Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерні класи та лінгафонний кабінет
Очікувана вартість
670 000,00 UAH
UA-2020-07-03-001637-c de7452f41ecc4be6b4468c8b56e33bc8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щеглова Юлія Петрівна

+380639902657 julia90pavluk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Червоноградської міської ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 02144482
Місцезнаходження: 80103, Україна , Львівська обл., місто Червоноград, проспект Шевченка, 19
Контактна особа: Щеглова Юлія Петрівна
+380639902657
julia90pavluk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 14:17
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2020 14:17
Початок аукціону: 27 липня 2020 13:06
Очікувана вартість: 670 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" №114-ІХ від 19.09.2019р. Місцезнаходження Замовника: Україна,80100, Львівська область, м.Червоноград, просп.Шевченка,19
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48 шт
Комп’ютерні класи та лінгафонний кабінет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80100, Україна, Львівська область, м. Червоноград, вул. С. Бандери, 17а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно накладних Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-001637-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ДП "Орт-сервіс" ТОВ "Орт", Код ЄДРПОУ:30162314
Дата подання: 10 липня 2020 15:13
Автентичність (легальність) програмного продукту
Шановний Замовник, враховуючи те, що операційна система та програмне забезпечення «Лінгафонний кабінет» є необхідною складовою, яка забезпечує можливість користування ноутбуком, вважаємо за необхідне звернути вашу увагу на наступне. Протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, які закуповували операційні системи та програмне забезпечення через процедури публічних закупівель, стали жертвами контрафактних тобто нелегально відтворених та розповсюджених в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права» примірників вказаних програм. Більше того, для приховування неліцензійності такі програмні продукти супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності. Вказане явище нещодавно лише посилилося, з огляду на що державні замовники мають бути особливо пильними. Тому враховуючи вище наведену інформацію просимо Вас включити в тендерну документацію вимогу учаснику надати: «У складі пропозиції учасник повинен надати авторизаційні листи від виробника або офіційного диcтриб’ютора операційної системи та програмного забезпечення «Лінгафонний кабінет», адресований замовнику торгів з вказанням номеру закупівлі, в якому буде вказано перелік запропонованого програмного забезпечення та операційної сисnеми та його кількість.
У разі якщо операційна система на ноутбуці встановлена виробником ноутбуку – надати авторизаційний лист від виробника ноутбука про те що операційна система була встановлена виробником та імпортована у складі пристрою, адресований замовнику торгів з вказанням номеру закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 липня 2020 11:38
Тендерний комітен внесе зміни до тендерної документації та внесе вашу вимогу.
Номер вимоги: UA-2020-07-03-001637-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс", Код ЄДРПОУ:37500822
Дата подання: 19 серпня 2020 12:00
Неправомірність відхилення пропозиції ТОВ "ІВК Сервіс"
Згідно протоколу засідання тендерного комітету Відділу освіти Червоноградської міської
ради Львівської області від 17.08.2020 року щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІВК Сервіс» у процедурі відкритих торгів згідно предмету закупівлі: код ДК 021:2015 (CPV) - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина )(Комп’ютерні класи та лінгафонний кабінет) вказані недоліки та невідповідність вимогам тендерної документації,а саме:

1) Ноутбук повинен мати зовнішні інтерфейси не менше ніж 1 порт USB Type C версії не нижче 3.0;

Запропонований нами концентратор Vinga (VCP HTC2 USB3S) у складі комплекту поставки ноутубу задовільняє вимогам технічної специфікації згідно додатку 2 до тендерної документації. На яких підставах тендерним комітетом прийнято рішення,що вказане технічне рішення не може розцінюватись як еквівалент даного виду товару?

2) Учасник не надав копії сертифікатів якості (декларації про відповідність, висновок СЕС тощо), які підтверджують відповідність товару.


