Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Sulfuric acid for ZNPP, SUNPP, RNPP
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Курдельчук Сніжана Володимирівна +38-044-206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
О. Литвин (044) 201-09-42 a.litvin@ak.atom.gov.ua C. Вербіна (06139) 5-57-46 uptk39333@mgw.npp.zp.ua Є. Федчук (03636) 6-11-51 FedEV@rnpp.atom.gov.ua І. Дроздова (05136) 4-40-02 i_drozdova@sunpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Kurdelchuk Snezhana +38-044-206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Additional contacts: |
О. Литвин (044) 201-09-42 a.litvin@ak.atom.gov.ua C. Вербіна (06139) 5-57-46 uptk39333@mgw.npp.zp.ua Є. Федчук (03636) 6-11-51 FedEV@rnpp.atom.gov.ua І. Дроздова (05136) 4-40-02 i_drozdova@sunpp.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2020 14:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2020 11:00 |
Очікувана вартість: | 5 835 900,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 03 липня 2020 14:13 |
Enquiries until: | 04 серпня 2020 11:00 |
Complaints submission until: | до 10 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 серпня 2020 11:00 |
Information
Estimated total value: | 5 835 900 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Тендерна документація
06 серпня 2020 16:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2020 16:05 |
6565-ТД -3-06.08.2020.doc | |
06 серпня 2020 16:05 |
6565-перелік ЗТД -3.doc | |
29 липня 2020 10:25 |
Додаток 5 -проект договору -2.pdf | |
29 липня 2020 10:25 |
Додаток 2 - інформ про тех характ - 2.docx | |
29 липня 2020 10:25 |
6565-перелік ЗТД -2.doc | |
16 липня 2020 16:58 |
6565-перелік ЗТД -1.doc | |
03 липня 2020 14:10 |
Додаток 6 - митні платежі (1).docx | |
03 липня 2020 14:10 |
Додаток 4 - досвід виконання (1).docx | |
03 липня 2020 14:10 |
6565 - procurement notice (2).docx | |
03 липня 2020 14:10 |
Додаток 3 - технічна специфікація (1).pdf | |
03 липня 2020 14:10 |
Додаток 1 - тенд пропоз цінова (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
«4.2. Покупець сплачує вартість поставленої Продукції протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати підписання сторонами акту (актів) приймання-передачі Продукції.»
Доповнити пункт 7.2 проекту договору поставки, що є додатком №5 до тендерної документації абзацем другим у наступній редакції:
«За порушення строку оплати Продукції встановленого Договором, Покупець зобов’язаний сплатити Постачальнику пеню в розмірі 0,1% вартості неоплаченої в строк Продукції за кожний день прострочення. Нарахування пені здійснюється за весь період прострочення виконання зобов’язання. За прострочення оплати Продукції понад 30 календарних днів Покупець додатково сплачує штраф у розмірі 7% вартості несвоєчасно оплаченої Продукції.»
Так, зазначені умови передбачають оплату поставленої продукції протягом 90 робочих днів за дати підписання акту приймання-передачі. Такі умови означають фактичне надання товарного кредиту Покупцю за рахунок Постачальника без компенсації вартості такої послуги. На нашу думку такий період відстрочення оплати поставленої продукції є занадто великим, не відповідає загальноприйнятій діловій практиці та повинен бути змінений.
Також, звертаємо увагу, що запропоновані у проекті договору поставки умови щодо відповідальності сторін, не передбачають ніякої відповідальності Покупця за прострочення строку оплати поставленої продукції. На нашу думку, такі умови також є неприйнятними та повинні бути змінені виходячи із принципу покладення рівної відповідальності сторін за невиконання умов договору.
Враховуючи викладене, надаємо наступні пропозиції щодо зміни умов закупівлі та умов проекту договору поставки, які, на нашу думку, впровадять рівноправні та партнерські взаємовідносини між сторонами, а також просимо надати роз’яснення щодо термінів зміни зазначених умов закупівлі.
