Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція Площі Героїв Майдану м. Новий Розділ Львівської області.(корегування)» (Код ДК 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
12 355 037,00 UAH
UA-2020-07-03-001860-c f62356df1bd74a0e952b23a879c5e6d6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гурська Наталія Іванівна

+380326120312 dpb-nr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дочірнє підприємство "Благоустрій" комунального підприємства "Розділжитлосервіс! Новороздільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 31475314
Місцезнаходження: 81652, Україна , Львівська обл., місто Новий Розділ, вул. Грушевського, 37
Контактна особа: Гурська Наталія Іванівна
+380326120312
dpb-nr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 11:32
Очікувана вартість: 12 355 037,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 61 775,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 61000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


оголошення відповідно до статті 21 додається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція Площі Героїв Майдану м. Новий Розділ Львівської області.(корегування)» (Код ДК 45454000-4 - Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81652, Україна, Львівська область, м. Новий Розділ, Площа Героїв Майдану
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-001860-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД", Код ЄДРПОУ:40452418
Дата подання: 08 липня 2020 13:25
оскарження вимоги у Тендерній Документації Замовника
Вимагаємо вилучити вимогу Замовника в Додатку 1 до Тендерної документації по предмету закупівлі: «Реконструкція Площі Героїв Майдану м. Новий Розділ Львівської області.(корегування)» (Код ДК 45454000-4 - Реконструкція), у таблиця 1, п.3, що стосується наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що зазначена у колонці «Критерії оцінки відповідності»: «Вартість аналогічного договору повинна становити не менше очікуваної вартості щодо даної закупівлі» (очікувана вартість даної закупівлі 12 355 037,00 грн з ПДВ).
Встановлення даного критерію замовником порушує Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», обмежує конкуренцію, оскільки участь у процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають досвід виконання аналогічного договору на суму 12 355 037,00 грн з ПДВ, що є дискримінацією стосовно інших суб’єктів господарювання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 липня 2020 09:47
Доброго дня, шановний учасник!
Встановлюючи вимоги тендерної документації, ми мали єдину мету - відібрати учасників потенційно спроможних виконати замовлення. Згідно із практикою АМКУ, дискримінаційною є та вимога, якій відповідає один або декілька учасників. Так як на ринку є велика кількість підрядників, які виконують подібні роботи на відповідну суму, замовник не вважає цю вимогу дискримінаційною.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-03-001860-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "С-БУД-Д", Код ЄДРПОУ:42000301
Дата подання: 08 липня 2020 17:48
оскарження дискримінаційної умови
Ознайомившись з Тендерною документацією Дочірнього підприємства «Благоустрій» комунального підприємства «Розділжитлосервіс» Новороздільської міської ради по предмету закупівлі: «Реконструкція Площі Героїв Майдану м. Новий Розділ Львівської області.(корегування)» (Код ДК 45454000-4 - Реконструкція), Замовником зазначена вимога, що не відповідає чинним стандартам і законодавству та обмежує конкуренцію, а саме:
• Згідно Додатку 1, таблиця 1, п.3, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), «Критерії оцінки відповідності» «Вартість аналогічного договору повинна становити не менше очікуваної вартості щодо даної закупівлі».

Водночас, замовник не довів необхідність встановлення вищевказаної умови у тендерній документації, яка є дискримінаційною по відношенню до інших учасників, що мають досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) в розумінні даної тендерної документації - це є договір підряду на капітальний ремонт, будівництво або реконструкцію об’єктів, який містить подібні види та об’єми робіт.
Таким чином, замовник в частині встановлення наведеної вище критерії оцінки відповідності порушує один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників та вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію, звужуючи коло потенційних учасників Процедури закупівлі лише тими, які вже зараз мають досвід виконання аналогічн(их) договору(ів), вартість якого повинна становити не менше очікуваної вартості щодо даної закупівлі, а саме на суму 12 355 037,00 грн з ПДВ, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі.
Встановивши зазначену вимогу, Замовник безпідставно розширює перелік причин для відхилення пропозицій учасників, що порушує принцип недискримінації.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
усунути дискримінаційну вимогу зазначену вище та привести ТД у відповідність до вимог законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 липня 2020 09:49
Доброго дня, шановний учасник!
Встановлюючи вимоги тендерної документації, ми мали єдину мету - відібрати учасників потенційно спроможних виконати замовлення. Згідно із практикою АМКУ, дискримінаційною є та вимога, якій відповідає один або декілька учасників. Так як на ринку є велика кількість підрядників, які виконують подібні роботи на відповідну суму, замовник не вважає цю вимогу дискримінаційною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ІВАНИШИН І. С. 11 208 800,40
UAH з ПДВ
11 208 800,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРУК-ЛЕНД" 12 200 037,00
UAH з ПДВ
12 200 037,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 20:32
Електронний підпис
14 серпня 2020 20:32
ст 17 п.3.PDF
13 серпня 2020 21:41
Електронний підпис
13 серпня 2020 21:41
Довідка.PDF
13 серпня 2020 21:31
Електронний підпис
13 серпня 2020 21:30
Dovidka_20220708630970640534.pdf.p7s
13 серпня 2020 21:30
Dovidka_20220708630970640534.pdf
07 серпня 2020 18:24
Електронний підпис
07 серпня 2020 18:23
Виправлення.PDF
18 липня 2020 14:17
Електронний підпис
18 липня 2020 14:16
Працівники.pdf
18 липня 2020 14:16
Медичні довідки.PDF
18 липня 2020 14:16
Протокол ел..pdf
18 липня 2020 14:16
Охорона праці.PDF
18 липня 2020 14:16
Пояснення звітність.PDF
18 липня 2020 14:16
Звітність.pdf
18 липня 2020 14:16
1-ДФ копія.PDF
18 липня 2020 14:16
1 ДФ.pdf
18 липня 2020 14:16
Довідки.pdf
18 липня 2020 14:16
Кошторис 2.PDF
18 липня 2020 14:16
Кошторис 1.PDF
18 липня 2020 14:16
площа.rar
18 липня 2020 14:16
Статистика 1-ПВ 2020.PDF
18 липня 2020 14:16
Виписка оригінал.pdf
18 липня 2020 14:16
Витяг ПДВ оригінал.PDF
18 липня 2020 14:16
Лист-відгук.PDF
18 липня 2020 14:16
АВР.PDF
18 липня 2020 14:16
Графік.PDF
18 липня 2020 14:16
ДЦ, зведений.PDF
18 липня 2020 14:16
Договір.PDF
18 липня 2020 14:16
Ліцензія, дозвіл.PDF
18 липня 2020 14:16
КК.PDF
18 липня 2020 14:16
ТЗ.PDF
18 липня 2020 14:16
Проект договору.PDF
18 липня 2020 14:16
Довідки з банку.PDF
18 липня 2020 14:15
Підписаний_RatingPB-2019.pdf
18 липня 2020 14:15
Підписаний_Лицензия.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 16:07
Витяг ПДВ.pdf
17 липня 2020 16:07
Статутjpg2pdf.pdf
17 липня 2020 16:07
Виписка ТОВ jpg2pdf.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ІВАНИШИН І. С.

ТОВ "БРУК-ЛЕНД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ІВАНИШИН І. С.
#2955610694
Переможець 11 208 800,40
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 12:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 серпня 2020 13:29