У складі документів тендерної документації надані копії зазначених віще документів під номером 28 «Копії документів,що підтверджують якість товару»


3) Згідно додатку 2 до тендерної документації у складі пропозиції учасник повинен надати авторизаційні листи від виробника або офіційного диcтриб’ютора операційної системи та програмного забезпечення «Лінгафонний кабінет», адресований замовнику торгів з вказанням номеру закупівлі, в якому буде вказано перелік запропонованого програмного забезпечення та операційної системи та його кількість. У разі якщо операційна система на ноутбуці встановлена виробником ноутбуку – надати авторизаційний лист від виробника ноутбука про те що операційна система була встановлена виробником та імпортована у складі пристрою, адресований замовнику торгів з вказанням номеру закупівлі.

ТОВ «ІВК Сервіс» надано авторизаційний лист від ТОВ «Делл Україна»,як виробника запропонованих ноутбуків,який містить: найменування запропонованого товару,строк гарантії,та даних щодо встановлення операційної системи виробником.

Також наданий лист від ТОВ «ІВК Сервіс» як офіційного дистриб’ютора програмного забезпечення «Лінгафонний кабінет» ( а не компанії виробника – що не вимагалось умовами тендерної документації,яка затверджена рішенням тендерного комітету Відділу освіти Червоноградської міської ради Львівської області від 15.07.2020 року).
Також вимогами тендерної документації не вимагалось надання документального підтвердження співпраці між виробником та учасником закупівлі. На яких підставах тендерним комітетом прийнято рішення про відхилення ТОВ «ІВК Сервіс» щодо відсутності документів,які не вимагались тендерною документацією?

4) Згідно пункту 3 додатку 1 тендерної документації учасник мав надати:

3.1. Довідка у довільній формі про наявність укладеного (-их) аналогічного* (-их) договору (-ів) (не менше одного), яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменування, адреси, предмета закупівлі та обсягу (у кількісному або вартісному виразі);
3.2. Копії аналогічних договорів (не менше одного), що зазначені у довідці.
3.3. Лист(-и) відгук(-и) про виконаний(их) договір(-рів) з замовником до договорів зазначених у довідці.
* Аналогічними договорами в розумінні цієї тендерної документації є договори на постачання товару відповідно до предмету закупівлі

ТОВ «ІВК Сервіс» надав згідно підпункту 3.1 довідку про виконання аналогічних договорів в кількості 25 договорів.

Відгук та копію аналогічного договору надано на один договір – згідно вимог підпунктів 3.2 та 3.3 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації.

На яких підставах тендерним комітетом прийнято рішення про відхилення ТОВ «ІВК Сервіс» на підставі даного пункту протоку засідання тендерного комітету від 17.08.2020 року,якщо ТОВ «ІВК Сервіс» виконано вимоги тендерної документації згідно додатку 1 у повному обсязі?

Згідно вище зазначеного просимо переглянути рішення тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІВК Сервіс» згідно протоколу засідання тендерного комітету Відділу освіти Червоноградської міської ради Львівської області від 17.08.2020 року.

Нагадуємо, що новою редакцією «Закону про публічні закупівлі» від 19.04.2020 року значно розширено перелік порушень, за які притягуватимуться до адміністративної відповідальності посадові особи та керівники замовників , а також збільшено суму штрафів за такі порушення. Згідно Частини третьої статті 164-14 КУпАП відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від 1,5 до 3 тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (25,5 тис. грн. – 51,0 тис. грн.).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 серпня 2020 14:46
Тендерний комітет прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІВК Сервіс» , як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, керуючись п.2 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р. №114-ІХ .
Відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника тендерний комітет немає змоги, оскільки це не передбачено Законом “Про публічні закупівлі” та електронною системою закупівель (немає технічної можливості) .

