Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по розробці проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво спортивного залу в Підлузькій гімназії по вул. Шевченка,35 в с. Підлужжя Івано-Франківської міської ради ОТГ» (Стадія “Проєкт”) та виконання функції замовника експертизи проєктної документації
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-07-03-001670-b af34acba92d24976a6c1463b38bf596a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шагай Наталія

380342530651 natalia.ykb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МІСЬКВИКОНКОМУ.
Код ЄДРПОУ: 05397574
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Незалежності, 6
Контактна особа: Шагай Наталія
380342530651
natalia.ykb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 11:53
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 14 липня 2020 11:02
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника - орган місцевого самоврядування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи по розробці проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво спортивного залу в Підлузькій гімназії по вул. Шевченка,35 в с. Підлужжя Івано-Франківської міської ради ОТГ» (Стадія “Проєкт”) та виконання функції замовника експертизи проєктної документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Незалежності, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 11:57
Оголошення.pdf
03 липня 2020 11:56
Додаток 1.doc
03 липня 2020 11:56
Додаток 3.doc
03 липня 2020 11:56
Додаток 2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Конструктив ІФ 143 000,00
UAH з ПДВ
141 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАНКПРОЕКТ" 170 429,00
UAH з ПДВ
142 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Конструктив ІФ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАНКПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Конструктив ІФ
#41511919
Відхилено 141 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 16:47
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАНКПРОЕКТ"
#41850801
Переможець 142 000,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 15:08

Документи

Документи

17 липня 2020 15:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАНКПРОЕКТ"
#41850801
142 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2020 15:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2021 10:47
08-20-01 пр.pdf зміни до договору
22 лютого 2021 10:46
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 11:45
Договір 08-20-01пр.pdf укладений
07 серпня 2020 11:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість робіт на 2021 рік становить 142 000,00 грн., без ПДВ, в тому числі і вартість експертизи. Термін виконання робіт з виготовлення ПКД та отримання позитивного експертного звіту - до 06 квітня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 08-20/01пр
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML