Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги зі встановлення протипожежного устаткування в закладах освіти м. Нікополя (виготовлення (закупівля) та встановлення)
Очікувана вартість
68 000,00 UAH
UA-2020-07-03-001742-c ● 54722f0d3ed84794893311023e65c4f8
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142336 |
Місцезнаходження: | 53213, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, пр.Трубників,3 |
Контактна особа: |
Яременко Ольга Костянтинівна +380957707291 agent.osvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2020 14:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 липня 2020 14:34 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 липня 2020 14:34 |
Очікувана вартість: | 68 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Лот 1 - 30 000,00 грн., Лот 2 - 30 000,00 грн., Лот 3 - 8 000,00 грн.Місцезнаходження Замовника: Юридична адреса: вул. Електрометалургів,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Фактична адреса: пр. Трубників,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Категорія Замовника: згідно п.3 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка є установою).
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
03 липня 2020 14:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2020 14:30 |
Оголошення протипожежні двери.docx | |
03 липня 2020 14:30 |
Договір.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Маячня!
Дата подання: 06 липня 2020 07:24
Дата відповіді: 06 липня 2020 15:46
"У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, огляд об’єкта здійснюється за попередньою домовленістю з Замовником, за допомогою засобів факсимільного зв’язку, про дату та час здійснення огляду. Огляд об’єкта здійснюється за умови забезпечення представника Учасника засобами індивідуального захисту." Що за маячня? Як це розуміти? Тобто я не зможу вам просто зателефонувати (видно знову зазначили не працюючі номера телефонів) і домовитися на проведення замірів? ЗАСОБІВ ФАКСИМІЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ!!! В якому сторіччі ви живете??? Не могли щось розумніше вигадати?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Огляд об’єкта можна здійснити за попередньою домовленістю з Замовником, за номером мобільного телефону, зазначеного в оголошенні. Огляд об’єкта здійснюється за умови забезпечення представника Учасника засобами індивідуального захисту.
Не змарнувати свій час
Дата подання: 06 липня 2020 07:31
Дата відповіді: 06 липня 2020 15:39
Шановний Замовник! Я думаю в цій закупівлі не буде такого безладу, який зараз відбувається в цій закупівлі "Послуги з монтажу Системи пожежної сигналізації будівлі, що перебуває на балансі виконавчого комітету Нікопольської міської ради за адресою: пр-т Трубників, 87А в м. Нікополі Дніпропетровської області" Ідентифікатор закупівлі:UA-2020-06-05-006821-b
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-03-001742-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП Ремелектросервіс, Код ЄДРПОУ:30189383
Дата подання: 22 липня 2020 14:29
Оскарження
Шановний Замовник. Просимо Вас привести Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 44 від 21.07.2020р. у відповідність зі статтею 29 п.12 Закона України "Про публічні закупівлі". Також просимо Вас надати письмове пояснення, чому Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 44 від 21.07.2020р склала уповноважена особа Бардадим О.К., а підписан даний протокол цифровим електроним підписом Яременко О.К. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 липня 2020 11:00
Уважно розглянувши Вашу вимогу інформуємо про наступне.
Під час написання вимоги стосовно приведення протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №44 від 21.07.2020р. у відповідність зі статтею 29 п.12 Закону України «Про публічні закупівлі» Ви не аргументували в чому саме даний протокол не відповідає нормам Закону України.
Закупівля «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування в закладах освіти м. Нікополя (виготовлення (закупівля) та встановлення)», за унікальним номером UA-2020-07-03-001742-c здійснювалася за спрощеною закупівлею, яка регулюється нормами статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом - Закон).
Відповідно до Закону за результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. За результатами розгляду пропозицій на електронному майданчику автоматично формується протокол розкриття, який в свою чергу містить інформацію про: найменування замовника; категорію замовника; код згідно з ЄДРПОУ замовника; місцезнаходження замовника; контактну особі замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками; номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель; конкретну назві предмета закупівлі; узагальнену назву предмета закупівлі; узагальнену назву частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); дату та час розкриття тендерної пропозиції; найменування учасників (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи); інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також інформацію та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі; інформацію щодо ціни тендерної пропозиції до початку аукціону; інформацію щодо ціни тендерної пропозиції після закінчення аукціону.
Стосовно цифрового електронного підпису, повідомляємо, що підписання документів в електронній системі закупівель здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства.
Підсумовуючи все наведене вище, повідомляємо про необґрунтованість та безпідставність поданої учасником закупівлі вимоги.
Під час написання вимоги стосовно приведення протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №44 від 21.07.2020р. у відповідність зі статтею 29 п.12 Закону України «Про публічні закупівлі» Ви не аргументували в чому саме даний протокол не відповідає нормам Закону України.
