Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення поточного ремонту ганків біля входу в під’їзди житлового будинку за адресою: вул. Калинова, 68
Очікувана вартість
62 000,00 UAH
UA-2020-07-03-001388-a e03bd39b281548d2b78d364996ff21db
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Білик

+380675818964 tov.fvv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Обслуговуючий кооператив "Житлово-будівельний кооператив № 133 "Ізумруд"
Код ЄДРПОУ: 23068242
Місцезнаходження: 49087, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Калинова, буд. 68
Контактна особа: Наталія Білик
+380675818964
tov.fvv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 10:17
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 10:17
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 15:46
Очікувана вартість: 62 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 320,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проведення поточного ремонту ганків біля входу в під’їзди житлового будинку
за адресою: вул. Калинова, 68
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49087, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Калинова б.68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 серпня 2020  —  30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
ДК 018-2000: 11 — Будівлі житлові

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2020 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗАКАСОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 62 000,00
UAH
62 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 16:55
Електронний підпис
15 липня 2020 15:35
Персональні данні.pdf
15 липня 2020 15:35
ТЕНДЕРНІ ДОКУМЕНТИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗАКАСОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗАКАСОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3026019470
Переможець 62 000,00
UAH
31 липня 2020 13:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 13:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗАКАСОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3026019470
62 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2020 10:55
Протокол №2.jpg зміни до договору
07 вересня 2020 08:58
Додаткова угода №1.jpg зміни до договору
07 вересня 2020 08:58
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 14:49
Договір Калинова, 68 .pdf укладений
10 серпня 2020 12:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали додаткову угоду у зв’язку зі змінами наступних пунктів договору в новій редакції: 1.1. Виконавець зобов’язується у 2020 році надати, а Замовник – прийняти і сплатити такі послуги: ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": ДК 021:2015: 45000000- Будівельні роботи та поточний ремонт 6.2.4. Повернути акт Виконавцю без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів, зазначених у пункті 4.2. розділу цього Договору (відсутність підписів, тощо); 10.1.Термін гарантії належної якості наданих послуг Виконавцем за цим договором складає 36 календарних місяців з моменту підписання сторонами Акту виконаних послуг, за винятком випадків, якщо погіршення якості виконаних робіт мало місце через винні дії третіх осіб. Гарантія якості наданих Виконавцем послуг розповсюджується на все, що складає результат надання послуг за цим договором. 13. Видалення з розрахункового рахунку Замовника речення «УДКСУ в Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпро» Дописати перед адресою підприємства «Юридична адреса» В адресі підрядника замінити буд. 22 на кВ. 22.
Номер договору про закупівлю: 7/8/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML