Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-92
Очікувана вартість
330 000,00 UAH
UA-2020-07-03-001271-b 5adc7ab5f59b400f81c496986b985785
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зотіков Юрій Миколайович

+380968480977 yuriy.zotikov@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Калинівська центральна районна лікарня" Калинівської районної ради
Код ЄДРПОУ: 01982554
Місцезнаходження: 22445, Україна , Вінницька обл., село Корделівка, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 19А
Контактна особа: Зотіков Юрій Миколайович
+380968480977
yuriy.zotikov@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2020 11:11
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 15:38
Очікувана вартість: 330 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22400, Україна, Вінницька область, м.Калинівка, вул.Чкалова,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 11:12
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-09-000022 ● a6ffc698c1d24630b39cbd3d2043d6dd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2020 15:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
09.09.2020 №51
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250.
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 09.09.2020 №51
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2020-07-03-001271-b 03.07.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-10 09:51:47

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-92 (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-03-001271-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:

1.Чому в оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції?
2. Чому протокол розкриття тендерних пропозицій не містить інформації, що підтверджує відповідність учасника вимогам до предмету закупівлі, інформації та документів, що містять технічний опис?
3. Підстави укладання додаткових угод від 10 серпня 2020 року №1 та від 27 серпня 2020 року №2 до договору про закупівлю товарів за державні кошти від 03 серпня 2020 року №2БРТ-2572/331 та обгрунтування коливання ціни такого товару на ринку?
4. Вказати причини не відповідності інформації зазначеної у пункті «Опис змін, що внесені до істотних умов договору» повідомлень про внесення змін до договору про закупівлю, до інформації зазначеній в додаткових угодах від 10 серпня 2020 року №1 та від 27 серпня 2020 року №2 до договору про закупівлю від 03 серпня 2020 року №2БРТ-2572/331?

Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-09-12 09:42:24

Пояснення з власної ініціативи

Відповідь

1.Чому в оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції?
Вказана інформація розміщена в п.7 розділ I тендерної документації (Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції). Тендерна документація оприлюднена одночасно з оголошенням і є його невід’ємною частиною.

2. Чому протокол розкриття тендерних пропозицій не містить інформації, що підтверджує відповідність учасника вимогам до предмету закупівлі, інформації та документів, що містять технічний опис?
Витяг з протоколу засідання тендерного комітету про визначення переможця від 22.07.2020 р.: (Секретар тендерного комітету Зотіков Ю.М., який довів до відома присутніх, що на виконання норм Закону, потрібно розглянути тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "МАНГО-ГРУП", пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам (умовам) тендерної документації та вимог чинного законодавства, в т. ч. по ст. 17 Закону та ознайомив всіх присутніх з документами тендерної пропозиції учасника, ТОВ "МАНГО-ГРУП", які були завантажені учасником на веб-порталі Уповноваженого органу до кінцевого строку подання тендерних пропозиції.
Після детального розгляду наданої інформації та документів тендерним комітетом було встановлено наступне:
Тендерна пропозиція учасника ТОВ "МАНГО-ГРУП", відповідає умовам (вимогам) тендерної документації, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, кваліфікаційним критеріям та вимогам чинного законодавства, в тому числі ст.16, ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-V-III зі змінами відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» № 114-IX від 19 вересня 2019 року.

3. Підстави укладання додаткових угод від 10 серпня 2020 року №1 та від 27 серпня 2020 року №2 до договору про закупівлю товарів за державні кошти від 03 серпня 2020 року №2БРТ-2572/331 та обгрунтування коливання ціни такого товару на ринку?
п.п.11.7 Договору від 03 серпня 2020 року №2БРТ-2572/331 (зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі) та
Висновки про вартість Бердянського невідокремленого відділення Запорізької торгово-промислової палати: № И-45 від 10.08.2020 р. та № И-48 від 18.08.2020 р.