Закупівля «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування в закладах освіти м. Нікополя (виготовлення (закупівля) та встановлення)», за унікальним номером UA-2020-07-03-001742-c здійснювалася за спрощеною закупівлею, яка регулюється нормами статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом - Закон).
Відповідно до Закону за результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. За результатами розгляду пропозицій на електронному майданчику автоматично формується протокол розкриття, який в свою чергу містить інформацію про: найменування замовника; категорію замовника; код згідно з ЄДРПОУ замовника; місцезнаходження замовника; контактну особі замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками; номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель; конкретну назві предмета закупівлі; узагальнену назву предмета закупівлі; узагальнену назву частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); дату та час розкриття тендерної пропозиції; найменування учасників (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи); інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також інформацію та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі; інформацію щодо ціни тендерної пропозиції до початку аукціону; інформацію щодо ціни тендерної пропозиції після закінчення аукціону.
Стосовно цифрового електронного підпису, повідомляємо, що підписання документів в електронній системі закупівель здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства.
Підсумовуючи все наведене вище, повідомляємо про необґрунтованість та безпідставність поданої учасником закупівлі вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-07-03-001742-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП Ремелектросервіс, Код ЄДРПОУ:30189383
Дата подання: 22 липня 2020 14:30
Оскарження
Шановний Замовник. Просимо Вас привести Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 44 від 21.07.2020р. у відповідність зі статтею 29 п.12 Закона України "Про публічні закупівлі". Також просимо Вас надати письмове пояснення, чому Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 44 від 21.07.2020р склала уповноважена особа Бардадим О.К., а підписан даний протокол цифровим електроним підписом Яременко О.К. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 липня 2020 11:01
Уважно розглянувши Вашу вимогу інформуємо про наступне.
Під час написання вимоги стосовно приведення протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №44 від 21.07.2020р. у відповідність зі статтею 29 п.12 Закону України «Про публічні закупівлі» Ви не аргументували в чому саме даний протокол не відповідає нормам Закону України.
Закупівля «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування в закладах освіти м. Нікополя (виготовлення (закупівля) та встановлення)», за унікальним номером UA-2020-07-03-001742-c здійснювалася за спрощеною закупівлею, яка регулюється нормами статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом - Закон).
Відповідно до Закону за результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. За результатами розгляду пропозицій на електронному майданчику автоматично формується протокол розкриття, який в свою чергу містить інформацію про: найменування замовника; категорію замовника; код згідно з ЄДРПОУ замовника; місцезнаходження замовника; контактну особі замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками; номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель; конкретну назві предмета закупівлі; узагальнену назву предмета закупівлі; узагальнену назву частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); дату та час розкриття тендерної пропозиції; найменування учасників (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи); інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також інформацію та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі; інформацію щодо ціни тендерної пропозиції до початку аукціону; інформацію щодо ціни тендерної пропозиції після закінчення аукціону.
Стосовно цифрового електронного підпису, повідомляємо, що підписання документів в електронній системі закупівель здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства.
Підсумовуючи все наведене вище, повідомляємо про необґрунтованість та безпідставність поданої учасником закупівлі вимоги.
Під час написання вимоги стосовно приведення протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №44 від 21.07.2020р. у відповідність зі статтею 29 п.12 Закону України «Про публічні закупівлі» Ви не аргументували в чому саме даний протокол не відповідає нормам Закону України.
Закупівля «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування в закладах освіти м. Нікополя (виготовлення (закупівля) та встановлення)», за унікальним номером UA-2020-07-03-001742-c здійснювалася за спрощеною закупівлею, яка регулюється нормами статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом - Закон).
Відповідно до Закону за результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. За результатами розгляду пропозицій на електронному майданчику автоматично формується протокол розкриття, який в свою чергу містить інформацію про: найменування замовника; категорію замовника; код згідно з ЄДРПОУ замовника; місцезнаходження замовника; контактну особі замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками; номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель; конкретну назві предмета закупівлі; узагальнену назву предмета закупівлі; узагальнену назву частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); дату та час розкриття тендерної пропозиції; найменування учасників (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи); інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також інформацію та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі; інформацію щодо ціни тендерної пропозиції до початку аукціону; інформацію щодо ціни тендерної пропозиції після закінчення аукціону.
Стосовно цифрового електронного підпису, повідомляємо, що підписання документів в електронній системі закупівель здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства.
