Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування та ремонт автомобілів марки ВАЗ, Нива Шевроле, ДЕУ Ланос, Сенс
Maintenance and repair of VAZ, Niva Chevrolet, DEU Lanos, Sense cars
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-07-03-001658-b 6d436312288542dda49e6bd73d697e9a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назарова Надія Борисівна

+380442817132 n.nazarova@kbp.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська область обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Назарова Надія Борисівна
+380442817132
n.nazarova@kbp.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Boryspil International Airport State Enterprise
National ID: 20572069
Contact point: Nazarova Nadiia Borysivna
+380442817132
n.nazarova@kbp.aero

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 липня 2020 11:54
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 03 вересня 2020 14:07
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 03 липня 2020 11:54
Enquiries until: 25 липня 2020 12:00
Complaints submission until: до 31 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 серпня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 400 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Scope of the procurement
Обсяг надання послуг: відповідно до вимог, викладених в Додатку 1 Тендерної документації.
Місце надання послуг: СТО Виконавця або територія Замовника (08300, Київська обл., Бориспільський район, село Гора, вулиця Бориспіль-7)
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Технічне обслуговування та ремонт автомобілів марки ВАЗ, Нива Шевроле, ДЕУ Ланос, Сенс, код ДК 021:2015 – 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Розгорнути Згорнути
Scope of rendering services: in accordance with the requirements set out in Annex 1 of the Bidding Documents
Place of services to be rendered: service station of the Contractor or the territory of the Customer (Boryspil-7 Str., Hora village, Boryspil district, Kyiv region, 08300)
The name of the subject of procurement with indication of the code according to the Unified Procurement Dictionary: Maintenance and repair of VAZ, Niva Chevrolet, DEU Lanos, Sense cars, DK Code 021:2015 -50110000-9 - Repair and maintenance services of motor vehicles and associated equipment
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
145 посл.
Технічне обслуговування та ремонт автомобілів марки ВАЗ, Нива Шевроле, ДЕУ Ланос, Сенс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Maintenance and repair of VAZ, Niva Chevrolet, DEU Lanos, Sense cars
CPV: 50110000-9
Період постачання: по 30 червня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту наданих Послуг перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% ціни фактично наданих Послуг. The Customer shall transfer 100% of the price of the actually provided Services to the current account of the Contractor within 30 (thirty) calendar days from the date of signing the Act of the provided Services by the Partie. Інші умови оголошення/ Other conditions of the announcement Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Умови стосовно перекладу зазначено в Розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. The competitive bid proposal and all documents stipulated by the requirements of the tender documentation and its appendices shall be drawn up in the Ukrainian language. Documents or copies of documents (which are provided by the requirements of the tender documentation and appendices to it) provided by the Bidder as part of the tender proposal, presented in other languages, must be provided together with their authentic translation into Ukrainian. The conditions for translation are specified in the Section "Instructions for preparation of the bid offer" of the Tender Documentation. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінація щодо Вимоги Замовника
Дата подання: 15 липня 2020 19:33
Дата відповіді: 20 липня 2020 13:34
Доброго дня, шановний Замовник. Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно Вимог ТД п.3 розділу ІІ додатку 1 Замовник Висуває Вимогу щодо місцезнаходження Учасників, а саме: « СТО Виконавця повинно знаходитись в межах: міста Бориспіль, Бориспільського району Київської області, Дніпровського району міста Києва, Дарницького району міста Києва.», що дискримінує інших та значно звужує коло потенційних учасників. Дослідивши дане питання, було виявлено, що це нова Вимога Замовника, яка раніше ніколи не зустрічалась в ТД, оскільки Замовник у Вимогах до відстані раніше вказував відстань не більше 50 км, (наприклад аналогічна відмінена закупівля UA-2020-02-27-000210-b від 02.04.2020 року з того ж самого предмету закупівлі, бюджету та переліку авто). Проаналізував партнерів Замовника з даного предмету закупівлі за останні роки, передбачаємо, що дана Вимога написана під конкретних Учасників, а саме: ТОВ "УНІККОМ" код ЄДРПОУ: 39003962 та ФОП Нобіуз Сергій Анатолійович код ЄДРПОУ: 2216914154, які є незмінними переможцями закупівель останніх років. Наприклад: ТОВ "УНІККОМ" код ЄДРПОУ: 39003962 знаходится за адресою: 02192, м. Київ, Дніпровський р-н, вул. Андрія Малишка, буд. 15/1, підписано з Замовником 48 договорів загальною вартістю 31 994 642.40 грн ( досить дивним є те, що згідно з даних PROZORRO вказана організація співпрацювала лише з двома іншими Замовниками і має лише три інших підписаних договори на суму 419 тис. грн) ФОП Нобіуз Сергій Анатолійович код ЄДРПОУ: 2216914154 знаходится за адресою: 02099, м. Київ, Дарницький р-н, вул. Вереснева, буд. 24-А, кв. 87, підписано з Замовником 4 договори на загальну вартість 513 508.80 грн. Дивним є те, що згідно з даних PROZORRO вказаний ФОП більше не з ким не співпрацював. Отже, умови тендерної документації в цій закупівлі, написані таким чином, що є максимально сприятливими для ТОВ "УНІККОМ" та ФОП Нобіуз Сергій Анатолійович. Аби не дискримінувати інших учасників, запобігти корупційним діям і зловживанням, провести б’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та слідувати Закону України «Про публічні закупівлі» з питання відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, просимо відмінити вказану Вимогу, та розширити коло потенційних учасників згідно до Вимог раніше відміненої закупівлі ( наприклад відстань 50 км, або взагалі дозволити м.Києву приймати участь у даній Закупівлі).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру».
Світова пандемія коронавірусної інфекції тяжко вдарила по економіці країни, населенню та працюючим підприємствам. В першу чергу постраждала авіаційна галузь, яка, за прогнозами спеціалістів, не один рік буде повертатись до рівня 2019 року. Реалії сьогодення змушують ДП МА Бориспіль працювати в умовах жорсткої економії ресурсів, що стосується всіх виробничих процесів підприємства.
З огляду на вищезазначене, не доцільними є посилання на проведені закупівлі докарантинного періоду. Нова вимога про місцезнаходження СТО учасника впроваджена лише з метою економії витрат палива та часу, затраченого на доставку автомобілів до сервісу. Дана вимога повністю відповідає принципу максимальної економії та ефективності, і не є дискримінаційною, оскільки з відкритих джерел відомо, що в зазначених районах знаходиться велика кількість СТО, які можуть прийняти участь в процедурі закупівлі