Документи

14 липня 2020 11:38
002.jpg

Документи подані скаржником

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" 668 466,00
UAH з ПДВ
668 466,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР" 668 904,00
UAH з ПДВ
668 904,00
UAH з ПДВ
Документи
ДІЯНИЧ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 669 990,00
UAH з ПДВ
669 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 липня 2020 12:54
Електронний підпис
26 липня 2020 12:49
30_Паспорт Ноутбук.pdf
26 липня 2020 12:42
11_Штатний розпис.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 15:54
Електронний підпис
21 серпня 2020 15:53
Лист -гарантія ВПВ 17.pdf
21 серпня 2020 15:53
Лист -гарантія ВПВ 17 2.pdf
21 серпня 2020 15:52
Довідка МВС.pdf
21 серпня 2020 15:52
Довідка ДФС.jpg
19 серпня 2020 10:47
Електронний підпис
19 серпня 2020 10:45
Лист -гарантія ВПВ 17.pdf
19 серпня 2020 10:45
Лист -гарантія ВПВ 17 2.pdf
19 серпня 2020 10:45
Довідка МВС.pdf
24 липня 2020 16:52
Електронний підпис
24 липня 2020 16:51
Штатний розпис.pdf
24 липня 2020 16:51
Цінова пропозиція.pdf
24 липня 2020 16:51
СТАТУТ 22.02.20.pdf
24 липня 2020 16:51
Сертифікат ноутбук.pdf
24 липня 2020 16:51
Порівняльна таблиця.pdf
24 липня 2020 16:51
Найменування товару.pdf
24 липня 2020 16:51
Лист згода ІД.pdf
24 липня 2020 16:51
Лист -гарантія ВПВ 17.pdf
24 липня 2020 16:51
Лист -гарантія ВПВ 17 2.pdf
24 липня 2020 16:51
Лист суб підряд.pdf
24 липня 2020 16:51
Лист обсуговання.pdf
24 липня 2020 16:51
Довідка мат-тех база.pdf
24 липня 2020 16:51
Гарантійний лист.pdf
24 липня 2020 16:51
Відгук.pdf
24 липня 2020 16:51
ВИТЯГ ПДВ.pdf
24 липня 2020 16:51
Витяг з ЭДРПОУ.pdf
24 липня 2020 16:51
Висновок Ноутбук.pdf
24 липня 2020 16:51
ВИПИСКА 05.02.20.pdf
24 липня 2020 16:51
Аналогічний договір.pdf
24 липня 2020 16:51
Авторизацыйний Асер2.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 17:52
Інші документи.rar
24 липня 2020 17:52
ЦІН проп.pdf
24 липня 2020 17:52
Витяг 1.jpg
24 липня 2020 17:52
ТЕХ ЗАВД.pdf
24 липня 2020 17:52
Паспорт 2.jpg
24 липня 2020 17:52
Витяг 2.jpg
24 липня 2020 17:52
Код іден.jpg
24 липня 2020 17:52
ТЕХ ПРАЦІВНИК.pdf
24 липня 2020 17:52
Паспорт 1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"

ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР"

ДІЯНИЧ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"
#37500822
Відхилено 668 466,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 16:12
ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР"
#40293555
Переможець 668 904,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 15:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 серпня 2020 09:28

Документи

17 серпня 2020 16:11
Електронний підпис
31 липня 2020 15:50
Рішення

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно п.2.ч.1 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовник вимагав надати Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, а саме: «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*: 2.1. довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.2. Копія штатного розпису (для юридичних осіб).» Відповідно до п.2 ч.1 Додатку № 1 до Тендерної документації учасником ТОВ «Леополіс комп’ютер» було подано копію штатного розпису. Просимо привести у відповідність документи відповідно до п.2. ч.1 до Тендерної документації, а саме дозавантажити довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до пп.2.1.п.2. ч.1 Додатку № 1 до Тендерної документації

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР"
#40293555
668 904,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 17:26
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 10:11
Додаткова угода 1.rar зміни до договору
08 вересня 2020 10:08
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 10:10
Договір 212.rar укладений
02 вересня 2020 10:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 212
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 668 904,00
UAH (в тому числі ПДВ 111 484,00 UAH)