Змінити пункт 4.2 проекту договору поставки, що є додатком №5 до тендерної документації на закупівлю Кислота сірчана для ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП РАЕС , оголошеної ДП «НАЕК «Енергоатом», для закупівлі у учасника-резидента виклавши його у наступній редакції:
«4.2. Покупець сплачує вартість поставленої Продукції протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати підписання сторонами акту (актів) приймання-передачі Продукції.»
Доповнити пункт 7.2 проекту договору поставки, що є додатком №5 до тендерної документації абзацем другим у наступній редакції:
«За порушення строку оплати Продукції встановленого Договором, Покупець зобов’язаний сплатити Постачальнику пеню в розмірі 0,1% вартості неоплаченої в строк Продукції за кожний день прострочення. Нарахування пені здійснюється за весь період прострочення виконання зобов’язання. За прострочення оплати Продукції понад 30 календарних днів Покупець додатково сплачує штраф у розмірі 7% вартості несвоєчасно оплаченої Продукції.»
В частині доповнення проекту договору пунктом 7.2 - внесення змін до тендерної документації вважаємо недоцільним.
Змінити пункт 4.2 проекту договору поставки, що є додатком №5 до тендерної документації на закупівлю Кислота сірчана для ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП РАЕС , оголошеної ДП «НАЕК «Енергоатом», для закупівлі у учасника-резидента виклавши його у наступній редакції: «4.2. Покупець сплачує вартість поставленої Продукції протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати підписання сторонами акту (актів) приймання-передачі Продукції.»
Доповнити пункт 7.2 проекту договору поставки, що є додатком №5 до тендерної документації у наступній редакції: «У разі невиконання Покупцем своїх обов’язків щодо оплати поставленої Постачальником Продукції або у разі виконання Покупцем таких обов’язків з оплати в неповному обсязі Постачальник має право зупинити виконання своїх обов’язків з поставки Продукції повністю або частково, відмовитись від виконання своїх обов’язків частково або в повному обсязі.
Про використання свого права зупинити виконання обов’язків з поставки Продукції повністю або частково, права відмовитись від виконання своїх обов’язків частково або в повному обсязі Постачальник письмово повідомляє Покупця. Таке письмове повідомлення є частиною Договору та не потребує оформлення додаткової угоди до Договору. З дати першого дня невиконання Покупцем своїх обов’язків щодо оплати поставленої Постачальником Продукції або оплати Продукції в неповному обсязі Постачальник не несе відповідальність (збитки, неустойка тощо) за зупинення виконання своїх обов’язків з поставки Продукції повністю або частково, за відмову від виконання своїх обов’язків частково або в повному обсязі, при цьому передбачені Законом та/або Договором можливі збитки Покупця та/або штрафні санкції на Постачальника не нараховуються та не застосовуються.»
Ваше звернення розглянуто. Відповідні зміни в тендерну документацію будуть внесені в установленому порядку
Ваше звернення розглянуто. Відповідні зміни в тендерну документацію будуть внесені в установленому порядку
Викласти пункт 2 розділу V 6565-ТД -2-28.07.2020 , щодо закупівлі Кислоти сірчаної для ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП РАЕС, оголошеної ДП «НАЕК «Енергоатом», у наступній редакції: «… якщо учасник є резидентом:
– оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 (тридцяти) робочих днів з моменту підписання сторонами акту (актів) приймання-передачі Продукції…».
Викласти пункт 7.2 проекту договору поставки, що є додатком №5 до тендерної документації, у наступній редакції: «У разі невиконання Покупцем своїх обов’язків щодо оплати поставленої Постачальником Продукції, або у разі виконання Покупцем таких обов’язків з оплати в неповному обсязі, Постачальник має право зупинити виконання своїх обов’язків з поставки Продукції повністю або частково, відмовитись від виконання своїх обов’язків частково або в повному обсязі.
Про використання свого права зупинити виконання обов’язків з поставки Продукції повністю або частково, права відмовитись від виконання своїх обов’язків частково або в повному обсязі Постачальник письмово повідомляє Покупця за 5 (п’ять) робочих днів до зупинення виконання своїх обов’язків. Таке письмове повідомлення є частиною Договору та не потребує оформлення додаткової угоди до Договору. З дати першого дня невиконання Покупцем своїх обов’язків щодо оплати поставленої Постачальником Продукції або оплати Продукції в неповному обсязі, Постачальник не несе відповідальність (збитки, неустойка тощо) за зупинення виконання своїх обов’язків з поставки Продукції повністю або частково, за відмову від виконання своїх обов’язків частково або в повному обсязі, при цьому передбачені Законом та/або Договором можливі збитки Покупця та/або штрафні санкції на Постачальника не нараховуються та не застосовуються з першого дня порушення Покупцем своїх обов’язків.»
Пропонуємо змінити п. 1.1 Додатку 3 Технічної специфікації щодо гарантійного строку зберігання сірчаної кислоти та привести у відповідність до ДСТУ ГОСТ 2184:2018 (ГОСТ 2184- 2013, IDT) та ТУ У 20.1-05766356-077:2015, а саме: «гарантійний строк зберігання продукції (термін придатності), повинен відповідати терміну, зазначеному в документації Виробника на цю продукцію, але не менше одного місяця з дати відвантаження.»
Ваше звернення розглянуто. Відповідні зміни в тендерну документацію в частині умов оплати будуть внесені в установленому порядку. Внесення змін в Проект договору та до Технічної специфікації буде здійснено у випадку наявності виробничої можливості.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-24-000027 ● bedfe20b4ee94d9ab3bcf649c45acf43
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2020 16:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.09.2020 № 53
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручень Держаудитслужби, доведених листами від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020, від 16.09.2020 № 003100-18/4942-2020, від 16.09.2020 № 003100-18/4943-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 23.09.2020 № 53
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2020-07-03-001624-c (лоти 1, 2, 3), 03.07.2020, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління Вадим ЄВТУХОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-06 18:17:30
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Кислота сірчана для ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП РАЕС», очікуваною вартістю 5 835 900,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-03-001624-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації з наступного питання: на якій підставі замовником було допущено до аукціону по лотах 1, 2, 3 учасника ТОВ «Захід» з огляду на те, що вказаний учасник процедури закупівлі не надав у складі тендерної пропозиції копію ліцензії, виданої Державною службою України з контролю за наркотиками, на придбання, зберігання, перевезення, ввезення на територію України, вивезення з території України, реалізацію (відпуск) прекурсорів (списку 2 таблиці IV) «Переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів», як це передбачено пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації?
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-09 11:16:39
Пояснення на запит від 06.10.2020 (закупівля UA-2020-07-03-001624-с)
Відповідно до наказу Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України від 23.09.2020 № 53 «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Основним завданням Північно-східного офісу згідно з п. 3 «Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби», затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Луганської, Полтавської, Сумської, Харківської областей.
Звертаємо увагу, що ДП «НАЕК «Енергоатом» зареєстроване в м. Києві, а саме за адресою: вул. Назарівська, буд. 3, м. Київ, що підтверджено даними з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua). Таким чином, державний фінансовий контроль через здійснення перевірки закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом» повинен проводити Північний офіс Державної аудиторської служби України відповідно до «Положення про Північний офіс Держаудитслужби».
У межах розпочатого Північно-східним офісом Державної аудиторської служби України моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – замовник) ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Кислота сірчана для ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП РАЕС: лот 1 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП ЗАЕС), лот 2 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП ЮУАЕС), лот 3 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП РАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-03-001624-с] через електронну систему закупівель 06.10.2020 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит).
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII надаємо пояснення на вищезазначений запит.
ПОЯСНЕННЯ:
У складі завантаженої через електронну систему закупівель тендерної пропозиції ТОВ «Захід» надано «Довідку про наявність Ліцензії» від 06.08.2020 № 06/08 – 5 (4 аркуш файлу «Технічна частина Додаток 3. pdf.»), відповідно до якої у ТОВ «Захід» наявна ліцензія Державної служби України з контролю за наркотиками на придбання, зберігання, перевезення, реалізацію (відпуск), ввезення на територію України, вивезення з території України, прекурсорів (списку 2 таблиці IV) «Переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів» із зазначенням терміну дії ліцензії: з 17.10.2019 по 17.10.2024.