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 серпня 2020
UA-2020-07-03-001658-b6d436312288542dda49e6bd73d697e9a
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Місцезнаходження: 08300, Україна, Київська область обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ ЗОНКАР Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 серпня 2020 12:41
ПП "СВ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 серпня 2020 12:43
ТОВ НВП «ПРОМГІДРАВЛІКА» Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 серпня 2020 12:46

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ Про усунення невідповідностей Дійсним повідомляємо, що ДП МА «БОРИСПІЛЬ» (далі – Замовник) проводиться процедура закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), учасником якої є ТОВ «ЗОНКАР» (далі – Учасник). Інформація про предмет закупівлі: Технічне обслуговування та ремонт автомобілів марки ВАЗ, Нива Шевроле, ДЕУ Ланос, Сенс, ДК 021:2015 - 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-07-03-001658-b. На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону повідомляємо, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією від 02.07.2020 №15-03-163 (редакція 01) (далі також – Тендерна документація). Перелік виявлених невідповідностей: І. В складі тендерної пропозиції Учасником не надано: 1. В довідці «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником» від 10.07.2019 вих. №5 не надана інформація про взаємовідносини працівників з ТОВ «ЗОНКАР», які будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів та зазначені в довідці: штатний працівник або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник, що працює за сумісництвом, та таке інше . Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: І. п.п. 1 пункту 1 Додатку 2 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати інформацію про взаємовідносини працівників, які будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів та зазначені в довідці з ТОВ «ЗОНКАР»: штатний працівник або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник, що працює за сумісництвом . Всі документи повинні бути надані у відповідності до вимог Тендерної документації 02.07.2020 №15-03-163 (редакція 01). Відповідно частини 9 статті 26 Закону, Учасник процедури закупівлі повинен виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник підлягає відхиленню на підставі абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону в разі, якщо він не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

Публічні документи

22 серпня 2020 12:13
Електронний підпис
22 серпня 2020 12:13
Електронний підпис
04 серпня 2020 09:59
Електронний підпис
04 серпня 2020 09:59
Електронний підпис
04 серпня 2020 09:56
3. Довідка ст. 17.pdf
03 серпня 2020 12:28
Електронний підпис
03 серпня 2020 12:28
Електронний підпис
03 серпня 2020 12:26
7. Наказ і рішення.pdf
03 серпня 2020 12:26
3. Довідка стаття 17.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ Про усунення невідповідностей Дійсним повідомляємо, що ДП МА «БОРИСПІЛЬ» (далі – Замовник) проводиться процедура закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), учасником якої є ПП «СВ» (далі – Учасник). Інформація про предмет закупівлі: Технічне обслуговування та ремонт автомобілів марки ВАЗ, Нива Шевроле, ДЕУ Ланос, Сенс, ДК 021:2015 - 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-07-03-001658-b. На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону повідомляємо, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією від 02.07.2020 №15-03-163 (редакція 01) (далі також – Тендерна документація). Перелік виявлених невідповідностей: І. В складі тендерної пропозиції Учасником не надано: 1. В довідці «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником» від 03.08.2019 вих. №03-08-2020-04 не надана інформація про забезпеченість Учасника приміщеннями, організаційною та комп’ютерною технікою, засобами зв’язку та тому подібним. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: І. п.п. 2 пункту 1 Додатку 2 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати інформацію про забезпеченість Учасника приміщеннями, організаційною та комп’ютерною технікою, засобами зв’язку та тому подібним. Всі документи повинні бути надані у відповідності до вимог Тендерної документації 02.07.2020 №15-03-163 (редакція 01). Відповідно частини 9 статті 26 Закону, Учасник процедури закупівлі повинен виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник підлягає відхиленню на підставі абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону в разі, якщо він не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 15:15
Електронний підпис
18 вересня 2020 15:14
Довідка по п.12.ч.1ст.17.pdf
17 вересня 2020 09:16
Електронний підпис
16 вересня 2020 21:25
Довідка банкрутство.pdf
16 вересня 2020 21:25
довідка ДФС.pdf
16 вересня 2020 21:25
Довідка МВС.pdf
16 вересня 2020 21:25
Довідка НАЗК.pdf
16 вересня 2020 21:25
Довідка_НАЗК СВ.pdf
16 вересня 2020 21:25
Про виконання договорів.pdf
21 серпня 2020 17:09
Електронний підпис
03 серпня 2020 22:02
Електронний підпис
03 серпня 2020 22:02
Електронний підпис
03 серпня 2020 21:51
Довідки_Учасника.pdf
03 серпня 2020 21:51
Комерційна.pdf
03 серпня 2020 21:51
Про підтвердження ТВ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ Про усунення невідповідностей Дійсним повідомляємо, що ДП МА «БОРИСПІЛЬ» (далі – Замовник) проводиться процедура закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), учасником якої є ТОВ «НВП «ПРОМГІДРАВЛІКА» (далі – Учасник). Інформація про предмет закупівлі: Технічне обслуговування та ремонт автомобілів марки ВАЗ, Нива Шевроле, ДЕУ Ланос, Сенс, ДК 021:2015 - 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-07-03-001658-b. На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону повідомляємо, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією від 02.07.2020 №15-03-163 (редакція 01) (далі також – Тендерна документація). Перелік виявлених невідповідностей: І. В складі тендерної пропозиції Учасником не надано: 1. В довідці «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником» від 15.07.2019 вих. №34 не надана інформація про взаємовідносини працівників з ТОВ «НВП «ПРОМГІДРАВЛІКА», які будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів та зазначені в довідці: штатний працівник або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник, що працює за сумісництвом, та таке інше . Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: І. п.п. 1 пункту 1 Додатку 2 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати інформацію про взаємовідносини працівників, які будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів та зазначені в довідці з ТОВ «НВП «ПРОМГІДРАВЛІКА»: штатний працівник або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник, що працює за сумісництвом . Всі документи повинні бути надані у відповідності до вимог Тендерної документації 02.07.2020 №15-03-163 (редакція 01). Відповідно частини 9 статті 26 Закону, Учасник процедури закупівлі повинен виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник підлягає відхиленню на підставі абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону в разі, якщо він не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 11:04
Електронний підпис
04 серпня 2020 10:58
статут.pdf
04 серпня 2020 10:58
Протокол.pdf
04 серпня 2020 10:58
Протокол Директор.pdf
04 серпня 2020 10:57
Наказ.pdf
04 серпня 2020 10:57
Лист Спiввиконавцi.pdf
04 серпня 2020 10:57
Лист Код Доступу.pdf
04 серпня 2020 10:57
Захист Довкiлля.pdf
04 серпня 2020 10:57
Вiдсутнiсть Рiшень.pdf
04 серпня 2020 10:57
Аналогiя.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЗОНКАР

ПП "СВ"

ТОВ НВП «ПРОМГІДРАВЛІКА»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СВ" 338 428,80
UAH з ПДВ
338 428,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЗОНКАР 365 000,00
UAH з ПДВ
365 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 15:15
Електронний підпис
18 вересня 2020 15:14
Довідка по п.12.ч.1ст.17.pdf
17 вересня 2020 09:16
Електронний підпис
16 вересня 2020 21:25
Довідка банкрутство.pdf
16 вересня 2020 21:25
довідка ДФС.pdf
16 вересня 2020 21:25
Довідка МВС.pdf
16 вересня 2020 21:25
Довідка НАЗК.pdf
16 вересня 2020 21:25
Довідка_НАЗК СВ.pdf
16 вересня 2020 21:25
Про виконання договорів.pdf
21 серпня 2020 17:09
Електронний підпис
03 серпня 2020 22:02
Електронний підпис
03 серпня 2020 22:02
Електронний підпис
03 серпня 2020 21:51
Довідки_Учасника.pdf
03 серпня 2020 21:51
Комерційна.pdf
03 серпня 2020 21:51
Про підтвердження ТВ.pdf

Публічні документи

22 серпня 2020 12:13
Електронний підпис
22 серпня 2020 12:13
Електронний підпис
04 серпня 2020 09:59
Електронний підпис
04 серпня 2020 09:59
Електронний підпис
04 серпня 2020 09:56
3. Довідка ст. 17.pdf
03 серпня 2020 12:28
Електронний підпис
03 серпня 2020 12:28
Електронний підпис
03 серпня 2020 12:26
7. Наказ і рішення.pdf
03 серпня 2020 12:26
3. Довідка стаття 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СВ"

ТОВ ЗОНКАР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СВ"
#31610444
Переможець 338 428,80
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 11:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2020 11:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СВ"
#31610444
338 428,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 серпня 2021 14:56
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 15:48
Договір_№_35.1-14.1_8.4-45 (2).pdf укладений
30 вересня 2020 15:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 130 180,06
UAH (в тому числі ПДВ 21 696,68 UAH)