Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт тротуару по вул. Декабристів від вул. Погранична до пров. Образцова (непарна сторона) у приватному секторі Заводського району м. Миколаєва
Очікувана вартість
770 000,00 UAH
UA-2020-07-03-001695-a 4ef944b9d9d141d7beb395884a9a3873
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Яковина

+380512362287 az_zakupivli@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Заводського району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410599
Вебсайт: https://admzr.mkrada.gov.ua
Місцезнаходження: 54020, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 9
Контактна особа: Анатолій Яковина
+380512362287
az_zakupivli@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 10:37
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 10:35
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 10:35
Початок аукціону: 21 липня 2020 14:28
Очікувана вартість: 770 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3850 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт тротуару по вул. Декабристів від вул. Погранична до пров. Образцова (непарна сторона) у приватному секторі Заводського району м. Миколаєва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Погранична, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 липня 2020  —  15 вересня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за цим Договором провадиться згідно підписаних з обох сторін актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 протягом 30 банківських днів після підписання Сторонами Акта здачі-приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 10:37
ТД КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ТРОТУАРУ вул. Декабристів.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-001695-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-ГРАНД", Код ЄДРПОУ:42153329
Дата подання: 05 жовтня 2020 14:25
Безпідставне відхилення пропозиції
ТОВ «ВЕКТОР-ГРАНД» не згодне з протоколом розгляду тендерних пропозицій від 25.09.2020.
Так, 18.09.2020 у цій закупівлі надійшло повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/ або документах що підтверджують відповідність процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16, де вимагалось наступне:
«На виконання вимог п. 5.1. Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації передбачені кваліфікаційні критерії:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, техніки, матеріально-технічної бази; - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
1. Згідно до Довідки про наявність обладнання, техніки, матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору від 14 липня 2020 № 1630 (файл « додаток .1.1 Наявність мтб.pdf» ) для належного виконання робіт Учасником зазначено 28 позицій, проте відсутнє документальне підтвердження на обладнання, яке перебуває у власності, а також є незрозумілим предмет договору від 10.01.2019 б/н (назва предмету Договору не співпадає з назвою у Довідці).
2. В складі тендерної пропозиції завантажена Довідка від 16 липня 2020 р. № 223 (файл «Додаток 1.2 до довідки про наявність працівників накази.pdf») з переліком працівників та зазначенням посад, проте у договорах ЦПХ не зазначені посади працівників та кількість працівників у даній Довідці не співпадає з штатним розписом. У зв’язку з вищенаведеним вимагаємо усунути зазначені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.»
Зазначена вимога повністю задоволена.
Не зважаючи на це, тендерним комітетом, маючи за мету відхилити пропозицію ТОВ «ВЕКТОР-ГРАНД», як зазначено в протоколі «Після детального розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВЕКТОР-ГРАНД»», (Тобто раніше не «детально» здійснився розгляд пропозиції?) тендерним комітетом помічено не відповідність вимогам закупівлі, яка полягала в ненаданні довідки від банку-гаранта про наявність на рахунку коштів, хоча зазначена інформація міститься в гарантії.
Виникає питання, чому зазначену не відповідність не було відображено у вимозі про усунення недоліків?
Тобто, раніше пропозиція задовольняла вимоги замовника, окрім тих питань, які було порушено у вимозі про усунення недоліків
Чи це було спланована дія, з метою дискваліфікувати учасника?
Тим паче ТОВ «Вектор-Гранд» могло задовольнити цю вимогу, навіть у вихідний день.

Враховуючи викладене, просимо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ВЕКТОР-ГРАНД» та прийняти пропозицію і оголосити переможцем у закупівлі.

Додаток: довідка з банку
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 жовтня 2020 14:29
У відповідності до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 19.04.2020 (далі – Закон) Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
У зв’язку з цим, тендерним комітетом було розміщено повідомлення з вимогою в електронній системі закупівель щодо необхідності усунути невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником.
Зазначені невідповідності було усунено.
Відповідно до пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу III Інструкції з підготовки тендерної Тендерної документації зазначається, що Учасник повинен надати видану банком-гарантом довідку щодо наявності на рахунку Учасника грошових коштів в розмірі не менше ніж розмір забезпечення тендерної пропозиції. Довідка повинна містити: посилання на номер оголошення, предмет закупівлі, номер і дату банківської гарантії та номер рахунку у банку, який видав гарантію.
В складі тендерної пропозиції відсутня зазначена довідка.
Також зазначаємо, що дана невідповідність не підпадає під вимоги ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, Ваша тендерна пропозиція не відповідала вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації згідно з ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та була відхилена у відповідності до вимог Закону.

Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

05 жовтня 2020 14:25
Довідка про покриття.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-03-001695-a.a1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "АС-СІТІБУД", Код ЄДРПОУ:43225650
Дата подання: 04 серпня 2020 10:17
Скарга
на рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "АС-СІТІБУД"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 серпня 2020 19:12
Рішення від 07.08.2020 № 15156.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2020 19:11
інформація про перенесення розгляду скарги № 13604.pdf
Дата публікації: 01 вересня 2020 15:20
рішення від 02.09.2020 № 16524.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2020 20:25

Документи подані скаржником

03 серпня 2020 17:16
Скарга.pdf
03 серпня 2020 17:16
Скарга.docx
04 серпня 2020 10:51
гарантия.pdf
04 серпня 2020 11:43
Платіжне доручення.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-16-000069 ● b0a8e27b932e40ec8cdb240cf7bb177e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2020 16:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.10.2020 № 187
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.10.2020 № 187

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2020-07-03-001695-a
03.07.2020
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 26 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АС-СІТІБУД" 650 000,00
UAH з ПДВ
583 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОЗЕЙЧУК СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 699 000,00
UAH з ПДВ
583 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-ГРАНД" 680 000,00
UAH з ПДВ
598 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГПРОМ-ЮГ" 730 000,00
UAH з ПДВ
649 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРОАРХ" 746 781,08
UAH з ПДВ
746 781,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 09:28
Електронний підпис
17 липня 2020 09:26
Штатний розпис.pdf
17 липня 2020 09:26
Таблиця 6.pdf
17 липня 2020 09:26
СТАТУТ.pdf
17 липня 2020 09:26
Статистика.pdf
17 липня 2020 09:26
Опис.pdf
17 липня 2020 09:26
Ліцензія, перелік.pdf
17 липня 2020 09:26
Договір послуг ЕЛУА.pdf
17 липня 2020 09:26
Довіреність.pdf
17 липня 2020 09:26
гарантия.pdf
17 липня 2020 09:26
Витяг.pdf
17 липня 2020 09:26
Витяг з ЄДР на 14.07.pdf
17 липня 2020 09:26
АТЕСТАТ до 31.03.2021 г..pdf
17 липня 2020 09:26
17. Проект договору.pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 21:04
Договір КАМАЗ.pdf
03 серпня 2020 21:04
Відбійний молоток2.pdf
20 липня 2020 06:27
паспорт .pdf
20 липня 2020 06:27
лицензия .pdf
20 липня 2020 06:27
Довідки+листи.pdf
20 липня 2020 06:27
G7816.20.7z

Публічні документи

19 вересня 2020 14:09
Електронний підпис
19 вересня 2020 14:08
Електронний підпис
20 липня 2020 10:34
Електронний підпис
20 липня 2020 10:33
Вектор пп 218.pdf
20 липня 2020 10:31
Гарантія 2189-20.zip
20 липня 2020 09:46
Гарантійний лист.pdf
20 липня 2020 09:46
додаток 4 гарантія.pdf
20 липня 2020 09:46
Довідка.pdf
20 липня 2020 09:46
виписка_compressed.pdf
20 липня 2020 09:46
Договори працівники.pdf
20 липня 2020 09:46
Фінансова звітність.pdf
20 липня 2020 09:46
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