4. Вказати причини не відповідності інформації зазначеної у пункті «Опис змін, що внесені до істотних умов договору» повідомлень про внесення змін до договору про закупівлю, до інформації зазначеній в додаткових угодах від 10 серпня 2020 року №1 та від 27 серпня 2020 року №2 до договору про закупівлю від 03 серпня 2020 року №2БРТ-2572/331?
Питання не зрозуміле.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-16 15:32:25

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-92 (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-03-001271-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином переможець процедури закупівлі ТОВ «МАНГО-ГРУП», якого обрано відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання від 22 липня 2020 року б/н) виконав, з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (22 липня 2020 року), вимоги визначені тендерною документацією (далі – Документація) щодо підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: довідки, виданої Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутності (наявності) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6 частини першої статті 17 Закону.
2. Яким чином замовником виконано вимоги підпункту 11 частини другої статті 22 Закону в частині складання Документації, із зазначенням інформації про строк дії тендерної пропозиції?
3. Яким чином замовником виконано вимоги підпункту 8 частини другої статті 22 Закону в частині зазначення в проєкті договору про закупівлю порядку змін його умов?
4. З яких причин у Додатку 3 Документації зазначено випадки змін істотних умов договору про закупівлю згідно вимог частини четвертої, шостої статті 36 Закону (у редакції, яка діяла до 19 квітня 2020 року)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-21 10:22:40

Відповідь

1. Яким чином переможець процедури закупівлі ТОВ «МАНГО-ГРУП», якого обрано відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання від 22 липня 2020 року б/н) виконав, з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (22 липня 2020 року), вимоги визначені тендерною документацією (далі – Документація) щодо підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: довідки, виданої Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутності (наявності) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6 частини першої статті 17 Закону.

22.07.2020 р. ТОВ «МАНГО-ГРУП» визнано переможцем та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2020-07-03-001271-b з ТОВ «МАНГО-ГРУП» на веб-порталі Уповноваженого органу.
28.07.2020 р. та 31.07.2020 р. ТОВ «МАНГО-ГРУП», як переможець, на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднило всі необхідні документи на вимогу додатку №2 до тендерної документації.

2. Яким чином замовником виконано вимоги підпункту 11 частини другої статті 22 Закону в частині складання Документації, із зазначенням інформації про строк дії тендерної пропозиції?
3. Яким чином замовником виконано вимоги підпункту 8 частини другої статті 22 Закону в частині зазначення в проєкті договору про закупівлю порядку змін його умов?
4. З яких причин у Додатку 3 Документації зазначено випадки змін істотних умов договору про закупівлю згідно вимог частини четвертої, шостої статті 36 Закону (у редакції, яка діяла до 19 квітня 2020 року)?
Відповідь на 2,3,4 питання: Замовником в п.11.7 проекту Договору про закупівлю товарів за державні кошти (додаток №3 до тендерної документації), а в подальшому п. 11.7. Договору № 2БРТ-2572/331 про закупівлю товарів за державні кошти від 03.08. 2020 р., в п.2 Додаткової угоди № 1 від 10.08.2020 р. до Договору № 2БРТ-2572/331 від 03.08.2020 р. та в п.2 Додаткової угоди № 2 від 27.08.2020 р. до Договору № 2БРТ-2572/331 від 03.08.2020 р. помилково вказано посилання на ст.36 України «Про публічні закупівлі» від 25.12. 2015 року № 922-VIII у редакції, яка діяла до 19 квітня 2020 року.
З метою усунення помилки виявленої в ході моніторингу та приведення у відповідність до положень Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» № 114-IX від 19 вересня 2019 року внесено зміни до п. 11.7. Договору № 2БРТ-2572/331 про закупівлю товарів за державні кошти від 03.08. 2020 р., в п.2 Додаткової угоди № 1 від 10.08.2020 р. до Договору № 2БРТ-2572/331 від 03.08.2020 р. та в п.2 Додаткової угоди № 2 від 27.08.2020 р. до Договору № 2БРТ-2572/331 від 03.08.2020 р. про що між КП «Калинівська ЦРЛ» КРР та ТОВ «МАНГО-ГРУП» укладено Додаткову угоду № 3 від 21.08.2020 р. до Договору № 2БРТ-2572/331 від 03.08.2020 р. та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-22 15:35:32

