Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція Площі Героїв Майдану м. Новий Розділ Львівської області.(корегування)» (Код ДК 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
12 355 037,00 UAH
UA-2020-07-03-001860-c ● f62356df1bd74a0e952b23a879c5e6d6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дочірнє підприємство "Благоустрій" комунального підприємства "Розділжитлосервіс! Новороздільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 31475314 |
Місцезнаходження: | 81652, Україна , Львівська обл., місто Новий Розділ, вул. Грушевського, 37 |
Контактна особа: |
Гурська Наталія Іванівна +380326120312 dpb-nr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2020 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 20 липня 2020 11:32 |
Очікувана вартість: | 12 355 037,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 61 775,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 61000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
оголошення відповідно до статті 21 додається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція Площі Героїв Майдану м. Новий Розділ Львівської області.(корегування)» (Код ДК 45454000-4 - Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81652, Україна, Львівська область, м. Новий Розділ, Площа Героїв Майдану
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2020 15:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2020 14:47 |
Тендерна документація НР.doc | |
03 липня 2020 14:47 |
Додаток_3_(проект_договору)....doc | |
03 липня 2020 14:47 |
Додаток 2 (тех.завдання н.розділ).docx | |
03 липня 2020 14:47 |
3. оголошення (додаток 2 до протоколу).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-03-001860-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД", Код ЄДРПОУ:40452418
Дата подання: 08 липня 2020 13:25
оскарження вимоги у Тендерній Документації Замовника
Вимагаємо вилучити вимогу Замовника в Додатку 1 до Тендерної документації по предмету закупівлі: «Реконструкція Площі Героїв Майдану м. Новий Розділ Львівської області.(корегування)» (Код ДК 45454000-4 - Реконструкція), у таблиця 1, п.3, що стосується наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що зазначена у колонці «Критерії оцінки відповідності»: «Вартість аналогічного договору повинна становити не менше очікуваної вартості щодо даної закупівлі» (очікувана вартість даної закупівлі 12 355 037,00 грн з ПДВ).
Встановлення даного критерію замовником порушує Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», обмежує конкуренцію, оскільки участь у процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають досвід виконання аналогічного договору на суму 12 355 037,00 грн з ПДВ, що є дискримінацією стосовно інших суб’єктів господарювання.
Розгорнути
Згорнути
Встановлення даного критерію замовником порушує Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», обмежує конкуренцію, оскільки участь у процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають досвід виконання аналогічного договору на суму 12 355 037,00 грн з ПДВ, що є дискримінацією стосовно інших суб’єктів господарювання.
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 липня 2020 09:47
Доброго дня, шановний учасник!
Встановлюючи вимоги тендерної документації, ми мали єдину мету - відібрати учасників потенційно спроможних виконати замовлення. Згідно із практикою АМКУ, дискримінаційною є та вимога, якій відповідає один або декілька учасників. Так як на ринку є велика кількість підрядників, які виконують подібні роботи на відповідну суму, замовник не вважає цю вимогу дискримінаційною.
Встановлюючи вимоги тендерної документації, ми мали єдину мету - відібрати учасників потенційно спроможних виконати замовлення. Згідно із практикою АМКУ, дискримінаційною є та вимога, якій відповідає один або декілька учасників. Так як на ринку є велика кількість підрядників, які виконують подібні роботи на відповідну суму, замовник не вважає цю вимогу дискримінаційною.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-03-001860-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "С-БУД-Д", Код ЄДРПОУ:42000301
Дата подання: 08 липня 2020 17:48
оскарження дискримінаційної умови
Ознайомившись з Тендерною документацією Дочірнього підприємства «Благоустрій» комунального підприємства «Розділжитлосервіс» Новороздільської міської ради по предмету закупівлі: «Реконструкція Площі Героїв Майдану м. Новий Розділ Львівської області.(корегування)» (Код ДК 45454000-4 - Реконструкція), Замовником зазначена вимога, що не відповідає чинним стандартам і законодавству та обмежує конкуренцію, а саме:
• Згідно Додатку 1, таблиця 1, п.3, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), «Критерії оцінки відповідності» «Вартість аналогічного договору повинна становити не менше очікуваної вартості щодо даної закупівлі».
Водночас, замовник не довів необхідність встановлення вищевказаної умови у тендерній документації, яка є дискримінаційною по відношенню до інших учасників, що мають досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) в розумінні даної тендерної документації - це є договір підряду на капітальний ремонт, будівництво або реконструкцію об’єктів, який містить подібні види та об’єми робіт.
Таким чином, замовник в частині встановлення наведеної вище критерії оцінки відповідності порушує один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників та вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію, звужуючи коло потенційних учасників Процедури закупівлі лише тими, які вже зараз мають досвід виконання аналогічн(их) договору(ів), вартість якого повинна становити не менше очікуваної вартості щодо даної закупівлі, а саме на суму 12 355 037,00 грн з ПДВ, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі.
Встановивши зазначену вимогу, Замовник безпідставно розширює перелік причин для відхилення пропозицій учасників, що порушує принцип недискримінації.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
усунути дискримінаційну вимогу зазначену вище та привести ТД у відповідність до вимог законодавства.
Розгорнути
Згорнути
• Згідно Додатку 1, таблиця 1, п.3, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), «Критерії оцінки відповідності» «Вартість аналогічного договору повинна становити не менше очікуваної вартості щодо даної закупівлі».
Водночас, замовник не довів необхідність встановлення вищевказаної умови у тендерній документації, яка є дискримінаційною по відношенню до інших учасників, що мають досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) в розумінні даної тендерної документації - це є договір підряду на капітальний ремонт, будівництво або реконструкцію об’єктів, який містить подібні види та об’єми робіт.
Таким чином, замовник в частині встановлення наведеної вище критерії оцінки відповідності порушує один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників та вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію, звужуючи коло потенційних учасників Процедури закупівлі лише тими, які вже зараз мають досвід виконання аналогічн(их) договору(ів), вартість якого повинна становити не менше очікуваної вартості щодо даної закупівлі, а саме на суму 12 355 037,00 грн з ПДВ, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі.
Встановивши зазначену вимогу, Замовник безпідставно розширює перелік причин для відхилення пропозицій учасників, що порушує принцип недискримінації.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
усунути дискримінаційну вимогу зазначену вище та привести ТД у відповідність до вимог законодавства.
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 липня 2020 09:49
Доброго дня, шановний учасник!
Встановлюючи вимоги тендерної документації, ми мали єдину мету - відібрати учасників потенційно спроможних виконати замовлення. Згідно із практикою АМКУ, дискримінаційною є та вимога, якій відповідає один або декілька учасників. Так як на ринку є велика кількість підрядників, які виконують подібні роботи на відповідну суму, замовник не вважає цю вимогу дискримінаційною.
Встановлюючи вимоги тендерної документації, ми мали єдину мету - відібрати учасників потенційно спроможних виконати замовлення. Згідно із практикою АМКУ, дискримінаційною є та вимога, якій відповідає один або декілька учасників. Так як на ринку є велика кількість підрядників, які виконують подібні роботи на відповідну суму, замовник не вважає цю вимогу дискримінаційною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 липня 2020 11:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ІВАНИШИН І. С. |
11 208 800,40
UAH з ПДВ
|
11 208 800,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРУК-ЛЕНД" |
12 200 037,00
UAH з ПДВ
|
12 200 037,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП ІВАНИШИН І. С. #2955610694 |
Переможець |
11 208 800,40
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2020 12:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 серпня 2020 13:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2023 18:06
|
Угода про розірвання договору | укладений |
02 червня 2023 18:05
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2023 10:17
|
Д.У._9.pdf | зміни до договору |
16 березня 2023 02:23
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2023 18:58
|
Д.У._8.pdf | зміни до договору |
13 березня 2023 18:56
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2022 11:36
|
ДУ_7.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2022 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2021 17:03
|
ДУ _6 .pdf | зміни до договору |
23 листопада 2021 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2021 16:46
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2021 16:23
|
ДУ _5 .pdf | зміни до договору |
23 листопада 2021 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2021 14:44
|
ДУ _4 від 14.06.21р..pdf | зміни до договору |
17 червня 2021 14:39
|
ДУ _3 від 14.06.21р..pdf | зміни до договору |
17 червня 2021 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2020 17:29
|
додаткова угода _2.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2020 17:25
|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2020 10:47
|
Додаткова угода (1).pdf | зміни до договору |
24 вересня 2020 10:01
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2020 12:49
|
Договір | укладений |
27 серпня 2020 12:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни до деяких пунктів розділу 1 та 4. |
Номер договору про закупівлю: | 03/08 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Щодо порядку фінансування у 2020р. |
Номер договору про закупівлю: | 03/08 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ДУ № 3 - заміна сторони договору (інвестора); ДУ №4 - щодо фінансування у 2021 році. |
Номер договору про закупівлю: | 03/08 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 та №4. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 03/08 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | щодо порядку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 03/08 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | щодо порядку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 03/08 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | щодо фінансування у 2022 році; продовження строку дії договору; зміна реквізитів сторін |
Номер договору про закупівлю: | 03/08 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна розрахункових рахунків Сторін |
Номер договору про закупівлю: | 03/08 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відсутність бюджетних призначень |
Номер договору про закупівлю: | 03/08 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 26 серпня 2020 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
5 074 730,27
UAH (в тому числі ПДВ 845 788,38 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони прийшли до згоди достроково розірвати договір |