Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт суміщеного плоского покриття та термомодернизація горищного перекриття будівлі лікувального корпусу (літера «А-3») Миколаївського обласного онкологічного диспансеру за адресою: м. Миколаїв, вул. Миколаївська, 18» (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
5 926 801,00 UAH
UA-2020-07-03-001625-c e6100d5ce5e541dca541ea2b85b3cbc2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мокрицький Петро Іванович

+380512379436 ukbtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04013962
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42
Контактна особа: Мокрицький Петро Іванович
+380512379436
ukbtender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 11:51
Очікувана вартість: 5 926 801,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 59 268,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника - орган виконавчої влади.
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені учасником, повинні бути складені українською мовою.
Забезпечення тендерної пропозиції надається відповідно до Статті 25 Закону України "Про публічні закупівлі", строк дії забезпечення тендерної пропозиції -не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій.
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”, питома вага якого складає 100%
Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет (кошти бюджету розвитку обласного бюджету)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт суміщеного плоского покриття та термомодернизація горищного перекриття будівлі лікувального корпусу (літера «А-3») Миколаївського обласного онкологічного диспансеру за адресою: м. Миколаїв, вул. Миколаївська, 18» (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Миколаївська, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може надавати підряднику аванс в розмірі не більше 80 % вартості річного обсягу робіт (на виконання робіт, поставку продукції - обладнання, надання послуг в будівництві). Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та інших матеріально-технічних ресурсів протягом трьох місяців після одержання авансу, що буде підтверджено примірними формами КБ-2в ««Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», М-15 «Акт про прийняття устаткування», але не пізніше 31 грудня поточного року. По закінченні даного терміну невикористанні суми авансу повертаються замовнику протягом п’яти календарних днів, але не пізніше 25 грудня поточного року. Також, аванс може надаватись замовником протягом договірного періоду за умови закриття попередньої суми авансу, у розмірі не більше 80 % залишкової вартості річного обсягу робіт. Аванс 7 Робочі 80
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються підрядником по мірі виконання робіт та передаються замовнику. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх та протягом 7 днів з дати підписання актів виконаних робіт надає до Головного управління казначейської служби України в Миколаївській області. Пiсляоплата 7 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення
Дата подання: 08 липня 2020 09:21
Дата відповіді: 08 липня 2020 10:42
Просимо надати роз'яснення щодо Додатку №4- Технічної специфікації, а саме: 1. п.146 - Армування стяжки дротяною сіткою = 43,7 м2, а площа над машиним приміщенням ліфтів=25 м2. Яку площу залишати? 2. п.147 - Площа улаштування покрівель рулоних дорівнює 25 м2, а використання рубероїду наплавляємого = 0,2825 м2 та 0,2875 = 0,57 м2, що не відповідає технології виконання робіт. 3.п.158 - Улаштування нарізних звісів = 11,9 м.п., а матеріал відливів лише 7,3 м.п. 4. п. 171 Площа улаштування покрівель рулоних дорівнює 233 м2, а використання рубероїду наплавляємого п.173 = 2,6329 м2 та п.174 = 2,6795 м2 всього = 5,3124 м2, що не відповідає технології виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічну специфікацію складено відповідно до затвердженного проекта будівництва і проведеної експертизи проектно-кошторисної документації, якою підтверджено відповідність проектних рішень вимогам до міцності, надійності та довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, енергозбереження, кошторисної частини проекту будівництва.

