Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт кузова автобусу ПАЗ 3205; Капітальний ремонт кузова автобусу Еталон
Очікувана вартість
580 000,00 UAH
UA-2020-07-03-001706-a 50ba9dffa81d450088f3ba4d7edd2513
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Григорівна Дейкало

+380535631245 dg-oksana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Лохвицької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145561
Місцезнаходження: 37200, Україна , Полтавська обл., м. Лохвиця, вул. Героїв України, 2
Контактна особа: Оксана Григорівна Дейкало
+380535631245
dg-oksana@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 10:38
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 липня 2020 12:15
Очікувана вартість: 580 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Тендерна документація додається ТД_ПОСЛУГИ_З_РЕМОНТУ. Кількість (одиниці) найменувань зазначено в Додатку 1 до тендерної документації «Технічна специфікація».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Капітальний ремонт кузова автобусу ПАЗ 3205
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37200, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, та/або за місцезнаходженням Виконавця;
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
1 послуга
Капітальний ремонт кузова автобусу Еталон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37200, Україна, Полтавська область, Лохвицький район, та/або за місцезнаходженням Виконавця;
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата здійснюється Замовником шляхом перерахування Виконавцю авансу для придбання і постачання необхідних для виконання капітального ремонту автобуса матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання тощо в розмірі 30 % вартості загального обсягу послуг відповідно до рахунку наданого Виконавцем, шляхом оплати вартості послуг до 10 календарних днів з моменту отримання рахунку та з урахуванням фінансування видатків Замовника. Місцезнаходження замовника - 37200, Полтавська обл., Лохвицький район, місто Лохвиця, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 2. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Учасник повинен надати забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії з накладенням електронного цифрового підпису уповноваженої особи банку-гаранту. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій - Учасник повинен надати забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії з накладенням електронного цифрового підпису уповноваженої особи банку-гаранту. Аванс 10 Календарні 30
Надання послуг Оплата наданих Виконавцем Послуг (70 % вартості загального обсягу послуг) здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30-ти календарних днів після підписання Сторонами Акту наданих Послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2020 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 17:27
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
14 липня 2020 17:27
НОВА_РЕДАКЦІЯ_ТД_ПОСЛУГИ_З_РЕМОНТУ.doc
03 липня 2020 10:38
ТД_ПОСЛУГИ_З_РЕМОНТУ.doc
14 липня 2020 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 17:27
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
14 липня 2020 17:27
НОВА_РЕДАКЦІЯ_ТД_ПОСЛУГИ_З_РЕМОНТУ.doc
03 липня 2020 10:38
ТД_ПОСЛУГИ_З_РЕМОНТУ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо способу надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Дата подання: 09 липня 2020 11:29
Дата відповіді: 13 липня 2020 16:43
Доброго дня. В якій формі учасником процедури закупівлі подається інформація в складі тендерних пропозицій про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі?
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення уповноважена особа відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне: замовником у Тендерній документації, а саме у пункті 1.1. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Пунктом 1.3. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що всі визначені тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Також пунктом 6.1. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установлені замовником у Додатку 1 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації. Відповідно Замовнеком не встановлено конкретної форми надання відповідної інформації, та інформація подається у довільній формі із урахуванням вимог тендерної документації та Додатків до Тендерної документації.
Дякуємо за звернення!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-001706-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ НОВА БУС, Код ЄДРПОУ:39444791
Дата подання: 22 серпня 2020 13:54
Оскарження
Відповідно до пункту 5.1.1. про надання копії виконаного аналогічного договору, але не менше одного аналогічного договору та копії документів, що підтверджують факт надання послуг в повному обсязі (копії актів наданих послуг згідно вище поданого договору, тощо). Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг з ремонту автобусів чи інших мототранспортних засобів,
Необхдно було надати не менше одного аналогічного договору відповідно до наданого переліку послуг, а не було уточнення щодо надання підтвердження надання послуг на кожного замовника наведеного в довідці. Нами було надано три договори і акти, два з яких повністю підтверджують факт надання послуг. Ввважаємо, ща наша дискваліфікація суперечить вимогам тендерної документації та просимо надати поясненя.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 серпня 2020 09:12
Доброго дня. У відповідь на Вашу вимогу уповноважена особа повідомляє про наступне: Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Також, відповідно до абзацу другого ч. 4 ст. 33 Закону, учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Пунктом 5.1.1. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» нової редакції тендерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи від 14.07.2020 - для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: копію виконаного аналогічного договору, але не менше одного аналогічного договору та копії документів, що підтверджують факт надання послуг в повному обсязі (копії актів наданих послуг згідно вище поданого договору, тощо). Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг з ремонту автобусів чи інших мототранспортних засобів.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано три аналогічних договори, а саме:
1. Договір №7 від 17.01.2019 з ТОВ «Юнігран» на суму договору 230 140,94 та Акт здачі приймання робіт на суму 166 800,00 грн..
2. Договір № 1904000043/017 від 02.04.2019 з Акціонерним товариством Укртрансгаз на суму 713 843,00 грн. та Акт здачі приймання робіт на суму 285 345,60 грн..
3. Договір 1 від 03.01.2019 з Товариство з обмеженою відповідальністю «ПАВЛОГРАДСЬКЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО» згідно змісту якого відсутня інформація про суму договору. Акт здачі-приймання робіт №24 від 25 листопада 2019 року на суму 96 000,00 грн. з ПДВ.
Проте згідно вимог замовника учасник мав підтверджують факт надання послуг в повному обсязі. Учасником надано документи , що підтверджують факт надання послуг частково, що не відповідає вимогам Замовника.
Замовник при розгляді тендерних пропозицій керується виключно вимогами тендерної документації та Законом України «Про публічні закупівлі», при цьому не порушуючи права учасників закупівель.
Додатково повідомляємо, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Порядок оскарження процедур закупівель зазначений у статті 18 Закону. Так, відповідно до абзацу другого частини 8 статті 18 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Дякуємо за звернення!
Номер вимоги: UA-2020-07-03-001706-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ НОВА БУС, Код ЄДРПОУ:39444791
Дата подання: 26 серпня 2020 11:18
Оскарження
Пунктом 5.1.1. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» нової редакції тендерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи від 14.07.2020 - для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: копію виконаного аналогічного договору, але не менше одного аналогічного договору та копії документів, що підтверджують факт надання послуг в повному обсязі (копії актів наданих послуг згідно вище поданого договору, тощо).
Отже, з вище вказаного виходить, що необхідно надати факт надання послуг в повному обсязі, але неуточнено факт виконання договору на всю суму, також вказано надання документів про підтвердження фактів надання послуг в повному обсязі, якими можуть бути листи-відгуки.
1. Відповідно до Договіру № 1904000043/017 від 02.04.2019 з Акціонерним товариством Укртрансгаз, пункту Замовник має право: 6.4.4. Зменшити обсяги закупівлі залежно від реального фінансування видатків. Надано акт здачі приймання робіт в якому чітко прописано, що виконані послуги надано в строк та в повному обсязі, що вимагається Вашою тендерною документацією, та надано лист відгук, про підтвердження якості наданих послуг.
2. Відповідно до Договору №7 від 17.01.2019 з ТОВ «Юнігран» було надано акт виконаних послуг, в якому прописано, що капітальний ремонт надано в повному обсязі (Замовник щодо об’єму послуги претензій не має), а також надано лист відгук, в якому повідомлено, що послуги були виконані у встановлені терміни і у повній відповідності, що дає змогу надати індитифікувати про факт надання послуги в повному розмірі.
3. Відповідно до Договору №1 від 03.01.2019 з Товариство з обмеженою відповідальністю «ПАВЛОГРАДСЬКЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО» відповідно до п. 2.1. Вартість послуг погоджується сторонами щодо кожного виду робіт і вказується в рахунках, які є невід'ємною частиною цього Договору (Отже, кожний вид робіт обговорюється і оцінується окремо). Нами було надано акт на виконання капітального ремонту в повному обсязі (Одиниця виміри цілісне число) та підписано акт в якому говорить що претензій щодо єбєму надання послуг не має, що підтверджує факт надання послуги в повному обсязі, також надано лист відгук, який також підтверджує, що всі послуги надавались у повній відповідності до договору, що підтверджує факт виконання послуг.
З вище вказаного, просимо повторно аргументувати нашу дискваліфікацію, відповідно до даного пункту.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2020 10:54
Доброго дня. У відповідь на Вашу вимогу уповноважена особа повідомляє про наступне: Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Також, відповідно до абзацу другого ч. 4 ст. 33 Закону, учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Пунктом 5.1.1. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» нової редакції тендерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи від 14.07.2020 - для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: копію виконаного аналогічного договору, але не менше одного аналогічного договору та копії документів, що підтверджують факт надання послуг в повному обсязі (копії актів наданих послуг згідно вище поданого договору, тощо). Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг з ремонту автобусів чи інших мототранспортних засобів.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано три аналогічних договори, а саме:
1. Договір №7 від 17.01.2019 з ТОВ «Юнігран» на суму договору 230 140,94 та Акт здачі приймання робіт на суму 166 800,00 грн..
2. Договір № 1904000043/017 від 02.04.2019 з Акціонерним товариством Укртрансгаз на суму 713 843,00 грн. та Акт здачі приймання робіт на суму 285 345,60 грн..
3. Договір 1 від 03.01.2019 з Товариство з обмеженою відповідальністю «ПАВЛОГРАДСЬКЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО» згідно змісту якого відсутня інформація про суму договору. Акт здачі-приймання робіт №24 від 25 листопада 2019 року на суму 96 000,00 грн. з ПДВ.
Отже, згідно вимог Замовника, учасник мав надати виконаний договір та для підтвердження його виконання копії документів, що підтверджують факт надання послуг в повному обсязі. Учасником надано документи, що підтверджують факт надання послуг частково, а отже не підтверджує факт виконання договору, що не відповідає вимогам Замовника.
Також повідомляємо, що замовник здійснює оцінку в межах документів які ним вимагалися у тендерній документації, та ті документи які не вимагалися не приймаються до уваги, відгуки замовник не вимагав.
Замовник при розгляді тендерних пропозицій керується виключно вимогами тендерної документації та Законом України «Про публічні закупівлі», при цьому не порушуючи права учасників закупівель.
Додатково наголошуємо, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Порядок оскарження процедур закупівель зазначений у статті 18 Закону. Так, відповідно до абзацу другого частини 8 статті 18 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Дякуємо за звернення!
Номер вимоги: UA-2020-07-03-001706-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ НОВА БУС, Код ЄДРПОУ:39444791
Дата подання: 28 серпня 2020 12:52
Відповідь неотримано
Повторно повторяємо, що пунктом 5.1.1. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» нової редакції тендерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи від 14.07.2020 - для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: копію виконаного аналогічного договору, але не менше одного аналогічного договору та копії документів, що підтверджують факт надання послуг в повному обсязі (копії актів наданих послуг згідно вище поданого договору, тощо).
В даному пукті вказано надання факту виконання послуг в повному розмірі відповідно до наданого договору, а не так як тлумачите Ви, виконання договору у повному обсязі. Надання підтвердження надання послуги в повному обсязі і надання підтвердження виконання договору в повному обсязі - це дві різні вимоги. Тому повторно просимо надати відповідь щодо дискваліфікації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 серпня 2020 22:04
Доброго дня. У відповідь на Вашу вимогу уповноважена особа повідомляє про наступне: Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Також, відповідно до абзацу другого ч. 4 ст. 33 Закону, учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Пунктом 5.1.1. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» нової редакції тендерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи від 14.07.2020 - для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: копію виконаного аналогічного договору, але не менше одного аналогічного договору та копії документів, що підтверджують факт надання послуг в повному обсязі (копії актів наданих послуг згідно вище поданого договору, тощо). Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг з ремонту автобусів чи інших мототранспортних засобів.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано три аналогічних договори, а саме:
1. Договір №7 від 17.01.2019 з ТОВ «Юнігран» на суму договору 230 140,94 та Акт здачі приймання робіт на суму 166 800,00 грн.
2. Договір № 1904000043/017 від 02.04.2019 з Акціонерним товариством Укртрансгаз на суму 713 843,00 грн. та Акт здачі приймання робіт на суму 285 345,60 грн.
3. Договір 1 від 03.01.2019 з Товариство з обмеженою відповідальністю «ПАВЛОГРАДСЬКЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО» згідно змісту якого відсутня інформація про суму договору. Акт здачі-приймання робіт №24 від 25 листопада 2019 року на суму 96 000,00 грн. з ПДВ.
Отже, згідно вимог Замовника, учасник мав надати виконаний договір та для підтвердження його виконання копії документів, що підтверджують факт надання послуг в повному обсязі. Учасником надано документи, що підтверджують факт надання послуг частково, а отже не підтверджує факт виконання договору, що не відповідає вимогам Замовника.
Також повідомляємо, що замовник здійснює оцінку в межах документів які ним вимагалися у тендерній документації, та ті документи які не вимагалися не приймаються до уваги, відгуки замовник не вимагав, а також у відгуках відсутня інформація щодо повного виконаня договору.
Відповідно до ч.1 ст. 638 ЦК України, договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Відповідно до ч.3 ст. 180 ГК України, при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Учасником надано договори, та згідно істотних умов зазначених у наданих договорах та документах, що підтверджують факт виконання, Замовник може прослідкувати, що зобов’язання за двома договорами не виконані, а за Договором 1 від 03.01.2020 учасник не надав копії документів, що підтверджують факт надання послуг в повному обсязі.
Замовник при розгляді тендерних пропозицій керується виключно вимогами тендерної документації та Законом України «Про публічні закупівлі», при цьому не порушуючи права учасників закупівель.
Також, повідомляємо, що у замовника відсутнє право та навіть і технічна можливість повернути на кваліфікацію учасника пропозиція якого відхилена, а тому додатково наголошуємо, що ст. 18 Закону передбачений порядок оскарження процедур закупівель. Так, відповідно до абзацу другого ч. 8 ст. 18 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. А тому якщо учасник вважає що його права порушено він може звернутися до органу оскарження.
Дякуємо за звернення!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Висоцький Володимир Іванович 420 000,00
UAH з ПДВ
420 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЛКТ 474 000,00
UAH з ПДВ
468 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НОВА БУС 527 887,00
UAH з ПДВ
472 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКР-СПЕЦ-МАШ" 560 000,00
UAH з ПДВ
473 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙМАКС-АВТО" 578 000,00
UAH з ПДВ
571 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВТО-БАС" 580 000,00
UAH з ПДВ
574 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 15:10
Електронний підпис
21 липня 2020 15:08
Пакет довідок.pdf
21 липня 2020 15:08
Виписка з ЄДРПОУ2.pdf
21 липня 2020 15:08
Виписка з ЄДРПОУ1.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 14:06
Електронний підпис
20 липня 2020 14:04
Статут.pdf
20 липня 2020 14:04
Підписаний_Lic.pdf
20 липня 2020 14:04
Підписаний_gar9682.pdf
20 липня 2020 14:04
Підписаний_Dover.pdf
20 липня 2020 14:04
inquiry_print.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 10:02
Електронний підпис
21 липня 2020 16:59
Електронний підпис
21 липня 2020 16:56
Юнігран акт.pdf
21 липня 2020 16:56
Уповноважена особа.pdf
21 липня 2020 16:56
Укргазбанк акт.pdf
21 липня 2020 16:56
сканирование0005.pdf
21 липня 2020 16:56
сканирование0004.pdf
21 липня 2020 16:56
проект договору.pdf
21 липня 2020 16:56
працівники.pdf
21 липня 2020 16:56
Павлоград договір.pdf
21 липня 2020 16:56
Ліцензії дозвола.pdf
21 липня 2020 16:56
Лист Укргазбуд.pdf
21 липня 2020 16:56
Зведена довідка.pdf
21 липня 2020 16:56
Досвід.pdf
21 липня 2020 16:56
Договір юнігран.pdf
21 липня 2020 16:56
Договір Укргазбуд.pdf
21 липня 2020 16:56
Відгук Юнігран.pdf
21 липня 2020 16:56
Відгук Павлоград.pdf
21 липня 2020 16:56
виписка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 17:10
Електронний підпис
17 липня 2020 17:09
проект договору.pdf
17 липня 2020 17:09
установчі документи.pdf
17 липня 2020 17:09
уповноважена особа.pdf
17 липня 2020 17:09
технічна частина.pdf
17 липня 2020 17:09
Слюсар_Наказ.pdf
17 липня 2020 17:09
протокол.pdf
17 липня 2020 17:09
маляр_Наказ.pdf
17 липня 2020 17:09
Майстер_Наказ.pdf
17 липня 2020 17:09
Лицензия_Банковская.pdf
17 липня 2020 17:09
Куз_мич_Наказ.pdf
17 липня 2020 17:09
Зварник_Наказ.pdf
17 липня 2020 17:09
ДОВIДКА_1.pdf
17 липня 2020 17:09
Гайдун14(гарантii).pdf
17 липня 2020 17:09
ВИПИСКА.pdf
17 липня 2020 17:09
17 стаття.pdf
17 липня 2020 17:09
16 стаття.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Висоцький Володимир Іванович

ПП ЛКТ

ТОВ НОВА БУС

ТОВ "УКР-СПЕЦ-МАШ"

ТОВ "АЙМАКС-АВТО"

ТОВ "АВТО-БАС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Висоцький Володимир Іванович
#2864904993
Відхилено 420 000,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 17:05
ПП ЛКТ
#37180984
Відхилено 468 000,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 14:33
ТОВ НОВА БУС
#39444791
Відхилено 472 999,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 16:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 18:29
ТОВ "УКР-СПЕЦ-МАШ"
#41490124
Переможець 473 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 22:06

Документи

28 липня 2020 17:05
Електронний підпис

Документи

30 липня 2020 14:33
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно п. 5.1.1. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» нової редакції тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету від 14.07.2020 - для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: копію виконаного аналогічного договору, але не менше одного аналогічного договору та копії документів, що підтверджують факт надання послуг в повному обсязі (копії актів наданих послуг згідно вище поданого договору, тощо). Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг з ремонту автобусів чи інших мототранспортних засобів. Учасником у складі тендерної пропозиції надано надано три аналогічних договори, а саме: 1. Договір №7 від 17.01.2019 з ТОВ «Юнігран» на суму договору 230 140,94 та Акт здачі приймання робіт на суму 166 800 2. Договір № 190400043/017 від 02.04.2019 з Акціонерним товариством Укртрансгаз на суму 713 843 грн. та Акт здачі приймання робіт на суму 285 345,60 3. Договір 1 від 03.01.2019 з Товариство з обмеженою відповідальністю «ПАВЛОГРАДСЬКЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО» згідно змісту якого відсутня інформація про суму договору. Проте учасником не надано копії документів, що підтверджують факт надання послуг в повному обсязі (копії актів наданих послуг згідно вище поданого договору, тощо). Для усунення невідповідностей пунктів п. 5.1.1. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учаснику необхідно надати, у строк визначений законом, додаткову інформацію та/або документи, а саме копії документів, що підтверджують факт надання послуг в повному обсязі (копії актів наданих послуг згідно вище поданого договору, тощо) згідно наданих аналогічних договорів.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 22:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКР-СПЕЦ-МАШ"
#41490124
473 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 14:37
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 17:13
ДОГОВІР ПОСЛУГИ_З_РЕМОНТУ.pdf укладений
15 вересня 2020 17:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 473 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 78 833,33 UAH)