Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі встановлення протипожежного устаткування в закладах освіти м. Нікополя (виготовлення (закупівля) та встановлення)
Очікувана вартість
68 000,00 UAH
UA-2020-07-03-001742-c 54722f0d3ed84794893311023e65c4f8
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яременко Ольга Костянтинівна

+380957707291 agent.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142336
Місцезнаходження: 53213, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, пр.Трубників,3
Контактна особа: Яременко Ольга Костянтинівна
+380957707291
agent.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 14:34
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 14:34
Очікувана вартість: 68 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Лот 1 - 30 000,00 грн., Лот 2 - 30 000,00 грн., Лот 3 - 8 000,00 грн.Місцезнаходження Замовника: Юридична адреса: вул. Електрометалургів,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Фактична адреса: пр. Трубників,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Категорія Замовника: згідно п.3 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка є установою).
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

03 липня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 14:30
Оголошення протипожежні двери.docx
03 липня 2020 14:30
Договір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Маячня!
Дата подання: 06 липня 2020 07:24
Дата відповіді: 06 липня 2020 15:46
"У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, огляд об’єкта здійснюється за попередньою домовленістю з Замовником, за допомогою засобів факсимільного зв’язку, про дату та час здійснення огляду. Огляд об’єкта здійснюється за умови забезпечення представника Учасника засобами індивідуального захисту." Що за маячня? Як це розуміти? Тобто я не зможу вам просто зателефонувати (видно знову зазначили не працюючі номера телефонів) і домовитися на проведення замірів? ЗАСОБІВ ФАКСИМІЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ!!! В якому сторіччі ви живете??? Не могли щось розумніше вигадати?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Огляд об’єкта можна здійснити за попередньою домовленістю з Замовником, за номером мобільного телефону, зазначеного в оголошенні. Огляд об’єкта здійснюється за умови забезпечення представника Учасника засобами індивідуального захисту.
Не змарнувати свій час
Дата подання: 06 липня 2020 07:31
Дата відповіді: 06 липня 2020 15:39
Шановний Замовник! Я думаю в цій закупівлі не буде такого безладу, який зараз відбувається в цій закупівлі "Послуги з монтажу Системи пожежної сигналізації будівлі, що перебуває на балансі виконавчого комітету Нікопольської міської ради за адресою: пр-т Трубників, 87А в м. Нікополі Дніпропетровської області" Ідентифікатор закупівлі:UA-2020-06-05-006821-b
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-001742-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП Ремелектросервіс, Код ЄДРПОУ:30189383
Дата подання: 22 липня 2020 14:29
Оскарження
Шановний Замовник. Просимо Вас привести Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 44 від 21.07.2020р. у відповідність зі статтею 29 п.12 Закона України "Про публічні закупівлі". Також просимо Вас надати письмове пояснення, чому Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 44 від 21.07.2020р склала уповноважена особа Бардадим О.К., а підписан даний протокол цифровим електроним підписом Яременко О.К. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 липня 2020 11:00
Уважно розглянувши Вашу вимогу інформуємо про наступне.
Під час написання вимоги стосовно приведення протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №44 від 21.07.2020р. у відповідність зі статтею 29 п.12 Закону України «Про публічні закупівлі» Ви не аргументували в чому саме даний протокол не відповідає нормам Закону України.
Закупівля «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування в закладах освіти м. Нікополя (виготовлення (закупівля) та встановлення)», за унікальним номером UA-2020-07-03-001742-c здійснювалася за спрощеною закупівлею, яка регулюється нормами статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом - Закон).
Відповідно до Закону за результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. За результатами розгляду пропозицій на електронному майданчику автоматично формується протокол розкриття, який в свою чергу містить інформацію про: найменування замовника; категорію замовника; код згідно з ЄДРПОУ замовника; місцезнаходження замовника; контактну особі замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками; номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель; конкретну назві предмета закупівлі; узагальнену назву предмета закупівлі; узагальнену назву частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); дату та час розкриття тендерної пропозиції; найменування учасників (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи); інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також інформацію та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі; інформацію щодо ціни тендерної пропозиції до початку аукціону; інформацію щодо ціни тендерної пропозиції після закінчення аукціону.
Стосовно цифрового електронного підпису, повідомляємо, що підписання документів в електронній системі закупівель здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства.
Підсумовуючи все наведене вище, повідомляємо про необґрунтованість та безпідставність поданої учасником закупівлі вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-07-03-001742-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП Ремелектросервіс, Код ЄДРПОУ:30189383
Дата подання: 22 липня 2020 14:30
Оскарження
Шановний Замовник. Просимо Вас привести Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 44 від 21.07.2020р. у відповідність зі статтею 29 п.12 Закона України "Про публічні закупівлі". Також просимо Вас надати письмове пояснення, чому Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 44 від 21.07.2020р склала уповноважена особа Бардадим О.К., а підписан даний протокол цифровим електроним підписом Яременко О.К. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 липня 2020 11:01
Уважно розглянувши Вашу вимогу інформуємо про наступне.
Під час написання вимоги стосовно приведення протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №44 від 21.07.2020р. у відповідність зі статтею 29 п.12 Закону України «Про публічні закупівлі» Ви не аргументували в чому саме даний протокол не відповідає нормам Закону України.
Закупівля «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування в закладах освіти м. Нікополя (виготовлення (закупівля) та встановлення)», за унікальним номером UA-2020-07-03-001742-c здійснювалася за спрощеною закупівлею, яка регулюється нормами статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом - Закон).
Відповідно до Закону за результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. За результатами розгляду пропозицій на електронному майданчику автоматично формується протокол розкриття, який в свою чергу містить інформацію про: найменування замовника; категорію замовника; код згідно з ЄДРПОУ замовника; місцезнаходження замовника; контактну особі замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками; номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель; конкретну назві предмета закупівлі; узагальнену назву предмета закупівлі; узагальнену назву частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); дату та час розкриття тендерної пропозиції; найменування учасників (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи); інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також інформацію та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі; інформацію щодо ціни тендерної пропозиції до початку аукціону; інформацію щодо ціни тендерної пропозиції після закінчення аукціону.
Стосовно цифрового електронного підпису, повідомляємо, що підписання документів в електронній системі закупівель здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства.
Підсумовуючи все наведене вище, повідомляємо про необґрунтованість та безпідставність поданої учасником закупівлі вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-07-03-001742-c.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП Ремелектросервіс, Код ЄДРПОУ:30189383
Дата подання: 22 липня 2020 14:32
Оскарження
Шановний Замовник. Просимо Вас привести Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 44 від 21.07.2020р. у відповідність зі статтею 29 п.12 Закона України "Про публічні закупівлі". Також просимо Вас надати письмове пояснення, чому Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 44 від 21.07.2020р склала уповноважена особа Бардадим О.К., а підписан даний протокол цифровим електроним підписом Яременко О.К. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 липня 2020 11:01
Уважно розглянувши Вашу вимогу інформуємо про наступне.
Під час написання вимоги стосовно приведення протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №44 від 21.07.2020р. у відповідність зі статтею 29 п.12 Закону України «Про публічні закупівлі» Ви не аргументували в чому саме даний протокол не відповідає нормам Закону України.
Закупівля «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування в закладах освіти м. Нікополя (виготовлення (закупівля) та встановлення)», за унікальним номером UA-2020-07-03-001742-c здійснювалася за спрощеною закупівлею, яка регулюється нормами статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом - Закон).
Відповідно до Закону за результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. За результатами розгляду пропозицій на електронному майданчику автоматично формується протокол розкриття, який в свою чергу містить інформацію про: найменування замовника; категорію замовника; код згідно з ЄДРПОУ замовника; місцезнаходження замовника; контактну особі замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками; номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель; конкретну назві предмета закупівлі; узагальнену назву предмета закупівлі; узагальнену назву частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); дату та час розкриття тендерної пропозиції; найменування учасників (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи); інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також інформацію та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі; інформацію щодо ціни тендерної пропозиції до початку аукціону; інформацію щодо ціни тендерної пропозиції після закінчення аукціону.
Стосовно цифрового електронного підпису, повідомляємо, що підписання документів в електронній системі закупівель здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства.
Підсумовуючи все наведене вище, повідомляємо про необґрунтованість та безпідставність поданої учасником закупівлі вимоги.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Встановлення сертифікованих протипожежних дверей в закладах загальної середньої освіти (двері в електричну щитову))
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 150,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 15 липня 2020 14:27
Закінчення: 15 липня 2020 14:48
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Встановлення сертифікованих протипожежних дверей в закладах загальної середньої освіти (двері в електричну щитову)
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, 53200, Дніпропетровська область, м. Нікополь, відповідно до Додатку 2 до Договору «Перелік закладів освіти».
Дата доставки: 31 серпня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник робить оплату за рахунок коштів місцевого бюджету після виконання послуг в повному обсязі протягом 10 банківських днів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Маячня!
Дата подання: 06 липня 2020 07:21
Дата відповіді: 06 липня 2020 15:48
"У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, огляд об’єкта здійснюється за попередньою домовленістю з Замовником, за допомогою засобів факсимільного зв’язку, про дату та час здійснення огляду. Огляд об’єкта здійснюється за умови забезпечення представника Учасника засобами індивідуального захисту." Що за маячня? Як це розуміти? Тобто я не зможу вам просто зателефонувати (видно знову зазначили не працюючі номера телефонів) і домовитися на проведення замірів? ЗАСОБІВ ФАКСИМІЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ!!! В якому сторіччі ви живете??? Не могли щось розумніше вигадати?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Огляд об’єкта можна здійснити за попередньою домовленістю з Замовником, за номером мобільного телефону, зазначеного в оголошенні. Огляд об’єкта здійснюється за умови забезпечення представника Учасника засобами індивідуального захисту.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Ремелектросервіс 26 760,00
UAH з ПДВ
26 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ніколь" 28 800,00
UAH з ПДВ
26 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2020 14:27
Електронний підпис
11 липня 2020 14:25
Статут.pdf
11 липня 2020 14:25
Пропозиція лот 1.pdf
11 липня 2020 14:25
Паспорт на люк.pdf
11 липня 2020 14:25
Паспорт на двері.pdf
11 липня 2020 14:24
Акти огляду обєктів.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 14:57
Електронний підпис
09 липня 2020 15:39
Електронний підпис
09 липня 2020 15:32
ЭКО UA.08.002.487.pdf
09 липня 2020 15:32
СЕС Лаковер 2021.pdf
09 липня 2020 15:32
Лист-роз'яснення.pdf
09 липня 2020 15:32
Лист щодо замірів.pdf
09 липня 2020 15:32
Копія свідоцтва ПДВ.pdf
09 липня 2020 15:32
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Ремелектросервіс

ТОВ "Ніколь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Ремелектросервіс
#30189383
Відхилено 26 400,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 11:16
ТОВ "Ніколь"
#20148124
Відхилено 26 500,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 11:18

Документи

21 липня 2020 11:16
Електронний підпис
21 липня 2020 11:15
Протокол

Документи

27 липня 2020 10:46
Електронний підпис
27 липня 2020 10:16
Протокол

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій