Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт приміщення селищно-районного центру надання адміністративних послуг, що розташоване за адресою: Житомирська область, смт. Ружин, вул. Бірюкова, 2»
Очікувана вартість
1 981 245,00 UAH
UA-2020-07-03-001594-c 10dd7a4a56e64f99a2c9acc20a1df686
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чухалова Людмила Михайлівна

+380413831267 ruz_rad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ружинська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04344707
Місцезнаходження: 13601, Україна , Житомирська обл., Ружин, вулиця Олександра Бурди, 44
Контактна особа: Чухалова Людмила Михайлівна
+380413831267
ruz_rad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 14:05
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 14:10
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2020 14:10
Початок аукціону: 20 липня 2020 11:07
Очікувана вартість: 1 981 245,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 812,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категоря замовника:п.1 ч.4.статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"( орган місцевого самоврядування);вул. О.Бурди, 44 смт. Ружин, Житомирської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт приміщення селищно-районного центру надання адміністративних послуг, що розташоване за адресою: Житомирська область, смт. Ружин, вул. Бірюкова, 2»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13601, Україна, Житомирська область, смт.Ружин, вул.Бірюкова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 13:27
Зміни.doc
08 липня 2020 13:27
Зміни ЦНАП.pdf
08 липня 2020 13:27
Додаток 2 до ТД зміни.doc
03 липня 2020 14:06
Додаток 2 до ТД.doc
08 липня 2020 13:27
Тендерна Документація зміни.doc
03 липня 2020 14:06
Тендерна Документація(2).doc
03 липня 2020 14:06
Оголошення про проведення відкритих торгів.doc
03 липня 2020 14:06
Умови оплати згідно із договором.docx
03 липня 2020 14:06
Додаток 1-3 до договору.docx
03 липня 2020 14:06
Додаток 9 (Проект договору ).doc
03 липня 2020 14:06
Додаток 8 до ТД.doc
03 липня 2020 14:06
Додаток 7 до ТД(Лист підтвердження).doc
03 липня 2020 14:06
Додаток 6 до ТД (Інформація для переможця).doc
03 липня 2020 14:06
Додаток 5 до ТД (Цінова пропозиція)(1).doc
03 липня 2020 14:06
Додаток 4 до ТД(1).doc
03 липня 2020 14:06
Додаток 3 до ТД.(1).doc
03 липня 2020 14:06
Додаток 1 Технічні умови.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимоги тенедрної документації.
Дата подання: 07 липня 2020 14:10
Дата відповіді: 07 липня 2020 16:15
Просимо роз`яснити вимогу "...залучити у електронному вигляді цінову пропозицію та договірну ціну без розрахунків"
Відповідь: До тендерної пропозиції, відповідно до тендерної документації Замовника, надається перелік документів у сканованому тобто електронному вигляді.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-03-001594-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ТУР", Код ЄДРПОУ:13300442
Дата подання: 07 липня 2020 13:48
Неможливість виконання вимоги тендерної документації.
Вимогу замовника: "Учасник торгів, що перебуває в статусі «Очікує рішення», повинен протягом 2-х робочих днів розмістити в електронній системі закупівель відкориговану цінову пропозицію (Додаток №5)" неможливо виконати з технічних причин , після 19.04.2020року довантажити документи можливо тількі на стадії ,коли замовник визнав переможця закупівлі. Просимо скасувати данну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 липня 2020 14:08
Внесено зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-07-03-001594-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ТУР", Код ЄДРПОУ:13300442
Дата подання: 07 липня 2020 18:14
Діскрімінаційна вимога.
Просимо скасувату вимогу : дата листа-відгуку повинна бути не раніше ніж за 10 календарних днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій , як діскрімінаційну і необгрунтовану , чому дата видачи відгуку не може бути датою пізніше ?
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 липня 2020 14:08
Внесено зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-07-03-001594-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "БУД ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:39568196
Дата подання: 22 липня 2020 15:51
Вимога про усунення порушення при визначенні переможця
Учасником (ТОВ "Забудовник) подано документи з нижченаведеними порушеннями:
1. Копії доданих документів завірені не належним чином, а саме відсутня посада, Прізвище, Ім’я та По-Батькові, дата завірення, що суперечить пункту 2 Розділу 5 Тендерної документації;
2. Витяг з ЄДР станом на 14.03.2019 року. Не відповідає вимогам Додатку № 4 до Тендерної документації;
3. Відсутня довідка підтвердження відповідності субпідрядника ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що порушує вимоги пункту 5 Додатку № 2 до Тендерної документації
4. Відсутнє Рішення Загальних зборів учасників товариства на укладення значного правочину відповідно до п. 18.2, та п. 18.6. Статуту
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 липня 2020 11:14
1. Копії доданих документів завірені не належним чином, а саме відсутня посада, Прізвище, Ім’я та По-Батькові, дата завірення, що суперечить пункту 2 Розділу 5 Тендерної документації.
Згідно даного зауваження слід зазначити, що в новій редакції ЗУ «Про публічні закупівлі» в п.11 статті 26 зазначено, що Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Також, в п.5. статті 22 зазначено, що Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Враховуючи вищевикладене, дане зауваження не може бути підставою для відхилення пропозиції ТОВ «Забудовник».

