Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-14 Луцьк - Ківерці - Маневичі - Любешів - Дольськ км 4+468 - км 71+473 (окремими ділянками), ділянка км 4+468 - км 8+150, Волинська область (45233142-6 Ремонт доріг)
GBN G.1-218-182: 2011 Services in the current average repair of public roads of state importance R-14 Lutsk - Kivertsi - Manevychi - Lyubeshiv - Dolsk km 4 + 468 - km 71 + 473 (separate sections), section km 4 +468 - km 8 + 150, Volyn region (45233142-6 Repair of roads)
Очікувана вартість
65 698 360,00 UAH
UA-2020-07-03-001935-c 728270ceeb1549b0a19dcb20e6786071
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Руслан

380507833341 VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна , Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Контактна особа: Пилипчук Руслан
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Volyn Region
National ID: 25908960
Contact point: Pilipchuk Ruslan Vladimirovich
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 липня 2020 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 12:11
Очікувана вартість: 65 698 360,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 656 983,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1970950.8 UAH
Publication date: 03 липня 2020 15:01
Enquiries until: 24 липня 2020 09:00
Complaints submission until: до 30 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 серпня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 65 698 360 UAH including VAT
Minimal lowering step: 656 984 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-14 Луцьк - Ківерці - Маневичі - Любешів - Дольськ км 4+468 - км 71+473 (окремими ділянками), ділянка км 4+468 - км 8+150, Волинська область (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182: 2011 Services in the current average repair of public roads of state importance R-14 Lutsk - Kivertsi - Manevychi - Lyubeshiv - Dolsk km 4 + 468 - km 71 + 473 (separate sections), section km 4 +468 - km 8 + 150, Volyn region (45233142-6 Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Аванс 10 Календарні 30
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 14:58
Тендерна документація ПСР Р-14 ділянка км 4+468- км 8+150.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-26-000016 ● dd3a18babdc846919a2c99fc83149610
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 серпня 2020 16:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.08.2020 № 39-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 26.08.2020 № 39-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-03-001935-c від 03.07.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 серпня 2020
UA-2020-07-03-001935-c728270ceeb1549b0a19dcb20e6786071
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна, Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

31 липня 2020 10:24
Електронний підпис
31 липня 2020 10:24
Електронний підпис
31 липня 2020 10:23
Проект договору.pdf
31 липня 2020 10:23
Протокол ЗБ.pdf
31 липня 2020 10:23
Ліцензія ПБС.PDF
31 липня 2020 10:23
Додаткова угода №8.pdf
31 липня 2020 10:23
Договір поставки абз.pdf
31 липня 2020 10:23
Інформація про АБЗ.pdf
31 липня 2020 10:23
Дипломи працівників.pdf
31 липня 2020 10:22
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
31 липня 2020 10:22
Відгуки.zip
31 липня 2020 10:22
Gmail.zip
31 липня 2020 10:22
668.zip
31 липня 2020 10:22
0 Договірна ціна.pdf

Документи

03 серпня 2020 09:04
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

20 серпня 2020 14:15
Електронний підпис
12 серпня 2020 11:29
Електронний підпис
12 серпня 2020 11:26
Довідки переможця.rar
01 серпня 2020 13:33
Електронний підпис
01 серпня 2020 13:33
Електронний підпис
01 серпня 2020 13:31
4. Виписка з ЄДР.pdf
01 серпня 2020 13:31
13. Проєкт договору.pdf
01 серпня 2020 13:31
1.Гарантійний лист 4_8.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" 62 057 000,00
UAH з ПДВ
61 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" 64 500 000,00
UAH з ПДВ
62 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 14:15
Електронний підпис
12 серпня 2020 11:29
Електронний підпис
12 серпня 2020 11:26
Довідки переможця.rar
01 серпня 2020 13:33
Електронний підпис
01 серпня 2020 13:33
Електронний підпис
01 серпня 2020 13:31
4. Виписка з ЄДР.pdf
01 серпня 2020 13:31
13. Проєкт договору.pdf
01 серпня 2020 13:31
1.Гарантійний лист 4_8.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 10:24
Електронний підпис
31 липня 2020 10:24
Електронний підпис
31 липня 2020 10:23
Проект договору.pdf
31 липня 2020 10:23
Протокол ЗБ.pdf
31 липня 2020 10:23
Ліцензія ПБС.PDF
31 липня 2020 10:23
Додаткова угода №8.pdf
31 липня 2020 10:23
Договір поставки абз.pdf
31 липня 2020 10:23
Інформація про АБЗ.pdf
31 липня 2020 10:23
Дипломи працівників.pdf
31 липня 2020 10:22
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
31 липня 2020 10:22
Відгуки.zip
31 липня 2020 10:22
Gmail.zip
31 липня 2020 10:22
668.zip
31 липня 2020 10:22
0 Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"
#23251561
Переможець 61 400 000,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 15:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"
#23251561
61 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 14:28
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2021 14:56
Додаткова угода №84-21 (1).pdf зміни до договору
09 квітня 2021 14:56
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:56
Додаткова угода №339-20 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:56
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:26
Додаткова угода №326-20 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:26
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2020 10:27
Додаткова угода №131-20 (1).pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 10:25
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 09:57
Договір №01.3-19-20.pdf укладений
26 серпня 2020 09:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змір в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.3/19/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 131/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.3/19/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 326/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору. Внесення змін в додаток 3 до договору "Календарний графік виконання робіт (послуг).
Номер договору про закупівлю: 01.3/19/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 339/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.3/19/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 84/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 56 575 178,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 429 196,33 UAH)