Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт м'якої покрівлі гаражів та частини покрівлі адміністративних приміщень підстанції №2 за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Пушкіна, 46а
Очікувана вартість
443 305,00 UAH
UA-2020-07-03-001795-a 28fc22a619984385b3bd57a8043f1930
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Анатоліївна Скляр

+380503425191 ksshmd_dor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 26136949
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14
Контактна особа: Надія Анатоліївна Скляр
+380503425191
ksshmd_dor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 10:43
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 11:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 11:49
Очікувана вартість: 443 305,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


443305,00 грн з ПДВ. Кошторисне призначення 2020 року складає 116 784,80 грн, недостатні кошти на очікувану вартість дофінансування протягом 2020-2021 рр
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт м'якої покрівлі гаражів та частини покрівлі адміністративних приміщень підстанції №2 за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Пушкіна, 46а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт . Замовник проводить розрахунки проводяться по факту виконаних робіт в розмірі 100% з відстрочкою платежу до 20 банківських днів, на підставі підписаних сторонами актів виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3 за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2020 році або 2021році.У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування видатків, призначених на оплату Робіт, Замовник проводить оплату виконаних Робіт протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 10:43
Додаток 3.doc
03 липня 2020 10:43
ogoloshennya.docx
03 липня 2020 10:43
схема.jpg
03 липня 2020 10:43
Спрощена Документація.doc
03 липня 2020 10:43
Додаток 6.doc
03 липня 2020 10:43
Додаток 5.docx
03 липня 2020 10:43
Додаток 2б.xls
03 липня 2020 10:43
Додаток 2а.xls
03 липня 2020 10:43
Додаток 2.docx
03 липня 2020 10:43
додаток 4 Проект договору.docx
03 липня 2020 10:43
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-001795-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОРПОРАЦІЯ СТАР", Код ЄДРПОУ:39096004
Дата подання: 22 липня 2020 10:51
Підтвердження кваліфікації.
Доводимо до Вашого відома, що предмет закупівлі передбачає:
1) виконання газополум’яних робіт;
2) експлуатацію посудин, що працюють під тиском понад 0,05МПА, а саме: балони із стисненим, зжиженим газом (кисень газоподібний, пропан-бутан).
Це передбачає наявність у виконавця спеціальних дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки.
ТОВ "Будівельна компанія" Укрінжінірінг " таких дозволів в переліку тендерної документації не надало.
Просимо надати копії зазначених вище Дозволів для підтвердження Вашої кваліфікації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 липня 2020 14:53
Відповідно до п. 2 ч 2 статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надає копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.Додатково інформуємо, що для виконання робіт : «Капітальний ремонт м’якої покрівлі гаражів та частини покрівлі адміністративних приміщень підстанції №2 за адресою : Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Пушкіна,46а», код за ДК 021:2015 – 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація) ТОВ «Будівельна компанія «Укрінжиніринг» надала декларацію відповідності мат-тех бази та умов праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки як роботи на висоті та газозварювальні роботи. В цій декларації зазначено в тому числі , що інженер з ОП, начальник дільниці Косенков С.А та покрівельники 2 чол. пройшли навчання та отримали необхідні знання з Правил охорони праці під час робіт на висоті , Правил будови та безпечної експлуатації посудин , що працюють під тиском , правил пожежної безпеки. Також учасником надано гарантійний лист №209 від 15.07.2020р.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-03-001795-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОРПОРАЦІЯ СТАР", Код ЄДРПОУ:39096004
Дата подання: 23 липня 2020 08:37
скасування рішення про переможця
Повторно доводимо до Вашого відома, що предмет закупівлі передбачає:
1) виконання газополум’яних робіт;
2) експлуатацію посудин, що працюють під тиском понад 0,05МПА, а саме: балони із стисненим, зжиженим газом (кисень газоподібний, пропан-бутан).
Це передбачає наявність у виконавця спеціальних дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки.
ТОВ "Будівельна компанія" Укрінжінірінг " таких дозволів в переліку тендерної документації не надало.
На нашу вимогу надати Дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою ТОВ "Будівельна компанія" Укрінжінірінг " Ви відповіли, що вони «…надали декларацію відповідності мат-тех бази та умов праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки як роботи на висоті та газозварювальні роботи. В цій декларації зазначено в тому числі , що інженер з ОП, начальник дільниці Косенков С.А та покрівельники 2 чол. пройшли навчання та отримали необхідні знання з Правил охорони праці під час робіт на висоті , Правил будови та безпечної експлуатації посудин , що працюють під тиском , правил пожежної безпеки. Також учасником надано гарантійний лист №209 від 15.07.2020р.»
Акцентуємо Вашу увагу:
1. У даній Декларації не прописані газополумяні роботи і експлуатація посудин під тиском;
2. Свідоцтва робітників і ІТП не є для підприємства дозвільними документами. Підприємство повинно мати Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки.