2. Витяг з ЄДР станом на 14.03.2019 року. Не відповідає вимогам Додатку № 4 до Тендерної документації.
Дана вимога не відповідає дійсності оскільки, в складі пропозиції учасника ТОВ «Забудовник» у файлі «Витяг.rar» є наявним оригінал витягу (Витяг Забудовник 17.07.202) від 17.07.2020 року, також повторно надано витяг з накладеним електронним цифровим підписом на даний файл уповноваженої особи, а саме: Витяг Забудовник 17.07.2020.rtf.p7s та файл Витяг Забудовник 17.07.2020.rtf.zip (в якому знову повторно надано витяг з накладанням електронного цифрового підпису уповноваженої особи щодо подання тендерної пропозиції).
Таким чином, у складі пропозиції ТОВ «Забудовник» надано тричі Витяг з з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 17.07.2020 року, чим дотримано вимоги тендерної документації, відповідно дана вимога не може бути підставою для відхилення пропозиції ТОВ «Забудовник».

3. Відсутня довідка підтвердження відповідності субпідрядника ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що порушує вимоги пункту 5 Додатку № 2 до Тендерної документації.
Згідно даного зауваження слід зазначити, що згідно вимог документації конкурсних торгів, зазначено, що додатково, у разі якщо учасник планує залучити сторонній суб'єкт господарювання (субпідрядну організацію) до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасник в складі тендерної пропозиції надає перелік паперів (довідки) з інформацією в тому числі відповідно до статті 17 ЗУ «Про публічні Закупівлі». Слід зазначити, що в складі наданої пропозиції ТОВ «Забудовник» в файлі під назвою «Листи 1» є лист під назвою «Довідка про залучення субпідрядників» в якому зазначено, що субпідрядник ТОВ «Пожежний Експрес 101», буде залучатись до виконання робіт в обсязі менше 20%, а саме частка робіт, що передбачається для ТОВ «Пожежний Експрес 101» становить 6,47% загальної вартості робіт. Тому в складі пропозиції, згадані вище довідки по субпідряднику не подавались.
Враховуючи вищезазначене, дана вимога не може бути підставою для відхилення, оскільки учасник торгів ТОВ «Забудовник» дотримав вимоги щодо залучення субпідрядників згідно вимог передбачених документацією конкурсних торгів.

4. Відсутнє Рішення Загальних зборів учасників товариства на укладення значного правочину відповідно до п. 18.2, та п. 18.6. Статуту.

Що стосується даного зауваження, слід зазначити, згідно статуту ТОВ «Забудовник» в п.18.2 зазначено, що рішення про згоди Директору Товариства на вчинення значного правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно Загальними зборами учасників. Однак, слід зазначити, що по даному предмету закупівлі (UA-2020-07-03-001594-c) вартість чистих активів товариства не перевищує 50 відсотків чистих активів, що відображено в балансі товариства. Тому, в складі поданої пропозиції не було надано Рішення Загальних зборів учасників Товариства на укладання значного правочину.

Враховуючи зазначене, дана вимога є не законною та не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника торгів ТОВ «Забудовник».



Враховуючи викладене пропозиція ТОВ «Забудовник» відповідає вимогам тендерної документації, а також хочемо, ще зазначити, що згідно статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

При цьому, за результатами аукціону найдешевша пропозиція виявилась у ТОВ «Забудовник» з цінової пропозицією в 1 400 707,20 грн.

Документи

Документи

Документи

24 липня 2020 11:13
Відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗАБУДОВНИК" 1 400 707,20
UAH з ПДВ
1 400 707,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АртХаус 1 615 050,61
UAH з ПДВ
1 615 050,61
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БУД ПРОЕКТ" 1 890 179,77
UAH з ПДВ
1 870 367,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2020 21:13
Електронний підпис
29 липня 2020 21:12
Папери 2.PDF
29 липня 2020 21:12
Папери 1.PDF
27 липня 2020 17:38
Електронний підпис
27 липня 2020 17:35
Електронний підпис
24 липня 2020 15:38
Електронний підпис
18 липня 2020 13:53
Електронний підпис
18 липня 2020 13:51
Технічні умови.PDF
18 липня 2020 13:51
Проект договору.PDF
18 липня 2020 13:51
Пожежнийекспрес 101.pdf
18 липня 2020 13:51
ПОжежний експрес 101 2.pdf
18 липня 2020 13:51
Опис.PDF
18 липня 2020 13:51
Наказ, протоколи.pdf
18 липня 2020 13:51
Ліцензія та дозволи.PDF
18 липня 2020 13:51
Листи відгуки.PDF
18 липня 2020 13:51
Листи 2.PDF
18 липня 2020 13:51
Листи 1.PDF
18 липня 2020 13:51
Копія Статуту.PDF
18 липня 2020 13:51
Копія паспорту.pdf
18 липня 2020 13:51
Копія витяг, ПДВ.PDF
18 липня 2020 13:51
Звітність.pdf
18 липня 2020 13:51
Додатки до договору 9.PDF
18 липня 2020 13:51
Додатки до договору 5.PDF
18 липня 2020 13:51
Договірна ціна.PDF
18 липня 2020 13:51
Витяг.rar
18 липня 2020 13:51
Аналоічний акт 12.PDF
18 липня 2020 13:51
аналогічний акт9.PDF
18 липня 2020 13:51
Аналогічний акт2.PDF
18 липня 2020 13:51
Аналогічний акт1.PDF
18 липня 2020 13:51
Аналогічний акт 10.PDF
18 липня 2020 13:51
Аналогічний акт 7.PDF
18 липня 2020 13:51
аналогічйни акт 5.PDF
18 липня 2020 13:51
Аналогійчний акт 11.PDF
18 липня 2020 13:51
Аналогійчний акт 8.PDF
18 липня 2020 13:51
аналогійчгий акт 6.PDF
18 липня 2020 13:51
аналогійний акт 3.PDF
18 липня 2020 13:51
8.rar

Публічні документи

17 липня 2020 10:10
Електронний підпис
17 липня 2020 10:09
Цінова пропозиція.pdf
17 липня 2020 10:09
Фінансова звітність.pdf
17 липня 2020 10:09
Субпідряд.pdf
17 липня 2020 10:09
Ст. 17.pdf
17 липня 2020 10:09
Ст. 17 (2).pdf
17 липня 2020 10:09
Працівники.pdf
17 липня 2020 10:09
Ліцензія оригінал.pdf
17 липня 2020 10:09
Кошторис 3.pdf
17 липня 2020 10:09
Кошторис 2.pdf
17 липня 2020 10:09
Кошторис 1.pdf
17 липня 2020 10:09
Дозвіл оригінал.pdf
17 липня 2020 10:09
Довідки_ листи.pdf
17 липня 2020 10:09
Відгук 2.pdf
17 липня 2020 10:09
Відгук 1.pdf
17 липня 2020 10:09
Аналог договір 2.pdf
17 липня 2020 10:09
Аналог договір 1.pdf
17 липня 2020 10:09
Аналог договір 1(2).pdf
17 липня 2020 10:09
Аналог договір 1(1).pdf

Публічні документи

17 липня 2020 19:12
Електронний підпис
17 липня 2020 18:17
Дозвіл.pdf
17 липня 2020 18:17
План фінансування.pdf
17 липня 2020 18:17
Проект договору.pdf
17 липня 2020 18:17
цінова пропозиція.pdf
17 липня 2020 18:17
Опис.pdf
17 липня 2020 18:17
Витяг з ЄДР.pdf
17 липня 2020 18:17
Статут.pdf
17 липня 2020 18:17
Договірна ціна.pdf
17 липня 2020 18:17
Ст. 17.pdf
17 липня 2020 18:17
Фінансова звітність.pdf
17 липня 2020 18:17
Наказ на працівників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАБУДОВНИК"

ТОВ АртХаус

ПП "БУД ПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗАБУДОВНИК"
#13545190
Переможець 1 400 707,20
UAH з ПДВ
22 липня 2020 09:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 09:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗАБУДОВНИК"
#13545190
1 400 707,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 15:23
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 12:51
д угода забудовник.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 12:47
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 16:39
Untitled договір.pdf укладений
11 серпня 2020 16:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у запланованому виконанні підрядних робіт на 2020 рік та 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 190
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 400 707,20
UAH (в тому числі ПДВ 233 451,20 UAH)