня 2020 18:07
016-001-27348 БТ-2020.pdf.p7s
01 серпня 2020 18:07
016-001-27348 БТ-2020.pdf
01 серпня 2020 18:07
ЦПУ на розмічальника.PDF
01 серпня 2020 18:07
ЦПУ на Лаборантів.PDF
01 серпня 2020 18:07
Формальні помилки.pdf
01 серпня 2020 18:07
Форма 4-ОПП.pdf
01 серпня 2020 18:07
Статут.PDF
01 серпня 2020 18:07
Скан витягу ПДВ.pdf
01 серпня 2020 18:07
Сертифікат ISO 9001.PDF
01 серпня 2020 18:07
Паспорт директора.pdf
01 серпня 2020 18:07
Опис.pdf
01 серпня 2020 18:07
Ліцензія.pdf
01 серпня 2020 18:07
Лист від ТФ Ескадор.PDF
01 серпня 2020 18:07
Лист від Рента Лізинг.PDF
01 серпня 2020 18:07
Лист від Ескадор.PDF
01 серпня 2020 18:07
Копії тех.паспортів.PDF
01 серпня 2020 18:07
Копії наказів ТОВ РДС3.pdf
01 серпня 2020 18:07
Копії наказів ТОВ РДС 2.pdf
01 серпня 2020 18:07
Копії наказів ТОВ РДС 1.pdf
01 серпня 2020 18:07
ІСО2.pdf
01 серпня 2020 18:07
ІСО1.pdf
01 серпня 2020 18:07
ІСО.pdf
01 серпня 2020 18:07
ІСО ще.pdf
01 серпня 2020 18:07
ДС 4 філія Ескадор - РДС.PDF
01 серпня 2020 18:07
ДС 4 Ескадор - РДС.pdf
01 серпня 2020 18:07
Договір ТрансЛайнГруп.pdf
01 серпня 2020 18:07
Договір оренди РДС.PDF
01 серпня 2020 18:07
Договір Лабораторія.pdf
01 серпня 2020 18:07
Довідка про санкціїї.PDF
01 серпня 2020 18:07
Довідка про довкілля.PDF
01 серпня 2020 18:07
Довідка за ст 17.PDF
01 серпня 2020 18:07
Відомості ЄДРПОУ.pdf
01 серпня 2020 18:07
Витяг зі статуту.PDF
01 серпня 2020 18:07
Швець РВ.PDF
01 серпня 2020 18:07
Тихоненко.PDF
01 серпня 2020 18:07
Терещенко.PDF
01 серпня 2020 18:07
Танцюра.PDF
01 серпня 2020 18:07
Сулима.PDF
01 серпня 2020 18:07
Соловей.PDF
01 серпня 2020 18:07
Павляк.PDF
01 серпня 2020 18:07
Мордик.PDF
01 серпня 2020 18:07
Молозін.PDF
01 серпня 2020 18:07
Маренич.PDF
01 серпня 2020 18:07
Максачук.PDF
01 серпня 2020 18:07
Люльченко.PDF
01 серпня 2020 18:07
Лапшин.PDF
01 серпня 2020 18:07
Колесник.PDF
01 серпня 2020 18:07
Кілор.PDF
01 серпня 2020 18:07
Кириленко.PDF
01 серпня 2020 18:07
Кадацький.PDF
01 серпня 2020 18:07
Іванов.PDF
01 серпня 2020 18:07
Зінчук.PDF
01 серпня 2020 18:07
Зібровський.PDF
01 серпня 2020 18:07
Дудьєв.PDF
01 серпня 2020 18:07
Дідур.PDF
01 серпня 2020 18:07
Гриценко.PDF
01 серпня 2020 18:07
Горкуша.PDF
01 серпня 2020 18:07
Гончар.PDF
01 серпня 2020 18:07
Гайдай.PDF
01 серпня 2020 18:07
Бортневський.PDF
01 серпня 2020 18:07
Блажко.PDF
01 серпня 2020 18:07
Андрюшин.PDF
01 серпня 2020 18:07
Ангелов.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 9 дог №18-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 9 дог 20-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 8 дог №18-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 8 дог 20-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 8 дог 19-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 7 дог №18-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 7 дог 20-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 7 дог 19-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 6 дог №18-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 6 дог 20-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 6 дог 19-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 5 дог №18-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 5 дог 20-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 5 дог 19-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 4 дог №18-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 4 дог 20-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 4 дог 19-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 3 дог №18-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 3 дог 20-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 3 дог 19-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 2 дог №18-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 2 дог 20-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 2 дог 19-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 12 дог №18-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 11 дог №18-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 10 дог №18-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 10 дог 20-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 1 дог №18-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 1 дог 20-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 1 дог 19-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
Договір №20-18П.pdf
01 серпня 2020 18:07
Договір №19-18П.pdf
01 серпня 2020 18:07
Договір №18-18П.pdf
01 серпня 2020 18:07
Відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Березівкаагрошляхбуд

Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"

ТОВ Миколаївбудцентр

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Березівкаагрошляхбуд 118 100 000,00
UAH з ПДВ
117 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" 118 250 000,00
UAH з ПДВ
117 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 118 400 000,00
UAH з ПДВ
117 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 12:41
Електронний підпис
18 серпня 2020 12:40
довідка ч.2 ст.17
18 серпня 2020 12:40
довідка п.12 ч.1 ст.17
18 серпня 2020 12:40
довідка ДФС
18 серпня 2020 12:40
довідка МВС
10 серпня 2020 16:55
Електронний підпис
10 серпня 2020 16:55
Електронний підпис
01 серпня 2020 16:17
Електронний підпис
01 серпня 2020 16:17
Електронний підпис
31 липня 2020 17:20
Електронний підпис
31 липня 2020 17:20
Електронний підпис
31 липня 2020 17:19
тендерна пропозиція.pdf
31 липня 2020 17:19
проект договору.pdf
31 липня 2020 17:19
мат-тех база.pdf
31 липня 2020 17:19
ліцензія Банку.pdf
31 липня 2020 17:19
дорожні робітники.pdf
31 липня 2020 17:19
довіреність Мороз.pdf
31 липня 2020 17:19
документи на завод.pdf
31 липня 2020 17:19
аналог договір 74К.pdf
31 липня 2020 17:19
довідка мат-тех база.docx
31 липня 2020 17:19
аналог договір 25П.pdf
31 липня 2020 17:19
Довідка 20120.pdf
31 липня 2020 17:19
відгуки.pdf
31 липня 2020 17:19
витяг з наказу Мороз.pdf
31 липня 2020 17:19
Виписка20120.pdf
31 липня 2020 17:19
аналог договор 53П.pdf
31 липня 2020 17:19
аналог договор 27П.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 18:40
Персонал 253-259.pdf
31 липня 2020 18:40
Техніка 253-259.pdf
31 липня 2020 18:40
ISO 9001.pdf
31 липня 2020 18:40
Лабораторія 253-259.pdf
31 липня 2020 18:40
МТБ 253-259.pdf
31 липня 2020 18:39
техника.doc
31 липня 2020 18:39
Персонал.doc
31 липня 2020 18:39
АБЗ 253-259.pdf
31 липня 2020 18:39
ISO 9001 Звіт.pdf
31 липня 2020 18:39
Повноваження 253-259.pdf
31 липня 2020 18:39
Інші документи 253-259.pdf
31 липня 2020 18:39
Гарантія 016-001-27782-2020.zip
31 липня 2020 18:39
Гарантія 016-001-27782-2020.pdf
31 липня 2020 18:39
86-02-19.pdf (1).p7s.p7s
31 липня 2020 18:39
Гарантія Заява.pdf