У зв'язку з цим вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи про визнання переможця ТОВ "Будівельна компанія" Укрінжінірінг ".

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 липня 2020 13:37
Копії ліцензії або документів дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності надаються, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності зазначено у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не вимагався.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРІНЖИНІРИНГ" 384 996,00
UAH з ПДВ
359 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОРПОРАЦІЯ СТАР" 429 772,80
UAH з ПДВ
360 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 09:43
Електронний підпис
17 липня 2020 09:40
проект договору .PDF
17 липня 2020 09:40
інформац довідка .PDF
17 липня 2020 09:40
единий податок копия.pdf
17 липня 2020 09:40
дов про супідрядника.PDF
17 липня 2020 09:40
витяг повний .pdf
17 липня 2020 09:40
аналог договір Ф2.PDF
17 липня 2020 09:40
техн вимоги додаток 2.PDF
17 липня 2020 09:40
рішення про правочин.PDF
17 липня 2020 09:40
реєстр документів.PDF
17 липня 2020 09:40
пропозиція.PDF
17 липня 2020 09:40
Наказ.PDF
17 липня 2020 09:40
лист про санкції.PDF
17 липня 2020 09:40
лист про ліцензію .PDF
17 липня 2020 09:40
лист про екологію.PDF

Публічні документи

16 липня 2020 22:57
Електронний підпис
16 липня 2020 22:57
Статут ТОВ Корп.Стар.pdf
16 липня 2020 22:51
Електронний підпис
16 липня 2020 22:49
Лiцензiя.pdf
16 липня 2020 22:49
Дозвола.pdf
16 липня 2020 16:30
Електронний підпис
16 липня 2020 16:28
наказ №1.pdf
16 липня 2020 16:28
гарант.листи.pdf
16 липня 2020 16:28
л-згода санкції.jpg
16 липня 2020 16:28
по субпідр..jpg
16 липня 2020 16:28
Кошторис комплект.pdf
16 липня 2020 16:28
аналог.договора.pdf
16 липня 2020 16:28
додаток 5.pdf
16 липня 2020 16:28
проект договору.pdf
16 липня 2020 16:28
тезн.вимоги.pdf
16 липня 2020 16:28
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "КОРПОРАЦІЯ СТАР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРІНЖИНІРИНГ"
#40017973
Переможець 359 990,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 13:40

Документи

21 липня 2020 13:40
Електронний підпис
21 липня 2020 13:38
Сканировать1.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 13:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРІНЖИНІРИНГ"
#40017973
359 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 липня 2020 13:40
Електронний підпис
21 липня 2020 13:38
Сканировать1.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 17:36
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 18:44
дод угода 3 к дог 73.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 18:14
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 21:19
ДУ 2 до дог 73 від 08_08_2020.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 12:58
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 11:49
scan0026.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 11:48
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 13:51
2020-08-05-0003.pdf укладений
05 серпня 2020 13:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): враховуючи п.5.1. Договору, у зв язку з виникненням обставин непереборної сили продовжено та змінено строк виконання робіт у 2020р. та внесено відповідні зміни до додатків до договору
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору на 1,00грн.Ціна договору становить 359989,00грн. Бюджетне зобовязання на 2020р (І етап)-116783,00грн.,Бюджетне зобовязання на 2021рік (ІІетап) - 243206,00грн.Враховуючі внесені зміни внесено зміни до відповідних додатків до договору
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити бюджетні зобов’язання на 2020 рік за Договором № 73 від 05.08.2020 р. на 243 206,00 грн. (Двісті сорок три тисячі двісті шість грн.00 коп)без ПДВ та викласти п.2.1. розділу ІІ Договору №171 від 27.08.2019р. у наступній редакції: «2.1. Ціна Договору (загальна вартість Робіт за Договором) становить 359 989,00 (триста п'ятдесят дев'ять тисяч дев'ятсот вісімдесят дев’ять грн. 00 коп.) без ПДВ та визначена додатком №2. Бюджетне зобов’язання на 2020 рік(І етап) - 116783,00 грн. (сто шістнадцять тисяч сімсот вісімдесят три гривні 00 копійок)без ПДВ. Бюджетне зобов’язання на 2020 рік (ІІ етап) - 243 206,00 грн. (Двісті сорок три тисячі двісті шість грн.00 коп)без ПДВ» У зв’язку з вищевикладеним було внесено зміни у відповідні додатки до договору та доповнено новими
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 359 989,00
UAH