18 липня 2020 10:33
Електронний підпис
18 липня 2020 10:32
ЦПХ Щербанюк.pdf
18 липня 2020 10:32
ЦПХ Семак.pdf
18 липня 2020 10:32
ЦПХ Романченко.pdf
18 липня 2020 10:32
ЦПХ Нураев.pdf
18 липня 2020 10:32
ЦПХ Мамзебур.pdf
18 липня 2020 10:32
ЦПХ Мазура.pdf
18 липня 2020 10:32
ЦПХ Куклін.pdf
18 липня 2020 10:32
ЦПХ Жудов.pdf
18 липня 2020 10:32
ЦПХ Жилкін.pdf
18 липня 2020 10:32
ЦПХ Єрмоленко.pdf
18 липня 2020 10:32
ЦПХ Джигота.pdf
18 липня 2020 10:32
ЦПХ Видиш.pdf
18 липня 2020 10:32
ЦПХ Браган.pdf
18 липня 2020 10:32
ЦПХ Арутюнян.pdf
18 липня 2020 10:32
ЦПХ Авраменко.pdf
18 липня 2020 10:32
ТОВ Нектан відгук.pdf
18 липня 2020 10:32
рішення.pdf
18 липня 2020 10:32
опис 3.pdf
18 липня 2020 10:31
опис 2.pdf
18 липня 2020 10:31
опис 1.pdf
18 липня 2020 10:31
наказ.pdf
18 липня 2020 10:31
Лицензия_Торгпром-Юг.pdf
18 липня 2020 10:31
Лист згода Яр Торг.pdf
18 липня 2020 10:31
Договор підряду.pdf
18 липня 2020 10:31
Договір оренди офісу.pdf
18 липня 2020 10:31
Довідка про покриття.pdf
18 липня 2020 10:31
виписка.pdf
18 липня 2020 10:31
акт прийома-передачі.pdf
18 липня 2020 10:31
28,07.pdf
18 липня 2020 10:31
27,07.pdf
18 липня 2020 10:31
26,07.pdf
18 липня 2020 10:31
25,07 тех вимоги.pdf
18 липня 2020 10:31
24,07 лист гарантія.pdf
18 липня 2020 10:31
23,07 договір.pdf
18 липня 2020 10:31
21,07 працівники.pdf
18 липня 2020 10:31
20,07 техніка.pdf
18 липня 2020 10:31
19,07 захист довкілля.pdf
18 липня 2020 10:31
18,07.pdf
18 липня 2020 10:31
17,07.pdf
18 липня 2020 10:31
16,07.pdf
18 липня 2020 10:31
15,07.pdf
18 липня 2020 10:31
14,07.pdf
18 липня 2020 10:31
13,07.pdf
18 липня 2020 10:31
12,07.pdf
18 липня 2020 10:31
11,07.pdf
18 липня 2020 10:31
10,07.pdf
18 липня 2020 10:31
09,07.pdf
18 липня 2020 10:31
08,07.pdf
18 липня 2020 10:31
07,07.pdf
18 липня 2020 10:31
06,07.pdf
18 липня 2020 10:31
04,07.pdf
18 липня 2020 10:31
03,07.pdf
18 липня 2020 10:31
02,07.pdf
18 липня 2020 10:31
01,07.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 19:19
Грошове_покриття.zip
17 липня 2020 19:19
204173_ГР_1944_3850.zip
17 липня 2020 19:19
Bankivska Licenzia.zip
17 липня 2020 19:19
Dovidka pro nazvu.zip
17 липня 2020 19:19
Dovirenist_Savchenko.zip
17 липня 2020 19:19
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
17 липня 2020 19:19
Євроарх.pdf
17 липня 2020 19:19
Статут.pdf
17 липня 2020 19:19
Довідка про корупцію.pdf
17 липня 2020 19:19
Виписка з ЄДРЮО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АС-СІТІБУД"

ФОП "ОЗЕЙЧУК СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-ГРАНД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГПРОМ-ЮГ"

ТОВ "ЄВРОАРХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АС-СІТІБУД"
#43225650
Рішення скасоване 583 100,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 09:21
ФОП "ОЗЕЙЧУК СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2559106912
Рішення скасоване 583 600,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 09:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 серпня 2020 12:15
ТОВ "АС-СІТІБУД"
#43225650
Відхилено 583 100,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 14:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2020 16:15
ФОП "ОЗЕЙЧУК СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2559106912
Відхилено 583 600,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 14:16
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-ГРАНД"
#42153329
Відхилено 598 499,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 17:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 вересня 2020 15:54
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГПРОМ-ЮГ"
#41015118
Відхилено 649 000,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 16:00
ТОВ "ЄВРОАРХ"
#41476329
Відхилено 746 781,08
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 16:06

Вимога про усунення невідповідностей

У відповідності до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 19.04.2020 (далі – Закон) Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. При розгляді тендерної пропозиції ФОП "ОЗЕЙЧУК СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" (ЄДРПОУ: 2559106912) (надалі – Учасник), ціна якої визначена найбільш економічно вигідною, тендерним комітетом встановлено, що Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям до електронної системи завантажена довідка (файл «Довідки+листи.pdf») з переліком наявного обладнання (транспортних засобів), матеріально-технічної бази (територія, на якій розміщується техніка (ТЗ) та/або складське та/або офісне приміщення) та технологій (у разі наявності) для забезпечення належного рівня надання визначених послуг (із зазначенням власне або таке, що перебуває в користуванні), всього 21 позиція. На виконання вимог п. 5.2. та Додатку №3 Тендерної документації Учасником в якості підтвердження зазначеного до електронної системи завантажена папка «скан механізми накладні та договори.rar» з наступними файлами: 1.Вібраційна плита HPC 400W.pdf 2. Віброплита MASALTA.pdf 3. Відбійний молоток.pdf 4. Генератор Форте FG 6500.pdf 5. договір грейдер. pdf 6. договір котки 2,2т та 8т.pdf 7. договір оренди техніки.pdf 8. Електрогенератор Miol. pdf 9. Кутова шліф машина BOSCH. pdf 10. Кутова шліф машина METABO.pdf 11. Пилка монтажна METABO.pdf 12.Повітродувка.pdf 13. Зізчик швів Masalta.pdf Серед завантажених файлів відсутнє документальне підтвердження на: 1. Нежитлове приміщення (офісу); 2. Технічну базу (гараж-майстерня, майданчик з щебеневим покриттям для складування матеріалів); 3. Вантажно-бортового автомобілю (з краном – маніпулятором), 1999 року випуску, держ. №ВЕ 3657 ВХ; 4. Камазу 5511 вантажного самоскид, 1985 р.в. держ. №ВЕ 3411 СМ; 5. Асфальтоукладчика ABG TITAN 111; 6. Трактор колісний БЕЛАРУС – 82.1 з фрезою дорожньою МТС -110; 7. Молоток відбійний МВЕ – 8520 БМ (згідно Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору зазначено 2 одиниці, тоді як на підтвердження право власності завантажений товарний чек №387 від 25.04.2017 на 1 одиницю). У зв’язку з вищенаведеним вимагаємо усунути зазначені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

У відповідності до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 19.04.2020 (далі – Закон) Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. На виконання вимог п. 5.1. Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації передбачені кваліфікаційні критерії: - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю*; Фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності. Баланс підприємства складається на кінець останнього дня звітного періоду. - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 1. До електронної системи закупівель завантажений лист-пояснення від 10 липня 2020 р. № 205 (файл «4. Фінансова спроможність.pdf»), у якому зазначається, що ТОВ «АС-СІТІБУД» є суб’єктом малого підприємства, у зв’язку з чим звіт про рух грошових коштів не передбачений законодавством, але балансу та звіту про фінансові результати за попередній звітній період у складі тендерної пропозиції відсутні. 2. В складі тендерної пропозиції завантажена Довідка від 16 липня 2020 р. № 223 (файл «2. Довідка про наявність працівників.pdf»( з переліком працівників та зазначенням посад, проте у договорах ЦПХ укладених з Нікітіним О.М., Щаблевським С.П, Афанасьєвим Ю.Є., Савенко М.С. не зазначені посади даних працівників. У зв’язку з вищенаведеним вимагаємо усунути зазначені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

14 вересня 2020 14:07
Електронний підпис
14 вересня 2020 14:06
ТОВ АС-СІТІБУД.pdf
09 вересня 2020 09:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

14 вересня 2020 14:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
14 вересня 2020 14:16
Електронний підпис
14 вересня 2020 14:14
ФОП Озейчук С.М..pdf

Вимога про усунення невідповідностей

У відповідності до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 19.04.2020 (далі – Закон) Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. На виконання вимог п. 5.1. Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації передбачені кваліфікаційні критерії: - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, техніки, матеріально-технічної бази; - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 1. Згідно до Довідки про наявність обладнання, техніки, матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору від 14 липня 2020 № 1630 (файл « додаток .1.1 Наявність мтб.pdf» ) для належного виконання робіт Учасником зазначено 28 позицій, проте відсутнє документальне підтвердження на обладнання, яке перебуває у власності, а також є незрозумілим предмет договору від 10.01.2019 б/н (назва предмету Договору не співпадає з назвою у Довідці). 2. В складі тендерної пропозиції завантажена Довідка від 16 липня 2020 р. № 223 (файл «Додаток 1.2 до довідки про наявність працівників накази.pdf») з переліком працівників та зазначенням посад, проте у договорах ЦПХ не зазначені посади працівників та кількість працівників у даній Довідці не співпадає з штатним розписом. У зв’язку з вищенаведеним вимагаємо усунути зазначені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

25 вересня 2020 17:08
Електронний підпис
14 вересня 2020 15:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
14 вересня 2020 14:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 вересня 2020 16:00
Електронний підпис
29 вересня 2020 15:59
Протокол ТОРГПРОМ-ЮГ.pdf
25 вересня 2020 17:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 вересня 2020 16:06
Електронний підпис
29 вересня 2020 16:05
Протокол ЄВРОАРХ.pdf
29 вересня 2020 16:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)