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-92 (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-03-001271-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином замовником виконано вимоги підпункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону в частині внесення змін до договору від 03 серпня 2020 №2БРТ-2572/331 на підставі укладених додаткових угод від 10 серпня 2020 року №1 та від 27 серпня 2020 року №2 щодо збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку?
На який відсоток збільшилася ціна такого товару на ринку станом на 10 серпня та 18 серпня 2020 року у порівнянні із датою укладання договору (03 серпня 2020 року)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-24 08:59:04

Відповідь

1.Яким чином замовником виконано вимоги підпункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону в частині внесення змін до договору від 03 серпня 2020 №2БРТ-2572/331 на підставі укладених додаткових угод від 10 серпня 2020 року №1 та від 27 серпня 2020 року №2 щодо збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку?
п.п.11.7 Договору від 03 серпня 2020 року №2БРТ-2572/331 (збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії) та Висновки про вартість Бердянського невідокремленого відділення Запорізької торгово-промислової палати: № И-45 від 10.08.2020 р. та № И-48 від 18.08.2020 р.

2.На який відсоток збільшилася ціна такого товару на ринку станом на 10 серпня та 18 серпня 2020 року у порівнянні із датою укладання договору (03 серпня 2020 року)?
Відповідно Висновків про вартість Бердянського невідокремленого відділення Запорізької торгово-промислової палати: № И-45 від 10.08.2020 р. та № И-48 від 18.08.2020 р. на 12,7 %.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-09-25 13:52:00

Пояснення з власної ініціативи

Розрахунок відсотків

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-09-25 13:55:46

Пояснення з власної ініціативи

Розрахунок відсотків

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою усунення порушень виявлених під час проведення моніторингу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області в період з 09.09.2020 р. по 29.09.2020 р. пропинено зобов'язання за Договором про закупівлю товарів за державні кошти № 2БРТ-2572/331 від 03.08.2020 р..

2020-10-06 11:06:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлені інші порушення законодавства у сфері закупіель: щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів чим порушено вимоги пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлені інші порушення законодавства у сфері закупіель: щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів чим порушено вимоги пункту 8 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю товарів за державні кошти від 03.08.2020 №2БРТ-2572/331.

2020-10-07 08:30:50

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАНГО-ГРУП" 279 900,00
UAH з ПДВ
265 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 273 000,00
UAH з ПДВ
269 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 22:07
Електронний підпис
31 липня 2020 22:05
МВС.zip
28 липня 2020 21:41
Електронний підпис
28 липня 2020 21:40
ДПІ.pdf
28 липня 2020 21:40
Довідки ст.17.pdf
28 липня 2020 21:39
Банкрутство.pdf
19 липня 2020 21:30
Електронний підпис
19 липня 2020 20:00
Електронний підпис
19 липня 2020 19:54
Технічні вимоги_.pdf
19 липня 2020 19:54
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАНГО-ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАНГО-ГРУП"
#39039648
Переможець 265 500,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 09:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 09:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАНГО-ГРУП"
#39039648
265 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 10:45
Угода про розірвання договору укладений
06 жовтня 2020 10:43
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 10:34
Додаткова угода 4 зменшення суми договору.docx.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 10:31
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 10:13
Додаткова угода 3 зміни.docx.pdf зміни до договору
21 вересня 2020 10:11
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 16:03
Додаткова угода 2 збільшення ціни.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 16:00
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 16:27
Додаткова угода 1 збільшення ціни.pdf зміни до договору
11 серпня 2020 16:20
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 08:01
Договір зміни до договору
04 серпня 2020 07:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 2БРТ-2572/331
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 2БРТ-2572/331
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 2БРТ-2572/331
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2БРТ-2572/331
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 158 430,00
UAH (в тому числі ПДВ 26 405,00 UAH)
Причини розірвання договору: З метою усунення порушень виявлених під час проведення моніторингу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області в період з 09.09.2020 р. по 29.09.2020 р.