Підсумовуючи все наведене вище, повідомляємо про необґрунтованість та безпідставність поданої учасником закупівлі вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-07-03-001742-c.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП Ремелектросервіс, Код ЄДРПОУ:30189383
Дата подання: 22 липня 2020 14:32
Оскарження
Шановний Замовник. Просимо Вас привести Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 44 від 21.07.2020р. у відповідність зі статтею 29 п.12 Закона України "Про публічні закупівлі". Також просимо Вас надати письмове пояснення, чому Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 44 від 21.07.2020р склала уповноважена особа Бардадим О.К., а підписан даний протокол цифровим електроним підписом Яременко О.К. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 липня 2020 11:01
Уважно розглянувши Вашу вимогу інформуємо про наступне.
Під час написання вимоги стосовно приведення протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №44 від 21.07.2020р. у відповідність зі статтею 29 п.12 Закону України «Про публічні закупівлі» Ви не аргументували в чому саме даний протокол не відповідає нормам Закону України.
Закупівля «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування в закладах освіти м. Нікополя (виготовлення (закупівля) та встановлення)», за унікальним номером UA-2020-07-03-001742-c здійснювалася за спрощеною закупівлею, яка регулюється нормами статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом - Закон).
Відповідно до Закону за результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. За результатами розгляду пропозицій на електронному майданчику автоматично формується протокол розкриття, який в свою чергу містить інформацію про: найменування замовника; категорію замовника; код згідно з ЄДРПОУ замовника; місцезнаходження замовника; контактну особі замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками; номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель; конкретну назві предмета закупівлі; узагальнену назву предмета закупівлі; узагальнену назву частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); дату та час розкриття тендерної пропозиції; найменування учасників (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи); інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також інформацію та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі; інформацію щодо ціни тендерної пропозиції до початку аукціону; інформацію щодо ціни тендерної пропозиції після закінчення аукціону.
Стосовно цифрового електронного підпису, повідомляємо, що підписання документів в електронній системі закупівель здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства.
Підсумовуючи все наведене вище, повідомляємо про необґрунтованість та безпідставність поданої учасником закупівлі вимоги.
Під час написання вимоги стосовно приведення протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №44 від 21.07.2020р. у відповідність зі статтею 29 п.12 Закону України «Про публічні закупівлі» Ви не аргументували в чому саме даний протокол не відповідає нормам Закону України.
Закупівля «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування в закладах освіти м. Нікополя (виготовлення (закупівля) та встановлення)», за унікальним номером UA-2020-07-03-001742-c здійснювалася за спрощеною закупівлею, яка регулюється нормами статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом - Закон).
Відповідно до Закону за результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. За результатами розгляду пропозицій на електронному майданчику автоматично формується протокол розкриття, який в свою чергу містить інформацію про: найменування замовника; категорію замовника; код згідно з ЄДРПОУ замовника; місцезнаходження замовника; контактну особі замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками; номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель; конкретну назві предмета закупівлі; узагальнену назву предмета закупівлі; узагальнену назву частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); дату та час розкриття тендерної пропозиції; найменування учасників (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи); інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також інформацію та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі; інформацію щодо ціни тендерної пропозиції до початку аукціону; інформацію щодо ціни тендерної пропозиції після закінчення аукціону.
Стосовно цифрового електронного підпису, повідомляємо, що підписання документів в електронній системі закупівель здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства.
Підсумовуючи все наведене вище, повідомляємо про необґрунтованість та безпідставність поданої учасником закупівлі вимоги.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Встановлення сертифікованих протипожежних дверей в закладах загальної середньої освіти (двері в електричну щитову)) |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 30 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 150,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
Встановлення сертифікованих протипожежних дверей в закладах загальної середньої освіти (двері в електричну щитову)
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53200, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, 53200, Дніпропетровська область, м. Нікополь, відповідно до Додатку 2 до Договору «Перелік закладів освіти».
Дата доставки:
31 серпня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник робить оплату за рахунок коштів місцевого бюджету після виконання послуг в повному обсязі протягом 10 банківських днів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Маячня!
Дата подання: 06 липня 2020 07:21
Дата відповіді: 06 липня 2020 15:48
"У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, огляд об’єкта здійснюється за попередньою домовленістю з Замовником, за допомогою засобів факсимільного зв’язку, про дату та час здійснення огляду. Огляд об’єкта здійснюється за умови забезпечення представника Учасника засобами індивідуального захисту." Що за маячня? Як це розуміти? Тобто я не зможу вам просто зателефонувати (видно знову зазначили не працюючі номера телефонів) і домовитися на проведення замірів? ЗАСОБІВ ФАКСИМІЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ!!! В якому сторіччі ви живете??? Не могли щось розумніше вигадати?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Огляд об’єкта можна здійснити за попередньою домовленістю з Замовником, за номером мобільного телефону, зазначеного в оголошенні. Огляд об’єкта здійснюється за умови забезпечення представника Учасника засобами індивідуального захисту.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій