Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини будівлі та частини елементів благоустрою комунального закладу «Харківський Палац дитячої та юнацької творчості Харківської міської ради Харківської області» за адресою: просп. Тракторобудівників, 55, м. Харків
Очікувана вартість
10 507 982,40 UAH
UA-2020-07-03-001819-b 1e80a1ff61b54ab8903fb5f146a71064
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сініченко Вячеслав Борисович

380572625065 7105633@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКИЙ ПАЛАЦ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 22684588
Вебсайт: http://dvorec.edu.kh.ua
Місцезнаходження: 61153, Україна , Харківська обл., Харків, просп. Тракторобудівників, 55
Контактна особа: Сініченко Вячеслав Борисович
380572625065
7105633@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 12:09
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 липня 2020 11:35
Очікувана вартість: 10 507 982,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 539,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 52500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини будівлі та частини елементів благоустрою комунального закладу «Харківський Палац дитячої та юнацької творчості Харківської міської ради Харківської області» за адресою: просп. Тракторобудівників, 55, м. Харків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61153, Україна, Харківська область, Харків, просп. Тракторобудівників, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються після настання події – виконання робіт. Приймання Замовником виконаних робіт від Підрядника може здійснюватись поетапно. Розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами Акту приймання виконаних робіт (форма№ КБ-2В) (далі – Акт) та Довідки про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) по типу післяоплати у розмірі 100 % вартості виконаних робіт протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання Акту. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за Договором за виконаний обсяг робіт здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування робіт на свій реєстраційний рахунок. Місцезнаходження замовника: 61153, Україна, Харківська обл., Харків, просп. Тракторобудівників, 55. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги). Застосовані критерії оцінки: ціна, питома вага критерію – 100%. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 12:12
ОГОЛОШЕННЯ.docx
03 липня 2020 12:11
Проект Договору.docx
03 липня 2020 12:10
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000087 ● aa816a559047420587a2e4fa7c6d1220
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 16:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

12.01.2021 № 2
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 12.01.2021 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 12.01.2021 № 2

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

2 UA-2020-07-03-001819-b 03.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Цим надаємо пояснення щодо Висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про результати проведеного на підставі наказу від 12.01.2021 № 2 моніторингу закупівлі: Капітальний ремонт частини будівлі та частини елементів благоустрою комунального закладу «Харківський Палац дитячої та юнацької творчості Харківської міської ради Харківської області» за адресою: просп. Тракторобудівників, 55, м. Харків (ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), (далі – Висновок), проведеної Замовником – КОМУНАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ «ХАРКІВСЬКИЙ ПАЛАЦ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» (далі – Замовник). Згідно з нормами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) оцінка тендерних пропозицій учасників цих торгів була проведена автоматично електронною системою закупівель на основі критерію оцінки, зазначеному Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. За результатами оцінки, найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД» (код згідно з СДРПОУ – 40229453), (далі - ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД»/учасник). Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій Замовник розглянув на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка була визначена найбільш економічно вигідною, а саме: тендерну пропозицію ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД», у строк установлений частиною десятою статті 29 Закону. Результати розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД» відображено Замовником у протоколі засіданні тендерного комітету від 23.07.2020 р. № 23072020/ТК, згідно з яким Замовником було визнано тендерну пропозиції ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та не було виявлено підстав для відхилення тендерної пропозиції цього учасника процедури закупівлі. Відповідно до частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції, ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД» було визначено переможцем процедури закупівлі та Замовник прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником (рішення тендерного комітету оформлено вищевказаним протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 23.07.2020 р. № 23072020/ТК) (далі – Протокол № 23072020/ТК). Надаємо ці пояснення щодо питань, порушених у Висновку про таке. Стосовно встановлення відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі - ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД» вимогам тендерної документації (Протокол № 23072020/ТК), зокрема, щодо відповідності учасника процедури закупівлі - ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД» кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону Замовник, виходив з наступного. Згідно з підпунктом 5.2.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у табличному вигляді, складену та заповнену за формою ІІ, наведеною у підпункті 5.2.2.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації (далі – довідка); копії розпорядчих документів про призначення на посаду працівників учасника, інформація про яких наведена учасником у довідці; копії посвідчень навчання з питань охорони праці посадових осіб підприємства учасника для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства; копії посвідчень про проходження спеціального навчання і перевірку знань працівниками, які залучаються до виконання робіт з підвищеною небезпекою: мають право виконувати роботи на висоті. Виходячи з вищенаведеного, учасник підтвердив наявність працівників, які можуть виконувати роботу на висоті, в тому числі покрівельні роботи, та які мають посвідчення про проходження спеціального навчання і перевірку знань згідно з наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 (із змінами). Разом з тим, у довідці учасником - ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД» зазначена інформація про наявність водія транспортних засобів із відповідною освітою та досвідом роботи, що і є підтвердженням можливості керування будь-якими транспортними засобами. Водночас, тендерна документація не містила окремих вимог про наявність у учасника процедури закупівлі, саме покрівельника та машиніста екскаватора, у тому числі відповідно до вимог підпункту 5.2.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону, як уже було зазначено вище, після оцінки тендерних пропозицій Замовник розглянув на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію - ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД», яка була визначена найбільш економічно вигідною. Виходячи з вищевикладеного, Замовником не було встановлено підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БВП ПРОМСОЦБУД», в даному випадку. Таким чином дії Замовника щодо проведення процедури закупівлі та визначення її результатів виконувались з дотриманням вимог Закону. Враховуючи викладене та вимоги статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо врахувати аргументовані заперечення до висновку.