Публічні документи

01 серпня 2020 18:15
Електронний підпис
01 серпня 2020 18:15
Електронний підпис
01 серпня 2020 18:07
Транспортна схема.PDF
01 серпня 2020 18:07
Договір поставки.pdf
01 серпня 2020 18:07
Договір на атестацію.PDF
01 серпня 2020 18:07
Довідка про АБЗ.pdf
01 серпня 2020 18:07
гарантія 016-001-27312-2020.pdf.p7s
01 серпня 2020 18:07
гарантія 016-001-27312-2020.pdf
01 серпня 2020 18:07
Атестат в копії.PDF
01 серпня 2020 18:07
016-001-27348 БТ-2020.pdf.p7s
01 серпня 2020 18:07
016-001-27348 БТ-2020.pdf
01 серпня 2020 18:07
ЦПУ на розмічальника.PDF
01 серпня 2020 18:07
ЦПУ на Лаборантів.PDF
01 серпня 2020 18:07
Формальні помилки.pdf
01 серпня 2020 18:07
Форма 4-ОПП.pdf
01 серпня 2020 18:07
Статут.PDF
01 серпня 2020 18:07
Скан витягу ПДВ.pdf
01 серпня 2020 18:07
Сертифікат ISO 9001.PDF
01 серпня 2020 18:07
Паспорт директора.pdf
01 серпня 2020 18:07
Опис.pdf
01 серпня 2020 18:07
Ліцензія.pdf
01 серпня 2020 18:07
Лист від ТФ Ескадор.PDF
01 серпня 2020 18:07
Лист від Рента Лізинг.PDF
01 серпня 2020 18:07
Лист від Ескадор.PDF
01 серпня 2020 18:07
Копії тех.паспортів.PDF
01 серпня 2020 18:07
Копії наказів ТОВ РДС3.pdf
01 серпня 2020 18:07
Копії наказів ТОВ РДС 2.pdf
01 серпня 2020 18:07
Копії наказів ТОВ РДС 1.pdf
01 серпня 2020 18:07
ІСО2.pdf
01 серпня 2020 18:07
ІСО1.pdf
01 серпня 2020 18:07
ІСО.pdf
01 серпня 2020 18:07
ІСО ще.pdf
01 серпня 2020 18:07
ДС 4 філія Ескадор - РДС.PDF
01 серпня 2020 18:07
ДС 4 Ескадор - РДС.pdf
01 серпня 2020 18:07
Договір ТрансЛайнГруп.pdf
01 серпня 2020 18:07
Договір оренди РДС.PDF
01 серпня 2020 18:07
Договір Лабораторія.pdf
01 серпня 2020 18:07
Довідка про санкціїї.PDF
01 серпня 2020 18:07
Довідка про довкілля.PDF
01 серпня 2020 18:07
Довідка за ст 17.PDF
01 серпня 2020 18:07
Відомості ЄДРПОУ.pdf
01 серпня 2020 18:07
Витяг зі статуту.PDF
01 серпня 2020 18:07
Швець РВ.PDF
01 серпня 2020 18:07
Тихоненко.PDF
01 серпня 2020 18:07
Терещенко.PDF
01 серпня 2020 18:07
Танцюра.PDF
01 серпня 2020 18:07
Сулима.PDF
01 серпня 2020 18:07
Соловей.PDF
01 серпня 2020 18:07
Павляк.PDF
01 серпня 2020 18:07
Мордик.PDF
01 серпня 2020 18:07
Молозін.PDF
01 серпня 2020 18:07
Маренич.PDF
01 серпня 2020 18:07
Максачук.PDF
01 серпня 2020 18:07
Люльченко.PDF
01 серпня 2020 18:07
Лапшин.PDF
01 серпня 2020 18:07
Колесник.PDF
01 серпня 2020 18:07
Кілор.PDF
01 серпня 2020 18:07
Кириленко.PDF
01 серпня 2020 18:07
Кадацький.PDF
01 серпня 2020 18:07
Іванов.PDF
01 серпня 2020 18:07
Зінчук.PDF
01 серпня 2020 18:07
Зібровський.PDF
01 серпня 2020 18:07
Дудьєв.PDF
01 серпня 2020 18:07
Дідур.PDF
01 серпня 2020 18:07
Гриценко.PDF
01 серпня 2020 18:07
Горкуша.PDF
01 серпня 2020 18:07
Гончар.PDF
01 серпня 2020 18:07
Гайдай.PDF
01 серпня 2020 18:07
Бортневський.PDF
01 серпня 2020 18:07
Блажко.PDF
01 серпня 2020 18:07
Андрюшин.PDF
01 серпня 2020 18:07
Ангелов.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 9 дог №18-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 9 дог 20-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 8 дог №18-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 8 дог 20-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 8 дог 19-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 7 дог №18-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 7 дог 20-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 7 дог 19-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 6 дог №18-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 6 дог 20-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 6 дог 19-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 5 дог №18-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 5 дог 20-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 5 дог 19-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 4 дог №18-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 4 дог 20-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 4 дог 19-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 3 дог №18-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 3 дог 20-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 3 дог 19-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 2 дог №18-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 2 дог 20-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 2 дог 19-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 12 дог №18-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 11 дог №18-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 10 дог №18-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 10 дог 20-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 1 дог №18-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 1 дог 20-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
КБ 1 дог 19-18П.PDF
01 серпня 2020 18:07
Договір №20-18П.pdf
01 серпня 2020 18:07
Договір №19-18П.pdf
01 серпня 2020 18:07
Договір №18-18П.pdf
01 серпня 2020 18:07
Відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Березівкаагрошляхбуд

Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Березівкаагрошляхбуд
#03579041
Переможець 117 100 000,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 16:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Березівкаагрошляхбуд
#03579041
117 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 16:25
УР 15П 20 31 12 21.pdf укладений
05 січня 2022 16:25
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 14:13
ДУ 2 від 16.12.2020 Д 15_20 (1).PDF зміни до договору
16 грудня 2020 14:13
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2020 11:33
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 14:21
15П 20 Р-33 253-259 Березівка 04.09.20.PDF укладений
08 вересня 2020 14:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.5.7. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання до 31 грудня 2020 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2020 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 15П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять 100 000 000,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у новій редакції, що додається. 3. Відповідно до п.п.3. пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» та абз. б) пункту 5.3. розділу V. «Строк та місце надання послуг», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX . «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання до 31 грудня 2021 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2021 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 15П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 101 473 650,20
UAH (в тому числі ПДВ 16 912 275,03 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з повним наданням послуг на об’єкті, Сторони дійшли згоди розірвати договір , укладений між Замовником та Підрядником, відповідно до пункту 18.7. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання».