Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівель та споруд. Дарницьке ТРЕД по вул. Павла Усенка,6» у Дніпровському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015)
Очікувана вартість
5 535 200,00 UAH
UA-2020-07-03-001992-a 387a44d81bb04127b7df018456b97e33
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Зарицький

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Віталій Зарицький
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 10:55
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 15:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 11:21
Очікувана вартість: 5 535 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


місцезнаходження замовника: 04070, м. Київ, Подільський район, Набережне шосе, 2, код ЄДРПОУ 31725604; категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: українською мовою (детальніше в тендерній документації)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт будівель та споруд. Дарницьке ТРЕД по вул. Павла Усенка,6» у Дніпровському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Павла Усенка, 6 Дніпровського району м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Робіт здійснюється за рахунок коштів міського бюджету м. Києва. Розрахунки за виконані Роботи здійснюються після надходження бюджетних коштів від Головного розпорядника бюджетних коштів в межах відповідних бюджетних призначень. Замовник не несе відповідальності за виконання своїх зобов’язань щодо оплати у разі відсутності фінансування з бюджету. Порядок розрахунків за рахунок коштів міського бюджету м. Києва здійснюється за таким порядком: -Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі до 50 % від Договірної ціни на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті на його ім’я в органах Казначейства протягом 5 банківських днів у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070 та за наявності належно оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів у порядку передбаченому законодавством України; Замовник не перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у разі відсутності в останнього не бюджетних рахунків, відкритих в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. Аванс 5 Банківські 50
Виконання робіт Замовник здійснює оплату прийнятих робіт за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в місті Києві протягом 7 (семи) календарних днів на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), за фактично виконані роботи. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за виконані роботи здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів відповідного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 21:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 10:55
ТД Капремонт будівель та споруд Дарницьке ТРЕД Павла Усенка_6.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-001992-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 03 липня 2020 17:50
Усунення дискримінаційних вимог
Положеннями Тендерної документації встановлено, що Учасником у складі тендерної пропозиції надається Копія діючого Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю»

Згідно із ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 71 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Вважаємо, що до Тендерної документації слід внести зміни шляхом виключення вимог щодо надання копії діючого сертифікату відповідності систем управління якістю за Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю», з огляду на наступне.


ДСТУ ISO 9001:2015 прийнято як національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року, на підставі наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 р. № 2013.

Національні стандарти систем управління якістю (ISO 9001) затверджено наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 22.06.2009 р. Разом із тим, відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.

Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики.

Вказані положення кореспондуються із ч. 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).

Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.

З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність.

Більш того, за даними офіційного веб - порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 також не є обов’язковою.


На підставі вказаного вище, керуючись ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу виключити з вимог Тендерної документації вимоги про надання учасниками у складі тендерної пропозиції копії ДСТУ ISO 9001:2015.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2020 12:48
Прийнято рішення відмовити у задоволенні вимог звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-23-000048 ● 2f251e8fbeed4925924db79c90079b79
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 11:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.09.2020 № 267

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2020-07-03-001992-a 03.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-10-13 14:06:13

Аргументовані заперечення до висновку

Аргументовані заперечення до висновку

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: КП "Київпастранс" 30.11.2020 листом № 06-1/1880 подано адміністративний позов до Окружного адміністративного суду м. Києва про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби, складеного за результатами моніторингу закупівлі.
Дата публікації: 01 грудня 2020

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД" 4 899 999,96
UAH з ПДВ
4 844 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПЕЙС БІЛДІНГ 5 198 800,00
UAH з ПДВ
4 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕНЕРГОСПЕЦРЕМОНТ 5 317 987,17
UAH з ПДВ
5 317 987,17
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 11:43
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:42
7. Довідка ч 2 ст 17.pdf
07 серпня 2020 11:42
6. Довідка п12 ч 1 ст 17.pdf
07 серпня 2020 11:42
5. Довідка банкрутства.pdf
07 серпня 2020 11:42
2. Довідка МВС.zip
07 серпня 2020 11:42
1. Довідка ДПІ.rar
20 липня 2020 14:49
Електронний підпис
20 липня 2020 14:48
11.1. Довідки ст 17.pdf.p7s
20 липня 2020 14:48
11.1. Довідки ст 17.pdf
20 липня 2020 14:48
8.11. Дозвіл - оригінал.pdf
20 липня 2020 14:48
5.3. Статут - оригінал.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 12:23
Електронний підпис
20 липня 2020 12:15
ДОВІДКИ І ДОДАТКИ.rar
20 липня 2020 12:15
Договір і довідки.rar
20 липня 2020 12:15
КОПІЇ ПІДТВЕРДЖЕННЯ.rar
20 липня 2020 12:15
ПРО РЕЄСТРАЦЮ.rar

Публічні документи

20 липня 2020 12:44
Електронний підпис
20 липня 2020 12:43
СТ 17.pdf
20 липня 2020 12:43
Сертифікат ISO.PDF
20 липня 2020 12:43
Гарантійний лист_2.pdf
20 липня 2020 12:43
Уповноважена особа.pdf
20 липня 2020 12:43
Статут.PDF
20 липня 2020 12:43
Рішення_директор.PDF
20 липня 2020 12:43
Опис_2019.01.30.PDF
20 липня 2020 12:43
Ліцензія.pdf
20 липня 2020 12:43
ОСВ_2020.pdf
20 липня 2020 12:43
Договір оренди 100 м2.PDF
20 липня 2020 12:43
АНАЛОГIЧНИЙ ДОГОВIР.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД"

ТОВ СПЕЙС БІЛДІНГ

ТОВ ЕНЕРГОСПЕЦРЕМОНТ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 11:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД"
#38907627
4 844 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 20:23
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 14:11
повідомлення ДУ1 54.20-20 ТОВ ВЕЛІАНТ БУД п.5 ч5 ст 41.docx зміни до договору
18 вересня 2020 14:09
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 12:36
54.20-20.pdf укладений
20 серпня 2020 12:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку.
Номер договору про закупівлю: 54.20-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 773 871,85
UAH (в тому числі ПДВ 795 645,30 UAH)