Зі змістом ліцензії ТОВ «Захід» можна ознайомитися у відкритому Ліцензійному реєстрі на право здійснення господарської діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (http://usuan.dls.gov.ua), доступ до якого є вільним.
Враховуючи вищевикладене, у тендерній пропозиції ТОВ «Захід» достатньо відомостей, які підтверджують реальну можливість постачати предмет закупівлі належної якості у строки, визначені ТД.
Додатки: 1. Копія «Довідки про наявність ліцензії» від 06.08.2020 № 06/08 5 на 1 арк. в 1 прим.
2. Витяг з Ліцензійного реєстру на право здійснення господарської діяльності з обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і
прекурсорів на 1 арк. в 1 прим.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-11-11 15:52:09
Про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ
Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 09.11.2020 № 440/6312/20 відкрито провадження за позовом Державного підприємства "Національна атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" до Північно-східного офісу Держаудитслужби в особі Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області про визнання протиправним та скасування висновку
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі: ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Кислота сірчана для ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП РАЕС: лот 1 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП ЗАЕС), лот 2 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП ЮУАЕС), лот 3 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП РАЕС) [https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-03-001624-c], оприлюдненого в електронній системі закупівель 20.10.2020. У п. 1 констатуючої частини висновку зазначено, що «…на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою мають готуватися тендерні пропозиції». Замовник вважає вищезазначений висновок державних аудиторів хибним з огляду на таке. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону Замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю, у тому числі й оголошення про проведення відкритих торгів. Згідно з пунктом 8 частини 2 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Проте всупереч Закону станом на сьогодні в електронній системі закупівель не доопрацьовано відповідний функціонал, а саме – відсутня технічна реалізація поля «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції» в електронній формі оголошення про проведення відкритих торгів, шляхом заповнення якої замовники оприлюднюють оголошення про проведення відкритих торгів через авторизовані електронні майданчиківи. Інформація та документи щодо закупівель Компанії розміщуються в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик SmartTender.biz. Під час оголошення вищезазначеної процедури закупівлі Замовник через власний кабінет на майданчику SmartTender.biz заповнив усі наявні поля електронної форми (скріншот форми оголошення про проведення відкритих торгів на авторизованому електронному майданчику SmartTender.biz додається). Більш того, з метою дотримання вимоги пункту 8 частини 2 статті 21 Закону Замовник у полях «Конкретна назва премета закупівлі» та «Конкретна назва предмета закупівлі (анг.), передбачених електронною формою для оголошення відкритих торгів на майданчику SmartTender.biz, зазначив інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене підтверджує інформація, що міститься у PDF-файлі «Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-07-03-001624-c», що автоматично формується електронною системою закупівель відповідно до розміщеної Замовником через електронний майданчик інформації. Детальна інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції міститься у пункті 7 розділу І тендерної документації, а саме: «Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою». З огляду на вищезазначене, Замовником дотримано вимог Закону, а висновок за результатами проведеного моніторингу є безпідставним і таким, що не відповідає дійсності. Додаток: на 2 арк. у 1 прим. Голова тендерного комітету Світлана СТЕПАНСЬКА Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі: ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Кислота сірчана для ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП РАЕС: лот 1 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП ЗАЕС), лот 2 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП ЮУАЕС), лот 3 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП РАЕС) [https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-03-001624-c], оприлюдненого в електронній системі закупівель 20.10.2020. У п. 1 констатуючої частини висновку зазначено, що «…на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою мають готуватися тендерні пропозиції». Замовник вважає вищезазначений висновок державних аудиторів хибним з огляду на таке. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону Замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю, у тому числі й оголошення про проведення відкритих торгів. Згідно з пунктом 8 частини 2 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Проте всупереч Закону станом на сьогодні в електронній системі закупівель не доопрацьовано відповідний функціонал, а саме – відсутня технічна реалізація поля «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції» в електронній формі оголошення про проведення відкритих торгів, шляхом заповнення якої замовники оприлюднюють оголошення про проведення відкритих торгів через авторизовані електронні майданчиківи. Інформація та документи щодо закупівель Компанії розміщуються в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик SmartTender.biz. Під час оголошення вищезазначеної процедури закупівлі Замовник через власний кабінет на майданчику SmartTender.biz заповнив усі наявні поля електронної форми (скріншот форми оголошення про проведення відкритих торгів на авторизованому електронному майданчику SmartTender.biz додається). Більш того, з метою дотримання вимоги пункту 8 частини 2 статті 21 Закону Замовник у полях «Конкретна назва премета закупівлі» та «Конкретна назва предмета закупівлі (анг.), передбачених електронною формою для оголошення відкритих торгів на майданчику SmartTender.biz, зазначив інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене підтверджує інформація, що міститься у PDF-файлі «Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-07-03-001624-c», що автоматично формується електронною системою закупівель відповідно до розміщеної Замовником через електронний майданчик інформації. Детальна інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції міститься у пункті 7 розділу І тендерної документації, а саме: «Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою». З огляду на вищезазначене, Замовником дотримано вимог Закону, а висновок за результатами проведеного моніторингу є безпідставним і таким, що не відповідає дійсності. Додаток: на 2 арк. у 1 прим. Голова тендерного комітету Світлана СТЕПАНСЬКА Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі: ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Кислота сірчана для ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП РАЕС: лот 1 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП ЗАЕС), лот 2 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП ЮУАЕС), лот 3 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП РАЕС) [https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-03-001624-c], оприлюдненого в електронній системі закупівель 20.10.2020. У п. 1 констатуючої частини висновку зазначено, що «…на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою мають готуватися тендерні пропозиції». Замовник вважає вищезазначений висновок державних аудиторів хибним з огляду на таке. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону Замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю, у тому числі й оголошення про проведення відкритих торгів. Згідно з пунктом 8 частини 2 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Проте всупереч Закону станом на сьогодні в електронній системі закупівель не доопрацьовано відповідний функціонал, а саме – відсутня технічна реалізація поля «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції» в електронній формі оголошення про проведення відкритих торгів, шляхом заповнення якої замовники оприлюднюють оголошення про проведення відкритих торгів через авторизовані електронні майданчиківи. Інформація та документи щодо закупівель Компанії розміщуються в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик SmartTender.biz. Під час оголошення вищезазначеної процедури закупівлі Замовник через власний кабінет на майданчику SmartTender.biz заповнив усі наявні поля електронної форми (скріншот форми оголошення про проведення відкритих торгів на авторизованому електронному майданчику SmartTender.biz додається). Більш того, з метою дотримання вимоги пункту 8 частини 2 статті 21 Закону Замовник у полях «Конкретна назва премета закупівлі» та «Конкретна назва предмета закупівлі (анг.), передбачених електронною формою для оголошення відкритих торгів на майданчику SmartTender.biz, зазначив інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене підтверджує інформація, що міститься у PDF-файлі «Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-07-03-001624-c», що автоматично формується електронною системою закупівель відповідно до розміщеної Замовником через електронний майданчик інформації. Детальна інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції міститься у пункті 7 розділу І тендерної документації, а саме: «Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою». З огляду на вищезазначене, Замовником дотримано вимог Закону, а висновок за результатами проведеного моніторингу є безпідставним і таким, що не відповідає дійсності. Додаток: на 2 арк. у 1 прим. Голова тендерного комітету Світлана СТЕПАНСЬКА Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі: ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Кислота сірчана для ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП РАЕС: лот 1 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП ЗАЕС), лот 2 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП ЮУАЕС), лот 3 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП РАЕС) [https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-03-001624-c], оприлюдненого в електронній системі закупівель 20.10.2020. У п. 1 констатуючої частини висновку зазначено, що «…на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою мають готуватися тендерні пропозиції». Замовник вважає вищезазначений висновок державних аудиторів хибним з огляду на таке. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону Замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю, у тому числі й оголошення про проведення відкритих торгів. Згідно з пунктом 8 частини 2 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Проте всупереч Закону станом на сьогодні в електронній системі закупівель не доопрацьовано відповідний функціонал, а саме – відсутня технічна реалізація поля «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції» в електронній формі оголошення про проведення відкритих торгів, шляхом заповнення якої замовники оприлюднюють оголошення про проведення відкритих торгів через авторизовані електронні майданчиківи. Інформація та документи щодо закупівель Компанії розміщуються в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик SmartTender.biz. Під час оголошення вищезазначеної процедури закупівлі Замовник через власний кабінет на майданчику SmartTender.biz заповнив усі наявні поля електронної форми (скріншот форми оголошення про проведення відкритих торгів на авторизованому електронному майданчику SmartTender.biz додається). Більш того, з метою дотримання вимоги пункту 8 частини 2 статті 21 Закону Замовник у полях «Конкретна назва премета закупівлі» та «Конкретна назва предмета закупівлі (анг.), передбачених електронною формою для оголошення відкритих торгів на майданчику SmartTender.biz, зазначив інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене підтверджує інформація, що міститься у PDF-файлі «Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-07-03-001624-c», що автоматично формується електронною системою закупівель відповідно до розміщеної Замовником через електронний майданчик інформації. Детальна інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції міститься у пункті 7 розділу І тендерної документації, а саме: «Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою». З огляду на вищезазначене, Замовником дотримано вимог Закону, а висновок за результатами проведеного моніторингу є безпідставним і таким, що не відповідає дійсності. Додаток: на 2 арк. у 1 прим. Голова тендерного комітету Світлана СТЕПАНСЬКА Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі: ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Кислота сірчана для ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП РАЕС: лот 1 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП ЗАЕС), лот 2 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП ЮУАЕС), лот 3 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП РАЕС) [https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-03-001624-c], оприлюдненого в електронній системі закупівель 20.10.2020. У п. 1 констатуючої частини висновку зазначено, що «…на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою мають готуватися тендерні пропозиції». Замовник вважає вищезазначений висновок державних аудиторів хибним з огляду на таке. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону Замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю, у тому числі й оголошення про проведення відкритих торгів. Згідно з пунктом 8 частини 2 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Проте всупереч Закону станом на сьогодні в електронній системі закупівель не доопрацьовано відповідний функціонал, а саме – відсутня технічна реалізація поля «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції» в електронній формі оголошення про проведення відкритих торгів, шляхом заповнення якої замовники оприлюднюють оголошення про проведення відкритих торгів через авторизовані електронні майданчиківи. Інформація та документи щодо закупівель Компанії розміщуються в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик SmartTender.biz. Під час оголошення вищезазначеної процедури закупівлі Замовник через власний кабінет на майданчику SmartTender.biz заповнив усі наявні поля електронної форми (скріншот форми оголошення про проведення відкритих торгів на авторизованому електронному майданчику SmartTender.biz додається). Більш того, з метою дотримання вимоги пункту 8 частини 2 статті 21 Закону Замовник у полях «Конкретна назва премета закупівлі» та «Конкретна назва предмета закупівлі (анг.), передбачених електронною формою для оголошення відкритих торгів на майданчику SmartTender.biz, зазначив інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене підтверджує інформація, що міститься у PDF-файлі «Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-07-03-001624-c», що автоматично формується електронною системою закупівель відповідно до розміщеної Замовником через електронний майданчик інформації. Детальна інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції міститься у пункті 7 розділу І тендерної документації, а саме: «Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою». З огляду на вищезазначене, Замовником дотримано вимог Закону, а висновок за результатами проведеного моніторингу є безпідставним і таким, що не відповідає дійсності. Додаток: на 2 арк. у 1 прим. Голова тендерного комітету Світлана СТЕПАНСЬКА Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі: ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Кислота сірчана для ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП РАЕС: лот 1 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП ЗАЕС), лот 2 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП ЮУАЕС), лот 3 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (кислота сірчана для ВП РАЕС) [https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-03-001624-c], оприлюдненого в електронній системі закупівель 20.10.2020. У п. 1 констатуючої частини висновку зазначено, що «…на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою мають готуватися тендерні пропозиції». Замовник вважає вищезазначений висновок державних аудиторів хибним з огляду на таке. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону Замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю, у тому числі й оголошення про проведення відкритих торгів. Згідно з пунктом 8 частини 2 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Проте всупереч Закону станом на сьогодні в електронній системі закупівель не доопрацьовано відповідний функціонал, а саме – відсутня технічна реалізація поля «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції» в електронній формі оголошення про проведення відкритих торгів, шляхом заповнення якої замовники оприлюднюють оголошення про проведення відкритих торгів через авторизовані електронні майданчиківи. Інформація та документи щодо закупівель Компанії розміщуються в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик SmartTender.biz. Під час оголошення вищезазначеної процедури закупівлі Замовник через власний кабінет на майданчику SmartTender.biz заповнив усі наявні поля електронної форми (скріншот форми оголошення про проведення відкритих торгів на авторизованому електронному майданчику SmartTender.biz додається). Більш того, з метою дотримання вимоги пункту 8 частини 2 статті 21 Закону Замовник у полях «Конкретна назва премета закупівлі» та «Конкретна назва предмета закупівлі (анг.), передбачених електронною формою для оголошення відкритих торгів на майданчику SmartTender.biz, зазначив інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене підтверджує інформація, що міститься у PDF-файлі «Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-07-03-001624-c», що автоматично формується електронною системою закупівель відповідно до розміщеної Замовником через електронний майданчик інформації. Детальна інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції міститься у пункті 7 розділу І тендерної документації, а саме: «Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою». З огляду на вищезазначене, Замовником дотримано вимог Закону, а висновок за результатами проведеного моніторингу є безпідставним і таким, що не відповідає дійсності. Додаток: на 2 арк. у 1 прим. Голова тендерного комітету Світлана СТЕПАНСЬКА
2020-10-26 17:27:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Оскарження в суді
Опис: | ДП "НАЕК "Енергоатом" 30.10.2020 до Полтавського окружного адміністративного суду подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ про результати моніторингу закупівлі від 20.10.2020. |
Дата публікації: | 02 листопада 2020 |
Документи:
02 листопада 2020 14:47
|
Електронний підпис |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 388 750,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 11 943,75 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 23887.5 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару, якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Капітал Стратегія Лідерство" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Капітал Стратегія Лідерство" |
2 387 775,00
UAH з ПДВ
|
2 387 775,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІД" |
2 388 750,00
UAH з ПДВ
|
2 388 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Капітал Стратегія Лідерство" #33442301 |
Переможець |
2 387 775,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2020 09:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 січня 2021 14:55
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
14 січня 2021 14:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2020 15:55
|
Додаткова угода № 2 (1).pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2020 15:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2020 15:34
|
Додаткова угода № 1 (1).pdf | зміни до договору |
28 вересня 2020 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2020 16:50
|
53-129-01-20-02166 від 09.09.2020.pdf | укладений |
09 вересня 2020 16:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди № 1 щодо внесення змін до п.п. 1. 1. та 2.4 Договору, а також у спеціфікацію № 2 (додаток № 2 до Договору) наведену в додатку № 1 до Угоди та викладення її у новій редакції була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі». Сума договору після внесення змін - 3 372 273,00 грн. (лот № 1 - 2 387 775,00 грн., лот 2 - 984 498 грн.). Кількість товару - 459 т. (по лоту 1 - 325 т., по лоту 2- 134 т.) |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-20-02166 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди № 2 щодо внесення змін до Спеціфікації № 1 (додаток № 1 до Договору) наведену в додатку № 1 до Угоди та викладення її у новій редакції була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі». Сума договору після внесення змін - 3 372 273,00 грн. (лот № 1 - 2 387 775,00 грн., лот 2 - 984 498 грн.). Кількість товару - 459 т. (по лоту 1 - 325 т., по лоту 2- 134 т.) |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-20-02166 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін спричинене подовженням строку дії договору на наступний рік, внесенням змін у Специфікацію № 2 до Договору та у п. 3.1 Договору та викладенням їх у новій редакції. Сума договору після внесення змін – 3 827 787,00 грн. з ПДВ (лот № 1 – 2 387 775,00 грн., лот 2 – 1 440 012,00 грн.). Кількість товару - 521 т. (по лоту 1 - 325 т., по лоту 2- 196 т.) |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-20-02166 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |