Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конструкційні матеріали (Система антикорозійна холодного нанесення)
Construction materials (Anticorrosion system of cold coating)
Очікувана вартість
22 269 750,00 UAH
UA-2020-07-03-001418-b 5c8c822249104c5e8b84609960dcbc96
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барсен Ігор Михайлович

(044) 461-23-73 barsen-im@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 30019801
Вебсайт: http://utg.ua/
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1
Контактна особа: Барсен Ігор Михайлович
(044) 461-23-73
barsen-im@utg.ua
Додаткові контактні особи: Дмитро Ковальчук
(044) 299-73-11
kovalchuk-ds@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: JOINT STOCK COMPANY UKRTRANSGAZ
National ID: 30019801
Contact point: Barsen Igor Mikhailovich
(044) 461-23-73
barsen-im@utg.ua
Additional contacts: Dmytro Kovalchuk
(044) 299-73-11
kovalchuk-ds@utg.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 липня 2020 11:29
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 14:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 14:10
Очікувана вартість: 22 269 750,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 222 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 668000 UAH
Publication date: 03 липня 2020 11:29
Enquiries until: 28 липня 2020 14:00
Complaints submission until: до 03 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 серпня 2020 14:00

Information

Estimated total value: 22 269 750 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 222 600 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-06-11-002141-a, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Система антикорозійна холодного нанесення». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська або російська. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути Згорнути
This purchase is in accordance with https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-06-11-002141-a, in accordance with quality and technical specifications purchase «Anticorrosion system of cold coating». Funding source: proprietory funds (funds received from business operations of the company).
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian or Russian. Evaluation criterion - the price is 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 т.
Система антикорозійна холодного нанесення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Anticorrosion system of cold coating
CPV: 44110000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відповідно до п. 4.2 проекту договору Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 17:18
тд_1001_20_050_додаток_4_проект договору н.р..pdf
03 липня 2020 11:26
тд_1001_20_050_додаток_4_проект договору.pdf
30 липня 2020 17:18
тд_1001_20_050_додаток_1_Технічні вимоги н.р..pdf
03 липня 2020 11:27
тд_1001_20_050_додаток_1_Технічні вимоги.pdf
30 липня 2020 17:18
тд_1001_20_050 н.р..pdf
03 липня 2020 11:27
тд_1001_20_050.pdf
30 липня 2020 17:18
ПЕРЕЛІК ЗМІН_1.pdf
03 липня 2020 11:26
тд_1001_20_050_додаток_1-а_Гарантійний лист.pdf
03 липня 2020 11:26
тд_1001_20_050_додаток_2_перелік інформації.pdf
03 липня 2020 11:26
тд_1001_20_050_додаток_3_вимоги до переможця.pdf
03 липня 2020 11:26
тд_1001_20_050_додаток_5-а_опитувальник_юридичної_особи.pdf
03 липня 2020 11:26
тд_1001_20_050_додаток_5-б_опитувальник_фізичної_особи.pdf
03 липня 2020 11:26
тд_1001_20_050_додаток_6_вимоги_до_забезпечення_тендерної_пропозиції.pdf
03 липня 2020 11:26
тд_1001_20_050_додаток_7_вимоги_до_забезпечення_виконання_договору.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Необгрунтована очікувана вартість закупівлі
Дата подання: 16 липня 2020 10:51
Дата відповіді: 21 липня 2020 09:16
В даній закупівлі передбачена очікувана вартість 22 269 750 грн без ПДВ на поставку 150 тон системи антикорозійної холодного нанесення. Математичним шляхом можна зробити висновок, що очікувана вартість 1 кг товару складатиме 178,16 грн. з ПДВ, з якої і повинен початись процес редукціону. Вказана очікувана вартість є необґрунтованою з огляду на наступне: Ринкова вартість системи антикорозійної холодного нанесення в 2020 році в Україні на умовах DDP коливається від 182,00 до 210,00 грн./кг системи. Враховуючи те, що строки фрахту товару складає в ідеальних умовах складає 60 днів з митним очищенням, за умовами Покупця додається ще 45 днів на оплату поставленого товару, що передбачає заморожування великих обігових грошових коштів Постачальника на тривалий час (як правило кредитних). Також, складно спрогнозувати коливання курсу національної валюти до долару США, виникнення можливих форс-мажорних обставин, пов’язаних з обмежувальними карантинними заходами, які запроваджуються у зв’язку з пандемією Covid-19 у різних країнах світу тощо. Враховуючи такі обставини, участь Постачальника у даній закупівлі не втратить сенс лише за однієї умови - скорочення строку оплати отриманого товару з 45 до 10 календарних днів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дане звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації не містить посилання на порушення Замовником чинного законодавства України.
Частиною другою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, зокрема, що замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень внести зміни до тендерної документації.
Інформація, що викладена у зверненні за роз’ясненнями щодо тендерної документації, прийнята до відома та опрацьовується замовником.
У разі встановлення доцільності внесення коригувань щодо умов закупівлі, замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Чому між Постачальником та Покупцем не збалансована грошова відповідальність за несвоєчасне виконання зобов'язань?
Дата подання: 16 липня 2020 10:54
Дата відповіді: 21 липня 2020 09:17
Відповідно до пункту 7.4. проекту Договору (Додаток 4 до ТД), "За порушення строків поставки Товарів або недопоставку Товарів Постачальник сплачує Покупцю пеню в розмірі 0,1 відсотка вартості Товарів, поставку яких построчено та/або недопоставлено, за кожний день такого прострочення, а за прострочення поставки Товару понад тридцяти днів Постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 10 (десяти) відсотків вартості Товарів, поставку яких прострочено". В той же час, згідно з п. 7.2., 7.6. проекту Договору , "У разі порушення Покупцем строків оплати за цим Договором, Покупець сплачує Постачальнику пеню в розмірі 0,01% від суми простроченого платежу за кожний день прострочення платежу. За прострочення виконання грошового зобов’язання, на вимогу Постачальника Покупець зобов’язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також 1 (один) відсоток річних від простроченої суми. " Така маленька відповідальність за невиконання грошових зобов'язань Покупця, створює умови для його зловживань, оскільки штрафні санкції за несвоєчасну оплату отриманого товару мізерні. Згідно з ч. 3 ст. 509 ЦК України, зобов'язання має ґрунтуватися на засадах добросовісності, розумності та справедливості. Чому між Постачальником та Покупцем не збалансована грошова відповідальність за несвоєчасне виконання зобов'язань?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дане звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації не містить посилання на порушення Замовником чинного законодавства України.
Частиною другою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, зокрема, що замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень внести зміни до тендерної документації.
Інформація, що викладена у зверненні за роз’ясненнями щодо тендерної документації, прийнята до відома та опрацьовується замовником.
У разі встановлення доцільності внесення коригувань щодо умов закупівлі, замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Нереальні строки поставки товару
Дата подання: 16 липня 2020 11:29
Дата відповіді: 21 липня 2020 09:18
В Специфікації (Додаток 1 до Договору про закупівлю товарів (Додаток 4 до ТД)) зазначений строк поставки 30 календарних днів з дати надання письмової Заявки. Слід зазначити, що реальні строки поставки на умовах DDP (враховуючи замовлення, виготовлення на фабриці та фрах імпортного товару в Україну з митним очищенням) складає в середньому від 60 до 90 календарних днів. Просимо збільшити строк поставки товару до 90 календарних днів, для чого внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дане звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації не містить посилання на порушення Замовником чинного законодавства України.
Частиною другою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, зокрема, що замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень внести зміни до тендерної документації.
Інформація, що викладена у зверненні за роз’ясненнями щодо тендерної документації, прийнята до відома та опрацьовується замовником.
У разі встановлення доцільності внесення коригувань щодо умов закупівлі, замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-04-000035 ● 9648a7849cd040e3bd097abb37e24186
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 10:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.09.2020 № 267

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
48 UA-2020-07-03-001418-b 03.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-02 17:34:18

Конструкційні матеріали (Система антикорозійна холодного нанесення) за №UA-2020-07-03-001418-b

Адміністративний позов на Висновок ДАСУ за результатми проведеного моніторингу закупівлі - Конструкційні матеріали (Система антикорозійна холодного нанесення) за №UA-2020-07-03-001418-b

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення АТ "Укртрансгаз" на висновок Державної аудиторської служби України від 19 жовтня 2020 року за результатами проведеного моніторингу (розпочатого відповідно до наказу від 22.09.2020 № 267) процедури закупівлі "ДК 021:2015-44110000-4 - Конструкційні матеріали (Система антикорозійна холодного нанесення) UA-2020-07-03-001418-b"

