Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Адміністрація Заводського району Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05410599 |
Вебсайт: | https://admzr.mkrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 54020, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 9 |
Контактна особа: |
Анатолій Яковина +380512362287 az_zakupivli@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2020 10:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 липня 2020 10:35 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2020 10:35 |
Початок аукціону: | 21 липня 2020 14:28 |
Очікувана вартість: | 770 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3850 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за цим Договором провадиться згідно підписаних з обох сторін актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 протягом 30 банківських днів після підписання Сторонами Акта здачі-приймання виконаних робіт. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2020 10:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2020 10:37 |
ТД КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ТРОТУАРУ вул. Декабристів.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Так, 18.09.2020 у цій закупівлі надійшло повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/ або документах що підтверджують відповідність процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16, де вимагалось наступне:
«На виконання вимог п. 5.1. Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації передбачені кваліфікаційні критерії:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, техніки, матеріально-технічної бази; - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
1. Згідно до Довідки про наявність обладнання, техніки, матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору від 14 липня 2020 № 1630 (файл « додаток .1.1 Наявність мтб.pdf» ) для належного виконання робіт Учасником зазначено 28 позицій, проте відсутнє документальне підтвердження на обладнання, яке перебуває у власності, а також є незрозумілим предмет договору від 10.01.2019 б/н (назва предмету Договору не співпадає з назвою у Довідці).
2. В складі тендерної пропозиції завантажена Довідка від 16 липня 2020 р. № 223 (файл «Додаток 1.2 до довідки про наявність працівників накази.pdf») з переліком працівників та зазначенням посад, проте у договорах ЦПХ не зазначені посади працівників та кількість працівників у даній Довідці не співпадає з штатним розписом. У зв’язку з вищенаведеним вимагаємо усунути зазначені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.»
Зазначена вимога повністю задоволена.
Не зважаючи на це, тендерним комітетом, маючи за мету відхилити пропозицію ТОВ «ВЕКТОР-ГРАНД», як зазначено в протоколі «Після детального розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВЕКТОР-ГРАНД»», (Тобто раніше не «детально» здійснився розгляд пропозиції?) тендерним комітетом помічено не відповідність вимогам закупівлі, яка полягала в ненаданні довідки від банку-гаранта про наявність на рахунку коштів, хоча зазначена інформація міститься в гарантії.
Виникає питання, чому зазначену не відповідність не було відображено у вимозі про усунення недоліків?
Тобто, раніше пропозиція задовольняла вимоги замовника, окрім тих питань, які було порушено у вимозі про усунення недоліків
Чи це було спланована дія, з метою дискваліфікувати учасника?
Тим паче ТОВ «Вектор-Гранд» могло задовольнити цю вимогу, навіть у вихідний день.
Враховуючи викладене, просимо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ВЕКТОР-ГРАНД» та прийняти пропозицію і оголосити переможцем у закупівлі.
Додаток: довідка з банку
У зв’язку з цим, тендерним комітетом було розміщено повідомлення з вимогою в електронній системі закупівель щодо необхідності усунути невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником.
Зазначені невідповідності було усунено.
Відповідно до пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу III Інструкції з підготовки тендерної Тендерної документації зазначається, що Учасник повинен надати видану банком-гарантом довідку щодо наявності на рахунку Учасника грошових коштів в розмірі не менше ніж розмір забезпечення тендерної пропозиції. Довідка повинна містити: посилання на номер оголошення, предмет закупівлі, номер і дату банківської гарантії та номер рахунку у банку, який видав гарантію.
В складі тендерної пропозиції відсутня зазначена довідка.
Також зазначаємо, що дана невідповідність не підпадає під вимоги ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, Ваша тендерна пропозиція не відповідала вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації згідно з ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та була відхилена у відповідності до вимог Закону.
Скарги до процедури
Дата подання: 04 серпня 2020 10:17
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-16-000069 ● b0a8e27b932e40ec8cdb240cf7bb177e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 жовтня 2020 16:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.10.2020 № 187
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.10.2020 № 187
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2020-07-03-001695-a
03.07.2020
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 липня 2020 15:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АС-СІТІБУД" |
650 000,00
UAH з ПДВ
|
583 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ОЗЕЙЧУК СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" |
699 000,00
UAH з ПДВ
|
583 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-ГРАНД" |
680 000,00
UAH з ПДВ
|
598 499,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГПРОМ-ЮГ" |
730 000,00
UAH з ПДВ
|
649 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЄВРОАРХ" |
746 781,08
UAH з ПДВ
|
746 781,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АС-СІТІБУД" #43225650 |
Рішення скасоване |
583 100,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2020 09:21
|
|
ФОП "ОЗЕЙЧУК СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" #2559106912 |
Рішення скасоване |
583 600,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2020 09:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 серпня 2020 12:15
|
ТОВ "АС-СІТІБУД" #43225650 |
Відхилено |
583 100,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 14:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2020 16:15
|
ФОП "ОЗЕЙЧУК СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" #2559106912 |
Відхилено |
583 600,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 14:16
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-ГРАНД" #42153329 |
Відхилено |
598 499,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2020 17:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 вересня 2020 15:54
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГПРОМ-ЮГ" #41015118 |
Відхилено |
649 000,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2020 16:00
|
|
ТОВ "ЄВРОАРХ" #41476329 |
Відхилено |
746 781,08
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2020 16:06
|