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись вимогами статтей 26, 29 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Учасника, тендерна пропозиція якого за результатами аукціону визнана найбільш економічно вигідною. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ІВАНИШИН І. С. в процедурі відкритих торгів «Реконструкція Площі Героїв Майдану м. Новий Розділ Львівської області.(корегування)» (Код ДК 45454000-4 - Реконструкція) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-03-001860-c) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до ч. 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У складі пропозиції ФОП ІВАНИШИН І. С. виявлені наступні невідповідності : 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно із п.1 таблиці 1 Додатку 1 до ТД, учасник для того, щоб відповідати кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» повинен мати власне або орендоване основне* обладнання, необхідне для виконання робіт. Основним обладнанням визначено будівельні машини та механізми враховані в розділі 2 і 3 підсумкової відомості ресурсів учасника. В якості документального підтвердження відповідності даному кваліфікаційному критерію необхідно було надати наступний перелік документів:1. Довідка учасника, складена у табличній формі, у якій вказані назва і кількість обладнання та матеріально-технічної бази, власне, орендоване, інше, найменування орендодавця (надавача послуг); 1.2. У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах надаються копії документів, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою: копії договорів оренди (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами) дійсних та чинних, протягом всього строку виконання робіт за предметом закупівлі) у яких повинно бути визначено перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яка орендується разом з актами прийому-передачі або копії договорів про надання послуг з механізації будівельно-монтажних робіт, вантажно-транспортних чи інших робіт (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами) дійсних та чинних, протягом всього строку виконання робіт за предметом закупівлі. - оригінал листа-підтвердження орендодавця, надавача послуг, або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. 1.3. На автомобільну техніку надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Перелік виявлених невідповідностей: У розділах 2,3 поданої учасником відомості ресурсів враховано, зокрема, трактори, автокрани, підіймачі гідравлічні, автогудронатори, нарізувачі повздовжніх швів, асфальтоукладники, перевезення грунту, перфоратори, монтажний пістолет, зварювальні трансформатори, машини шліфувальні (кутові, електричні), трамбівки, вібратори, пислки дискові, апарат для газового зварювання і різання, бензопилка, дрилі, насос гідравлічний, апарат для зварювання поліпропіленових труб. Проте наявність такого обладнання (власного чи залученого) учасником в довідці про наявність матеріально-технічної бази не підтверджено та не надано документи, які підтверджують право власності чи користування таким обладнанням згідно із вимогами таблиці 1 п.1 додатку 1 ТД Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка учасника, складена у табличній формі, у якій вказані назва і кількість обладнання та матеріально-технічної бази, власне, орендоване, інше, найменування орендодавця (надавача послуг). У довідці має бути підтверджено наявність наступного обладнання: трактор, автокран, підіймачі гідравлічні, автогудронатори, нарізувачі повздовжніх швів, асфальтоукладники, перевезення грунту, перфоратори, монтажний пістолет, зварювальні трансформатори, машини шліфувальні (кутові, електричні), трамбівки, вібратори, пилки дискові, апарат для газового зварювання і різання, бензопилка, дрилі, насос гідравлічний, апарат для зварювання поліпропіленових тру ; У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах надаються копії документів, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою: копії договорів оренди (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами) дійсних та чинних, протягом всього строку виконання робіт за предметом закупівлі) у яких повинно бути визначено перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яка орендується разом з актами прийому-передачі або копії договорів про надання послуг з механізації будівельно-монтажних робіт, вантажно-транспортних чи інших робіт (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами) дійсних та чинних, протягом всього строку виконання робіт за предметом закупівлі. Оригінал листа-підтвердження орендодавця, надавача послуг, або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. На автомобільну техніку надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно із п.2 таблиці 1 додатку 1 до ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник повинен був надати, зокрема, копію штатного розпису. Перелік виявлених невідповідностей: у складі пропозиції учасника відсутній штатний розпис Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати штатний розпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 12:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ІВАНИШИН І. С.
#2955610694
11 208 800,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2023 18:06
Угода про розірвання договору укладений
02 червня 2023 18:05
Електронний підпис укладений
16 березня 2023 10:17
Д.У._9.pdf зміни до договору
16 березня 2023 02:23
Електронний підпис укладений
13 березня 2023 18:58
Д.У._8.pdf зміни до договору
13 березня 2023 18:56
Електронний підпис укладений
16 грудня 2022 11:36
ДУ_7.pdf зміни до договору
16 грудня 2022 11:17
Електронний підпис укладений
23 листопада 2021 17:03
ДУ _6 .pdf зміни до договору
23 листопада 2021 16:50
Електронний підпис укладений
23 листопада 2021 16:46
Електронний підпис укладений
23 листопада 2021 16:23
ДУ _5 .pdf зміни до договору
23 листопада 2021 16:10
Електронний підпис укладений
17 червня 2021 14:44
ДУ _4 від 14.06.21р..pdf зміни до договору
17 червня 2021 14:39
ДУ _3 від 14.06.21р..pdf зміни до договору
17 червня 2021 14:39
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 17:29
додаткова угода _2.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 17:25
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 10:47
Додаткова угода (1).pdf зміни до договору
24 вересня 2020 10:01
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 12:49
Договір укладений
27 серпня 2020 12:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до деяких пунктів розділу 1 та 4.
Номер договору про закупівлю: 03/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Щодо порядку фінансування у 2020р.
Номер договору про закупівлю: 03/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ДУ № 3 - заміна сторони договору (інвестора); ДУ №4 - щодо фінансування у 2021 році.
Номер договору про закупівлю: 03/08
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3 та №4.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 03/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): щодо порядку фінансування
Номер договору про закупівлю: 03/08
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): щодо порядку фінансування
Номер договору про закупівлю: 03/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): щодо фінансування у 2022 році; продовження строку дії договору; зміна реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 03/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розрахункових рахунків Сторін
Номер договору про закупівлю: 03/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відсутність бюджетних призначень
Номер договору про закупівлю: 03/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 5 074 730,27
UAH (в тому числі ПДВ 845 788,38 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони прийшли до згоди достроково розірвати договір