Оскільки відповідно до вимог чинного законодавства експертиза є завершальним етапом розроблення проектів будівництва, внесення змін до технічного завдання неможливе.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КМ СПОРТ" 5 274 850,00
UAH з ПДВ
4 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Пік-Гарант" 5 033 057,00
UAH з ПДВ
4 911 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТАВРІЯМОНОЛІТБУД" 5 800 152,34
UAH з ПДВ
4 911 132,20
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС" 5 540 912,96
UAH з ПДВ
5 273 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БК "Смартбуд" 5 894 929,72
UAH з ПДВ
5 894 929,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 08:59
Електронний підпис
06 серпня 2020 08:53
1. Довідка по ч. 2 ст. 17.pdf
27 липня 2020 15:32
Електронний підпис
19 липня 2020 16:49
Електронний підпис
19 липня 2020 16:47
Опис КМ СПОРТ.pdf
19 липня 2020 16:47
Накази робочих.pdf
19 липня 2020 16:47
Наказ Горолевіч.pdf
19 липня 2020 16:47
Виписка з ЄДР.pdf
19 липня 2020 16:47
Баланс 19г.pdf
19 липня 2020 16:47
Витяг ПДВ.pdf
19 липня 2020 16:47
ПАСПОРТ.pdf
19 липня 2020 16:47
Рішення учасника 1.pdf
19 липня 2020 16:47
Рішення учасника 2.pdf
19 липня 2020 16:47
Статут.pdf
19 липня 2020 16:47
31.imd
19 липня 2020 16:47
31_ДЦ_СМЕТА.pdf
19 липня 2020 16:47
Витяг Протокол НР.pdf.p7s
19 липня 2020 16:47
Витяг Протокол НР.pdf
19 липня 2020 16:47
Наказ Фролова Ю.М.pdf.p7s
19 липня 2020 16:47
Наказ Фролова Ю.М.pdf
19 липня 2020 16:47
Лист для клієнтів.pdf.p7s
19 липня 2020 16:47
Лист для клієнтів.pdf
19 липня 2020 16:47
Банківська ліцензія.pdf
19 липня 2020 16:47
ПРОТОКОЛ.pdf
19 липня 2020 16:47
відгук УКС.pdf
19 липня 2020 16:47
7. Довідка по ст. 17.pdf

Публічні документи

19 липня 2020 15:39
Електронний підпис
19 липня 2020 13:35
35) Договірна ціна.pdf
19 липня 2020 13:35
33) Проект договору.pdf
19 липня 2020 13:35
39) Об_єктний кошторис.pdf
19 липня 2020 13:35
26) Статут.pdf
19 липня 2020 13:35
25) Опис.pdf
19 липня 2020 13:35
23_1) Ліцензія.pdf
19 липня 2020 13:34
16) Довідки ст.17.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 16:10
Електронний підпис
17 липня 2020 16:08
Трудовая Резниченко.pdf
17 липня 2020 16:08
трудова Федоренко.pdf
17 липня 2020 16:08
ТРУДОВА Татарина.pdf
17 липня 2020 16:08
трудова Ришков.pdf
17 липня 2020 16:08
трудова Пухальський.pdf
17 липня 2020 16:08
трудова Остапенко.pdf
17 липня 2020 16:08
трудова Кизимова.pdf
17 липня 2020 16:08
трудова Зіневич.pdf
17 липня 2020 16:08
ТРУДОВА ВОЛОШИНА.pdf
17 липня 2020 16:08
статут 2019р..pdf
17 липня 2020 16:08
Свідоцтва ТЗ.pdf
17 липня 2020 16:08
Розрахунок ЗВВ 2-1-3.PDF
17 липня 2020 16:08
Розрахунок ЗВВ 2-1-2.PDF
17 липня 2020 16:08
Розрахунок ЗВВ 2-1-1.PDF
17 липня 2020 16:08
Протокол НР.7Z
17 липня 2020 16:08
протокол зборів.pdf
17 липня 2020 16:08
Опис статут (1).pdf
17 липня 2020 16:08
Обєктний кошторис 2-1.PDF
17 липня 2020 16:08
Наказ Фролова Ю.М.7Z
17 липня 2020 16:08
ліцензія додаток.pdf
17 липня 2020 16:08
Лист для клієнтів.7z
17 липня 2020 16:08
додаток 2 ТП.pdf
17 липня 2020 16:08
Дод.3 Проект договору.pdf
17 липня 2020 16:08
Договірна ціна.PDF
17 липня 2020 16:08
довідки.pdf
17 липня 2020 16:08
Довідка про ліцензію.pdf
17 липня 2020 16:08
Дефектний акт 2-1-3.PDF
17 липня 2020 16:08
Дефектний акт 2-1-2.PDF
17 липня 2020 16:08
Дефектний акт 2-1-1.PDF
17 липня 2020 16:08
Гарантія 6062-20.7z
17 липня 2020 16:08
Витяг із Статуту.7z
17 липня 2020 16:08
Банківська ліцензія.7z
17 липня 2020 16:08
Акт №2 (Чорновола№15).pdf
17 липня 2020 16:08
Акт №2 (Чорновола№13).pdf
17 липня 2020 16:08
Акт №1 (Чорновола№15).pdf
17 липня 2020 16:08
Акт №1 (Чорновола№13).pdf
17 липня 2020 16:08
oledata.mso
17 липня 2020 16:08
182.imd

Публічні документи

19 липня 2020 15:21
Електронний підпис
19 липня 2020 15:17
кошториси.pdf
19 липня 2020 15:17
документи (1).pdf
17 липня 2020 17:20
Електронний підпис
17 липня 2020 17:19
Ліцензія з ЕЦП.pdf
17 липня 2020 17:19
кошторис.pdf
17 липня 2020 17:19
документи.pdf
17 липня 2020 17:19
G0720-9574-GL_tender.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 22:37
файл.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КМ СПОРТ"

ТОВ "Пік-Гарант"

ТОВ "ТАВРІЯМОНОЛІТБУД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС"

ТОВ БК "Смартбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КМ СПОРТ"
#41009848
Переможець 4 500 000,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 14:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 липня 2020 13:42

Вимога про усунення невідповідностей

Пунктом 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування за формою Таблиці 1. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном. В разі залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права такого субпідрядника/ співвиконавця володіння/користування/власності відповідним майном. До довідки включаються всі машини, механізми, обладнання та устаткування, що будуть використовуватися при виконанні робіт за предметом закупівлі. В підтвердження наявності власних машин, механізмів та техніки, учасник в складі тендерної пропозиції надає скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів), крім засобів малої механізації. Для підтвердження правових підстав щодо наявності орендованого обладнання, машин та механізмів, учасник надає у складі тендерної пропозиції відповідні документи: - скан-копію(ї) договору(ів) оренди з усіма додатками, передбаченими договором(ами); - скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на орендовані машини та механізми, крім засобів малої механізації. На виконання вимог тендерної документації в складі тендерної пропозиції надано довідку від 17.07.2020 №17-17/07/2020 із переліком машин та механізмів які заплановано до використання по об’єкту та договори оренди з відповідними свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобі до них. Проте, відповідно до інформації, наданої на підтвердження відповідності технічній специфікації, а саме документом за назвою «31_ДЦ_СМЕТА» визначено, що учасником під час реалізації проекту заплановано використовувати механізми, зазначені в ІІІ блоці відомостей ресурсів до локальних кошторисів «Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат». Машини і механізми зазначені ІІІ блоці відомостей ресурсів до локальних кошторисів не зазначено в довідці за формою Таблиці 1, на підтвердження наявності і права власності щодо таких механізмів не надано документів. Виходячи з викладеного Учаснику необхідно виправити довідку про наявність машин та механізмів за формою таблиці 1, з обов’язковим включенням до неї всіх машин, механізмів, обладнання та устаткування, що будуть використовуватися при виконанні робіт за предметом закупівлі та надати документи що підтверджують правові підстави користування механізмами які не належать Учаснику за правом власності (в разі наявності таких механізмів).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 14:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КМ СПОРТ"
#41009848
4 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 15:53
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 15:52
Д 20-20-кровля онкология.FR12.pdf укладений
10 серпня 2020 15:45
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 498 824,39
UAH (в тому числі ПДВ 749 804,07 UAH)