2020-10-21 11:57:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 серпня 2020
UA-2020-07-03-001418-b5c8c822249104c5e8b84609960dcbc96
Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 30019801
Місцезнаходження: 01021, Україна, Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЄВРОКОР ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
АТ "ОДЕСЬКИЙ ЗАВОД ОЗДОБЛЮВАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 12:16
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:16
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:04
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:04
Електронний підпис
07 серпня 2020 10:19
Статут.rar
07 серпня 2020 10:19
протокол 685.pdf
07 серпня 2020 10:19
Питальниик ЕСП.pdf
07 серпня 2020 10:19
ЄВРОКОР ПЛЮС, 668 000 (1).zip
07 серпня 2020 10:19
Досвід договори.rar
07 серпня 2020 10:19
Гарантійний лист.pdf
07 серпня 2020 10:19
відгук.pdf

Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 09:08
Електронний підпис
07 вересня 2020 09:07
Електронний підпис
07 вересня 2020 09:03
Довідка МВС .pdf
02 вересня 2020 14:44
Електронний підпис
01 вересня 2020 17:29
Електронний підпис
01 вересня 2020 15:44
Довідка МВСУ.PDF
01 вересня 2020 15:43
Довідка право підпису.PDF
07 серпня 2020 12:49
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:49
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:48
Довіреність_скан.pdf
07 серпня 2020 12:48
Лiцензiя.zip
07 серпня 2020 12:48
Рейтинг_Скан.pdf
07 серпня 2020 12:48
Ліцензія_скан.pdf
07 серпня 2020 12:48
БГ 5201.zip
07 серпня 2020 12:48
Рейтинг.zip
07 серпня 2020 12:48
Довiренiсть_Рижий.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЄВРОКОР ПЛЮС"

АТ "ОДЕСЬКИЙ ЗАВОД ОЗДОБЛЮВАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АТ "ОДЕСЬКИЙ ЗАВОД ОЗДОБЛЮВАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ" 22 266 000,00
UAH
22 266 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ЄВРОКОР ПЛЮС" 22 269 750,00
UAH
22 269 750,00
UAH
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 09:08
Електронний підпис
07 вересня 2020 09:07
Електронний підпис
07 вересня 2020 09:03
Довідка МВС .pdf
02 вересня 2020 14:44
Електронний підпис
01 вересня 2020 17:29
Електронний підпис
01 вересня 2020 15:44
Довідка МВСУ.PDF
01 вересня 2020 15:43
Довідка право підпису.PDF
07 серпня 2020 12:49
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:49
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:48
Довіреність_скан.pdf
07 серпня 2020 12:48
Лiцензiя.zip
07 серпня 2020 12:48
Рейтинг_Скан.pdf
07 серпня 2020 12:48
Ліцензія_скан.pdf
07 серпня 2020 12:48
БГ 5201.zip
07 серпня 2020 12:48
Рейтинг.zip
07 серпня 2020 12:48
Довiренiсть_Рижий.zip

Публічні документи

07 серпня 2020 12:16
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:16
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:04
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:04
Електронний підпис
07 серпня 2020 10:19
Статут.rar
07 серпня 2020 10:19
протокол 685.pdf
07 серпня 2020 10:19
Питальниик ЕСП.pdf
07 серпня 2020 10:19
ЄВРОКОР ПЛЮС, 668 000 (1).zip
07 серпня 2020 10:19
Досвід договори.rar
07 серпня 2020 10:19
Гарантійний лист.pdf
07 серпня 2020 10:19
відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ "ОДЕСЬКИЙ ЗАВОД ОЗДОБЛЮВАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ"

ТОВ "ЄВРОКОР ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "ОДЕСЬКИЙ ЗАВОД ОЗДОБЛЮВАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ"
#00291411
Переможець 22 266 000,00
UAH
27 серпня 2020 16:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ "ОДЕСЬКИЙ ЗАВОД ОЗДОБЛЮВАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ"
#00291411
22 266 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 08:32
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 16:28
2009000037_від_15.09.2020_ПАТ_ОЗОМ.pdf укладений
15 вересня 2020 16:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 26 719 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 453 200,00 UAH)