2021-02-02 16:15:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 12 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БВП ПРОМСОЦБУД" 10 402 902,00
UAH з ПДВ
9 415 639,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК" 10 506 000,00
UAH з ПДВ
9 488 682,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 15:47
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:46
ДОВIРЕНIСТЬ БАНКА_2020р.pdf
04 серпня 2020 15:46
ГАРАНТIЯ_БАНКУ_2020.pdf
04 серпня 2020 15:46
БАНКIВСЬКА_ЛIЦЕНЗIЯ_2020р.pdf
30 липня 2020 09:55
Електронний підпис
21 липня 2020 14:48
Електронний підпис

Публічні документи

21 липня 2020 17:23
Електронний підпис
21 липня 2020 17:23
Гарантія 2172-20.zip
21 липня 2020 17:23
9.Інши документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БВП ПРОМСОЦБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БВП ПРОМСОЦБУД"
#40229453
Переможець 9 415 639,20
UAH з ПДВ
23 липня 2020 17:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 17:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БВП ПРОМСОЦБУД"
#40229453
9 415 639,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2021 13:37
Договірна ціна 2020-2021.pdf зміни до договору
13 жовтня 2021 13:34
Договірна ціна 2021.pdf зміни до договору
13 жовтня 2021 12:45
додадок4.pdf зміни до договору
13 жовтня 2021 12:35
додаток3.pdf зміни до договору
13 жовтня 2021 12:35
додаток2.pdf зміни до договору
13 жовтня 2021 12:33
дод. угода№6.pdf зміни до договору
13 жовтня 2021 12:29
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 16:24
Додаток №4.PDF зміни до договору
11 березня 2021 16:22
Додаток №3.PDF зміни до договору
11 березня 2021 16:22
Договірна ціна №2 на 2021р..PDF зміни до договору
11 березня 2021 16:21
Додаткова угода №5 (1).PDF зміни до договору
11 березня 2021 16:19
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 12:23
Додаток 4.PDF зміни до договору
14 грудня 2020 12:21
Додаток 3.PDF зміни до договору
14 грудня 2020 12:21
Дог. цена2020р.4.PDF зміни до договору
14 грудня 2020 12:20
Додаткова угода.PDF зміни до договору
14 грудня 2020 12:19
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2020 17:52
додаток4.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 17:49
додаток3.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 17:48
Договірна ціна 2020-10-06.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 17:48
угода3.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 17:47
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 16:21
Договірна ціна 2020 рік.PDF зміни до договору
19 серпня 2020 16:17
допугода2.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 16:17
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2020 12:12
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
06 серпня 2020 12:10
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 11:27
дог.ціна2020.pdf укладений
06 серпня 2020 11:19
додаток4.pdf укладений
06 серпня 2020 11:18
додаток3.pdf укладений
06 серпня 2020 11:18
додаток2.pdf укладений
06 серпня 2020 11:17
додаток1.pdf укладений
06 серпня 2020 11:17
Договір № 1.pdf укладений
06 серпня 2020 11:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.1.5 і п.4.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни Договірної ціни на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із змінами обсягів виконання робіт у 2020 році, Договірну ціну на 2020 рік, у сумі 4 951 831,56 гри. (чотири мільйони дев’ятсот п’ятдесят одна тисяча вісімсот тридцять одна грн. 56 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 825 305,26 грн. (вісімсот двадцять п’ять тисяч триста п’ять грн. 26 коп.) викласти в новій редакції (додається). 2. Додаток № 3 до Договору «Календарний графік виконання робіт» (викласти в новій редакції (Додається). 3. Додаток № 4 до Договору «План фінансування робіт» (викласти в новій редакції (Додається).
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із змінами обсягів виконання робіт у 2020 році, Договірну ціну на 2020 рік, у сумі 4 951 831,56 гри. (чотири мільйони дев’ятсот п’ятдесят одна тисяча вісімсот тридцять одна грн. 56 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 825 305,26 грн. (вісімсот двадцять п’ять тисяч триста п’ять грн. 26 коп.) викласти в новій редакції (додається). 2. Додаток № 3 до Договору «Календарний графік виконання робіт» (викласти в новій редакції (Додається). 3. Додаток № 4 до Договору «План фінансування робіт» (викласти в новій редакції (Додається). 4. Вартість робіт у 2020 році відповідно до п 4.5. Договору залишається незмінною.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір укладається та вступає в силу з дати його підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2022 року Срок виконання робіт до 10 грудня 2022 року. Обсяг фінансування на 2021 рік -2 169 231,58 rpн. Згідно з рішенням 38 cecii Харківської міської ради 7 скликання від 02.12.2020 р. № 2293/20 " Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2021 рік."
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Підрядник за взаємною згодою Сторін, на підставі пунктів 11.1.1.,11.6, 11.7 Договору, керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VII1 (із змінами), ст. ст. 651. 654 Цивільного кодексу України, враховуючи коригування кошторисної частини проектної документації, отримання експертного звіту (позитивного) № 36524 від 14.09.2021 p.. Сторони домовились: Зменшити ціну Договору на 2 007 491,18 грн. (два мільйони сім тисяч чотириста дев’яносто одна грн. 18 коп.) та викласти в новій редакції: - Договірну ціну на 2020-2021рр. яка складає 7 408 148.02 грн. з урахуванням ПДВ - 1 234 691.33 грн. - Фінансування робіт у 2021 році за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади складає 2 456 316,46 грн. у тому числі ПДВ 20% - 409 386.08 грн. Згідно з рішенням 38 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 02.12.2020 № 2293/20 «Про бюджет Харківської міської територіальної громади на 2021 рік» (зі змінами). Строк виконання робіт до 10 грудня 2021 р. Строк дії Договору до 31 грудня 2021 р.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 7 408 148,02
UAH (в тому числі ПДВ 1 234 691,33 UAH)